Zamknij

Leczenie anemika spuszczaniem krwi. Zmiana w radzie nadzorczej i zwolnienia pracowników w szpitalu

12:33, 30.08.2019 O.R Aktualizacja: 15:46, 07.09.2019
Skomentuj W środku prezes Andrzej Pietruszka W środku prezes Andrzej Pietruszka

Nie ma to jak zajść przeciwnika z bocznej flanki. Tyle, że pracownicy nie powinni być traktowani jak wrogowie. W Kutnowskim Szpitalu Samorządowym sp. z o.o po długim rozbiegu kolejna zmiana w Radzie Nadzorczej, odwołany został Bartłomiej Pyka, a powołany dr Maciej Dercz, prawnik. Prezes Andrzej Pietruszka rozpoczął wdrażania wyników audytu i plan naprawczy spółki czyli wariant zakładający ograniczenie zatrudnienia i zmniejszenie liczby łóżek.

Starszym Czytelnikom dr Maciej Dercz jest dobrze znany jako działacz samorządowy w latach 1990-1997 m.in.: pełnił funkcje radnego wojewódzkiego, miejskiego, był wiceprezydentem miasta Kutna i wiceprzewodniczącym sejmiku wojewódzkiego płockiego, a potem w latach 2009 - 2010 na przykład radcą prawnymw Starostwie Powiatowym w Kutnie w kadencji starosty Doroty Dąbrowskiej. W miniony poniedziałek został z kolei członkiem Rady Nadzorczej KSS, nic dziwnego bo jest on dyrektorem Instytutu Prawa Ochrony Zdrowia Uczelni Łazarskiego w Warszawie, wykładowcą i koordynatorem modułu prawnego MBA w ochronie zdrowia na tej uczelni.

Po jeszcze dłuższym rozbiegu, którego potrzebowali prezes spółki i Zgromadzenie Wspólników (Zarząd Powiatu Kutnowskiego) powstał audyt razem z programem naprawczym. Wykonał go Zakład Usług Konsultingowych KNOW HOW Sp. z o. o. ze Szczecina. Ta sama firma, która doradzała w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łęczycy. Jak informuje nas starostwo zarząd powiatu jeszcze dokumentu nie przyjął. Wystosowano kilkanaście pytań. 

Jak ćwierkają kutnowskie sikorki prezes rozpoczął jednak realizację programu naprawczego choć z jego założeniami nie zapoznali się pracownicy, związki zawodowe, radni a Zgromadzenie Wspólników go nie przyjęło. Prezes wytypował do zwolnienia osoby niechronione, wystosował pisma do związków zawodowych jeśli chodzi o ich członków. Pierwsza tura to kilkanaście osób z administracji i obsługi technicznej. Zwolnień z przyczyn ekonomicznych należy spodziewać się więcej, w audycie określono precyzyjnie ograniczenie zatrudnienia oraz koszty związane z rozwiązywaniem umów i odprawami.

Spółka jest pod kolejną kroplówką czyli kilkumilionową pożyczką, jej zobowiązania już dawno przerosły kapitał zakładowy. Ostatnie zdarzenia, o których pisaliśmy czyli dociążenie zobowiązań przegranym procesem z mieszkańcami powiatu i szybki okres spłaty ponad 2 mln złotych, bardzo wysiliły budżet spółki a prezesa na pertraktacje z komornikiem. Załoga szpitala to w dużej mierze osoby przed emeryturą, więc w okresie ochronnym, po przejściach w ostatniej dekadzie czyli poddawane eksperymentom w postaci prezesów spółek i samorządowców z zarządu powiatu z pomysłami na szpital od sasa do lasa.

Teraz przyszła pora na leczenie anemika spuszczaniem krwi. Jak mawia klasyk strach się bać.

