Zamknij

Brawo ja! Brawo ty! A gdzie my - mieszkańcy powiatu kutnowskiego?

21:00, 19.04.2017
Skomentuj
„W polityce nic nie dzieje się przypadkowo. Za każdym razem, kiedy mają miejsce jakieś wydarzenia, można być pewnym, że ich przebieg był dokładnie zaplanowany”. (F.D. Roosevelt) Dziś na sesji Rady Powiatu w Kutnie zwołanej na wniosek 11 radnych koalicji aby wypełnić skutki wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego oddalającego skargę kasacyjną starosty kutnowskiego Krzysztofa Debicha, odbyły się wybory nowego starosty i członków zarządu. Tak jak pisaliśmy przed Wielkanocą, nie doszło do rozwodu koalicji PSL-KO-PO. Wybory były tajne, ale w związku z deklaracjami radnych o treści głosowania nietrudno było odgadnąć kto i jak głosował. Nie obyło się bez gorzkich wystąpień radnych opozycji oraz płomiennej mowy kandydata na starostę spoza rady, który bił w dzwon sumień, wspominając ślubowanie radnych z tak mi dopomóż Bóg.

Radni spoza koalicji nie przygotowali kontrkandydata, z sali odezwał się Wiesław Bryłka prezes Stowarzyszenia Ogólnopolska Inicjatywa Obywatelska, że on byłby lepszym kandydatem niż drugi odwołany przez Wojewodę Łódzkiego z dwoma wyrokami sądów administracyjnego przyznających rację wojewodzie. Głos z ław publiczności podchwycił radny Wojciech Ziółkowski, który Bryłkę zgłosił jako kandydata. Nomen omen kłopoty starosty zaczęły się od informacji właśnie radnego Wojciecha Ziółkowskiego, o tym, że starosta Debich prowadzi nadal działalność gospodarczą po objęciu funkcji tj. po 28 listopada 2014 roku.

Radni zatem mieli do wyboru byłego starostę i mieszkańca powiatu kutnowskiego Wiesława Bryłkę, który z marszu zgodził się kandydować. Od początku sesji widoczna była też drobna rysa w klubie PSL, od 5 kwietnia od wyroku NSA Andrzej Karniszewski, społeczny członek zarządu, nie chciał bratać się z zarządem. Usiadł z radnym Robertem Fabijańskim, potem okazało się, że Karniszewskiego zastąpi w zarządzie wiceprzewodnicząca Rady Powiatu Ewa Ściślewska, a on z kolei ją w prezydium rady.

Radny Bartosz Serenda poprosił o prezentację kandydatów.

- To musi być kontynuacja tego co zostało dobrze zrobione i zaplanowane. Dam prosty przykład, nakłady na drogi wzrosły dwukrotnie w ciągu dwóch lat w stosunu do tego co było w poprzedniej kadencji, to efekt nowego zarządzania w drogownictwie. Udało nam się choćby założyć gpsy na samochody w akcji zima, wiedzieliśmy gdzie one się znajdują. Braliśmy pod uwagę głosy mieszkańców i ruchliwość dróg. Zaczęliśmy opierać się na ludziach młodych i przygotowywać ich do objęcia funkcji, bo to istotna sprawa, aby dać szanse młodym - mówił Krzysztof Debich, kandydat na starostę. - Mieliśmy pewne patologie, które pojawiły się w samorządzie, przypomnę geodetów. Musieliśmy to rozwiązać. Oczywiście było to trudne, żeby rozwiązać to od początku do końca, tym bardziej, że nie ma zbyt dużo wykładni ustawy o pracownikach samorządowych. Jest jednak zapis, że jeśli istnieje tylko podejrzenie działań nieprawnych trzeba zareagować, ja takie kroki jako starosta podjąłem. Myślę, że unikamy już jakiś zarzutów ze strony geodetów, że są nieprawidłowości. Dalej, stan wyjściowy w Wydziale Inwestycji był taki, że był tylko dyrektor wydziału, i to 48% czasu pracy nieobecny w niej i może dwóch jeszcze pracowników. My zbudowaliśmy służby inwestycyjne i zamówień publicznych, dodatkowo są tam trzy osoby. Są tam też młode osoby i mają przygotować grupę zakupową. Udało się zdiagnozować potrzeby inwestycyjne placówek podległych starostwu. Jeśli chodzi o szpital, to przy przejęciu władzy szpital był z zarządem przymusowym, było bardzo trudno. Działania zarządcy były takie, że mieliśmy oddawać 200-300 tys. zł albo sprzedawać szpital po kawałku. Szpitala by już nie było gdyby nie nasze przeciwdziałania. Prowadzimy rozmowy, żeby doprowadzić do istnienia kardiologii w szpitalu i będzie podwykonawca, w ten sposób chcemy osiągnąć II stopień referencyjności. Złożone są wnioski np. na Szpitalny Oddział Ratunkowy. Ja trochę nie wierzę w to, że to może się udać, szczególnie jeśli chodzi o SOR, widziałem listę wniosków, które w pierwszej kolejności mają być dofinansowane i niestety była tam tylko jedna spółka a 29 SPZOZów. Zmieniliśmy filozofię funkcjonowania w kwestii pozyskiwania środków i wspierania naszych jednostek podległych w aplikowaniu o te środki. Chcieliśmy skończyć z klientelizmem, staramy się je popierać i wspierać poprzez merytoryczne przygotowanie projektów. Sukcesem jest też realizacja projektu finansowego z mechanizmu norweskiego. Dostrzegliśmy różnicę między wynagrodzeniami pracowników już zastanych a na przykład zatrudnianych do projektów. Osoba świeżo zatrudniona ma często większe wynagrodzenie zasadnicze niż osoba z wieloletnim stażem pracy. Staramy się dać więc ludziom odpowiednie nagrody w ramach rekompensaty. Pojawiają się sytuacjęe zwrotów nieruchomości, wydzieliliśmy referat nieruchomości aby takimi sprawami zajmował się intensywniej. Udało nam się wypracować Strategię Rozwoju Powiatu Kutnowskiego.

Wśród patologii nie zastanych a zaistniałych w trakcie działania zarządu Debicha było łączenie funkcji członka zarządu Artura Gieruli nadzorującego pracę placówek oświatowych, zajmującego się edukacją, promocją i informacją w powiecie przez kilka miesięcy z funkcją nauczyciela w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Krośniewicach. Gierula był tam nauczycielem dopóki nie zapytaliśmy o tą niezgodną z ustawą o pracownikach samorządowych sytuację, rzecznika starostwa. Tę sprawę trzeba traktować analogicznie ze wspomnianą przez Debicha sprawą geodetów. Jednak różne jak wiemy było zachowanie starosty.

Ustawa o pracownikach samorządowych w kwestii pracy urzędnika i łączenia jej z innymi zajęciami wypowiada się jasno. Krzysztof Debich musiał niezwłocznie rozwiązać z Gierulą, bez wypowiedzenia stosunek pracy w trybie art. 52 § 2 i 3 Kodeksu pracy lub odwołać go ze stanowiska w zarządzie.

Wątpliwości co do sprawy geodetów miał również radny Konrad Kłopotowski - Pan Debich mówił o patologii, co zastał, ale nie powiedział, że geodeci wygrali sprawy w sądzie pracy, to jakie to były patologie? To wyrok w imieniu RP, w sposób dobitny mówi, że tę patologię, którą reprezentował pan Krzysztof Debich trzeba naprawić. Grupa 10 radnych stwierdziła, że jednak trzeba ją kontynuować.

- Słuchałem z uwagą wystąpienia pana byłego starosty i muszę powiedzieć, że program z którym szedł w wyborach, zresztą bardzo profesjonalny, w żaden sposób nie został zrealizowany. Usłyszeliśmy tylko górnolotne słowa, a w rzeczywistości kiedy został starostą z programu nic nie wykonał. Obiecywał zrobienie porządków w starostwie, a okazał się niedojdą. Są bardzo słabi dyrektorzy wydziałów np. oświaty, drogownictwa, jeszcze afery nie zostały zakończone, rozwiązane, to wynika z nieudolności starosty - mówił drugi kandydat Wiesław Bryłka. - W fundamentalnych sprawach na sesjach nie ma stanowiska zarządu, wszystko jest wirtualne, wszystko jest omamianiem i mataczeniem i tak jest przekazywane Wysokiej Radzie. Nieudolność zarządu spowodowana jest nieudolnością starosty. Jeśli chodzi o szpital to jest tragedia, 21 mln zł zobowiązań, i nie widać rozwiązania ani pomysłu na to. Każdy dyrektor - prezes jest gorszy od poprzedniego. Wiem, że mi będzie trudno się wcisnąć w wasze plany, chyba że macie radni własne sumienia, jeszcze coś z nich zostało. Musicie dokonać samoobrony własnych osobowości, indywidualności. Już nie mówię, że ślubowaliście dla dobra powiatu, mieszkańców, tu w obliczu krzyża, umęczonego Chrystusa, niejednokrotnie mówiąc tak mi dopomóż Bóg. Te wszystkie obietnice i ślubowania nie mają potwierdzenia w czynach. Jak zostanę starostą, zarząd będzie przygotowany merytorycznie na każdą sesję.

