Zamknij

Dlaczego internetowe oceny fryzjera są ważne?

00:00, 18.11.2021 artykuł sponsorowany

Każdego dnia nasz mózg jest odpowiedzialny za setki tysięcy decyzji. Na szczęście nie wszystkich z nich jesteśmy świadomi. Jednak wyboru usługodawcy chcielibyśmy dokonywać, będąc w pełni przekonani o jego skuteczności i niezawodności w danym fachu. Bardzo pomagają nam w tym opinie innych, którzy skorzystali z konkretnej usługi fryzjerskiej i byli zadowoleni z jakości jej wykonania.

Internetowe opinie

XXI wiek jest zdecydowanie tym momentem w historii ludzkości, w którym to, co dzieje się w Internecie jest na pierwszym miejscu. Wirtualna sieć wchodzi z impetem w kolejne etapy naszego życia i dominuje je w całości. Dziś już nie tylko uczymy się z Internetem, ale także komunikujemy, pracujemy, czy kupujemy. Nic więc dziwnego, że ogromne środki przeznacza się na marketing internetowy, który jest skuteczny wobec większości kupujących poniżej czterdziestego roku życia. A jest to również najbardziej znacząca grupa – pod kątem liczebności oraz możliwości finansowych. Nie zawsze jednak, jako niewielki zakład fryzjerski, możemy sobie pozwolić, by przeznaczyć duże środki na reklamę w sieci. Jest jednak coś, co również wypromuje nasz salon, a z samego założenia jest darmowe – internetowe opinie i oceny oraz wygrana w plebiscycie Orły Fryzjerstwa.

Wartość internetowej opinii

Możemy się zastanawiać, czy oceny, które nasza firma otrzymuje w sieci, mają jakiekolwiek znaczenie. Jednak ich wartość dla większości usługobiorców jest nie do przecenienia. Od wielu lat dostrzega się w Polsce trend, w którym dla klientów ważniejsza jest jakość wykonania usługi, a nie tylko jej najniższa cena. I jak w takim wypadku mamy się dowiedzieć, czy konkretny fryzjer w Łodzi spełni nasze oczekiwania? To, w jaki sposób znaleźliśmy informację o istnieniu danego salonu, jest już w tej dyskusji drugorzędne. Może zainteresował nas nowy szyld na mijanej niedawno ulicy albo znajoma szepnęła słowo o dobrze wykonanym strzyżeniu. Jeden głos jednak znaczy niewiele wobec opinii dziesiątek lub setek innych klientów. To właśnie one tworzą obraz całego przedsiębiorstwa, jeszcze zanim przekroczymy próg salonu fryzjerskiego.

Plebiscyt Orły Fryzjerstwa

Internetowe oceny są także podstawą zwycięstwa każdego uczestnika Orłów Fryzjerstwa. Plebiscyt wyłania laureatów, wykorzystując w tym celu bardzo rozbudowany algorytm. System przeszukuje całą sieć, by odnaleźć wszystkie oceny, jakie otrzymał każdy zgłoszony do bezpłatnego wydarzenia przedsiębiorca. Na ich podstawie wyliczana jest średnia, której wynik pomiędzy 8 a 10 punktów uznawany jest za godny laureata plebiscytu. Wszystkie zwycięskie salony fryzjerskie i barberskie trafiają w nagrodę na listę najlepszych przedsiębiorstw branży fryzjerskiej w mieście prowadzenia działalności. Ponadto dla chętnych przewidziano pakiet materiałów promocyjnych z logo „Orły Fryzjerstwa”, które pozwalają na dalszą promocję firmy w Internecie oraz offline.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%