Zamknij

Decyzję o pozycjonowaniu należy podjąć szybko. Przekonaj się, dlaczego!

11:48, 06.02.2020 (.) Aktualizacja: 08:29, 11.06.2023
Skomentuj

Gdy na rynku pojawia się nowa firma, niemal od razu zakłada ona swoją stronę internetową. Dziś jest to konieczne – obecność w sieci to dużo większa szansa na zdobycie nowych Klientów. Dlaczego? Z prostego powodu: ludzie coraz częściej w poszukiwaniach produktów i usług korzystają z wyszukiwarki Google. Ograniczają się przy tym do pierwszej, maksymalnie drugiej karty wyników wyszukiwania. Łatwo się więc domyślić, że odnośniki widniejące dalej nie cieszą się dużym zainteresowaniem. Z pomocą przychodzi pozycjonowanie stron, które warto zacząć już na samym początku istnienia firmowej witryny.

Zadbaj o to, by nawet Twoja nowa firma została zauważona

Profesjonalne pozycjonowanie stron jest niezwykle ważne. Niepodejmowanie żadnych działań lub znaczne opóźnienia prac na stronie mogą skutkować jej znacznym spadkiem w rankingu Google. Zamiast na pierwszej czy drugiej karcie, witryna będzie figurować na dalszych pozycjach, a to spowoduje brak zainteresowania internautów ofertą. Warto zatem zadbać o widoczność w wyszukiwarce – to przepustka nie tylko do rozpoznawalności w internecie, ale też do większych zysków. Każdy dzień bez pozycjonowania to ryzyko, że Twoja reklama dotrze do zbyt małej liczby potencjalnych Klientów, a towar lub usługi nadal nie zostaną zauważone. Dlatego już od początku istnienia strony dobrze jest inwestować w jej pozycjonowanie, zwłaszcza, że proces ten wymaga czasu. Dobre agencje marketingowe, takie jak AFTERWEB, dokładają wszelkich starań, by wyniki działań promocyjnych towarzyszyły Ci bardzo długo. Nie bez znaczenia jest też systematyczność wykonywanych prac. Jednorazowe wyniesienie strony do czołówki wyników wyszukiwania nie wystarczy, żeby świętować sukces, gdyż pozycję trzeba jeszcze utrzymać.

Dowiedz się, kiedy jest najlepszy moment na pozycjonowanie witryny

Kiedy zatem zacząć pracę nad pozycjonowaniem swojej strony internetowej? Najlepszym etapem na to będzie... jej tworzenie. Wtedy można od podstaw skonstruować witrynę przyjazną dla użytkownika i wyszukiwarki. Weź pod uwagę przejrzysty szablon, czytelny i dostosowany do urządzeń mobilnych. Kolejna istotna kwestia to zawartość strony, czyli znajdujące się na niej grafiki i tekst. Treści, które zamieszczasz w witrynie firmowej, powinny reprezentować wysoką jakość i zainteresować sobą odbiorców. Minęły już czasy, kiedy teksty były naszpikowane słowami kluczowymi i służyły tylko robotom Google. Dziś artykuły i opisy muszą również posiadać wartość merytoryczną, gdyż nienaturalnie wyglądający tekst tylko zniechęci odbiorcę do czytania. Prędzej wyjdzie on ze strony, niż zechce zagłębić się w poruszony temat. Reasumując, pozycjonowanie strony dobrze jest rozpocząć jak najwcześniej. Doskonale przygotowana witryna dociera do większej liczby potencjalnych Klientów, a profesjonalna optymalizacja daje szansę na zwiększenie sprzedaż produktów lub usług. Pozycjonować można na wielu płaszczyznach – link buliding, optymalizacja, content marketing, skierowanie promocji na lokalny rynek (z wykorzystaniem fraz zawierających nazwę miasta, na przykład „kwiaciarnia Poznań”). Najlepszy efekt daje jednak połączenie wszystkich tych sposobów, o czym zgodnie mówią eksperci z Agencji AFTERWEB. Jeżeli więc założyłeś własną firmę, nie czekaj. Zacznij pozycjonować swoją stronę już dzisiaj i poznaj korzyści, które niesie za sobą reklama w sieci.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%