W najnowszym numerze tygodnika "Gazeta Polska". Krajobraz po wyborach - kulisy niemieckiej akcji przeciwko Nawrockiemu i wpływ wyborczego wyniku na to, co wydarzy się w przyszłości.
Dziś wiemy już, że brudna medialna nagonka niemieckiego koncernu na Karola Nawrockiego była prowadzona przy użyciu „źródeł" z kryminalną przeszłością. Mamy też dowody, że to organizacje sponsorowane przez niemieckie fundacje były zaangażowane w pozapartyjną kampanię internetową, której beneficjentem był Rafał Trzaskowski. Jeśli dodamy do tego finansowanie przez Niemców sztandarowej imprezy Trzaskowskiego oraz powyborcze utyskiwania niemieckiej prasy na wynik wyborów – nie będzie nadużyciem stwierdzenie, że Karol Nawrocki pokonał nie tylko kandydata PO, lecz także Berlina. Kulisy tej akcji odsłania Grzegorz Wierzchołowski.
Całość w dzisiejszym wydaniu tygodnika "Gazeta Polska" (11 czerwca 2025)
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz