Zamknij

Wybory samorządowe. Bez Burzyńskiego nie ma Sikory?

21:41, 02.02.2024 Ola Rzadkiewicz-Śliwicka Aktualizacja: 20:24, 05.02.2024
Skomentuj Mariusz Sikora Przewodniczący Rady Miasta Kutna fot. Piotr Szatkowski Mariusz Sikora Przewodniczący Rady Miasta Kutna fot. Piotr Szatkowski

Już pierwsze komitety wyborcze w powiecie kutnowskim zarejestrowane, na przykład Komitet Wyborczy Wyborców Zbigniewa Burzyńskiego i Mariusza Sikory. Proste wskazanie kto po prezydencie, który od 2002 roku jest z nami, kutnianami powinien zająć to dobrze umoszczone miejsce. Czy dotychczasowy układ tak bardzo obawia się kandydatki z Prawa i Sprawiedliwości, że prezydent Z. Burzyński musi podtrzymać przewodniczącego rady miasta w wyborach i prowadzić za rękę? Jak kutnowskie sikorki ćwierkają pomocną dłoń wyciągnie Jacek Boczkaja, przez długie lata zastępca prezydenta i pełnomocnik komitetu.

PiS obsadzony a co z Platformą/Koalicją Obywatelską w Kutnie? Ma swojego konia trojańskiego? Wątpię, że jest nim Artur Gierula, szef PO i radny powiatowy, który nie potrafi zjednać sobie zwolenników, członków, sympatyków swojej partii i pewnie do ostatniej chwili nie zaufa kutnowskim członkom PO.

Kalendarzyk wyborczy

Najbliższy ważny termin upływa już w poniedziałek: 12 lutego powinny być podane do publicznej wiadomości obwieszczenia o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie wybieranych w nich radnych do różnych szczebli samorządu itp. Tego samego dnia upływa też termin na zgłoszenie utworzenia komitetów wyborczych.

Do czwartku 22 lutego do komisarzy wyborczych należy zgłaszać kandydatów na członków terytorialnych komisji wyborczych. W poniedziałek 5 marca o 16:00 upłynie termin zgłaszania tym komisjom list wyborczych kandydatów do rad gmin, powiatów, sejmików województw i rad dzielnic Warszawy.

Do piątku 8 marca można zgłaszać komisarzom wyborczym kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych.

W środę 13 marca PKW przyzna jednolite w całym kraju numery list wyborczych tym z nich, które zostaną zarejestrowane w co najmniej połowie okręgów wyborczych. Do 16:00 następnego dnia, 14 marca, do gminnych komisji wyborczych powinny zostać zgłoszone kandydatury na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. W wypadku wyboru na te stanowiska rozstrzygnięcia ostateczne będą mogły zapaść dopiero w drugiej turze wyborów, 21 kwietnia.

Od 23 marca do godziny 24:00 w piątek, 5 kwietnia (kiedy zacznie obowiązywać tzw. cisza wyborcza) w publicznych mediach emitowane będą nieodpłatne audycje wyborcze, przygotowane przez komitety wyborcze.

Zgłaszanie przez wyborców chęci skorzystania z głosowania korespondencyjnego lub prawa do bezpłatnego transportu do lokalu wyborczego możliwe będzie tylko do poniedziałku, 25 marca.

Do 28 marca do publicznej wiadomości powinny być podane informacje na temat sposobu organizacji tego transportu. Nazajutrz, 29 marca upływa termin składania wniosków o sporządzenie pełnomocnictwa do głosowania przez wyborców niepełnosprawnych.

Do czwartku, 4 kwietnia wnioskujący o bezpłatny przewóz do lokalu wyborczego powinni zostać poinformowani o przewidywanej godzinie tego transportu.

Kampania wyborcza dobiegnie końca w piątek 5 kwietnia o północy. 

(Ola Rzadkiewicz-Śliwicka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(103)

Mieszkaniec Mieszkaniec

47 9

Pani Redaktor, zapytałbym ile kosztował koktajl Noworoczny w Pałacu Saskim, gdzie za pieniądze mieszkańców Pan Prezydent Burzyński namaścił swojego następcę? Czy to tak ma wyglądać ? A teraz czytamy, że założyli komitet bezpartyjny, gdzie zastępcy protestowali w marszu PO🤔🤔🤔 Warto tym się zainteresować i opisać! 22:04, 02.02.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

obudźcie się obudźcie się

3 0

Ciekawe a może ktoś (napewno wie) ile kosztują te ogromne banery np na bloku przy 1-maja .?Przecież te komitety z Burzyńskim , Debichem , Trzecią Drogą po wyborach się połączą bo to de facto ta sama opcja. Oni już byli.Tylko siebie i swoich obsadzili na dobrze płatnych stanowiskach. Jak to rozumieć ,że na konwencji Burzy ńskiego i Sikory obecny jest Debich i ten co chce być starostą?Kogo chcą oszukać?Przecież oni są z jednej partyjnej linii . Jak ti się mówiło POlinii i na bazie. 07:33, 19.03.2024


czytajcie i myślcieczytajcie i myślcie

4 0

"Trzeba mówić prawdę o tym, co się dzieje w Polsce". Francuski europoseł: Rząd używa metod bandyckich
- Sytuacja w Polsce jest poważna. Rząd Donalda Tuska, przyjaciela Macrona i von der Leyen, prześladuje sędziów, media i konserwatywnych polityków - stwierdził w mediach społecznościowych francuski europoseł Nicolas Bay. Polityk zaznacza, że "to ważny atak na praworządność, ale brukselska Komisja nie wydaje się być tym poruszona".

07:34, 19.03.2024


i POptokachi POptokach

4 0

PO chce usunąć Glapińskiego przeszkadza we wprowadzeniu Polski do strefy Euro 06:22, 20.03.2024


reo

PO PO

40 6

O Gieruli w punkt Pani Redaktor. Sama prawda. 22:25, 02.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FankaFanka

12 56

Panie Mariuszu brawo👏Niech Pan robi swoje i nie zwraca uwagi na ludzką zazdrość! PS. Bardzo ładna fotka 😊 22:26, 02.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

precz z obietnicamiprecz z obietnicami

4 0

A ten z tyłu to jakiś sufler? Program i opowiastki co zrobicie to wsadzcie sobie w buty. Rządzicie już chyba ponad 20 lat to mieliście czas żeby to wszystko zrobić . Teraz najwazniejsze to zerwanie kostki brukowej za którą zapłaciliście pewnie krocie i zrobiemie trawników czyli toalet dla piesków i popielniczki dla petów. Jeszcze pozostało rozbetonowanie betonazy w srodku miasta . 10:01, 23.03.2024


JaJa

56 8

To bardzo przykre, że kandydat potrzebuje drugiego nazwiska.Kto jest twarzą tych wyborów ? Mam cichą nadzieję, że mieszkańcy wiedzą, że nic się nie zmieni. A przynajmniej ja potrzebuję zmiany. A jak pozostali mieszkańcy naszego miasta uważają? 22:32, 02.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kutnianiankutnianian

4 0

No to znaczy ,że razem startuje Burzyński i Sikara jako tandem z jednego miejsca . ? Czy Burzyński tż startuje bo niby w poprzedniej kadencji mówił ,że nie a jednak startował. Dajmy odpocząc ty od 20 lat przy żłobie. Niech ida się bujac . Tylkjo potrafili sobie i swoim załatwiac . Posłuchajcie ludzi ze strefy co mówią . Wstydu nie macie i nie jesteście żadni bezpartyjni bo de gacto jesteście z PO. 15:04, 05.03.2024


Drugi garniturDrugi garnitur

30 3

I tyle w temacie 22:45, 02.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObywatelObywatel

6 0

Nawet trzeci... 09:16, 05.02.2024


WrrrWrrr

24 1

Czekamy na resztę, gdzie oni są..... 22:52, 02.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jhkjhk

48 8

Jak Mariusz wygra to miastem nadal będzie rządził Boczkaja. Mariusz jest jedyną nadzieją obecnego układu. Boczkaja nie wystartował w wyborach na prezydenta miasta, bo ma za duży negatywny elektorat. Wierzę, że pozostałe komitety wyborcze nie wystawią tak słabych kandydatów, jak w poprzednich wyborach prezydenckich i będzie na kogo głosować. 23:01, 02.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

8 12

Nie łudź się - pozostałe komitety wystawią jeszcze słabszych kandydatów niż w poprzednich wyborach. Nawet nie mają kogo wystawić. 11:51, 03.02.2024


OpiniaOpinia

44 11

To bardzo słaby kandydat bez żadnych ważnych osiągnięć. Jeśli to prawda, że wykonywał zawód przeprowadzacza dzieci przez pasy ze znakiem STOP zanim zaczął zajmować się kutnowską polityką to faktycznie ma takie kompetencje na prezydenta, że hej. Pan Burzyński i jego ludzie mają chyba za nic mieszkańców Kutna. 23:48, 02.02.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

..

