Zamknij

Party Projekt zrezygnowało z reklamy

Artykuł sponsorowany + 13:20, 09.03.2022 Aktualizacja: 14:18, 09.03.2022

Kutnowska agencja, zajmująca się marketingiem i komunikacją firm, zrezygnowała z publikacji spotu reklamowego z okazji wczorajszego Międzynarodowego Dnia Kobiet.

Firma w swoich komunikatach w mediach społecznościowych tłumaczy, że decyzja o wycofaniu się z publikacji materiałów reklamowych podyktowana była aktualną sytuacją międzynarodową i wysoką odpowiedzialnością społeczną za publikowane treści.

- Na co dzień doradzamy naszym klientom odpowiednie zachowania wizerunkowe w czasach sukcesu, ale też w czasach kryzysu. Nie mogliśmy podjąć innej decyzji, ponieważ byłoby to niezgodne z tym co czujemy my i nasi odbiorcy. Mamy poczucie, że to co prezentujemy od kilkunastu dni to dobry moment na to, aby pozostać przy aktywnościach prospołecznych na dłużej - komentuje Marta Materek, założycielka Party Projekt.

Od lutego Party Projekt prowadzi cotygodniowe spotkania na żywo z inspirującymi ludźmi, w każdą środę o 20:00 na profilu party_projekt na Instagramie można posłuchać budujących historii, które wnoszą światło, moc i nadzieję w lepsze jutro. Od 2020 roku firma koncentruje swoje działania na działaniach marketingowych i komunikacyjnych, a kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji eventów wykorzystuje do tworzenia komunikujących produkcji filmowych dla firm. Z uwagi na aktualną sytuację agencja przesunęła również termin rozpoczęcia kampanii prospołecznej na rzecz kutnowskiego DPS, którego jest organizatorem i pomysłodawcą.

- Pandemia COVID-19 była dla nas trudną lekcją, ale wyciągamy z niej to co najlepsze i teraz jesteśmy jeszcze silniejsi. Będziemy dzielić się tą energią z innymi, pracować dla wybranych klientów, którzy tak jak my chcą tworzyć wysokojakościowe kampanie marketingowe, filmy z mocnym przesłaniem komunikacyjnym, wartościowe eventy dla ludzi – dodaje M. Materek.

Działania kilkuosobowej, butikowej agencji z Kutna mogą być przykładem na to, w jaki sposób budować odpowiedzialność społeczną biznesu i wyjątkową obsługę klienta. Być może dlatego na współpracę z nimi decydują się największe marki. Firma powstała w 2008 roku w Kutnie i od tamtego czasu pracowała dla firm takich jak: Alior Bank, Atlas, BZ WBK, Coca-Cola, Credit Agricole, Fresenius Kabi, JTI, Kellogg’s, Kemon, Kofola, Manitou, Orlen, Skanska, Teva Polska, Vandemoortele, czy Virgin Mobile.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%