- Chciałabym złożyć oświadczenie, że nie będę brała udziału w głosowaniu nad kandydaturą Krzysztofa Debicha na stanowisko Starosty Kutnowskiego. Dla mnie powołanie tego skompromitowanego człowieka, który przestał pełnić funkcję starosty na skutek wyroku sądu urąga elementarnemu poczuciu przyzwoitości - powiedziała była starosta Mirosława Gal- Grabowska przed wyjściem z sali. - Sądzę, że radni, którzy będą głosować za tą kandydaturą nie mają szacunku ani dla siebie, ani dla mieszkańców powiatu kutnowskiego, którzy powierzyli mu mandat radnego.

- Uważam, że wyrok sądu to najmniejszy powód do odwołania zarządu Krzysztofa Debicha. O ile mógłbym zagłosować za panem Debichem, bo byliśmy razem w koalicji, tak samo za panem Trawczyńskim to nie mogę zagłosować za Arturem Gierulą z Platformy Obywatelskiej. Mam poważne uwagi, które Państwu przypomnę. Zaczęło się od tego, że starosta i wicestarosta zostali przy tym samym wynagrodzeniu co poprzednicy, ale pan Gierula ma większe wynagrodzenie niż w zeszłym zarządzie Mirosław Ruciński, zajmujący się oświatą.Trzecia sprawa to konflikt w Zespole Szkół nr 1 w Kutnie, który mogliście zażegnać, starosta nic nie zrobił, bo koalicja z PO była ważniejsza. Mówiłem panu staroście, że poprę koalicję nie licząc na żadne stanowisko jeśli wyleci z niej Platforma, dołączyłby radny Ziółkowski, więc starosta miał wyjście pozbycia się PO z koalicji. Nie zrobił jednak tego - radny Bartosz Serenda podsumowywał działalność zarządu, wymieniając przyczyny, dla których nie może zagłosować za starym-nowym starostą. - Niewypałem okazało się powołanie pełnomocnika ds. pacjenta, koncepcja słuszna, ale wykonanie fatalne i to za niezłe wynagrodzenie, bo to stanowisko wysoko płatne. Kolejna sprawa to zamieszanie z rekrutacją Zespołu Szkół Zawodowych nr 2, to też sprawka pana Gieruli. Szkoła dostała po tyłku, szkoła zrekrutowała 100 osób zamiast tak jak chciał zarząd 30. Nikt nie powiedział przepraszam, co więcej ogranicza się nabór na przyszły rok szkolny. Dalej, Artur Gierula łączył stanowiska członka zarządu z nauczaniem w jednej ze szkół podległych starostwu. W tym czasie, przez te kilka miesięcy nauczyciele, którzy szukali godzin byli odprawiani z kwitkiem, dla nich etatu, godzin nie było. A Gierula musiał dorobić do pensji członka zarządu. Kolejna rzecz to obchody 150-lecia powiatu z nadania cara, a do tego za dość znaczne jak dla budżetu powiatu środki.

Radny Marek Drabik z kolei zwrócił uwagę na brak wiarygodności zarządu powiatu we wprowadzaniu reformy oświaty, skoro dwóch jego członków z ramienia swoich partii PO Artur Gierula i PSL Andrzej Karniszewski podpisało sprzeciw wobec tej reformy podczas spotkania organizowanego przez ZNP.

- Krzysztof Debich dla PSL jest wygodny, tu im zabiera, tam im zabrania, ale nie można odmówić mu kompetencji - powiedział radny PiS Marek Drabik.- Załatwia pan Debich jakieś sprawy za nich, a oni tu zrobią drogę, tam zrobią drogę. Tak to wygląda.

Dziś Krzysztof Debich przy obecnych na sali 13 radnych - 11 koalicji oraz Ziółkowskim i Serendzie został ponownie starostą. Radni PiS i Pokoleń Samorządowych zdecydowali się wyjść z sesji i nie uczestniczyć w tajnym głosowaniu. Debich został wybrany 12 głosami czyli sam głosował na siebie, radny Serenda bowiem uprzedził, że będzie głosował na Bryłkę.

Wicestarostę Zdzisława Trawczyńskiego, który też głosował na siebie wybrano 13 głosami "za", a Artura Gierulę, Edytę Ledzion i Ewę Ściślewską 10, 11, 12 głosami "za".

Wiesław Bryłka pogratulował Debichowi ponownego wyboru, żałował jednak że radni są głusi na niedostatki zarządu powiatu i zgodzili się na powtórkę z powiatowej rozrywki.

- Jeśli wybiera się zło, to znaczy, że ma się zamknięte umysły - mówił mieszkaniec Kutna.- Nastąpiło wasze całkowite zniewolenie, jesteście maszynką do głosowania, wstyd mi za was. Radni opozycji z kolei demonstracyjnie opuścili salę w momencie głosowania i również nie popieram takich działań. Gdyby to była opozycja konstruktywna wystawiłaby swojego kandydata.

Z kolei Zdzisław Trawczyński niczym samochwała, która pod palmą stała, dziękował radnym za poparcie jego kandydatury na wicestarostę.

- Jestem w samorządzie powiatu kutnowskiego 40 lat, pracowałem społecznie, po raz pierwszy przyszło mi pełnić funkcję tę zawodowo. Jak się podejmuje jakieś przedsięwzięcie to trzeba dotrzymać celu. Jesteśmy w połowie drogi i dziękuję że mi będzie dane dokończyć moje cele - powiedział Trawczyński. - Myślę, że moje działania do tej pory w samorządzie są pozytywnie odbierane, i w Powiatowym Urzędzie Pracy, DPSach, i w PCPR, w drogownictwie, rolnictwie i budownictwie. Próbowałem również dbać o wizerunek naszego starostwa, choć jak spotykam się z innymi starostami, to o Kutnie nie mają dobrego zdania. Te uszczypliwości i złe opinie o powiecie z przykrością stwierdzam idą dalej. Chętnie po całej kadencji poddam się ocenie na zimno.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(94)

Piotruszczyński NapoPiotruszczyński Napo

13 0

Tragedia jak się na to wszystko patrzy. Najbardziej skomprmitowany zarząd w historii tego powiatu.

21:25, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kaniuk JuliuszKaniuk Juliusz

11 0

KOMPROMITACJA! PAN DEBICH DO STOŁKA PRZYSPAWANY, PSL DNO!

21:27, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirecki EdwardMirecki Edward

15 0

Żenua!!!!!!! Ale artykuł świetnie oddaje atmosferę sesji i żałosnych ludzieńków

21:38, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szczęścikiewicz ProkSzczęścikiewicz Prok

8 0

Mamy swój cyrk

21:43, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stebelski OswaldStebelski Oswald

15 0

jak oni patrzą w lustro?

22:10, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Block FaustBlock Faust

13 0

Honoru nie mają za grosz.

22:17, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kotyska JonatanKotyska Jonatan

14 0

Ewa radna tupeciara bedzie teraz jeszcze szerzej się szarogęsić na Przemysłowej?

22:19, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wachowski AchacjuszWachowski Achacjusz

12 0

Bardzo cieszy mnie fakt, że Saramonowicz odszedł w niebyt.

22:21, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kotyska JonatanKotyska Jonatan

17 0

czy to prawda, że ściśleska zaszantarzowała kolegów z PSL?

22:21, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Machwic WitMachwic Wit

8 0

Lipaa i bicie piany.

22:31, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ostrogski SławomirOstrogski Sławomir

21 0

Skoro zatrudniona po znajomości w Ośrodku na Przemysłowej, w sprzeczności z wszelkimi cywilizowanym procedurami, EWA ŁAPÓWKA - ŚCIŚLEWSKA, została członkiem zarządu powiatu, to JOLANTA PINOKIO - ŚMIAŁEK, dyrektorka tejże szkoły, kolejny konkurs dyrektorski ma już praktycznie rozstrzygnięty na swoją korzyść . ALE - ale po najbliższych wyborach samorządowych, kiedy ten cały przeżarty korupcją polityczną układzik rozsypie się jak domek z kart - TO BĘDZIE LAMENT - ale nie nasz.

22:34, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bernalewski AbercjusBernalewski Abercjus

10 0

Pan Bryłka jaki jest ale powiedział prawdę o drogownictwie brawo!!! A skarga o której pisał portal jednego z przedsiębiorców powiatu na działania dyrektora ???

