Zamknij

Robert Baryła: Nie ma żadnego porozumienia z J. Jasińską

12:54, 16.04.2024 Ola Rzadkiewicz-Śliwicka Aktualizacja: 12:34, 18.04.2024
Skomentuj Justyna Jasińska Wójt Gminy Kutno Justyna Jasińska Wójt Gminy Kutno

Jak ćwierkają kutnowskie sikorki w gminie Kutno wrze. W kampanii wyborczej pojawią się różne informacje, na przykład, że kandydat na wójta Robert Baryła dogadał się z wójt Justyną Jasińską. Na podstawie tego rzekomego porozumienia obecna wójt miałaby zostać dyrektorem Centrum Kultury Gminy Kutno. 

- Dementuję te plotki, to brzydkie delikatnie mówiąc, zagranie w tej kampanii. Nie ma żadnego porozumienia między nami. Wczoraj odwiedziłem mieszkańców Leszczynka, odbyliśmy długą owocną rozmowę. Może pojawienie się takich informacji związane jest z tym spotkaniem? - mówi nam kandydat na wójta Robert Baryła. 

- Bądźmy zdystanowani do żenujących plotek. Obu kandydatom gratuluję a mieszkańcom gminy życzę dobrego wyboru - mówi wójt Justyna Jasińska. - Zostawiam gminę bogatszą o wiele inwestycji, pomysłów, przedsięwzięć. Dobra praca zawsze się obroni.

Trzeba przyznać, że swego rodzaju "straszenie" J. Jasińską to brudny i niepotrzebny ruch taktyczny. 

Zadaliśmy kandydatom w drugiej turze dodatkowe pytania. Do czwartku czekamy na odpowiedzi. 

(Ola Rzadkiewicz-Śliwicka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(100)

NormaNorma

35 20

Z calym szacunkiem ale pan Baryla nie ma zadnych szans w 2 turze z M. Luczakiem 13:06, 16.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PrawdaPrawda

15 15

Z całym szacunkiem ale to Pan Baryła wygrał I Turę i z pewnością mieszkańcy wybiorą doświadczonego samorządowca a nie zwolnionego z dwóch gmin kierownika 15:02, 16.04.2024


do prawdado prawda

13 9

odezwij sie w poniedzialek rano 15:14, 16.04.2024


PanbPanb

2 9

Pan Baryła na pewno wygra!!!!! Tylko baryła!!!!!!!!! Tylko!!!!!!! 14:21, 17.04.2024


reo

MieszkaniecMieszkaniec

23 9

A to ciekawe. Obecna wójt dyrektorem Centrum Kultury Gminy Kutno, a co z obecną Panią dyrektor, przebywającą już od kilku miesięcy na zwolnieniu?
13:06, 16.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KtosKtos

12 5

A jaki problem jest dziś kogokolwiek zwolnić. Każda plotka ma w sobie cień prawdy. 13:43, 16.04.2024


AQUAAQUA

1 0

obecna dyr. w odpowiednim czasie bezpiecznie WYPŁYNIE na powierzchnię 18:59, 18.04.2024


ktosiekktosiek

25 18

Popieram pana Michała który jest kandydatem z naszej gminy i bardzo dobrze przygotowanym do pelnienia tej funkcji. Nic niemam do pana Baryły, ale jest mieszkancem Kutna, dlaczego nie moze w swoim samorądzie działać?? 13:14, 16.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

astraastra

10 11

I bardzo dobrze , że Pan Baryła jest z Kutna. Przecież siedziba Urzędu Gminy znajduje się w Kutnie, w centrum miasta. Jakie to ma znaczenie. Wielu włodarzy mieszka poza siedzibą gmin, miast. Liczą się kompetencje, nie tylko te merytoryczne ale także czysto ludzkie. Czy ktoś ma cokolwiek do zarzucenia Panu Robertowi Baryle. Sprawował funkcje kierownicze. Jak każdy dokonuje wyborów. Nikt go nie zwolnił z powodu jakichkolwiek nadużyć. 16:52, 16.04.2024


srfsfsrfsf

12 3

do astra: mamy dokładnie 8 milionów zastrzeżeń do Pana Baryły https://oko.press/taduesz-wozniak-patria-et-lex-ziobro-solidarna-polska 20:44, 16.04.2024