8 28

Co za ordynarny hejt. 08:52, 03.02.2024


??

9 1

Do . : Napisz, że to nieprawda. Łatwo oskarżać o ordynarny hejt, trudniej wykazać, że nie ma w tym racji. 09:19, 05.02.2024


MieszkaniecMieszkaniec

3 2

A czy to coś złego. 17:30, 05.02.2024


WyborcaWyborca

3 5

Przeprowadzał dzieci ale co to ma do rzeczy. Każdy od czegoś musi zacząć. Ty jesteś pewnie dyrektorem firmy i od zawsze nim byłeś. 11:06, 09.02.2024


NickNick

9 44

Bardzo podoba mi się ta kontynuacja. 08:50, 03.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do redakcjiDo redakcji

17 12

Zapomina pani, że Mariuszowu pomoże też brat i liczne grono sympatyków. 08:53, 03.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WIEDZA I KULTURAWIEDZA I KULTURA

18 8

Tylko i wyłącznie Pan dr M Adamski 12:46, 03.02.2024


 w życiu w życiu

15 4

Wymieniony przez ciebi dr to totalna porażka . Bufonada. 07:23, 05.02.2024


CzytelnikCzytelnik

16 16

Wszędzie gdzie odchodzi stary prezydent namaszcza następcę. Wystarczy popatrzeć w internecie. 08:57, 03.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NieNie

10 0

To nie monarchia 22:56, 06.02.2024


:):)

13 7

No nie, dziś wieczorem znowu będą dyskusje i kłótnie przy stole ze szwagrem, czy 70 czy 80% w pierwszej turze... 09:10, 03.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wetoweto

41 5

Ten opis kandydatów to betonowanie układu polityczno/gospodarczo/towarzyskiego w Kutnie ! Nic więcej. Te same twarze . Te same propozycje . Te same rozwiązania. Ten sam układ. Tylko inna proponowana twarz na świecznik ale gwarantująca ciągłość tego co jest w mieście. Skutkiem tego jest ,że mamy miejscowy układ co rządzi w mieście od dziesiątków lat. Jego pochodną jest wyludnianie się z miasta ludzi , którzy chcą jeszcze coś osiągnąć. Wykształconych , ambitnych , dynamicznych. Dlaczego ? Ponieważ nie będą mogli przebić szklanego sufitu wzajemnej adoracji stanowisk w śród układu gdzie ręka rękę myje. Znajomości powodują awanse zawodowe. Wystarczy przejrzeć karuzele stanowisk w spółkach samorządowych i różne kariery. Jedyna szansa obywatela ,że będzie miała jakiś wpływ ,to ta kartka wyborcza. Oby mieszkańcy Kutna nie budowali drugiej Sycylii w mieście dalej. A podstawy już układ zbudował. 09:49, 03.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EchEch

11 0

Czego nie rozumiesz? To jest Kutno! 00:45, 04.02.2024


sdasadsdasad

1 7

To karkołomne wiązać kandydatów z wyludnianiem się miasta i ucieczką młodych, w Kutnie nie będzie nigdy takich średnich zarobków jak w Wawie, Łodzi, 3mieście itp. itd, choćby nie wiadomo kto rządził pewnych rzeczy się nie zmieni 22:11, 04.02.2024


ZmianaZmiana

46 5

Mam już dość tej ekipy. Sikora to zapewnienie dalszej działalności tej ekipy. Ekipy nastawionej na własne interesy, ekipy zadufanej w sobie, ekipy bez hamulcy. Dość. Czas na zmianę i przewietrzenie tego grajdołka. 11:51, 03.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolakPolak

2 0

Byle nie dobra. 15:59, 05.02.2024


SlaboSlabo

48 4

W mojej opinii Sikora to osoba bez żadnych niezbędnych do tej funkcji kompetencji. Kto miał doczynienia ten wie 12:16, 03.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NickNick

2 24

Przewodniczący rady bez kompetencji, chyba kpisz... 21:11, 03.02.2024


NieukNieuk

38 2

Ten przewodniczący pomimo 5 lat sprawowania funkcji dalej czyta z kartki to co mu urzędnicy przygotowują bo sam nie nauczył się jeszcze prowadzić sesji. Taki kandydat to jak naplucie mieszkańcom Kutna w twarz. 08:07, 04.02.2024


kriskris

36 8

Zapytam pana Mariusza co zamierza zrobić np. z Boczkają. Jeśli odpowie że nie widzi go jako wice od razu pędzę na niego głosować 13:36, 03.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MikiMiki