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(56)

PiSSSSSSSPiSSSSSSS

15 1

Zaczelo sie ... 12:48, 30.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

AnkerAnker

18 15

Bardzo dobra decyzja zwłaszcza w kontekście planu naprawczego. Przypomnę ze szpital wchodził z dobrym kapitałem a poprzednie ekipy tylko go zadłużały teraz szansa dla szpitala skoro w Łęczycy może buc szpital to i w Kutnie brawo prezes 13:07, 30.08.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Ankerdo Anker

14 2

Słuchaj niedoinformowany człowieczku szpital w łeczycy to nadakll ZOZ czyli działa na innych zasadach 13:52, 30.08.2019


PracownikPracownik

13 0

Do Anker spółka w pierwszym roku wchodziła z kapitałem 150 tys, zł tak więc nie pisz bzdur że z dobrym. W jeden miesiąc działalności zadłużyła się tak że w sumie jej nie było, czyli tak jak jest teraz. 15:11, 30.08.2019


PacjentPacjent

22 12

Wreszcie, koniec brania kasy za nic 13:17, 30.08.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

StefanStefan

15 3

Wymień kto brał kasę za nic bo chyba najwięcej prezesi dołujący szpita no i ci którzy sterowali nietrafionymi dzialaniami jako organ założycielski.Gdzie przez lata kadencji posłowie nie reagowali na zle wieści odnośnie szpitala. 13:57, 30.08.2019


do Pacjentdo Pacjent

4 0

Ty zobacz ile kasy biorą ludzie bez wykształcenia lub tylko po jakiś kursach a rządzą w tym powiecie w porównaniu z kasą personelu szpitala, który musi się tobą zająć lepiej czy gorzej i nawet umyć cię bo rodzina takich podrzuca wybierając się na wczasy i nie tylko.Pacjencie, a rodzina to przyjdzie do ciebie zmienić ci pampersa czy będzie żądała tego od pielęgniarki bo sama nie lubi tego zapachu, co? 08:15, 03.09.2019


Do pana Daniela i inDo pana Daniela i in

24 9

"wariant zakładający ograniczenie zatrudnienia i zmniejszenie liczby łóżek"
Społeczeństwo w Kutnie się starzeje, kolejki do lekarzy coraz dłuższe, szpital momentami pęka w szwach. Władze zamierzają zmniejszyć liczbę łóżek w szpitalu... 13:54, 30.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

12 3

Szpital się zwija zamiast rozwijać.Skończy się to chyba niezbyt dobrze dla pacjentów. 20:51, 30.08.2019


pracownicypracownicy

20 0

Pan Dercz byl rownież prawnikiem w szpialu. 13:59, 30.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApofisApofis

24 12

tam jest przeludnienie w zatrudnieniu. Słuszna decyzja. 14:20, 30.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Monika1Monika1

23 8

Jeśli będą zwalaniac tych z administracji to Ok. Dużo ludzi się na nich skarży, że mało uprzejmi itd 14:22, 30.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HankaHanka

17 1

A w UM takie zatrudnienie że pokoje pękają w szwach a spróbuj coś załatwić to same miny urzędników odrzucają od wejścia. 18:03, 30.08.2019


Pierwsze wrażeniePierwsze wrażenie

23 11

Pierwsze wrażenie po przeczytani artykułu:

Zwalnianie młodych, bo starsi są w okresie ochronnym - noo.. za 2, 3 lata starsi odejdą sami a mlodych nie będzie bo jak teraz odejdą znajdą sobie inne prace to już nie wrócą. A administracja i pion techniczny w ochronie zdrowia, to specyficzne dziedziny, potrzeba fachowców z określoną wiedzą a takich zwyczajnie nie ma. Za 2-3 lata pan prezes będzie zmuszony szukać tych specjalistów i oferować im naprawdę wielkie pieniądze, albo zamykać kolejne obszary działalności spółki, do tego czasu po zwolnieniu ludzi pewnie pojawią się takie problemy jak obsada w czasie urlopów, brak ludzi do nowych zadań (np szukanie dochodu i następnie rozliczanie w programach profilaktycznych, programach unijnych itp), brak ludzi do pilnowania bieżacych spraw (jest wiele instytucji które mogą kontrolować zakład leczniczy i nakladać spore kary)
W tych czasach pracownik jest towarem deficytowym, dobry i doświadczony pracownik, albo specjalista w dziedzinie jest towarem super deficytowym. Szef który woli zwolnić takiego pracownika, zamiast go odpowiednio zagospodarować robi błąd.

Panie Prezesie oszczędzi Pan pewnie ze 150 - 250 tysięcy, a potem może Pan przez to stracić miliony. 14:23, 30.08.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DarekDarek

10 1

Zwalnianie,redukcje to już ten szpital przerabiał i kicha.Niestety podpowiadaczy i to złych wszyscy starostowie słuchają a prawdy boją się jak ognia.Robcie tak dalej a znajdziecie się z ręką w nocniku. 18:09, 30.08.2019


NicoNico

6 0

Za 2 - trzy lata kto inny będzie prezesem. Ten się więc nie martwi, tak jak jego poprzednicy. 16:10, 01.09.2019


RadnyRadny

15 3

Jak to możliwe, że spółka wzięła kredyt a rada nic nie wie? 15:13, 30.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

antyradnyantyradny

12 0

No to ty jesteś radnym i nie wiesz to jak ty się interesujesz a kasę bierzesz? 18:12, 30.08.2019


WreszcieWreszcie

19 5

Najwyższa pora 15:22, 30.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

2 0

Hahaha 16:44, 30.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PracownikPracownik

16 1

Prokurenci do zwolnienia. O tym panu to nawet RIO już napisało i prezes go zostawił żeby dalej chrzanił robotę? 17:25, 30.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do robotydo roboty

15 0

I prokurentka i prokurent do natychmiastowego zwolnienia. 18:13, 30.08.2019


kutnianinkutnianin

10 0

Kiedy ludzie będą się operować, czy leczyć w Kutnie. A nie szukać innych szpitali w Polsce. A tok dobrze byłoby w swoim miejscu zamieszkania 18:52, 30.08.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

skalpelskalpel

12 0

Zapytajcie tych co zwolnili dobrą ekipę chirurgów. 20:55, 30.08.2019


HeniekHeniek

2 0

Zdaje się że zwolnił ich poprzedni starosta. 10:27, 08.09.2019


PacjentPacjent

30 3

Prawda jest taka, że problemem szpitala jest własnie załoga. Minusowanie komentarzy przez pracowników tu nic nie da. To wy stworzyliscie taki a nie inny wizerunek tego szpitala. Pamiętajcie o tym 08:03, 31.08.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do Pacjentdo Pacjent

11 1

Zgadzam się z tobą ale dodam do tego ,że ktoś im na to pozwolił , prawda? 08:05, 31.08.2019


PacjentPacjent

4 8

No jasne, że tak. Dlatego popieram nowego dyrektora. Niech się nie *%#)!& tylko robi co swoje 08:28, 31.08.2019


BenekBenek

7 2

Pacjent ile bierzesz za pisanie? 18:30, 01.09.2019


proponujęproponuję

13 6

Panie prezesie ten audyt i inne programy naprawcze, których było kilka a może kilkanaście to niech pan odłoży na półkę i zabierze się za nadzór nad swoimi pracownikami wszystkimi i egzekwowaniem od ordynatorów i oddziałowych tego co do nich należy czyli do pilnowania kosztów poszczególnych oddziałów . Mało tego niech pan przyjrzy się prywacie robionej na spółce szpitalnej, niech pan popatrzy jak niektóre pielęgniarki w dobrych relacjach z oddziałowymi mają po kilka etatów w okolicznych szpitalach i innych jednostkach opieki medycznej. Czy po tylu etatach można wydajnie pracować?Może zamiast tych pseudo napraw niech pan przeczyta pierwszy zrobiony w tym szpitalu raport NIK tam się pan dowie co trzeba zrobić. 08:04, 31.08.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wiem!wiem!

9 3

A jak odbywa się teraz audyt! Za zamkniętymi drzwiami w gabinecie kierownictwa i oddziałowych.A oni przedstawią ,że wszystko jest ok na moim oddziale.Te audyty to ściema jakiej mało.A pani prokurent i naczelna w jednej osobie nie wie co się dzieje na oddziałach,kto jest potrzebny do pracy a kto nie?A panie kadrowe też nie wiedzą kto jest zatrudniony i czy rzeczywiście jest niezbędny do pracy?
10:24, 31.08.2019


mieszkaniec powiatumieszkaniec powiatu

8 1

Czy ten audyt będzie dostępny opinii publicznej? My jako mieszkańcy powiatu kutnowskiego płacący podatki chcemy wiedzieć ile taki audyt kosztował i co zawiera/ Przecież korzystamy z tego szpitala i chcemy wiedzieć czy jesteśmy bezpieczni.To chyba nie jest tajemnica? 18:34, 01.09.2019