22:46, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wierzbicki AmadeuszWierzbicki Amadeusz

17 0

Zaraz zaraz !!! niech ktoś mi to łopatologicznie wytłumaczy bo nie ogarniam! Z tego co tu piszą to Ziółkowski najpierw donosi do wojewody na starostę co powoduje jego odwołanie, wychodzi z kolaicji, a dziś najpierw zgłasza na kandydata Bryłkę, a potem głosuje na Debicha???? Czy ktokolwiek potrafi to logicznie wyjaśnić ????

22:55, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Josiński KonradJosiński Konrad

17 0

Może to wyjaśnić sam zainteresowany bo nikt przy zdrowych zmysłach tego nie potrafi.

23:04, 19.04.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Fabian HugoFabian Hugo

11 0

głosowanie było tajne, nie wiadomo kto głosował za Bryłką, a kto za Debichem

23:09, 19.04.2017

Krebs BenignusKrebs Benignus

11 0

Jakie tajne jak byli tylko koalicjanci.Zgłaszał kandydaturę bryłki , ale nie głosował na niego dlaczego robi takie rzeczy? Czy to poważne?

08:05, 20.04.2017

Landmann SewerynLandmann Seweryn

4 0

Amadeusz to interesy a nie logika.

08:06, 20.04.2017

Josiński KonradJosiński Konrad

11 0

Na szczeblu ogólnopolskim ludziska się już połapały co do niejednoznaczności PSL-u. Czas na powiaty.

23:06, 19.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kochlewski EmilianKochlewski Emilian

2 0

Zrezygnował ??

23:46, 19.04.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Biga KonradBiga Konrad

3 0

Rak trzustki. Śmiejcie się dalej.

00:01, 20.04.2017

Bażeński AdrianBażeński Adrian

7 0

Zlego diabli nie biora

06:30, 20.04.2017

Ycki EmilianYcki Emilian

10 0

Ależ skąd , nie zrezygnował a poza tym taka choroba nie pojawia się chyba nagle i akurat czyżby była związana z umowa koalicyjną?

08:00, 20.04.2017

Złop JonaszZłop Jonasz

18 0

OBECNI RADNI - KUTNO WAM TEGO NIE ZAPOMNI - WSTYD I BRAK HONORU.

03:34, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Złop JonaszZłop Jonasz

8 0

BARTEK SERENDA I TY NA NIEGO ZAGŁOSOWAŁEŚ TEŻ ?!

03:35, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andryszczak FeliksAndryszczak Feliks

8 0

sa sprawy które są nie wyjaśnione i to należy wyjaśnić. Co do geodetów sąd pracy przyznał im racje z tego co było !

06:08, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chaszajdarowicz AidaChaszajdarowicz Aida

18 0

Czy ten radny to tak wszystko podchwytuje i zgłosił chyba dla lansu Wiesława Bryłkę? A czy głosował za nim?

06:53, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Petryscze WadimPetryscze Wadim

10 0

Panie Starosto Debich. W tej geodezji to dalej cyrk tylko trzeba chcieć go zauważyć np. rozmawiać z firmami zewnętrznymi, które muszą załatwiać sprawy w kutnowskiej geodezji i mają porównanie z wieloma innymi w kraju. Wówczas dopiero by się pan dowiedział jakiej wielkiej miotły trzeba użyć,żeby osiągnąć standardy obowiązujące w innych powiatach. To, że nie ma skarg nie jest efektem poprawy tylko braku wiary w sens ich zgłaszania. Skoro wady prawne przy zwolnieniu z pracy pracownika a nie brak podstaw merytorycznych do zwolnienia (tak podawały kutnowskie portale) powodują niekorzystne dla starostwa rozstrzygnięcia sądowe, to o czym pan mówi ?

07:49, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wilkowski OktawianWilkowski Oktawian

10 0

To jest niesamowita kompromitacja Bartosza jednak.

07:54, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Boben AbakukBoben Abakuk

13 0

"Jak się podejmuje jakieś przedsięwzięcie to trzeba dotrzymać celu."Powiedział wicestarosta. Proszę pana dotrzymuje się słowa a cele się osiąga .

07:55, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nowopolski WalerianaNowopolski Waleriana

6 0

Szkoda tylko ,że tyle on nas kosztuje.

07:56, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Blumen RudolfBlumen Rudolf

14 0

No proszę jak wytupała sobie stanowisko . Czym się tak zasłużyła panie Zdzisławie?

07:58, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wiczkiewicz BernadetWiczkiewicz Bernadet

11 0

Tak niosą wieści gminne.

08:01, 20.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Szczęścikiewicz HugoSzczęścikiewicz Hugo

3 0

Bali się czy będą mieli odpowiednią liczbę głosów dlatego też głosowali sami na siebie .

18:45, 20.04.2017

Garlicki StellaGarlicki Stella

11 0

Przecież powiedział ,że głosuje za Bryłką .

08:08, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kanalgeruch AdaminaKanalgeruch Adamina

8 0

Jak są wady prawne to zabrać się za prawników.

08:10, 20.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Roeske KordianRoeske Kordian

3 0

Najwyższy czas sięgnąć po prawników z wyższej półki.

19:47, 20.04.2017

Brękus AgataBrękus Agata

11 0

A w czym ty dostrzegłeś tą kompromitację ? Większych tam nie widziałeś?

08:11, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brękus AgataBrękus Agata

13 0

Panie Bryłka nie odwoływać się do sumień bo owszem może i sumienia mają , ale czyste bo nieużywane.

08:14, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Renoch DanielRenoch Daniel

14 0

Nic tylko gardzić tymi osobnikami, którzy dla forsy zrobią każde świństwo. debich jak ty będziesz mógł spojrzeć ludziom w oczy, jak ty spojrzysz sobie w twarz przy goleniu? Ludzie bez honoru których trzeba omijać z daleka, nie podawać im ręki, gardzić nimi. Ale dla nich naplucie im w twarz to jakby drobny deszczyk kapał. Może wojewoda zdecyduje się na ponowne odwołania tych osobników?

08:32, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gazuba WawrzyniecGazuba Wawrzyniec

17 0

Ten post proszę traktować, jak
KONDOLENCJE, CZARNĄ KLEPSYDRĘ
dla umarłych obyczajów i rządzących zdziczałych obyczajów w lokalnym, politykierskim szambie!!!

"Skandal, żenada, jakakolwiek samokrytyka nie istnieje w wykonaniu tej nicości, brak jakiejkolwiek kultury bycia, obycia, odrobiny przyzwoitości, brak elementarnych zasad etyki, moralności, ot po prostu, zwykłe prostactwo i obyczajowe, politykierskie chamstwo!!!
W przypadku setek tysięcy firm oraz licząc miliony Ludzi w nich zatrudnionych, takie obyczajowe szambo byłoby rozjechane w trybie art. 52 KP i natychmiastowe wydalenie ich z każdej, cywilizowanej struktury, a tu, w tym bezhołowiu i braku podstawowych norm cywilizowanego Narodu wybierają się sami w sobie, boooo.... tak stanowi ich "prawo", prawo dżungli i buszujących po palmach zdziczałych małp, z całym szacunkiem do tych sympatycznych zwierzątek.
Tak, ta "ryba" psuła się od głowy, ale żeby tak szybko przeszła zaraza do lokalnego "ogona" ??!
No cóż, niestety, ale takie "standardy" wyznaje politykierski pół-światek rodem z upadłego komuszego zet-es-elu i pobratymców z upadłego komuszo-różowego, niegdysiejszego ka-el-dowskiego szambełka rudego tłuko-truska oraz pello-komuszech platfusomersów!!!"

P.S.
Jedna szopka w waraszawce w głównej roli rudzielca z burako-kseli, a druga komedia z udziałem nadętego, opętanego zakłamaną politykierką bufona chadzającego po sali "radzieckiej w walonkach i bolszewickiej kufajce"!
Zgadnijcie, KTO za ten ich politykierski cyrk i małpowanie płaci, oooogromne pieniądze, niestety !

08:36, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dowgird KonradDowgird Konrad

20 0

Panie Trawczyński przed oceną na zimno warto by zrobić rachunek sumienia i przyjąć wiatyk .Jako osobę przeprowadzającą "ocenę na zimno" poleciłbym dr Ziółkowskiego.

09:16, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jadamcyk HilaryJadamcyk Hilary

24 0

Jak pan głosował panie Ziólkowski? Znowu Pan zmienił zdanie?

09:38, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gutowski MiłoszGutowski Miłosz

20 0

Ten Ziółkowski jest z Nowoczesnej? A dostał się do powiatu z PiS-u. Debich dostał 12 głosów, Serenda zagłosował za Bryłką, stąd jasno wynika że Ziółkowski głosował na Debicha. Takich jaj to nawet w wielkanocnej święconce nie ma. Bardzo podoba się foto ze słowami Debicha i Ziółkowskiego. Mieszkańcy będą o tym pamiętać przy najbliższych wyborach. Brawo pani Olu nic dodać nic ująć. Okazuje się jak nic, że ten powiat jest dla kliki i kloaki i powinien zostać jak najszybciej zlikwidowany. Ciekawe, czy do tego odniesie się wojewoda? Aha, były kwiaty dla Debicha od wiernych poddanych? Właściwie to powinny być dla Trawczyńskiego bo to on faktycznie rządzi tym powiatem i tylko czasami spuszcza ze smyczy swojego pieska.

10:00, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rybka AbelRybka Abel

18 0

pani siedzca kolo pana starosty niech pani zmieni chociaz krzeslo kim pani jest nigdy pani nic nie mowi

10:26, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zotty FlawiuszZotty Flawiusz

30 0

DEBICH KORYTO ZA WSZELKĄ CENĘ I NIEWAŻNE ŻE PRAWIE NIECZYTATY I NIEPISATY CHŁOP PODEJMUJE WSZYSTKIE DECYZJE. LICZY SIĘ FAK ŻE CO MIESIĄC SIĘ ODBIERA 10 CZY 12 TYSIĘCY. HONOR? DLA MNIE NIE MA NIC TAKIEGO UWAŻA NĘDZNA GÓRNICZYNA, ZAKOMPLEKSIONA, KARŁOWATA I Z CZERWONĄ JAK PURPURA FACJATĄ. NIE MYŚLCIE TYLKO ŻE ZE WSTYDU. ON TAKI CZERWONY BO GO DUMA ROZPIERA ŻE JEST NA POSYŁKI U ZDZICHA ? AMATORA TANICH WIN. DNO I WODOROSTY - WIEJSKO GÓRNICZE PACHOŁKI. WSTYD NA CAŁĄ POLSKĘ.

10:39, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hreczon RadosławHreczon Radosław

25 0

ten pseudo lekarzyna i powiatowy zimny chirurg to zwykłe ZERO moralne i intelektualne. ot taka kreseczka czegos tam ...

10:42, 20.04.2017
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Antonyk MaurycyAntonyk Maurycy

11 0

Z nowośmiesznej , która osiągnęła wynik poniżej progu.

15:18, 20.04.2017

Urecki HilaryUrecki Hilary

9 0

Na razie jest z Nowoczesnej, ale ponieważ kandydował z PiS, był w SP i KO, więc sądzę, że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.

15:29, 20.04.2017

Ciesielski GilbertCiesielski Gilbert

5 0

A ja popieram Ziółkowskiego. Jeden z niewielu porządnych.

16:55, 20.04.2017

Korneluk BazyliKorneluk Bazyli

3 0

A cvo jeszcze nie zabrudził się w piaskownicy?

19:45, 20.04.2017

Uznański JanuaryUznański January

2 0

Czy to prawda,że Ziólkowski nowy biznes w Kutnie otwiera - cukierniczy

20:08, 22.04.2017

Izdebski HerbertIzdebski Herbert

5 0

głosowałem za panem Debichem bo mi da co chcę . na początek zasiedlimy Nową Wieś a co wam się nie podoba ?

10:58, 20.04.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Blus AndrzejBlus Andrzej

8 0

Podobno ma dostać wyłączność na budowę metra pod Kutnem.

15:10, 20.04.2017

Piotrowski LenaPiotrowski Lena

6 0

Zimne to może być tylko piwo.

16:36, 20.04.2017

Wilczogórski SebastiWilczogórski Sebasti

27 0

debich jak to jest być cieciem na posyłki u analfabety i na dodatek wiecznie nawalonego ?

11:01, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wilczogórski SebastiWilczogórski Sebasti

12 0

zapijaczony pół - analfabeta

11:02, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rydz BłażejRydz Błażej

29 0

Droga redakcjo ci ludzie zarabiaja takie wielkie pieniądze a ja bedac samotna matką mam najniższą krajowa wypłacaną na trzy raty .pracuję w firmie Emkon .Ta sytuacja ma już miejsce od dawna ze pani prezes Emkon oszukuje nas i zwodzi . sama jezdzi pieknym autem i zarabia pieniądze podobne jak ci ze starostwa. Gdzie tu sprawiedliwośc . czy ktos może pomóc nam kobietom z tej firmy ?

11:10, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czerwiński Celestyn Czerwiński Celestyn

2 0

jaka piękna to tylko 2010 rok BMW 5

13:00, 20.04.2017
Odpowiedzi:11
Odpowiedz

Niedświedś AchacyNiedświedś Achacy

23 0

Trzeba zgłosić do PIP, przecież jest taka instytucja w Kutnie .

16:19, 20.04.2017

Berico JurandBerico Jurand

21 0

To nic nie da, ma znajomych

17:06, 20.04.2017

Berico JurandBerico Jurand

24 0

Czy pomoże szanowana redakcja kobietom z firmy Emkon??? To prawda w imię tzw prawa Pani prezes oszukuje swoich pracowników.

17:14, 20.04.2017

Gniewek MelchiorGniewek Melchior

6 0

A do władzy się zgłoście i nie gadajcie ,że ma znajomych tylko się ruszcie do instytucji poza Kutno.Zgłoście się do tych na których głosowaliście i którzy składając przysięgę mówili tak mi dopomóż Bóg . I co Bóg im dopomógł zostali na urzędach lub je pistują od paru kadencji to do nich się zgłoście .

18:40, 20.04.2017

Kopański SerafinKopański Serafin

5 0

Jurand ,Redakcja wam nie pomoże bo raczej sama słabo przędzie prawda państwo redaktorzy ?

22:08, 20.04.2017

Rzadkiewicz OlaRzadkiewicz Ola

6 0

Dzień dobry, panie Jurandzie wystarczy napisać do nas maila albo najlepiej zadzwonić, musimy zebrać informacje Pokopało się coś panu Serafinowi?

22:40, 20.04.2017

Fawelec OlgierdFawelec Olgierd

9 0

Napiszcie mejla do redakcji, to jedyny portal w Kutnie który jest obiektywny, nie jest w sieci układów i zawsze ujawni prawdę. Pozdrowienia dla Pani Oli.

04:03, 21.04.2017

Banckow JeremiaszBanckow Jeremiasz

2 0

Ludzie z Emkonu zgłaszajcie się do Serafina Kopański on dobrze przędzie , ma układy, jest w klice to zapewne wam pomoże a jeszcze jedno zapewne bardzo go uwiera prawda i to chyba powód do napisania tak miłej wypowiedzi. On po prostu wie gdzie dobra przedza i wiedzie mu się w tej pajęczynie całkiem nieźle . Zapewne wam pomoże.

06:42, 21.04.2017

Huryn FlorianHuryn Florian

3 0

Serafin na zwolnieniu nawet dobrze przędzie...pij dalej za swoje zdrowie

11:37, 22.04.2017

Uhlik KalasantyUhlik Kalasanty

1 0

i temat ucichł a biedne kobiety cierpią

18:25, 26.04.2017

Czayka GabrielCzayka Gabriel

1 0

na ta chwilę nie mamy jeszczę zapłącone za marzec a zbliża sie wypłata za kwiecień

12:52, 08.05.2017

Okręglewicz LesławOkręglewicz Lesław

2 0

Głosowanie było tajne

13:01, 20.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Okręglewicz LesławOkręglewicz Lesław

7 0

A że Serenda mówi, że głosował na Bryłke to nie jest równoznaczne, że tak było.

13:02, 20.04.2017

Antonyk MaurycyAntonyk Maurycy

12 0

Może ni ma nic do powiedzenia? Może się boi mówić? Może nic nie wie?Po prostu niema radna.

15:25, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pawęża WładysławPawęża Władysław

31 0

Popatrzcie na tę kutnowską Platforme niby obywatelską a w rzeczywistości kolesiowata. 4 osobników załatwiło sobie posadki i do końca będą popierać debicha i chłopków. Platformers Gierula członek zarządu za ogromne pieniądze, Runiński dyrektor PKS a teraz dyrektor wydziału komunikacji. Pawlak, dyrektor Staszica, Urbański, no ten to działacz chyba od urodzenia a teraz prezes TBS. Ustawili się chłopcy platfusy, ustawili? Miejmy nadzieję, że już niedługo, tak jak się reklamowali na jednym z plakatów, pójdą na grzyby. I nikt po nich nie będzie płakał a tym bardziej pamiętał, że kiedykolwiek istnieli. A nad wszystkim czuwa chłopek bez wykształcenia i jego kundelek hau, hau...

16:04, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Monskke LambertMonskke Lambert

29 0

Czy kutnowska platforma zwana niby obywatelska to ten kwartet co to stale składają życzenia z okazji różnych świąt a to z palmami , a to z jajami , a to z czapeczkami krasnoludków? Czy inni członkowie są jeszcze w tej platformerskiej partii?