MieszkaniecMieszkaniec

12 9

Typowe sianie chaosu, Pan Łuczak niby ma cały urząd zwolnić, układy, ukladziki. Pan Robert walczy o pozostanie na powierzchni, Pan Michał jeśli nie wygra to nie poniesie tego politycznych konsekwencji natomiast Pan Robert może stracić wszystko. Ot taka rzeczywistość. To My, mieszkańcy musimy wybrać co dla Nas jest lepsze. Nikt urzędu nie ma danego na wieki. 13:42, 16.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mieszkaniec tylko z Mieszkaniec tylko z

13 13

Pan Łuczak to dopiero ma układziki, a wiadomo że za nim stoi były przegrany wójt Jerzy B. i to on będzie pociągał za sznurki 14:35, 16.04.2024


MieszkaniecMieszkaniec

15 8

Pan Łuczak nie jest umoczony w polityczne układy, Pan Robert to polityk, który będzie zawsze kierował się dobrem swojej partii a później reszta. Powyższy link do artykułu dosadnie to pokazuje. Nie wszyscy jesteśmy fanami Tadeusza Woźniaka. Najważniejsze jest dobro Gminy, bo to przełoży się na korzyści dla mieszkańców czyli dla nas samych. Tu nie ma miejsca na dużą ani mała politykę. Jak ktoś wcześniej napisał, Pan Baryła nie jest z Gminy i ja się z tym zgadzam, potrzebujemy Wójta, który miesza w Gminie bo dbając o interes Gminy też będzie ma tym korzystał. 15:04, 16.04.2024


Po znajomościPo znajomości

17 7

https://dzienniklodzki.pl/syn-posla-klubu-prawo-i-sprawiedliwosc-kierowca-czlonka-zarzadu-wojewodztwa-lodzkiego/ar/c1-14072627 13:57, 16.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HmmmHmmm

10 5

Czyli jednak kolesiostwo, za chwilę może Pan Woźniak będzie pracował w Gminie. 14:37, 16.04.2024


TeklaTekla

2 0

PiSior to stan umysłu i działania. Oni korupcję mają w genach 14:13, 18.04.2024


NiekompetencjaNiekompetencja

12 4

https://kutno.net.pl/wydarzenia/zaskakujaca-decyzja-wojt-jasinskiej-wieloletni-dyrektor-odwolany-wszystko-przez/TybWjimBnAqUpMjK97Jd 14:08, 16.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

zzzzzz

13 8

Z byłym wójtem Łuczak wyremontował Leszczynek a Jasińska mu kopa dała :D Karma wraca 14:28, 16.04.2024


ObeznanyObeznany

12 7

Wójt zwolniła Pana Łuczaka, bo miała takie prawo i cel, audyt nie był negatywny a wręcz przeciwnie, pozytywny z niedociągnięciami. Nowa władza wprowadziła swoje porządki, od tyle. 14:41, 16.04.2024


WyborcaWyborca

8 11

Ciekawe jakie kolesiostwo było z siostrą Łuczaka… czemu jego żona pracuje w zdunach… Woźniak to chociaż uczciwie pracuje.
https://ekutno.pl/pl/11_wiadomosci/35015_ukradla-182-tys-zl-z-miejskiej-kasy-zmiana-kwalifikacji-czynu.html 14:59, 16.04.2024


adooradoor

17 2

Burza w szklance wody. Kazdy kto sie troche orientuje to wie co bedzie lepsze dla gminy. Na pewno nie sciąganie ciotek i pociotek do pracy 14:12, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gminiakgminiak