2 0

No co zrobi? Zostawi no bo ktoś musi rządzić. 10:03, 23.03.2024


Johnny Johnny

26 15

Na skrzyżowaniu ulic Barei i Mickiewicza pojawił się duży baner Pani Rzymkowkskiej. Na pewno będzie kandydatką PiS na prezydenta naszego miasta. Jakie ta Pani ma kompetencje, co zrobiła dla naszego miasta. 13:42, 03.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

5 4

Jak miała sie wykazać, jeśli nie ma możliwości. A Ty co zrobiłeś dla miasta? 11:02, 09.02.2024


nie manie ma

11 1

Nie ma satyry bez doktora yry! 14:58, 03.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ssss

51 1

Najwyzszy czas pogonic to Towarzystwo!!! Kilkadziesiat lat trzymaja sie stolkow 15:04, 03.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

10 16

Kim chcesz ich zastąpić? W Kutnie nawet nie ma na kogo głosować. 16:13, 03.02.2024


EkoEko

22 3

Zagłosuję na tego kandydata, który w końcu zajmie się estetyką miasta (więcej zieleni, mniej reklam na każdym kroku....) 16:46, 03.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

30 1

W Kutnie kandydat powinien być wykształcony z wiedzą i doświadczeniem ale też zupełnie bez układów, by zdrowo spojrzał na potrzeby mieszkańców. 18:22, 03.02.2024


XxxXxx

38 4

Kandydat porazka 18:35, 03.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

19 10

Szkoda, że wystawia Doktora Michała. Młody, wykształcony, sprawny. Byłoby super 19:57, 03.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wadzawadza

10 1

Pyszałek. 07:27, 05.02.2024


......

3 8

Na przekór dziwnemu komentarzowi użytkownika "wadza", miałem kilkakrotnie okazję porozmawiać z doktorem Michałem A. To nie tylko mądry, świetnie wykształcony specjalista, ale także skromny, kulturalny i życzliwy człowiek. Nie wątpię, że to byłby bardzo dobry kandydat na prezydenta. 11:10, 05.02.2024


ObserwatorObserwator

29 6

Zapominacie, że wybiera się nie tego kogo się chce, ale tego z tych którzy kandydują. Wieść gminna niesie, że inni będą znacznie gorsi niż Mariusz Sikora. I piszę to jako rozczarowany, w otoczeniu Burzyńskiego są zdecydowanie lepsi, bardziej merytoryczni, z talentami. Wygrała marionetka Boczkai i Wdowiaka. 21:17, 03.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyborcawyborca

4 0

Tak policzą ,żeby wyszło jak w poprzedniej kadencji . Wszyscy mieli podobna ilośc głosów i wszyscy z tego betonowego miasta jednego komitetu przeszli. Teraz sie porozdzielali a później połacza tak jak ta koalicja 13 grudnia. Większośc z nich już jest w radnymi kilka kadencji i o zrobili? NIC . A dflaczego ich wybieracie ? Bo jesteście tacy sami zakłamani . Ludzie otrząśnijcie się. 07:18, 19.03.2024


LookLook

17 5

Sikorę spotka to samo co Komorowskiego w starciu z Duda kandydat bez wyrazu potrzeba kogoś z charyzma i klasa aby wygrać z moherowym kutnowskim zapleczem pisu 23:41, 03.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WadzamaWadzama

14 5

Rzekła Mariusz do Zbynka - gdzie ty tam ja a Zbynek na to - ja wybieram się do nieba a tobie Mariusz chyba będzie tam nieswojo. 23:42, 03.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zbuntowany anioł Zbuntowany anioł

7 0

Ja tam bym chciała, żeby prezydentem został Boomerang😃 01:18, 04.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ciekawski Ciekawski

2 0

A kto to taki? 20:51, 04.02.2024


Zbuntowany anioł Zbuntowany anioł

4 3

Hmm...młody, piękny mężczyzna o jeszcze piękniejszej duszy, mężczyzna o wielkim sercu, kreatywny, kompetentny, pracowity, ambitny a przy tym niezwykle skromny... mężczyzna charyzmatyczny i dynamiczny, taki jeden na milion, wyjątkowy... 21:27, 04.02.2024


Kazimierz WielkiKazimierz Wielki

25 0

Już umiera ta kraina, tego nikt już nie powstrzyma. 09:09, 04.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HarryHarry

12 30

Mariusz nie zwracaj uwagi na śmieszne komentarze ludzi, którzy nie potrafią wystawić nosa za kanapy , tylko krytykować innych. Powodzenia w wyborach. 09:33, 04.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bryndza...!bryndza...!