16:24, 20.04.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wierzbowski ChrystiaWierzbowski Chrystia

26 0

gierula zarabia więcej od wojewody to ci dopiero fachowiec rzygać się chce.

20:10, 20.04.2017

Iang AronIang Aron

23 0

To jest skandal żeby członek zarządu miał tyle wynagrodzenia za co?? W zyciu na nich nie zagłosuje i moi znajomi i

20:15, 20.04.2017

Fabian ApoloniuszFabian Apoloniusz

3 0

Co to za nowa twarz na zdjęciu 13 tuż za Ledzionową?

16:29, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zmurka FeliksZmurka Feliks

25 0

No jak tam udała się balanga po sesji?Byście mogli zachować chociaż pozory .

16:32, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotrowski LenaPiotrowski Lena

9 0

Trzecie zdjęcie od dołu bezcenne.

16:33, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Grymza AlbinGrymza Albin

25 0

40 lat w samorządzie to czy nie warto ustąpić miejsca innym?

16:54, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czosnowski RaciborCzosnowski Racibor

28 0

Grabowska mówiaca o kompromitacji i poczuciu przyzwoitości toż to żart chyba jakiś .

17:36, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krzyżankiewicz GrzegKrzyżankiewicz Grzeg

24 0

Oni wszyscy z nas żartują. nawet wczoraj co niektórzy nie potrafili zachować odrobiny przyzwoitości i się zaśmiewali prawda radny WZ?

18:37, 20.04.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Walczewski SobiesławWalczewski Sobiesław

19 0

Galowa mówi, żeby mówić wystarczy ze przypomnisz sobie Mirka co mówiłaś o działaniach Raciborskiej w sprawie zwalniania pracowników - nie te proszki wzięlaś Galowa

22:53, 20.04.2017

Krzysztoforski CecylKrzysztoforski Cecyl

17 0

A czy ona teraz nie jest przypadkiem związana z Pokoleniami?

06:46, 21.04.2017

Uznański JanuaryUznański January

3 0

Tak i podpowiadają jej Dębski, dr Stelmaszewski i pewno Aniołowa

20:05, 22.04.2017

Szczęścikiewicz HugoSzczęścikiewicz Hugo

4 0

Nowy prawnik z Żychlina.

18:43, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szczęścikiewicz HugoSzczęścikiewicz Hugo

3 0

Nie będzie się golił zapuści brodę .

18:47, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wierzbowski ChrystiaWierzbowski Chrystia

3 0

bredzisz jak zwykle,może ci jakiś komuch narobił do kołyski

20:16, 20.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kamieniczny ErnestynKamieniczny Ernestyn

8 0

"pracowałem społecznie"- a zapytam czyżby?

06:48, 21.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bogesken AchillesBogesken Achilles

5 0

kiedy? nie biorę po uwagę prac społecznych w latach szkolnych

07:30, 21.04.2017

Marszal ZenobiuszMarszal Zenobiusz

14 0

Dlaczego Protokół uzgodnień koalicyjnych podpisał z ramienia PSL Trawczyński i Pawlikowski a z ramienia KO tylko Debich a z ramienia PO Gierula? Jakie oni pełnią funkcję w tych organizacjach czy partiach? Czy ktoś wie?

06:58, 21.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zygmuntowski MariuszZygmuntowski Mariusz

7 0

2014r tuż przed wyborami samorządowymi wypowiedź na jednym z portali . " Liczymy, że mieszkańcy wezmą udział w wyborach, frekwencja dopisze i pozyskamy solidny mandat, dzięki któremu wprowadzimy nową jakość zarządzania powiatem - dodawał K. Debich.".

07:05, 21.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Neustern ArseniuszNeustern Arseniusz

3 0

solidny mandat 500 głosów

14:19, 21.04.2017

Zygmuntowski NestorZygmuntowski Nestor

7 0

Wsje sabaki pod płot!

07:50, 21.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pocałuj BogumiłPocałuj Bogumił

11 0

Ludzie kochani. Po co wy piszecie te posty. Przecież oni mają je serdecznie gdzieś. Załatwili co chcieli, rządzą dalej za ogromne pieniądze podatników, śmieją się z nas wszystkich, a przede wszystkim z wojewody i sądów które zrobili w "konia". Spójrzcie co się dzieje w Łęczycy. Znany kolega Debicha z Unii Wolności Lipiński też ukarany, zawieszony w czynnościach burmistrza, ale działa nadal, nie robiąc sobie nic z sądu i prokuratury. Jego koleś Debich podobnie. Kompromitacja i brak elementarnego poczucia przyzwoitości jest chyba cechą platformersów, których protoplastami byli członkowie UW.

08:24, 21.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wawryk BenicjuszWawryk Benicjusz

11 0

Ten post proszę traktować, jak
KONDOLENCJE, CZARNĄ KLEPSYDRĘ
dla umarłych obyczajów i rządzących zdziczałych obyczajów w lokalnym, politykierskim szambie!!!

"Skandal, żenada, jakakolwiek samokrytyka nie istnieje w wykonaniu tej nicości, brak jakiejkolwiek kultury bycia, obycia, odrobiny przyzwoitości, brak elementarnych zasad etyki, moralności, ot po prostu, zwykłe prostactwo i obyczajowe, politykierskie chamstwo!!!
W przypadku setek tysięcy firm oraz licząc miliony Ludzi w nich zatrudnionych, takie obyczajowe szambo byłoby rozjechane w trybie art. 52 KP i natychmiastowe wydalenie ich z każdej, cywilizowanej struktury, a tu, w tym bezhołowiu i braku podstawowych norm cywilizowanego Narodu wybierają się sami w sobie, boooo.... tak stanowi ich "prawo", prawo dżungli i buszujących po palmach zdziczałych małp, z całym szacunkiem do tych sympatycznych zwierzątek.
Tak, ta "ryba" psuła się od głowy, ale żeby tak szybko przeszła zaraza do lokalnego "ogona" ??!
No cóż, niestety, ale takie "standardy" wyznaje politykierski pół-światek rodem z upadłego komuszego zet-es-elu i pobratymców z upadłego komuszo-różowego, niegdysiejszego ka-el-dowskiego szambełka rudego tłuko-truska oraz pello-komuszech platfusomersów!!!"

P.S.
Jedna szopka w waraszawce w głównej roli rudzielca z burako-kseli, a druga komedia z udziałem nadętego, opętanego zakłamaną politykierką bufona chadzającego po sali "radzieckiej w walonkach i bolszewickiej kufajce"!
Zgadnijcie, KTO za ten ich politykierski cyrk i małpowanie płaci, oooogromne pieniądze, niestety !

09:04, 21.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ukolicz OlgierdUkolicz Olgierd

3 0

czytam i nie wierzę bryłka chciał zostać starostą

09:43, 21.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rabiey HadrianRabiey Hadrian

13 0

słabo znasz się na polityce..... przecież wiedział, że nie ma szans ale wystąpił publicznie aby obnażyć nepotyzm, hipokryzję radnych, którzy pomimo iż słaby starosta nic nie zrealizował ze swojego programu to nadal za michę chcą go popierać. To ważna sprawa aby uświadomić społeczeństwu, że ludzie którzy powinni działać dla dobra innych działają dla dobra swojego. Proszę zwrócić uwagę na działanie opozycji, która wczoraj powinna twardo zaakcentować, że nie popiera tego układu to sobie wyszła i na dodatek Kłopotowski powiedział Bryłce, że go nie poprze bo Bryłka nic mu nie zaoferuje!!! Takich mamy przedstawicieli w tej radzie. Nie myślą o społeczeństwie tylko o swoich partykularnych interesach. Co do Kłopotowskiego to "nihil novi" przecież sam głośno mówił, że ma w doopie szpital!!! Wniosek jest prosty - sami jesteśmy sobie winni!!

10:44, 21.04.2017
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Wawrzek GerardWawrzek Gerard

5 0

Takiego pajaca jak Wiesio to ze świecą szukać

12:02, 21.04.2017

Okrasiński OttoOkrasiński Otto

6 0

Gerard dzięki takiemu pajacowi jak ty to mamy tonący w długach szpital i cały nasz powiat czy o to ci chodzi największy pajacu że wszystkich pajacowi????

01:48, 22.04.2017

Iwaszkiewicz AmaliaIwaszkiewicz Amalia

7 0

Gerard ty to Bryłce do pięt nie dorastasz a ze swoimi wywodami to nadajesz się ale do lokalnej kliki.

07:38, 22.04.2017

Węsierski Izydor JacWęsierski Izydor Jac

7 0

Gerard ty może wiesz boś taki oblatany jaka posadkę szykują rzecznikowi praw pacjenta?