20 19

Każdy ma prawo do własnego zdania. Uważam, że Pan Baryła startuje w wyborach z czystą kartą, jest osobą kompetentną, z doświadczeniem pracy w samorządzie. Piastował odpowiedzialną funkcję Dyrektora KRUS i nikt niczego mu nie zarzucał.
Natomiast drugi kandydat Pan Michał Łuczak był zwolniony z urzędu dyrektora ośrodka kultury w Leszczynku w wyniku zaniedbań na podstawie przeprowadzonego audytu, w krótkim czasie odszedł także ze stanowiska dyrektora ośrodka kultury w Łaniętach, które piastował kilka miesięcy. Obietnice o wprowadzeniu gminy w XXI wiek są deprecjonujące gminę, w której Szanowny Pan Łuczak pracował kilka lat. Skoro już pracował, dlaczego wtedy nie pokazał się z tej strony. 14:59, 16.04.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

pracowałpracował

11 1

Pracował dla Leszczynka zatem nie budował dróg. Pan Baryła tym bardziej 15:09, 16.04.2024


hahahaha

15 5

Baryła z czystą kartą... dobre... Umarłem ze śmiechu. Woźniak go za uszy wyciągał gdzie mogł 15:33, 16.04.2024


HahahaHahaha

11 2

Tak, czysta karta, tylko jak miliony brali z Woźniakiem na stowarzyszenie to już nikt nie pamięta. Zatrudnianie syna Woźniaka to też nic. Za chwilę będziemy mieli zrzut wszystkich, których ojciec Tadzio każe zatrudnić. Nie ma na to zgody. Nie róbmy z urzędu gminy partyjnego śmietnika. 17:03, 16.04.2024


asdfasdf

4 1

A to nie był zwolniony z Łaniąt? Tamtejszy ośrodek kultury miał co pół roku innego dyrektora, Tam wójt ma wyjątkowo krótki lont i zwalnia w zależności od humoru 20:48, 16.04.2024


Mieszkaniec Mieszkaniec

10 12

https://ekutno.pl/pl/11_wiadomosci/35015_ukradla-182-tys-zl-z-miejskiej-kasy-zmiana-kwalifikacji-czynu.html

Siostra Pana Łuczaka
🫢🤯 15:03, 16.04.2024

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

..

12 8

Obrzydliwa metoda, godna dziadka z wehrmachtu. Serio brzydkie zagranie. 15:29, 16.04.2024


miernotymiernoty

12 9

Co za miernoty od Baryły wyciągają takie rzeczy. Z tego co wiem to kobieta jest za granica, poniosła konsekwencje i spłaciła cały dług z odsetkami! 15:31, 16.04.2024


BleBle

11 7

Stary temat. Ale przywalać komuś za coś, czego nie sam nie zrobił, to wyjątkowa podłość już i ktoś tu musiał nieźle upaść 17:20, 16.04.2024


mieszkaniecmieszkaniec

9 10

zgadzam sie że jest to obrzydliwa metoda, niestety metoda wyborców Łuczaka, najpierw oczernianie Baryły że układa się z Panią J, pózniej wyciąganie artykułów sprzed 5 lat z woźniakiem... miałem tylko na celu pokazanie waszych metod! miło że uważacie że sa obrzydliwe! 18:08, 16.04.2024


Niskie Niskie

7 3

I ty siebie nazywasz mieszkańce wstyd co to ma do rzeczy 18:31, 16.04.2024


typowetypowe

9 2

Typowe metody srodowiska pana Baryly. Tobie nie mozemy dolozyc, to cie siostrą dojedziemy. Żenujące 22:06, 16.04.2024


adaskoadasko

27 10

Nie widzę pana Baryly na stanowisku wojta, mielismy osobe ktora przyszla z poza gminy i nie dobrze to wyszło niestety. 15:12, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jowiszjowisz

7 6

nie mierzy się wszystkich tę samą miarą. Dobrym przykładem jest Gmina Ostrowy, której wójt mieszka poza jej gminą. 16:33, 16.04.2024


kibickibic

24 15

Mam nadzieje , ze gmina Kutno i miasto Krosniewice skutecznie uchronia sie przed PIS 15:33, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Taka prawda Taka prawda

