Rusza przebudowa skrzyżowania DK 92 i DK 60 z droga wojewódzką 702, czyli ulic: Objazdowej, Bitwy pod Kutnem, Sklęczkowskiej i Łąkoszyńskiej w Kutnie. W związku z tym w rejonie skrzyżowania będą występowały ograniczenia w ruchu. Na DK60 od strony miasta (ul. Bitwy pod Kutnem) z ruchu została wyłączona jezdnia zachodnia na odcinku ok. 100 metrów, a jazda w obu kierunkach będzie się odbywała po drugiej jezdni.
Z kolei na ulicy Łąkoszyńskiej (DK60) od strony Krośniewic na długości blisko 130 wyłączony został pas do jazdy na wprost i w prawo, zaś jazda będzie możliwa po pasie, który służył do skręcania w lewo. Nie będzie można także korzystać z pasa prawoskrętu. Podobnie jest po wschodniej stronie skrzyżowania, gdzie na ul. Sklęczkowskiej na odc. ok. 230 metrów wyłączony z użytkowania będzie psa dla skręcających w prawo, czyli do miasta. Również na drodze wojewódzkiej pojawią się zmiany. Na odcinku blisko 230 metrów jezdnia będzie zwężona niemal o połowę, przy czym wyjeżdżający w prawo w DK 92 nie będą mogli korzystać z pasa włączenia. Całość sterowana będzie światłami.
Skrzyżowanie DK60,92 i DW702, to jeden z najbardziej newralgicznych punktów na tzw. starej trasie między Warszawą i Poznaniem. Inwestycja ma na celu poprawę płynność ruchu i bezpieczeństwo. Po zakończeniu prac na skrzyżowaniu pojawią się dodatkowe pasy do skrętu w prawo: między innymi z ulicy Łąkoszyńskiej (DW 702) i Bitwy pod Kutnem (DK60a). Wzdłuż drogi krajowej 60/92 (ulice: Objazdowa i Sklęczkowska), po obu jej stronach, wybudowane zostaną ścieżki rowerowe z możliwością ruchu pieszego. Na ulicy Bitwy pod Kutnem zostanie wyznaczone przejście dla pieszych, którego wcześniej tu nie było, zaś sygnalizacja świetlna zostanie dostosowana do nowych warunków. Należy także dodać, że całość skrzyżowania będzie lepiej oświetlona, a przebudowane odcinki dróg, o łącznej długości blisko 850 metrów będą miały nośność 11,5 tony na oś pojazdu, a więc najwyższą z wymaganych. Wykonawca ma 12 miesięcy na realizację kontraktu, od chwili podpisania umowy, co oznacza, że prace mają się zakończyć w maju przyszłego roku.
Wykonawcą jest firma Strabag, a koszt przebudowy skrzyżowania, to ok. 5,4 mln złotych.
9 3
Jak można coś takiego wymyślić. Dwa wiadukty w remoncie newralgiczne skrzyzowanie na lakoszynie prawie nieprzejezdne. Korki kilometrowe z kazdej strony brak dojazdu do strefy. Bezmyslnosc i brak przewidywalnosci urzędników miasta. Brawo panie prezydencie brawo
5 1
Wszystko fajnie, tylko to remont wiaduktu nad Troczewskiego i remont skrzyżowania dróg krajowych to nie są inwestycje miejskie.
6 2
Szaleństwo ... UM się nie popisał z planowaniem prac
3 1
UM nie ma nic do tego, drogi powiatowe to starosta Kowalik
2 0
Ta droga w strone krosniewic to nie jest lakoszynska, lakoszynska jest w strone piatku?
1 4
Przecież to inwestycja PiS i rządu Morawieckiego.
2 5
trzeba być pisiorem aby te dwa remonty wymyśleć na raz .Niech żyje PIS i jego Złodziej księżyca.
Jedyny plus to to ,że pisuary może nie dojadą na wybory....może zmądrzeją....może.
2 3
Premier ma wynagrodzenie mniejsze od Prezydenta Kutna i jeszcze ma koordynować prace w każdym mieście, ogarnujcie się. To miasto Kutno ma urząd tylko ludzi w nim do zarządzania brak
2 1
To nie droga miejska tylko powiatowa uwagi do starosty Kowalika należy kierować
5 2
Nie rozumiem czepiania się władz miasta o sprawy na które nie ma wpływu. Oba tematy są tematami władz państwowych/wojewódzkich.
2 3
Pewnie że nie ma. A drzewa centrum same się wyciely
2 2
A co mają drzewa w centrum do remontu skrzyżowania ?
0 0
czy inwestycja przewiduje budowe ekranów?
1 0
tak,ekranów telewizyjnych!
4 1
Gdzie sztandarowa obietnica prezydenta .....wiadukt
3 1
A co ma prezydent wspólnego z drogami powiatowymi, to chyba działka starosty Kowalika.
2 0
A kto obiecywał w kampani nie prezydent
2 0
beton z wiaduktu jest na placu wolności ,rynku zduńskim i pałacu saskim,na wiadukt ,już nie starczy,chyba ,że po następnych wyborach!!!!!!!!!!!!