07:48, 22.04.2017

Bukiewicz OlafBukiewicz Olaf

6 0

Olgierd i Gerard to ta sama osoba więc nie ma co się nim przejmować, moim zdaniem należy zwrócić uwagę na inny bardzo ważny problem bowiem gdyby Debich zaproponował Kłopotowskiemu koalicję to ten by wszedł w ten układ. To wynika z jego wypowiedzi w stosunku do Bryłki. I tu jest meritum sprawy. Nie ważny jest interes społeczeństwa kutnowskiego tylko "mój"!!! Mamy polityków z moralnością "dna" i to zarówno po stronie władzy jak i opozycji.

09:44, 22.04.2017

Klonowicz ZbyszkoKlonowicz Zbyszko

18 0

A miało być tak wspaniale, takie sukcesy miały być za Debicha, Trawczyńskiego i PO, a tu kolesiostwo i żenada. Szpital w długach, drogi nadal dziurawe, aż szkoda gadać.

11:34, 21.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rzadkiewicz OlaRzadkiewicz Ola

1 0

Dzień dobry, komentarz usunięty i zabezpieczony do postępowania. Prosimy o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam

14:41, 21.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krzycki HubertKrzycki Hubert

18 0

A jak było za Kłopota z PIS i Galowej? Komu zawdzięczamy to że trzeba się teraz bujać z zadłużonym szpitalem?

20:21, 21.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Częstoch PrzybysławaCzęstoch Przybysława

12 0

Hubert , ale to nie jest wytłumaczenie , miał być lepiej , podjęli się , obiecali a robią to co poprzednicy. A komu zawdzięczamy to co teraz? Nie myśl ,że kogokolwiek z nich bronię o co to to nie.

07:40, 22.04.2017

Pobóg SewerynPobóg Seweryn

28 0

Znów nas straszą - ale my nie płochliwi. Za lat ileś będą nam również palić znicze - BOŚ MY TEŻ WYKLĘCI - przez kochaną władzunię.

00:28, 22.04.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Filipowski WojciechFilipowski Wojciech

3 0

Słuchaj Sewerynie jeżeli na kogoś jest napisana nieprawda lub obelgi ma prawo zgłosić do operatora o zabezpieczenie postu i to żadne straszenie. A co boisz się?

07:33, 22.04.2017

Long DanielLong Daniel

1 0

Jeśli prośba o kulturę jest straszeniem, to ty morze wódki pijesz bo już nie rozumiesz prostego zdania

08:26, 22.04.2017

Wjuk AlbinWjuk Albin

44 0


?Jestem w samorządzie powiatu kutnowskiego 40 lat, pracowałem społecznie, po raz pierwszy przyszło mi pełnić funkcję tę zawodowo. Jak się podejmuje jakieś przedsięwzięcie to trzeba dotrzymać celu. Jesteśmy w połowie drogi i dziękuję że mi będzie dane dokończyć moje cele - powiedział Trawczyński. - Myślę, że moje działania do tej pory w samorządzie są pozytywnie odbierane, i w PUP, DPSach, i w PCPR, w drogownictwie, rolnictwie i budownictwie. Próbowałem również dbać o wizerunek naszego starostwa, choć jak spotykam się z innymi starostami, to o Kutnie nie mają dobrego zdania. Te uszczypliwości i złe opinie o powiecie z przykrością stwierdzam idą dalej. Chętnie po całej kadencji poddam się ocenie na zimno?.

Trawczyński mierny chłopku roztropku, niewykształcony i tępy wiejski cwaniaczku oraz skompromitowany i skorumpowany półanalfabeto w sensie dosłownym i analfabeto funkcjonalny w całej pełni. Jak nie wstydzisz się będąc taki NIC pisać sobie takie laurki??? Będąc tobą ty ciągle nietrzeźwy ćwoku bałbym się pokazywać publicznie i uczestniczyć w jakichkolwiek komisjach zatrudniających twoich kolesiów. Tak, w PUP, PCPR, DPS, w szkole na Przemysłowej i w tej gdzie zatrudniłeś własną żonę są zadowoleni ,bo mają pachołka chcącego udawać tego kim nie jest ? czyli ciebie - na każde zawołanie. Przecież ty nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz podpisując to co ci podsuną np. w PUP premie za co dostałeś opierz od księgowej , pamiętasz ? Jak trzeba być próżnym, głupim, tępym i bezkrytycznym aby sie nie wstydzić kiedy ludzie tobą gardzą? Pamietasz naszą wspólną wycieczkę autokarową kiedy to zamroczony wóda nie zdążyłeś ?na bok? i spodnie uległy zamoczeniu ? Nie? To ci przypominam !

PS. Tu zachowan o kulture wypowiedzi redakcjo bo już delikatniej o tym NIC nie można .

13:52, 22.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Antoszewski AgnieszkAntoszewski Agnieszk

1 0

Komentarz powyżej nadaje się na pozew i jest niesprawiedliwy. Trawczyński to uczciwy i szlachetny człowiek. Bardzo go szanuję. Jest słowny i stateczny. Mądry człowiek. To on w tamtej kadencji uratował szpital. Dla mnie jest mocnym filarem tego powiatu.

19:24, 22.04.2017
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Zwierzehleński ProkoZwierzehleński Proko

36 0

Agnieszka chyba cię pogieło/

20:46, 22.04.2017

Walecki KatarinaWalecki Katarina

2 0

Prokop Zwierzehleński Agnieszka chyba cię pogieło/ Uwielbiam takie merytoryczne komentarze. Takie głębokie przesłanie...

20:53, 22.04.2017

Dym WalterDym Walter

32 0

Agnieszka Antoszewski ,to co napisał Albin Wjuk o tej kreaturze -kielichu to tylko drobny wycinek niegodziwości jaką sobą ten człowieczek prezentuje .mówienie że jest uczciwy to obelga dla naprawdę uczciwej normalnej większości . ten człowiek skończy w kryminale i zostanie rozliczony. Uważam ze debit to dno moralne ale trawa to czeluści piekielne (w sensie poziomu ) w porównaniu nawet z tym czerwonym burakiem łebskim .jesteś jedną z tych bab które bez kwalifikacji dostały pracę dzięki temu osobnikowi ? na 100 % .

21:09, 22.04.2017

Murzynek BożenaMurzynek Bożena

1 0

Trawczyński i Debich to doskonałe połączenie mądrości i dojrzałości z wiedzą i kreatywnością. Powinni rządzić jeszcze co najmniej dwie kadencje.

21:27, 22.04.2017

Rotondo NestorRotondo Nestor

30 0

ty Bożeno Murzynek piszesz oczywiście z Tworek, tak ? biedna jesteś dziecko bo nie masz rozumu .

21:29, 22.04.2017

Macwałda HortensjuszMacwałda Hortensjusz

22 0

Agnieszka jaki stołek ci załatwił tak wielce przez ciebie uwielbiony człowiek????

09:29, 23.04.2017

Skoczylas DamianSkoczylas Damian

22 0

to nie nie Agnieszka tylko "wykształcona " pielęgniarka której ktoś pomógł napisać prace bo sama jest za tępa co udowadnia na codzień w pracy ,która jej dał ukochany zdziś

11:53, 23.04.2017

Chomenko AmadeuszChomenko Amadeusz

38 0

Panie Klopotowski po czyjej stronie Pań stoisz wychodząc z obrad ulatwiiles wbor Debichu i Trawczynskiemu dlaczego nie zaglosowales za Brylka ztego wynika że wolisz Debichu !!!!!!!

20:43, 22.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hitlsen IzauraHitlsen Izaura

4 0

Bo Kłopotowski to porządny chłop, i wie, że Debich to doskonały starosta. Dlatego ułatwił mu wybór.

20:51, 22.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zychoń BarnimZychoń Barnim

1 0

Kłopotowski wie kogo poprzeć gdy ten ktoś dobrze rządzi.

12:09, 23.04.2017

Stanioch PatrykStanioch Patryk

37 0

Konrad ja cała moja rodzina imoi znajomi zastosowaliśmy na ciebie ale już tego więcej nie zrobimy straciles 15 naszych głosów !!

20:58, 22.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Barsuk JarosławBarsuk Jarosław

26 0

Nie rozumiem tego wpisu, przecież Konrad od zawsze jest słowny i honorowy. Nigdy się nie sprzeniewierzył programowi i ideałom głoszonym przez PIS. Skąd ta drastyczna decyzja. Te 15 głosów może spowodować, że mąż opatrznościowy powiatu kutnowskiego nie będzie mógł uratować powiatu kutnowskiego. Przypomnę, że oprócz imponującego rozbudowania powiatowych struktur PIS, przyjęcia w szeregi partii wielu wartościowych ludzi, uratował szpital. W ciągu pół roku postawił z kolan na nagi agencję ARiMR, i partia rzuciła go teraz na inny wymagający odcinek walki o dobrą zmianę.