1 3

Niby dlaczego, co takiego złego zrobił PiS w tych gminach. Za pisu przynajmniej sporo budowano, obecni rządzą niecałe pół roku a już na wszystko brakuje pieniędzy. 23:20, 17.04.2024


Mieszkaniec Mieszkaniec

16 23

Jak
Dla mnie powinna pan Łuczak się już wykazał raz niezbyt dobrze skoro został zwolniony teraz jak
Zostanie wójtem to cała rodzina i znajmy dostaną pracę w gminie tak to już jest . Jak dla mnie pan Baryła jest odpowiednik kandydatem na wójta gminy Kutno 16:16, 16.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

afasfafasf

10 6

Bo Pan Baryła w ogóle nie da pracy spadochroniarzom z Solidarnej Polski i PiS, przecież to będzie przechowalni apartyjnych miernot jeżeli on wygra 20:49, 16.04.2024


KrychaKrycha

3 0

A kogóż to dotychczasowa wójcina, w trakcie swej niechlubnej kadencji, nie zwolniła z pracy w w gminie - zwalniała ludzi i chociaż zwalniani wygrywali z nią sądzie to ona nic sobie z tego nie robiła i lekceważyła wyroki. 17:26, 18.04.2024


WyborcaWyborca

17 16

Kampania Pana Baryly polega na demonstrowaniu jakie funkcje pełnił, jakie stanowiska zajmował. Pan Łuczak również pełnił wiele odpowiedzialnych funkcji z których wywiązywał się wzorowo, posiada pozytywny odezw społeczności w której aktualnie pracuje, ale nie demonstruje tego , nie jest "na pokaz", skupia się się bieżących problemach lokalnych, szuka rozwiązań a nie tylko haseł wyborczych. Zachowuje się ją prawdziwy gospodarz, mieszkaniec gminy. Nam mieszkańcom zależy na gospodarzu. 17:49, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jowiszjowisz

6 9

Obserwuję od dawna kampanię wyborczą. Pan Łuczak próbuje poprawić własny wizerunek, wieszając nowe plakaty z uśmiechniętą twarzą. Chyba nie o to chodzi. Właśnie kampania oparta na sukcesach, jaką prowadzi Pan Robert Baryła jest najlepszym dowodem na skuteczność w zarządzaniu.
To nie jest chwalenie a prezentacja faktów , nie obiecanek. Wiele instytucji, jednostek straży które uzyskały wymierne wsparcie dzięki działaniom Pana Bryły są dowodem operatywności, którą on posiada. 18:54, 16.04.2024


gggggg

18 8

Mieszkańcy gminy Kutno, chcecie wójta który słucha się poleceń z biura poselskiego T.W. albo z nowogrodzkiej?
20:55, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PorstaPorsta

2 7

Czy wolicie wójta którym steruje przegrany (były) wójt Bryła i być może UM Kutno ? 09:31, 17.04.2024


dghdgh

17 19

Dla mnie wybór jest taki: Łuczak to powrót Bryły i starych towarysko rodzinnych układów. Baryla to szansa na nowe otwarcie i dalszy rozwój gminy 21:22, 16.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XdXd

13 7

Wybór na Wójta osoby niezwiązanej z gminą, mieszkająca poza gminą to powtórka z rozrywki .... 21:32, 16.04.2024


niewiemniewiem

18 8

Niewiem co pan Baryła chce zwojować. Widzę tylko ciągłe oczernianie rywala, kiedy wyraznie widać że sam pan Baryła jest kandydatem typowo politycznym forsowanym przez okreslone srodowisko. Czy mu te powiazania pomogą, watpie. Gminie potrzeba gospodarza, ktory tu żyje a nie kogos uciekającego z tonącego okretu. Na jednym ze spotkań byłem i zwykle historyjki, konkretów prawie zero, wszystko bedziecie mieli, wszystko sie zrobi, z niczym nie ma problemu. Tu sie zbuduje boisko, tam swietlice - zaden problem. Jak to sie mowi... Nikt ci tyle nie da ile Baryła moze obiecać 21:50, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SickSick

13 11

Cały czas ktoś wpisuje, że gminie potrzebny jest prawdziwy gospodarz czyli Pan Łuczak.
Jakie są konkretne przykłady osiągnięć tego kandydata, nie obietnice. Osobiście nie wierzę w ich spełnienie. Człowiek, który opiera swoją kampanię na tym, że wszystko zrobi, tzn że niczego nie zrobi. To jest ewidentna kiełbasa wyborcza. Skoro w strukturach tego samorządu pracował kilkanaście lat, jakie są jego faktyczne dokonania oprócz grania w kapeli ludowej w Leszczynku. 22:14, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamoAdamo

14 18

Uważam że Pan Baryła gwarantuje samodzielność gminy a nie oglądanie się na miasto i pytanie się o wszystko
22:15, 16.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pewny?Pewny?

9 2

Jeśli samodzielnością jest uzależnienie od partii, to tak gwarantuje samodzielność w wykonywaniu odgórnych poleceń. 09:54, 17.04.2024


Gwarancja niczegoGwarancja niczego

2 0

Partia z której pochodzi przegrała to co on może gwarantować co najwyżej kolejne cztery lata nic nierobienia 07:14, 18.04.2024


Adamo Adamo

8 19

No właśnie jakie są osiągnięcia pana Łuczaka. Leszczynek to ożywiła dopiero Pani Liliana 22:17, 16.04.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

TiaaaTiaaa

12 2

I wszystkie zajęcia płatne dla mieszkańców 22:50, 16.04.2024


WyborcaWyborca

14 3

Gdzyby nie działalnośc pana Łuczaka pani Lilianna nie miałby czego ożywic. To miejsce należało wskrzesić co było trudnijeszym wyzwaniem. 07:40, 17.04.2024


RealnaRealna

8 2

Proszę pofatygować się o zasięgnięcie opinie o Panu Łuczaku w jego obecnym miejscu pracy. Tam ludzie nie chcą żeby odchodził. Wylewa się mnóstwo hejtu na obu kandydatów. Jak zwykle my, wyborcy kłócimy się o swoje racje i efektem tego były rządy Pani Jasińskiej. Trzeba zjednoczyć się dla dobra gminy. Byłam wczoraj na zebraniu w Bielawach i tak naprawdę mam olbrzymi niedosyt. Nie mam nic do Pana Baryły ale co dociekliwości mieszkańcy nie otrzymywali odpowiedzi na swoje pytania a nawet nie mogli ich zadać, Pan Baryła przerywał, odpowiadał ogólnikowo, bez konkretów a uważam, że padło wiele ich ciekawych i ważnych. Gmina po obecnie jeszcze rządzącej Pani jest skłócona i należy to wszystko scalić w jedno. Potrzeba pracy, nie kłótni. Nie wzywajcie się, nie wyciągacie brudów , skupcie się na programie i niech wygra najlepszy. 12:50, 17.04.2024


TomaszekTomaszek

5 0

A gdzie jest Pani Liliana? A czemu na stanowisku jest PAni Liliana a nie Pan Łuczak? Czemu Pani Jasińska odwołała Pana Łuczaka, z tego stanowiska? Przecież to on na swoich barkach podniósł dworek w Leszczynku, za co dostał 'nagrodę'... Mamy dość PiS w gminie, dość układów i szemranych interesów partyjnych i nie tylko... 13:36, 17.04.2024


racjonalistaracjonalista

15 16

Co tu nie mówić ale Pan Baryła ma doświadczenie w pracy samorządowej w odróżnieniu od konkurenta. Jest więc nadzieja, że dobrze je spożytkuje dla dpbra gminy Kutno. Trzymam kciuki. 22:25, 16.04.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

PP

12 6

A co takiego pań Baryła zdziałał dla gminy kutno? 22:33, 16.04.2024


HaaHaa

11 3

Pan Baryła nie ma żadnego doświadczenia. Był tylko radnym 06:44, 17.04.2024


HmmmHmmm

8 2

Fajnie się pieniądze rozdaje jak się jest ich dysponentem, co innego jest je pozyskiwać, zwłaszcza jak powyżej nie ma kolegów bo przegrali wybory 09:57, 17.04.2024