18 3

Tak na marginesie, ten gostek na trybunie, to jakiś taki nadęty, że o mało marynary mu nie rozsadzi, z kolei ten gostek w tle zrezygnowany, jakby za chwilę mięli wejść po niego siepacze od nijakiego -pałko-wnika-syntkiewicza- ćpuna, alkoholika i konfidenta od post-gestapo-faszysto-bolszewików, kolesia rudego volksdeutscha m.in. od taniego, szkockiego bimbrzyska !? Wracając do meritum sprawy, to kogokolwiek nie wystawi politykierska hebra od ble ble ble bebrzyńsia, to i tak swąd oraz kombinatorskie kolesiostwo pozostanie, nie daj Boże ! Szkoda, że kontr-kandydaci/aki z innych komitetów/partii i ich przybudówek mają słabych -herbatników-, bo nawet PIS-owski konglomerat nie zdaje sobie sprawy, że ich dziewczynka stanowi pospolicie zwaną polityczną mizerię. Zresztą od wielu, wielu lat w PIS-owskim Środowisku trudno znaleźć OSOBOWOŚĆ na miarę wygrania poważnych np. prezydenckich wyborów !? Jeszcze gorzej byłoby, aby np. PIS wystawił na kandydata np. post-komucha, upasłego -jozefioczka-, bo dlatego /PIS-owskiego/ Środowiska byłaby katastrofa, no bo jak to, w dużym, Prawicowym Elektoracie nie ma już poważniejszych Polityków, tylko trzeba aż sięgać po zastępy z komuszych popłuczyn tudzież szwadronów fałszywych -sekretorz- tawariszcz- ?! Faktem jest, że od czasów menela -dyzmy-klepa-tosia- pospolita bez-osobowa bryndza i upadek morale osobników wyznaczanych na publiczne, polityczno-samorządowe funkcje z lokalnego PIS-u, sięgnęły dna obyczajowo-bez-kulturowo totalnych nieuków i niejednokrotnie zwykłych ulicznych szumowin, tak ?! No ale, na szczęście, po tej klepa-dyzmowej padlinie nie pozostały nawet puste flaszki po kartoflano-buraczanej nalewce i obecnie jest czas na wyczyszczenie tej /pozostałej po dyzmie/ stajni Augiasza iii... wszystko co może być lepsze dla Prawicowego, Kutnowskiego Środowiska nadchodzi...?!, albo nadejdzie pod rządami nowego Wojewódzkiego Pełnomocnika ustalonego m.in. dla Naszego Powiatu ?!? Daj Boże, aby tak się stało już w trakcie obecnej, wiosennej kampanii w wyborach samorządowych. Amen 15:48, 04.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eses

8 2

Może spróbuj krócej, będzie czytelniej i bardziej zrozumiale. Chyba że piszesz dla siebie, bo lubisz z mądrym pokorespondować. 18:27, 04.02.2024


Sławomir Sławomir

7 3

To znaczy że prezydent Burzyński nie będzie kandydował? 16:46, 04.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mniemam ,żemniemam ,że

9 0

Co ty nie odpuści . 07:25, 05.02.2024


DzięciołDzięcioł

18 1

A gdzie to jest wyznacznikiem, że skoro jest Przewodniczący Rady Miasta to kompetencje musi mieć obligatoryjnie ( nic nie ujmując p. Mariuszowi), A jeśli go np. wybierają radni, którzy mają większość a popierają jakiś konkretny układ, (nic nie sugeruję i daleki jestem od tego, by twierdzić, że głosują wg narzuconego parytetu, bo np. mogą mieć zagwarantowane miejsca i profity w komisjach poza tymi w ramach rady)? Bo co by było, gdyby szef wszystkich szefów namaścił np. renifera Rudolfa na swojego następcę, to co by zrobili? Jak myślicie? 16:49, 04.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadaRada

21 6

Powinien pogonic obu wice i wziac kogos mlodszego, ale z doswiadczeniem i kompetentnego. 17:52, 04.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WątpiącyWątpiący

5 0

Jak myślisz, czy bez nich byłby w stanie rządzić miastem, podejmować samodzielnie wiążące decyzje?
W mojej ocenie nie ma takiej opcji. 15:29, 13.03.2024