21:07, 22.04.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ejzyk AchacjuszEjzyk Achacjusz

32 0

Jarosław dzięki że doceniasz kutnowskiego buca - dyzmę - duce . żeby nie ta persona która gwarantuje przez zwój debilizm i głupotę istnienie układu w Kutnie było by inaczej .

21:13, 22.04.2017

Ejzyk AchacjuszEjzyk Achacjusz

27 0

oczywiście brawo dla Patryka bo tak nalezy zrobić . ten matoł nigdy juz nie powinien zostać radnym bo to nocnikowy górniczyny i bełkota tak naprawdę . dzięki niemu i trakim jak on oni istnieją !!!!!!!!!!!!!!!!

21:14, 22.04.2017

Staszkiewicz DamianStaszkiewicz Damian

31 0

czego wy oczekujecie od matołka chłopka tosia ? on nawet przy pomocy latarki nie znalazl by końca własnego ogona

21:27, 22.04.2017

Kniaznin UlrykaKniaznin Ulryka

26 0

Panie Klopotowski w imieniu zwolenników Pana Trawczynskiemu dziękujemy ci bardzo za twoją postawę na ostatniej sesji Rady Powiatu Kutnowskiego !!!!

21:23, 22.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tęczyński SergiuszTęczyński Sergiusz

36 0

krytyka całej ekipy z rady powiatu jest uzasadniona bo w 99 procentach to moralne niziny a intelektualne dno i wodorosty. Trawa i górnik, Januszek i Jureczek, Arturek i Jacuś Jądro to zwykły plankton bez żadnej wartości . No może z wyjątkiem Ziółkowskiego (oczywiście żartuję ) bo to uczciwy ,honorowy , nie umoczony w nic, honorowy ,bezinteresowny i godny najwyższych funkcji facet z jajami .

21:24, 22.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Antkowski BożenaAntkowski Bożena

31 0

Pana Konrada powinni nominować do jakiejś pokojowej nagrody. Dzięki swojej mądrej postawie zjednoczył rozpadającą się już koalicję. Taki z niego mąż stanu, że wszyscy rządzący miastem i powiatem modlą się aby dalej kierował PIS-em i podejmował dalsze działania na rzecz jednoczenia kutnowskich polityków.

21:33, 22.04.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Kniaznin UlrykaKniaznin Ulryka

28 0

To wyjątkowo zdolny lokalny polityk do działania na szkodę własnej partii i swoją osobiście.Jak tak dalej bedzie to napiszę rezygnację z PIS i wiele ja

22:12, 22.04.2017

Fąfer Przybysław RysFąfer Przybysław Rys

12 0

Dziłaa skutecznie dla tych co mu coś zaoferują , prawda?Najlepiej ciepłą i dobrze płatną posadkę i żeby nie wymagała pracy i wysiłku.

19:22, 23.04.2017

Boksza KasandraBoksza Kasandra

1 0

Jesteś w błędzie. Wodorosty i plankton są bardzo pożyteczne. Brak planktonu spowodowało by załamanie łańcucha pokarmowego, pełni ważną role w biologicznym oczyszczaniu wód. Moim zdaniem obecna rada powiatu jest też bardzo potrzebna i merytoryczna.

21:38, 22.04.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Franek LonginFranek Longin

25 0

Kasandra czy raczej wojtuś Z. , dużo się nauczyłeś na tych studiach medycznych . az podziw bierze , hahahahahahaha

11:48, 23.04.2017

Andruchowitz KosmaAndruchowitz Kosma

20 0

w tej radzie tak naprawdę nie ma ani jednej osoby godnej miana radnego działającego w interesie społecznym. nawet jednegooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!

12:02, 23.04.2017

Statońus MironStatońus Miron

30 0

I Składamy rezygnację z PIS i wysyłamy je do Pana Kaczyńskiego z wnioskiem o odwołanie pełnomocnika Kłopotowskiego szkodzacego tej partii !!!

09:30, 23.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Flakers OktawianFlakers Oktawian

23 0

Serdecznie gratuluję Państwu tan długo oczekiwanego ruchu. Mam nadzieję, że tak postąpicie gdyż to, co się w Kutnie dzieje przekroczyło już dawno wszelkie granice. Ten pełnomocnik swoim działaniem wspiera partie zwalczające PiS i naigrawające się nawet z instytucji państwa. A wszystko to w imię własnych interesów!

10:43, 23.04.2017
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Bukont BeatryksBukont Beatryks

28 0

wreszcie ktoś powinien postawić działaniu tego dość ograniczonego szkodnika tamę bo on rozkłada PiS

11:35, 23.04.2017

Skoczylas DamianSkoczylas Damian

25 0

można by napisać petycję do pana Kaczyńskiego aby matoła odsunął

11:50, 23.04.2017

Berwald WładysławBerwald Władysław

15 0

Co roku słyszę ,że są wybory lub będą w kutnowskim PiS i nie wiem czy faktycznie się odbywają i stale jest wybierany ten sam czy to fikcja. Czy ktoś mi może odpowiedzieć?

19:19, 23.04.2017

Sopiha AleksanderSopiha Aleksander

10 0

bo w Kutnie PiS nie ma .Jest tylko dyzma i blondi co napisałam wyżej .

09:03, 24.04.2017

Styka ZygmuntStyka Zygmunt

10 0

Cała prawda o kłopocie i PiS w Kutnie . Dziwię się że ktoś kto uważa się za prawdziwego członka tej partii nic nie może zrobić, a może nie chce bo mu tak dobrze .Dlaczego nie spowodujecie że tego przygłupa odsuną od kierowania partią w naszym mieście . on działa na szkodę wszystkich pomagając sitwie burzy i konusa -debisia .

09:09, 24.04.2017

Akszak WilhelmAkszak Wilhelm

33 0

POPATRZCIE NA TE TĘPE I BEZMYŚLNE GĘBY "RADNYCH". CZY NIE WSTYD WAM ŻE KOGOS TAKIEGO WYBRALIŚCIE ? NO ALE OK BŁADZIĆ KAZDY MOŻE ALE DLACZEGO MIESZKAŃCY PRZYZWALAJĄ NA TO PATOLOGICZNE DZIALANIE RÓZNYCH dEBICHÓW, tRAWCZYŃSKICH, kŁOPOTOWSKICH, gIERULI, pAWLAKÓW dRABIKÓW I TYM PODOBNYCH KREATUR ? DLACZEGO ? NIE ZALEŻY WAM NA WASZEJ PRZYSZŁOŚCI I PRZYSZŁOŚCI WASZYCH DZIECI? PRZECIEŻ NAWET JEŚLI TE KUNDLE ODEJDA TO PRZYJDZIE ICH RODZINA, ZNAJOMI I CI KTÓRYCH WZBOGACILI I DALI PRACĘ . NIE ROZUMIECIE TEGO ? NIE MOŻEMY WYJŚC RAZEM I ZAPROTESTOWAĆ PRZECIW TYM MIERNYM MORALNO - INTELEKTUALNYM KARŁOM. CZY NIE WIDZICIE ŻE RZĄDZĄ NAMI CIEMNI ,SKOMPROMITOWANI I SKORUMPOWANI LUDZIE ????????

11:41, 23.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michalikowski BłażejMichalikowski Błażej

29 0

Chyba Pan Bóg przeklął to miasto jak tu nawet księża wspierają ten chory układ .tak było za Stasia i jest za obecnego dziekana . ba , sam pan biskup z tego co się mówi wspiera burzastego bełkota i reszte sitwy .

11:46, 23.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jedłoszczanka ErazmJedłoszczanka Erazm

30 0

DEBICH KORYTO ZA WSZELKĄ CENĘ I NIEWAŻNE ŻE PRAWIE NIECZYTATY I NIEPISATY CHŁOP PODEJMUJE WSZYSTKIE DECYZJE. LICZY SIĘ FAK ŻE CO MIESIĄC SIĘ ODBIERA 10 CZY 12 TYSIĘCY. HONOR? DLA MNIE NIE MA NIC TAKIEGO UWAŻA NĘDZNA GÓRNICZYNA, ZAKOMPLEKSIONA, KARŁOWATA I Z CZERWONĄ JAK PURPURA FACJATĄ. NIE MYŚLCIE TYLKO ŻE ZE WSTYDU. ON TAKI CZERWONY BO GO DUMA ROZPIERA ŻE JEST NA POSYŁKI U ZDZICHA ? AMATORA TANICH WIN. DNO I WODOROSTY - WIEJSKO GÓRNICZE PACHOŁKI. WSTYD NA CAŁĄ POLSKĘ.

11:58, 23.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zychoń BarnimZychoń Barnim

3 0

Po co wypisujecie te krytyczne posty na najlepszy jak dotąd zarząd. I tak to nic nie da, tyle co sobie pogadacie, haha. Korzysta na tym tylko portal który ma kasę od ilości wejść na te bzdurne artykuły a poza tym wami się nie przejmuje .