Mieszkanka BielawekMieszkanka Bielawek

8 1

Na samym wstępie Pan Baryła pokazał wczoraj swoje doświadczenie skupiając się na swoich radnych i ich witając. Zresztą spotkanie było dla nich i świty tego Pana. 13:00, 17.04.2024


HmHm

4 0

A czemu cisza jeśli chodzi o wybory w Łaniętach?? 01:50, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

alikalik

1 0

podobno łanięta mają zaorać!!!🤣 07:58, 18.04.2024


OptymistaOptymista

5 10

,,Fajne" te obietnice Pana Łuczaka-
Każdy zawsze będzie mógł przyjść do gabinetu wójta. Zawsze? A są wyjazdy, delegacje, urlopy. Interesanci powinni znać konkretne godziny spotkań Zawsze to jednak nigdy.
To są obietnice w stylu: zrobię wszystko, dla wszystkich i Zawsze.
07:55, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OptimaOptima

4 11

,,Fajne" te obietnice Pana Łuczaka-
Każdy zawsze będzie mógł przyjść do gabinetu wójta. Zawsze? A są wyjazdy, delegacje, urlopy. Interesanci powinni znać konkretne godziny spotkań Zawsze to jednak nigdy.
To są obietnice w stylu: zrobię wszystko, dla wszystkich i Zawsze.
07:56, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FilofFilof

6 13

Pan Michał Łuczak po tych wszystkich obietnicach składanych mieszkańcom Gminy Kutno zderzy się z dylematem filozoficznym: czy fiku miku na patyku to to samo co dylu dylu na badylu 08:27, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

3 12

Nie podobał Wam się ostatni wójt, to teraz dopiero zobaczymy jak Wam się będzie podobał następny. Niezależnie od tego który będzie. Lepiej się szykujcie na odwiedzanie w tym gabinecie bo nie będziecie mieli NIC. A i tak nie wiadomo. Zobaczcie jak Oni wyglądają na tych zdjęciach! Czy taki człowiek będzie z uśmiechem przyjmował każdego petenta?? Raczej ciągle będzie zajęty interesikami, a nie tam przyjmował każdego mieszkańca z jego jakąś małą sprawą! 09:28, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyborcawyborca

7 4

Jeżeli Wójtem zostania osoba której zalezy na gminie, rozwoju bo np. mieszka na jej terenie i chce rozwijac to miejsce, to jestem przekonany ze tylko na tym zyskamy 09:48, 17.04.2024


dobredobre

19 3

najsmieszniejsze jest ze pan Baryła nigdy w gminie niie pracowal :D A ma wielkie doswiadczenie samorzadowe... jako radny wciagniety przez kogos na listy :D :D :D 09:41, 17.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

FuksFuks

4 5

Tak jakby Pana Łuczaka do Ośrodka Kultury w Leszczynku nie wciągnął były wójt J. Bryła, prywatnie sąsiad ojca kandydata. Czyżby to przypadek? 11:43, 17.04.2024


wyborcawyborca

9 4

każdy ma gdzies swój początek, ale najważnijesze że p. Łuczak się sprawdził i dał sie poznac jako osoba odpowiedziaalna za powierzone mu zadania. 11:51, 17.04.2024


AS AS

25 3

A co robił Baryła w słynnej fundacji Patria Et Lex ciągnącej kasę z Funduszu Sprawiedliwości!?😎😩 11:28, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zobaczymy po wyboraczobaczymy po wyborac

13 3

Panie Baryła z Suwerennej Polski 11:55, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Komisja rewizyjna StKomisja rewizyjna St

10 2

https://oko.press/taduesz-wozniak-patria-et-lex-ziobro-solidarna-polska 12:11, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zrewiduj się samZrewiduj się sam

2 5

Okopress? To ma być wiarygodne źródło? Trollowski i kłamliwy portal prorosyjski i proniemiecki? Nikt normalny i rozsądny nie daje wiary informacjom tam publikowanym 21:51, 17.04.2024


