Zamknij

Dobrze zorganizowany event się zwraca

11:14, 30.11.2018 (.) Aktualizacja: 11:28, 30.11.2018
Skomentuj

Może zastanawiałeś się nad zorganizowaniem eventu, który promowałby Twoją działalność, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać i czy na tym nie stracisz. Aby zorganizowanie eventu się zwróciło, trzeba to zrobić dobrze, dlatego warto zainwestować w pomoc profesjonalnej agencji eventowej. W XXI wieku walka o klienta jest zacięta, firmy starają się zdobyć jak największą ilość konsumentów, których należy nie tylko zdobyć, ale też utrzymać przy swojej marce. Podobnie jest z wysoko wykwalifikowanymi pracownikami. Takim działaniom sprzyjają eventy, dzięki którym klienci dowiadują się o firmie, a pracownicy czują się dla niej ważni.

Eventy promocyjne

Podczas eventów promujących daną działalność, Twoi potencjalni klienci mają styczność z Twoja firmą prawdopodobnie pierwszy raz. Warto zainwestować w takie wydarzenie, ponieważ pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, wpływa ono na to, jak klient będzie postrzegał naszą firmę. Przy obsłudze eventu pracuje dość spora ilość osób. Agencja jest w stanie znaleźć profesjonalistów na wszystkie stanowiska np. hostessy. Wydarzenie, podczas którego nie panuje chaos, goście wiedzą dokąd mają się udać, sprawia, że goście czują się komfortowo, hostessy są w stanie rozwiązać każdy problem, jaki się pojawi lub znaleźć kogoś, kto pomoże danej osobie. Dzięki temu potencjalni klienci, czują, że ktoś się nimi interesuje. Jest to bardzo ważne odczucie podczas wydarzenia, ponieważ nikt nie chce zostać zostawionym samemu sobie. Ludzie lubią czuć się w danym miejscu potrzebni. Podczas takiego eventu można sprzedawać konkretny produkt i liczyć, że konsumenci będą go zachwalać swoim znajomym, co sprawi, że zwiększy się sprzedaż konkretnego produktu. Często dobrze przemyślane wydarzenie wspierane medialnie staje się skuteczniejsze niż kampania medialna wspierana przez event. Efektowne wydarzenia zapadają w pamięć naszym potencjalnym klientom, warto jednak mieć na uwadze, że organizacja eventu nie jest prostym zadaniem. Najmniejszy błąd organizacyjny może sprawić, że ludzie zapamiętają to wydarzenie głównie np. ze stania w kolejkach do szatni, bądź z niewystarczająco doinformowanych pracowników, którzy nie są w stanie udzielać informacji na temat produktu / firmy. 

Dbaj o swoich pracowników

Event nie musi być tylko wydarzeniem mającym na celu promocji firmy, ale może też być zorganizowany dla jej pracowników. Takie wydarzenie może nie do końca zwrócić się pod kątem finansowym, ale na pewno zwróci się pod kątem przychylności pracowników. W obecnych czasach pracodawcy zabiegają o wykwalifikowaną kadrę pracowniczą, dlatego warto dbać o naszych pracowników. Organizowanie eventów pozwala im się dokształcić, zintegrować, a przede wszystkim buduje ich poczucie tożsamości z naszym biznesem. Tacy pracownicy są zdecydowanie bardziej lojalni, wypowiadają się pozytywnie na temat naszej firmy, co przyciąga kolejnych pracowników lub klientów. Zadowolony pracownik, to bardziej wydajny pracownik, który pracuje z przyjemnością, co za tym idzie, wykonuje swoją pracę dokładniej, a my jako właściciele firmy czerpiemy z tego korzyści. 

Może zastanawiałeś się nad zorganizowaniem eventu, który promowałby Twoją działalność, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać i czy na tym nie stracisz. Aby zorganizowanie eventu się zwróciło, trzeba to zrobić dobrze, dlatego warto zainwestować w pomoc profesjonalnej agencji eventowej. W XXI wieku walka o klienta jest zacięta, firmy starają się zdobyć jak największą ilość konsumentów, których należy nie tylko zdobyć, ale też utrzymać przy swojej marce. Podobnie jest z wysoko wykwalifikowanymi pracownikami. Takim działaniom sprzyjają eventy, dzięki którym klienci dowiadują się o firmie, a pracownicy czują się dla niej ważni.

Eventy promocyjne

Podczas eventów promujących daną działalność, Twoi potencjalni klienci mają styczność z Twoja firmą prawdopodobnie pierwszy raz. Warto zainwestować w takie wydarzenie, ponieważ pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, wpływa ono na to, jak klient będzie postrzegał naszą firmę. Przy obsłudze eventu pracuje dość spora ilość osób. Agencja jest w stanie znaleźć profesjonalistów na wszystkie stanowiska np. hostessy. Wydarzenie, podczas którego nie panuje chaos, goście wiedzą dokąd mają się udać, sprawia, że goście czują się komfortowo, hostessy są w stanie rozwiązać każdy problem, jaki się pojawi lub znaleźć kogoś, kto pomoże danej osobie. Dzięki temu potencjalni klienci, czują, że ktoś się nimi interesuje. Jest to bardzo ważne odczucie podczas wydarzenia, ponieważ nikt nie chce zostać zostawionym samemu sobie. Ludzie lubią czuć się w danym miejscu potrzebni. Podczas takiego eventu można sprzedawać konkretny produkt i liczyć, że konsumenci będą go zachwalać swoim znajomym, co sprawi, że zwiększy się sprzedaż konkretnego produktu. Często dobrze przemyślane wydarzenie wspierane medialnie staje się skuteczniejsze niż kampania medialna wspierana przez event. Efektowne wydarzenia zapadają w pamięć naszym potencjalnym klientom, warto jednak mieć na uwadze, że organizacja eventu nie jest prostym zadaniem. Najmniejszy błąd organizacyjny może sprawić, że ludzie zapamiętają to wydarzenie głównie np. ze stania w kolejkach do szatni, bądź z niewystarczająco doinformowanych pracowników, którzy nie są w stanie udzielać informacji na temat produktu / firmy. 

Dbaj o swoich pracowników

Event nie musi być tylko wydarzeniem mającym na celu promocji firmy, ale może też być zorganizowany dla jej pracowników. Takie wydarzenie może nie do końca zwrócić się pod kątem finansowym, ale na pewno zwróci się pod kątem przychylności pracowników. W obecnych czasach pracodawcy zabiegają o wykwalifikowaną kadrę pracowniczą, dlatego warto dbać o naszych pracowników. Organizowanie eventów pozwala im się dokształcić, zintegrować, a przede wszystkim buduje ich poczucie tożsamości z naszym biznesem. Tacy pracownicy są zdecydowanie bardziej lojalni, wypowiadają się pozytywnie na temat naszej firmy, co przyciąga kolejnych pracowników lub klientów. Zadowolony pracownik, to bardziej wydajny pracownik, który pracuje z przyjemnością, co za tym idzie, wykonuje swoją pracę dokładniej, a my jako właściciele firmy czerpiemy z tego korzyści. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%