A może A może

3 16

A może pan Przemysław Tobolczyk będzie kandydatem ?? 21:27, 04.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

12 2

żeby kolejnych długów narobić? 22:15, 04.02.2024


Orion Orion

15 14

Jeśli wygra to najlepsze co może zrobić to pokazać mieszkańcom swoją niezależność. Powinien odciąć się od Wdowiaka i Boczkai, a postawić na takich ludzi jak na przykład Łukasz Walczak, który jest bardzo szanowanym i pracowitym radnym. 00:40, 05.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aspirantaspirant

14 0

Bu ha ha ha... dowcip dnia a nawet miesiąca. przytaczasz przykład radnego, który także ma problemy z konstruktywnymi wypowiedziami, oglądałem nieraz transmisje z obrad i wystarczy posłuchać jak się wysławia a to co mu najlepiej wychodzi to zdaje się pozy na zdjęciach razem z kandydatem. Piszesz, że radny Walczak (a może ten post napisał sam chwalony?) jest szanowany, to ja się zapytam w jakim środowisku i przez kogo; i poproszę o rzeczowe argumenty to potwierdzające. Bo ewentualny argument, że to opinia mieszkańców wynikająca z rozmów, sygnałów itp. byłby nie do końca wiarygodny. Przecież wiadomo, że radny Walczak swego czasu startował z listy PiS a dopiero potem, kiedy się zorientował, do kogo warto się przytulić przeszedł do obecnego układu. Co mu przyświecało przy podjęciu tej decyzji? Może perspektywy jakichś korzyści? Może ktoś mu coś obiecał za zmianę barw? Może obecny lans i popieranie kandydata też jest interesowne? Może jakaś ciepła posadka bo wróble na mieście ćwierkają, że wybiera się na emeryturę... Tyle pytań i wątpliwości... 11:21, 05.02.2024


MaxMax

16 1

Ludzie koniecznie przeczytajcie ten artykuł. i może w kńcu niektórzy zaczną myśleć. "Szkoła Basi Nowackiej dla idiotów. Lewica potrzebuje elektoratu nieuków. Kto inaczej wierzyłby w jej brednie, czy klimatyzm wyznawał" 07:14, 05.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MirekMirek

19 6

Zeby nawet inne komitety wystawiły super kandydatów to i tak wygra kutnowski zabetonowany układ . Tam nikt z nowych nie zostanie dopuszczony . Oni wiedzą o swoich różnych przewałach i nikogo nie dopuszczą . W urzedzie będa liczyć głosy i tu lezy pies pogrzebany. 07:20, 05.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

7 0

Znów zdobędą 100% głosów? Jakoś to dziwnie ostatnio wyglądało. 10:56, 09.02.2024


Głos z BatoregoGłos z Batorego

8 16

To jest dobry kandydat .Pamietam jak razem zdobywaliśmy szlify naukowe w Wsgk . 09:48, 05.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oxfordoxford

1 0

No to naprawdę wysokij klasy specjalista naukowy tylko w jakim kierunku? 07:11, 19.03.2024


CiekawskiCiekawski

5 0

A czy wiadomo coś o innych Kandydatach? 10:27, 05.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

2 0

Rejestracja komitetów dopiero trwa, a kandydatów jeszcze się nie zaczęła, więc potrzeba trochę cierpliwości. 11:50, 05.02.2024


......

11 12

Uważam, że idealnym kandydatem na prezydenta Kutna mógłby być pan dr Michał Adamski, aktualny naczelnik Wydziału Kultury, Promocji i Rozwoju Miasta UM. To człowiek mądry i inteligentny, świetnie wykształcony (doktorat związany z tematyką samorządową), umiejący elokwentnie, a zarazem bardzo komunikatywnie i obrazowo wypowiadać się w mediach (zachęcam w posłuchania wywiadów z nim w archiwum Radia Q), a oprócz tego - co najważniejsze - z ogromnym doświadczeniem zawodowym (był m.in. autorem wielu dokumentów i opracowań strategicznych przygotowywanych przez Urząd Miasta - bardzo profesjonalnych, treściwych i merytorycznych, nie odstających niczym od opracowań tworzonych przez przez pracowników najlepszych firm konsultingowych, zarabiających za swoją pracę nawet kilkunastokrotnie więcej niż naczelnicy z UM). Wydaje mi się, że za 5 lat, przed następnymi wyborami samorządowymi, obóz obecnego prezydenta powinien rozważyć kandydaturę właśnie tego człowieka, który ma wszelkie predyspozycje, żeby w przyszłości zostać bardzo dobrym prezydentem naszego miasta. 13:43, 05.02.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

WidzWidz

2 2

Porażka totalna..... 13:07, 17.02.2024


pijarpijar

2 1

Ico z tych profesjinalanych dokumentów zostało zastosowane w Kutnie? Oswiec człowieku zwykłych ludzików bo nie wiedzą co czynić z takim wyborem. 15:13, 05.03.2024


Socjolog Socjolog

0 1

Dla układu nie byłby idealny ponieważ nie jest marionetką. 10:30, 16.03.2024


do Socjologdo Socjolog

1 0

Człowieku jak by nie był w układzie to by tam dobrej posadki nie miał . Tam to kto nie jest z nimi nie ma najmniejszych szans. A co do tego pana to nigdy . Ni daje się właszy jak ego jest jak Himalaje. 07:09, 19.03.2024


Michal Adamski Michal Adamski

8 9

Tylko on 14:29, 05.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bu...bu...

3 1

W życiu. 15:10, 05.03.2024


On tego jeszcze nie On tego jeszcze nie

10 1

Boczkaja się zdziwi po wyborach. 14:35, 05.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

magdalena24magdalena24

10 1

Mam nadzieję, że Kutno, duże miasto wreszcie POstara się o przyzwoitego Prezydenta, który nie będzie siedział na zwolnieniach lekarskich, brał nieprzyzwoicie dużejpensji i obsr...się boczkajami. Mamy tylu energicznych , mądrych ludzi...ale chyba ich finansowo nie stać na kampanię wyborczą.

Wierzę, że bufona nie jedno jeszcze zdziwi po wyborach. Ludzie !!!!!rozejrzyjcie wokół. 21:04, 09.02.2024


HaharahaHaharaha

6 0

Oj obsra się konkretnie.... Grunt pali się pod nimi..... Tylko śmietnik ...... Zapomnieć o szkodnikach 12:57, 17.02.2024


Mieszkanka Mieszkanka

9 14

Po wyborach powinien zrobić wiceprezydentem Martynę Stasiak. To bardzo energiczna dziewczyna z bardzo dużym doświadczeniem samorządowym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Nowy prezydent powinien się liczyć z tym, że ta nowa radna może odejść i być niezależna jeśli nie otrzyma godnego stanowiska ponieważ brak takiego stanowiska byłby dla niej krzywdzący i bardzo niesprawiedliwy. 20:08, 05.02.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MisiekMisiek

5 1

Dacie spokój z tą kobietą bo tyle naobiecywała łącznie z kwiecistymi przystankami a tam tylko butelki i pety. Dlaczego odeszła z biura Kwiatkowskiego( nie wiedziałą ,że ma zarzuty?)? Nic nie zrobiła tylko sie promowała. 15:06, 05.03.2024


do Mieszkankado Mieszkanka

4 0

Z doświadczeniem międzynarodowym ? Jakim? Co już była w parlamencie jewropejskim czy gdzie? Jeszcze nic nie zrobiła a już mówisz o tym ,żeby dotała stanowisko? Może jakieś godne królowej , co? 15:08, 05.03.2024


asdfasasdfas

0 1

nieważne, że ma zerowe doświadczenie w pracy urzędniczej, ważne, ze energiczna :P 16:01, 17.03.2024


Popieram Popieram

16 4

Dajcie spokój, Mariusz to świetny kandydat na prezydenta. Kto go zna to wie, że nikt tyle nie da ile Mariusz obieca. 20:08, 05.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

logopedalogopeda

2 0

Jakie ma wykształcenie ten Mariusz? Czy ktoś słyszał jak się wypowiada? No reki opadaja. 07:04, 19.03.2024


UMUM

6 0

Wszyscy wiedzą, że nie ma. 10:33, 13.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UlaUla

15 1

Większość tych wpisów to osoby zainteresowane lub kandydujący do władz miasta. Prawda , ściślej moje rozumienie jej jest taka. Pan Sikora to podtrzymanie układów rodzinnych , kolesi itp. Nikt normalny nie dostanie się do UM. To cholerny układ duszący Kutno i cały kraj. Mam dość. Wymiotowac się chcę. Może zmiana zupełna na Rzymkowska. 19:53, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

iPOptokachiPOptokach

1 0

PO chce usunąć Glapińskiego bo przeszkadza we wprowadzeniu Polski do strefy Euro 06:24, 20.03.2024


SwojSwoj

10 0

Jak radna z Lakoszyna spojrzy w oczy wyborca że ma fajna pracę bez wykształcenia w aquaparku dobrze podnosi paluszki do Słońca co odpowie wyborcy jak dostala pracę spójrz kobieto w lustro i Słońce to już nie może patrzc w lustro bo go oślepiają te jego ciemne sprawy on powinien z polityki już odejść 18:57, 27.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POPO

5 1

"Bodnar przyznał dzisiaj oficjalnie, że plan zamachu na Trybunał Konstytucyjny opracowała Fundacja Batorego. Jest to de facto organizacja kontrolowana przez Georga Sorosa. 15 października zakończyła się wolna Polska" 14:59, 05.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

11 1

Na ile zadłużył miasto prezydent Burzyński? Podawano kwotę ok. 200 mln złotych, to rekord. Młodszy Sikora to giermek Burzyńskiego, zawsze robił to co mu pan kazał. To człowiek bez swojego pomysłu na miasto, dlatego podpiera się Burzyńskim. Co dla Kutna przez te 20 lat zrobił Burzyński oprócz afer mieszkaniowych, remonty ulic, które po pół roku nadawały się do ponownego remontu ( i nadal to konsorcjum wygrywa przetargi), złe plany odbudowy Pałacu Saskiego( odebrane ok 10 mln zł dotacji) itd. Acha, dobrze to robili sobie przyznając co chwila nagrody za wysiłek na rzecz Kutna. 01:39, 09.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MisiekMisiek

2 0

To ,że zadłużył miasto to przecież my za to zapłacimy ale ważne ,że nie zadłużył własnego konta w banku. 07:01, 19.03.2024


Ja Ja

10 2

Stop ekipie Burzyńskiego jeżeli nie chcemy dalszego zastoju i zadłużania miasta. 01:41, 09.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

macie szansę macie szansę

5 0

" Naród, gdy snem obłożon wielkim, prześpi swoją przyszłość. Obudzi się kiedyś i dojrzy, że niema Go wśród innych. Dobrze śnić, ale i dobrze wymarzyć dom, w którym rządzić będą uczciwce, a nie gady stworzone naprędce."
Po raz oststni macie szansę wybrać z głową . 07:56, 10.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

9 1

Do bycia Prezydentem należy mieć kompetencje, wiedzę merytoryczną i doświadczenie zarządcze, z ogromnym naciskiem na "WIEDZĘ". Z ogromnym szacunkiem bycie Radnym/Przewodniczącym Rady to nie to samo, co bycie Prezydentem. Mieć dużo znajomych, którym na tym zależy, to jest to. Jeśli nawet wygra, to nie dlatego, że jest super, ale dlatego jw.
Ja osobiście jestem przeciw. Uważam, że ten układ trwa zdecydowanie za długo.
15:23, 11.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

8 1

Jeśli chcemy, aby w mieście nastąpiła radykalna zmiana w zarządzaniu to należałoby wybrać nową ekipę.
Jak to zrobić? Nie głosować na kandydatów umieszczonych na listach wyborczych na poz. 1 - 3, gdyż tam znajdują się osoby, które piastują funkcje radnych od kilku kadencji, a na kolejnych pozycjach są nowe osoby. 15:52, 13.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

musisz wiedziećmusisz wiedzieć

2 1

"Trzeba mówić prawdę o tym, co się dzieje w Polsce". Francuski europoseł: Rząd używa metod bandyckich
"musisz wiedzieć- Sytuacja w Polsce jest poważna. Rząd Donalda Tuska, przyjaciela Macrona i von der Leyen, prześladuje sędziów, media i konserwatywnych polityków - stwierdził w mediach społecznościowych francuski europoseł Nicolas Bay. Polityk zaznacza, że "to ważny atak na praworządność, ale brukselska Komisja nie wydaje się być tym poruszona". 06:58, 19.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

1 1

Za kadencji prezydenta Burzyńskiego i jego ekipy miasto bardzo rozkwitło. Lepiej postawić na kontynuację niż niepewne nowości. 8 lat temu znudziła się ludziom ciepła woda w kranie, spokój, normalność i postawili na PIS. Co z tego wyszło, widzimy.
Nie pozwólny pisowskiej niekompetentnej ekipie obsiąść Urząd Miasta. Postawmy na doświadczenie, rozsadek, sprawdzone kadry. 11:59, 02.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%