BUSY czy AUTOBUSYBUSY czy AUTOBUSY

19 3

zamiast AUTOBUSÓW świniobusy tak zaoszczędził PiS na wygodzie i zgodzie 12:26, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zapublicznezapubliczne

19 3

Za publiczną kasę to pan Baryła jest mądry bardzo. Ja przynajmniej do pracy dojeżdżam za swoje. A pan kandydat się jak lord wozi za publiczne pieniądze, z własnym kierowcą. Kranik sie zamyka panie Baryła i już nie będzie skad ciągnąć.... Juz sobie pan nie pojezdzisz z plastikowymi czekami bez pokrycia... Jakos pana milosc do gminy Kutno była mała jak pan byłeś w wojewodztwie... Do swoich chętniej się czeki woziło 12:53, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

daroodaroo

6 2

Ja tez za swoje jezdze i nawet gdybym mial kierowce to wolal bym sam jezdzic 12:56, 17.04.2024


Więc żegnaj.... Więc żegnaj....

10 1

Darmowe porady prawne 🤣🤣🤣 14:36, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Czekamy niecierpliwiCzekamy niecierpliwi

0 0

Co z wyrokiem za mobbing 12:01, 25.04.2024


zzzzzz

10 6

Nie głosuje na pisowca 14:52, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SOSSOS

10 6

Ludzie czy wy w ogóle używacie mózgu. Oceniać ludzi poprzez przynależność czy też brak przynależności do jakiegoś ugrupowania.
To nie ma znaczenia kompletnie żadnego na poziomie wyborów do samorządu lokalnego.
Patrzcie na kandydata jako człowieka, jego osiągnięcia, doświadczenie.
Obiecywać można wiele, ale w tych obietnicach musi być szansa na ich spełnienie. Czy ktoś obiecujący wszystko uwaza sie za cudotwórcę . Taki się jeszcze nie narodził. Jak tu czytam, to wnioskuję, że jedynym atutem Pana Łuczaka jest to że mieszka na terenie gminy. Poczytajcie i posłuchajcie. To naprawdę nie ma znaczenia. Postrzegajmy ludzi za to co robią i zrobili a nie poprzez to że obiecują choć nie radzili sobie z zarządzaniem małej jednostki jakim jest ośrodek kultury. 15:18, 17.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Zgadzam sieZgadzam sie

8 4

Oczywiście zgadzam się z tym, ale w takim bądź razie popatrzmy na rozwijająca się aferą z środkami pozyskanymi przez stowarzyszenie zwierzchnika Woźniaka. Robert Baryła ma w tym swój udział, zatrudniając syna posła też pokazał klasę, normalny człowiek na sprzątaczkę musi przejść rozmowy i stosy wymagań, a tu oficjalnie po koleżeńsku sprawa załatwiona. Za chwilę zaslyniemy z tego, że urząd gminy stanie się partyjnym magazynem przechowawczym. Taki jest obiektywizm całej sytuacji. Nie jestem za żadnym z kandydatów i pewnie do końca będę wąchać się na kogo głosować i rozbraja mnie ta walka w komentarzach. Fajnie się rozdaje pieniążki i obietnice. 16:50, 17.04.2024


dasdasdasdas

1 0

Nie w ogóle nie ma znaczenia przynależność do partii która zajmowała się głównie rabowaniem kasy z funduszu sprawiedliwości to jest w ogóle bez znaczenia, jak i to, że Pan Baryła nie jest mieszkańcem gminy i ma zero własnych osiągnięć bo zawsze był tylko wiernym wykonawcą poleceń innych 22:11, 19.04.2024


WwWw

9 3

Radził sobie świetnie i każdy o.tym wie, niestety zaradność człowieka kole.w.oczy .... 15:38, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AS AS

19 6


Glłosujemy na Michała, precz z PIS!!! 17:05, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