się pytamsię pytam

14 4

Podobno radna kolejną kadencję, a jednocześnie członek zarządu powiatu miała zająć się szpitalem czy to prawda?Jeżeli tak to czy to efekt tej działalności? 08:14, 31.08.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

agaaga

4 6

WSZYSCY JĘCZĄ W SZPITALU I O SZPITALU A GDZIE WYPRACOWANY PLAN DZIAŁAŃ ZWIĄZKÓW I PRACOWNIKÓW, KTÓRY KIEDYKOLWIEK PRZEDSTAWILI OFICJALNIE JAKIE ZMIANY ICH ZDANIEM POWINNY BYĆ- BRAK 21:31, 31.08.2019


do agado aga

7 3

Nie wiedzialem ze to związki mają wypracowywać plan dzialań szpitala a nieprezes,promurenci i organ zalożycielski.Przecież wynagrodzenie za dzilanie i zarządzanie szpitalem nie biorą związki.Aga wyglada na to ,że pod różnymi nickami dzialasz jak wynajęty klakier 15:33, 01.09.2019


JanJan

1 5

Razem powinni ale jak im byli wygodnie to ok a teraz juz jest nie wygodnie to tylko narzekanie zostalo 21:22, 01.09.2019


ArtArt

5 1

Jan ty to pod rożnymi nickami siedzisz prz kompie i kadzisz wladzy bo o sytuacji w szpitalu raczej pojęcia nie masz.Wygląda na to po twoich wpisach ,że jesteś wynajętym idiotą. 21:36, 01.09.2019


RadosławRadosław

4 0

Ona miała się zająć , ale tylko miała a czy się zajęła to całkiem inna sprawa.poprzednią kadencję przesiedziała i ciekawe czym się zajmowała bo nie było nic słychać o jakiś jej inicjatywach. 08:04, 03.09.2019


Pewnie, żePewnie, że

21 9

Już dawno powinni Pogonic towarzystwo. Pala tylko papieroski a do roboty nie ma nikogo. Więcej technicznych niż pacjentów łazi po korytarzach. Gonić obibokow!!!! 10:24, 31.08.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

niepalącyniepalący

7 2

W starostwie są tacy co cale lata palą papieroski,nic nie robią a dobre stanowiska mają,tego nie widzisz przecież tam bywasz? 15:37, 01.09.2019


QwerttQwertt

4 1

Technicznych to jest raptem 14 osób na 3 zmiany, Was to jest za dużo tzn. pielęgniarek- ludzie od lat piszą gdzie się nie wejdzie to tylko siedzą i nózka na nożce.... I w administracji, co chwila ktoś nowy przyjęty.... 07:44, 02.09.2019


NiezatapialnyNiezatapialny

3 0

Faktycznie do administracji stale ktos przyjęty nawet niedawno z polecenia papieroska.Ten to ma wejścia. 10:32, 08.09.2019


NickoNicko

12 3

Szpital ma upaść i upadnie by za bezcen przejęli go właściwi ludzie. 13:47, 31.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do Nickodo Nicko

14 4

Masz w 100% rację bo to jest planowane od wiwlu wielu lat. Klakier wynajęty do pisania pozytywów odnośnie tego co obecnie robi prezes to jedna osoba bo cel jest jeden sprywatyzować tak jak napisaleś. 17:56, 31.08.2019


ZKFZKF

10 4

Źle to świadczy o prezesie jeżeli zwalnia ludzi zamiast znaleźć im robotę. Dla przykładu:
Może trzeba było komuś zlecić przygotowanie wniosku do NFZ na wykoanie szczepień na grypę dla pracowników ochrony zdrowia (temat z przed ok 2 miesięcy)?
Może trzeba było komuś zlecić przygotowanie i złożenie wniosku w ramach programu dostępność plus ?
Do 1 września można było składać wnioski na dofinansowanie programów polityki zdrowotnej, programy dla jednostek samorządu proponujące dofinansowanie w pułapie 40 - 80 % . Dlaczego nikt z gminami nie porozmawiał, nie pomógł im takiego wniosku złożyć?
Panie Prezes pracy jest wiejcej niż komukolwiek się wydaje, trzeba ją tylko potrafić przydzielić, zmotywować, a potem rozliczyć.
10:36, 01.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apotexapotex