12:07, 23.04.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Borkowski NorbertBorkowski Norbert

5 0

Trzeba być niespełna rozumu aby myśleć, że z ilości wejść jest kasa, to świadczy o popularności ale kasy nie przynosi Zychoń. A jeśli uważasz że ten artykuł jest bzdurny napisz albo powiedz to redaktorce

16:35, 23.04.2017

Gawron AmbrożyGawron Ambroży

16 0

Pocą to się nogi nocą. Szanowny Barnimie! Pogięło Cię, powaliło i porąbało. Jesteś niespełna rozumu. "najlepszy jak dotąd zarząd" - piszesz bzdury jak mało który. Jest wręcz odwrotnie. Więc weź się w garść. Uczyń to chociażby dla dzieci i wnuków. Uświadom sobie i im, że król powiatowego postępu jest nagi. I - mimo makijaży - szpetny. Kolego, zamiast zmusić mózg do wiedzy, logiki, konsekwencji w poszukiwaniu prawdy, Ty wybierasz multi-kulti, paciorki, fikołki i kozioł?i. A nuż uda się jakieś "salto" zrobić? Nic to, że robisz sobie i innym krzywdę. Nieraz nie do naprawienia. Tak to jest z dziecięcą chorobą ?.postępowości. Dlatego powtarzam i powtarzam: Uważaj! Tu idzie o degradację naszego człowieczeństwa poprzez dewastację i destrukcję miasta i powiatu. Naszej ludzkiej, polskiej, boskiej, chrześcijańskiej cywilizacji. Naszej wiary, kultury i natury. Naszej ?metody organizacji życia?. Rozmawiać trzeba i warto. A czy to coś da? Pożyjemy? Zobaczymy! Pozdrawiam Redakcję. Tak trzymać! PTO"R".

18:14, 23.04.2017

Papież BeniaminPapież Beniamin

19 0

Popieram panie Ambroży. Dzieje się bardzo źle i powinniśmy to jakoś zmienić. Trzeba aby ci co należą do PiS coś zrobili aby była prawdziwa opozycja. Pan Kłopotowski wspiera tę władzę i chyba robi to celowo.

19:51, 23.04.2017

Rutkowski AlbinRutkowski Albin

23 0

Dlaczego członkowie PIS zrezygnowali z walki i wyszli z obrad Sesji Rady Powiatu Kutnowskiego i czy Kutnie na tym polega dobra zmiana i co na to Pań Kaczyński i co na to wladze wojewódzkie PIS ?

18:27, 23.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kroha Ksawery LeonKroha Ksawery Leon

22 0

To jest sabotaż w stosunku do PIS ale i mieszkańców Kutna i odpowiedzialność ponosi Kłopotowski.

21:58, 23.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Styka ZygmuntStyka Zygmunt

16 0

Cała prawda o kłopocie i PiS w Kutnie . Dziwię się że ktoś kto uważa się za prawdziwego członka tej partii nic nie może zrobić, a może nie chce bo mu tak dobrze .Dlaczego nie spowodujecie że tego przygłupa odsuną od kierowania partią w naszym mieście . on działa na szkodę wszystkich pomagając sitwie burzy i konusa -debisia .

09:08, 24.04.2017

Hrakało AntoniHrakało Antoni

1 0

Konrad jest pełnomocnikiem od ponad dekady. PIS wygrywa wybory w Kutnie i do Sejmu i na prezydenta. To wielki sukces Konrada Klopotowskiego, który potrafi zmobilizować ludzi do roboty. Ma doświadcenie, jako jedyny z Kutnowskiego PIS pełnił znaczace funkcje publiczne. Był starostą i wicestarosta kutnowskim. Jest ceniony przez centrale partii. Ci, którzy jeździli z donosami na niego do Jarosława od razu wydawali na siebie wyrok wyrzucenia z partii. Nie kombinujcie, nie spiskujcie lecz wiernie stojcie przy Klopotowskim, którego namaścił sam Kaczyński. Jedynie przez wierną sluzbę dla Klopotowskiego możecie w PiS coś znaczyć i zrobić karierę. Ci którzy nie byli bezwzględnie lojalni zostali usunięci. I to jest wielkość Konrada.

07:05, 24.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sopiha AleksanderSopiha Aleksander

18 0

tak będziemy się go trzymać tak jak ty pusta świńska blondynko ubierajaca się jak czarna Dalia , hahahahaaha. tobie się udało rozbić mu małżeństwo a my rozwalimy jego pozycje w PiS o ile ją naprawde ma. Na pewno jednak nie upodlimy się jak ty głupia , stuknięta i bezwstydna kretynko . śmiejemy się z was oboje bo to samo prezentujecie czyli zero . on jest wielki głupotą a ty mała rozumkiem blondynki , hahahaha .skończysz jak Jagna z Chłopów .

09:01, 24.04.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Rygulski Łazarz MareRygulski Łazarz Mare

16 0

to dziewuszysko ma coś z głową ,naprawdę

09:12, 24.04.2017

Czartoryski EdwardCzartoryski Edward

15 0

Rozpustnica zadaje się ze starym i dodajmy obleśnym facetem niszcząc przy tym jego rodzinę . I taka chce reprezentować PiS ,partię o katolickich wartościach przynajmniej w większości .Ciekawe czy o tym wiedzą w Warszawie i co na takie łamanie Dekalogu powiedziałby pan Kaczyński ?

09:17, 24.04.2017

Fajfer BernardFajfer Bernard

4 0

ale Kłopot w sobie coś ma bo kobitki latały za nim wszystkir co chciały mieć stołki . Od Smiałkowej na Przemysłowej z Ośrodka, Raciborska z PUP też mu nadskakiwała i Rzeźnicka też .A teraz ? Chyba już facet z obiegu wychodzi po woli - z Sapiejką i Dębskim nadal się dobrze kumpluje

11:20, 24.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krupa BernardynKrupa Bernardyn

7 0

Jemu zawsze było Bożej do byłych komuchow stąd PIS to dla niego jest po to aby bronić interesów zatwardziałych komuchow to jest jego misja zycowom !!!

18:34, 24.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Igoasiak BolesławIgoasiak Bolesław

2 0

Zapamiętajcie po raz kolejny manipulacje PIS i za ich sprawą ? ich głosami, wprowadzenie ustaw powodujących w Polsce jako dopuszczalne eksperymenty z GMO na ludziach, ze szczepionkami na ludziach, z trującymi uprawami dopuszczonymi w każdej gminie! TYLKO RUCH KUKIZ ? 15 ? ZAGWARANTUJE POLAKOM ZDROWĄ ŻYWNOŚĆ I DOSTĘP DO MEDYCYNY NATURALNEJ! Kolejne starcie Wielkiej Zmiany z Ciemnogrodem i Czarną Sotnią. STOP PISowskiemu zaślepieniu ideologią!

STOP LEKCEWAŻENIU GŁOSU POLAKÓW ? RUCH WOLNYCH LUDZI I RUCH WOLNEJ POLSKI ŻĄDA DEMOKRACJI BEZPOŚREDNIEJ!!! [Więcej: http/bialczyn...] PTO"R".

00:23, 25.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Koropatwa NestorKoropatwa Nestor

1 0

Polecam wystąpienia Jerzego Zięby - w Sejmie kilka dni temu. Inne jak kto chce, i komentarze, jak kto chce.A w mediach oczywiście cisza - zarówno w merdiach, jak i w niezależnych. Wiadomo - demokracja.

01:29, 25.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ogiński AmalgundOgiński Amalgund

1 0

Faktycznie dobry link:alarm-stop-gmo-jerzy-zieba-w-sejmie-poruszaja
ce-i-mocne-wystapienieRozbestwione
ścierwo. Jasne, na takich akcjach PiS padnie ale odwrócić debilizmy trudno będzie.

18:31, 26.04.2017

Ziembrowski DominikZiembrowski Dominik

7 0

Z powyższych postów jasno wynika że powiatowi radni opozycyjni poziomem intelektualnym nie dorośli do poziomu posiadanego przez Debichu choć ion nie jest nie jest jakaś żadna osobowością intelektualną.Nic dotychczas znaczacego nie zrobił i nie zrobi.

11:12, 26.04.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ogiński AmalgundOgiński Amalgund

6 0

A największa porażka to kutnowski PiS (Próżniactwo i Szalbierstwo?). Totalne dno moralne - etyczne. Jaki pan, taki kram. Jaki Kłopot, taki PiS. Dziwne, że Kaczyński tego rozrywkowo - pijackiego ustrojstwa nie likwiduje.

18:47, 26.04.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Biallosser KazimierzBiallosser Kazimierz

5 0

No właśnie jaki Pań taki i Kram czyli członkom Kutnowskiego PIS taki Pań odpowiada i nic nie robią aby wybrać sobie innego Pana ...???

20:30, 26.04.2017

0%