2 3

Z czym Pan Łuczak sobie tak świetnie radził, jakie pozyskał środki zewnętrzne będąc dyrektorem Centrum
Kultury Gminy Kutno ?
Jak musiał źle wypaść audyt, że został zwolniony z pełnienia obowiązków dyrektora.
14:01, 18.04.2024


AlikAlik

14 4

Pislam całe zło!!! 17:06, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PucioPucio

4 6

Obejrzałem filmik nagrany przed Urzędem Gminy Kutno, gdzie dokonał genialnego odkrycia, że urząd znajduje się w Kutnie a wójtem powinien być mieszkaniec tej gminy. Wspaniały argument tyle, że niemerytoryczny. Tak jakby dyrektorem szkoły w byszewie miałby być tylko mieszkaniec byszewa.
P.S. A tak w ogóle jestem pod wrażeniem gustownie dobranych marynarek Pana Łuczaka. Przydałby się nieco większy rozmiar. 22:46, 17.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wyborca Wyborca

6 4

Nie szata zdobi człowieka, ale jak zaczyna brakować argumentów za głosem na kontrkandydata to się czepia wszystkiego. 23:15, 17.04.2024


KutnianinKutnianin

6 2

Jak czytam te komentarze to utwierdzam się w przekonaniu, że chłop inteligencją nie grzeszy. 23:16, 17.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zdziwiony Zdziwiony

6 7

Czytając wasze komentarze mam wrażenie, że jedynym atutem pana Łuczaka jest to, że mieszka na terenie gminy Kutno. Natomiast pan Batyła nie ma żadnych atutów bo jest z pisu ??? 06:41, 18.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

asikasik

4 1

pis-samo zło!!! 07:58, 18.04.2024


ObiektywnyObiektywny

9 4

Szanowni Państwo, byłem na dwóch spotkaniach z kandydatem gdzie padło wiele pytań do Roberta Baryły, na większość z nich nie było odpowiedzi, poza słowami, że trzeba się nad tym pochylić. Mało konkretów, brak sprecyzowanej strategii do realizowania założeń programowych. Gloryfikacja ludzi wybranych z własnego komitetu. Brak orientacji w działaniach gminy. Na pytanie jednego z mieszkańców o Odyseję historyczna widać było, że kandydat nie ma zielonego pojęcia o co chodzi i natychmiastowa zmiana tematu wsparta przez radnych tego Pana tematem Odysei napoleońskiej. Podobna sytuacja z innymi pytaniami i problemami. 09:15, 18.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyborcawyborca

9 3

zatem jak widać doświadczenine radnego w sejmiku województwa ma sie nijak do sprawowania funkcji Wójta Gminy znającego problemy mieszkańców. 10:33, 18.04.2024


Janaka z BielawekJanaka z Bielawek

8 1

A któż to ten Baryła . A no to Gruba Ryba z pisowskiego Zarządu Województwa Łódzkiego, prawa ręka marszałka Schreibera. Jego promotorem był i jest poseł Woźniak z Ziobrowej Partyji , tego Ziobry co umożliwił podsłuchiwanie Pegasusem. A że w kwietniowych wyborach PiS utracił władzę w łódzkim to i extra robotę utracił Baryła. Dziwić się więc nie powinno, że szuka on w Naszej Gminie wysokopłatnej pracy na stanowisku wójta. A co będzie jak wygra dogrywkę - a no będzie on podążał utartym szlakiem dotychczasowej wójciny i jak nic będzie fundował kolejne tablicę w kościołach z wyeksponowaniem swojego nazwiska jak to wcześniej czyniła pani Jasińska. Poza tym będzie wspierał Imperium Ojca Tadeusza z Torunia i organizował pielgrzymki. No ja tego sobie akurat nie życzę. 18:15, 18.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

alfaalfa

0 0

brawo janka z bielawek!!! 08:16, 19.04.2024


Gość Gość

6 0

Żadnego posiora w naszej gminie 17:45, 20.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

alikalik

0 0

dość ich w powiecie!!! 09:57, 24.04.2024


Zgadza się.Zgadza się.

2 0

Teraz już nie masz. 12:43, 23.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%