5 5

skończy się obijanie 15:32, 01.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolonistaPolonista

11 2

Wicestarosta skladając życzenia uczniom zacytowal: "Uczący się powinni wiedzieć,umieć i chcieć",ale to pan i pana koledzy rządzący powiatem a mniemam ,że już po wszelakich zdobytych naukach powinniście wiedzieć,umieć i chcieć.A czy tak jest chociażby czytając powyższy artykuł. 15:51, 01.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szpitalny emerytszpitalny emeryt

15 2

Pani redaktor, świetny tytuł artykułu pasujący do tego co się obecnie dzieje w szpitalu. A wystarczyłoby zamiast zlecania śmiesznych audytów i prób realizacji tych pseudo napraw by rządzący w starostwie i szpitalu przeczytali raport NIK. Tam jak wół jest przedstawiona cała patologia tego szpitala. Wystarczy naprawiać nieprawidłowości tam pokazane a szpital wyjdzie na prostą. 22:49, 01.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prawie emerytprawie emeryt

12 0

Śmiesznych audytów i różnych planów napraw było kilkanaście , ale robiły to osoby , które nie znają realiów tego szpitala. Prawdziwy i wart przeczytania , zrobiony profesjonalnie jest pierwszy raport NIK , którego chyba ze względu na ilość stron ok 400 niewiele osób przeczytało a z tych co powinni chyba nikt.Nikt z władzy w starostwie jaka była od początku nie chce usłyszeć prawdy tylko posługuje się podpowiedziami takimi ,że uratują szpital zwalniając ludzi. Nie przeczę ,że w niektórych działach jest przerost zatrudnienia lub jakieś takie dziwne etaciki , ale potrzeba jest zrozumienia przez odpowiedzialnych za szpital tego co przeczytają w różnych raportach. Trzeba wiedzieć co się czyta i starać się to zrozumieć . Wiedza jest najważniejsza a nie potakiwanie polityczne. 07:46, 02.09.2019


fatalna zmiana!!!fatalna zmiana!!!

15 1

Niestety, ale jak wielokrotnie pisaliśmy na tym i innych forach internetowych zmiana lub, jak kto woli, zamiana na stołku dyrektorskim (tzw. prezesa od siedmiu boleści) w tym przybytku, nie wniosła i nie wniesie nic dobrego, bo ten politykierski kompan sema-fora ble ble bleszczoka z pod <leczyckich ugorów> zapisał się tylko i wyłącznie bardzo złymi zgłoskami będąc kierownikiem w ichniej jednostce. Po pierwsze - zostawił poprzedni przybytek z długami i nieuporządkowaną strukturą, z manipulował (jak podały media) informację o zaciągniętych kredytach (nikt z ówczesnych tam tzw. władz nadzorczych nawet nie wiedział, że tenże "menago" zafundował firmie jakiś tam kredyt - wypisz wymaluj jego nieudolna powtórka w obecnym podmiocie!. To, że ten "menago" serwuje dodatkowo jednostce zwolnienia, no cóż, jak się nie ma pomysłu na rozwój podległej jednostki, czytaj: pozyskiwanie zleceń z wolnego rynku /dywersyfikacja/, to dawaj w te pędy zwalniać Bogu Ducha winnych Pracowników Załogi, niestety! Takich "uzdolnionych" <derechtorów>, to ta jednostka miała bez liku iii.... obecni nieudaczni politykierczycy z peło-wiacikowego "sołtysostwa" powtarzają toczka w toczkę ten sam scenariusz oczywiście z wiodąca rolą nieudacznego, kompletnie niezorientowanego w niuansach zarządzania spółkami, byle jakiego politykierczyka <blaszczoka>, czy jakoś tak!
Natomiast odgrzewane kadrowe kotlety pt. jakiś tam waraszawski prawniczek, tym bardziej nie przyniosą żadnych spodziewanych pozytywnych efektów, bo ten fachman od siedmiu boleści już "praktykował' w tymże podmiocie i zawsze kończyło się jego bywanie na szybkim zerwaniu współpracy, czytaj: wywaleniem onego na zbitą facjatę.
Wnioski:
1) Fatalna zmiana w lokalnej "dobrej zmianie", o zgrozo!
2) Brak odwagi i przyzwolenia ze strony politykierskiej, lokalnej sadzawki na inwestycje kadrowo-organizacyjne w Ludzi z naszego terenu, Ludzi którzy sprawdzili się w pracy na rzecz tego podmiotu, niestety, było i jest tych Ludzi tylko kilku, ba, może co najwyżej troje.
1) Natychmiastowe zwolnienie obecnego kierownika jednostki w związku z brakiem jakichkolwiek perspektyw na poprawę sytuacji jednostki, a co najważniejsze, brak odpowiedzialności i profesjonalnej organizacji pracy w tym przybytku, patrz: śmierć młodego Człowieka pomimo nadzoru personelu, a co za tym idzie ewidentna wina i zaniedbania organizacyjne ze strony przede wszystkim tego <leczyckiego fachmana>, który winien ponieść karną odpowiedzialność za swoją nieudolność i brak stosownego nadzoru nad podległą jednostką.
W podsumowaniu napiszemy tak - kolejna totalna porażka politykierów z peło-wiacikowego "sołtysostwa", która winna skutkować odwołaniem lub podaniem się do dymisji tzw. nie -zarządu, wymiana stu procent składu osobowego organu nadzorczego, opracowanie Planu Rozwoju Jednostki, ale.....???? przez Pracowników - Reprezentantów Załogi, którzy wiedzą NAJLEPIEJ co zrobić, aby nastąpił spodziewany rozwój i stabilizacja tego podmiotu na rynku branżowych usług.
Oczywiście zdajemy sobie doskonale sprawę, ażeby nastąpiła stabilizacja tejże jednostki musi nastąpić dłuższy organizacyjno-finansowo-kadrowy proces, ale proces, który zaakceptuje Załoga uczestnicząc w nim jako Podmiot Wiodący!!!
Stare, mądre powiedzenie, ale jakże aktualne - co wart jest generał bez wojska?! Chciałoby się dodać - hejnalista na polu walki samą melodyjką bitwy nie wygra, tak?!!
10:27, 02.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProverberProverber

9 1

Takie podejście to leczenie syfa pudrem, a nie puszczanie krwi anemikowi !!! 18:05, 03.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PracownikPracownik

7 1

Prezes krzywdzi ludzi. Dno 19:56, 04.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

6 0

Karma wróci ? 14:06, 06.09.2019


były związkowiecbyły związkowiec

4 0

Ciekawe co na to związki ? Na zdjęciach widać ,że nie było reprezentantów wszystkich związków Nie było Związku Lekarzy i Solidarności 80.Czy tego personelu nic nie interesuje? A czy ci co byli to już wszystko załatwili czy tylko się pokazali? Czy maja coś do powiedzenia na temat audytu i zmian jakie prezes chyba przy aplauzie starostwa wprowadza?Gdzie strajki, gdzie protesty , gdzie marsz głodowy pod starostwo, gdzie syreny , gdzie trumna jak to było w dawnych czasach, co? No co teraz jest dobrze?Nie macie nic do powiedzenia? Gdzie załoga co to przychodziła na sesję oderwana od łóżek pacjentów ? Już nie musicie walczyć o dobro pacjenta jak to zawsze posługiwaliście się tym sloganem? 14:59, 06.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SlawekSlawek

3 0

Ważne że oni zachowują stolki a resztę zalogi mają tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę. 18:30, 08.09.2019


jackjack

0 1

Pracowniku starostwa, opanuj swoje komentarze. "Podpuszczanie" pracowników na siebie nawzajem jest nie na miejscu. Starosta chciał i chce 4 ewentualnie 5 oddziałów w szpitalu ( nie ma to jak myślenie o starzejącym się społeczeństwie, ????). Prezes 'przyszedł" aby to wykonać. Łęczyca jest najważniejsza i w tym kierunku to "idzie". Audyt to przykrywka (w końcu na czymś trzeba "działać"). Mieszkańcom Kutna wystarczyłby Prezydent miasta, po co nam jakieś tam starostwo. Niestety jesteście. No cóż wybory za pasem, może bardziej udzielajcie się w mądrych podpowiedziach, ewentualnie w innych pomocach. a nie "szczuniu" jednego na drugiego. ???. 09:18, 09.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%