Wpisujesz nazwę swojej firmy w wyszukiwarkę internetową i musisz poświęcić sporo czasu, aby odnaleźć jej stronę? Oznacza to, że brakuje Ci dobrego SEO. To szereg procesów, dzięki którym strona internetowa jest „przyjazna” dla wyszukiwarki. Dowiedz się więcej na temat tego, czym jest pozycjonowanie oraz jak może przysłużyć się i twojej firmie!
SEO (z ang. Search Engine Optimization) to strategia działania, dzięki której twoja strona firmowa znajdzie się na wysokiej pozycji w SERP (liście wyświetlanych adresów internetowych). Oznacza to, że istnieje większa szansa na to, by potencjalni klienci natknęli się na ofertę właśnie twojej firmy.
SEO dzieli się na:
Użytkownicy Internetu bardzo rzadko wpisują w wyszukiwarkę adres konkretnej strony – szukają witryn podając frazy. Po wpisaniu słowa kluczowego w SERP pojawiają się zarówno bezpłatne, jak i płatne linki do witryn. Te pierwsze to wyniki organiczne, czyli adresy stron, które są wysoko punktowane przez Google ze względu na ich optymalizację.
By witryna zajmowała jedno z pierwszych miejsc w SERP mimo tego, że jej właściciel nie zdecyduje się na płatną reklamę, należy:
Jeżeli strona twojej firmy zostanie zoptymalizowana pod kątem SEO, spodziewaj się, że:
Najciekawsze produkty i najlepiej świadczone usługi nie wystarczą do tego, aby być widocznym w sieci. Aby było to możliwe, konieczne jest dobre SEO – więcej informacji na ten temat znajdziesz na https://fabrykamarketingu.pl/seo-pozycjonowanie/.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ekutno.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@ekutno.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz