Zamknij

Czy opłaca się importować gadżety z Chin

m + 15:10, 13.12.2021 Aktualizacja: 15:10, 13.12.2021
Skomentuj

W ostatnich latach import produktów z Chin stał się bardzo powszechnym trendem, na który decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Jest to spowodowane rosnącą popularnością produktów pochodzących z tej części świata. Gadżety z Chin cechują się bardzo atrakcyjną ceną, często kilkukrotnie niższą od tej proponowanej przez rodzimych producentów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej sprzedawców postanawia zaangażować się w sprowadzanie różnego rodzaju wyrobów z Azji.

Jakie wymogi muszą spełniać gadżety?

Aby importować towary z Chin, powinniśmy w pierwszej kolejności zapoznać się z wymogami, które przewiduje dla nich Unia Europejska. Aby produkty te mogły być sprzedawane na rynkach Wspólnoty, muszą spełniać szereg dokładnie określonych regulacji. A zatem jakie obowiązki dotyczą importu gadżetów z Chin?

Dostępne na rynku gadżety reklamowe cechują się zróżnicowanymi funkcjami i przeznaczeniem. Dlatego też nie istnieje wyłącznie jeden akt prawny, który obejmuje cały zestaw wymogów. W zależności od tego, jakie wyroby planujemy sprowadzać, będą nas obowiązywały inne regulacje, dokumenty i oznaczenia. Niektóre produkty, takie jak na przykład breloki, puszki czy podstawki do tabletów lub książek, nie są objęte żadnymi przepisami.

Import gadżetów reklamowych z Chin

Gadżety reklamowe są to produkty przygotowywane przez firmy w celach marketingowych. Służą one do promocji i reklamy naszej firmy poprzez popularyzowanie treści graficznych bezpośrednio z nią związanych. Dzięki takim działaniom marka zyskuje rozpoznawalność i pozostaje w podświadomości wielu potencjalnych klientów. Produkty reklamowe, które są najczęściej sprowadzane, to między innymi długopisy, przenośne pamięci USB, gadżety elektroniczne, artykuły biurowe, torby płócienne, parasole i wiele innych.

Sprowadzanie gadżetów reklamowych z Chin do Polski przede wszystkim wiąże się z koniecznością znalezienia producenta i dostawcy. Jest to pierwszy krok, jaki musimy wykonać. Jednakże, bez znajomości rynku chińskiego i zasad, którymi on się rządzi, może okazać się to niemałym wyzwaniem. Jako początkujący importer możemy najpierw opierać się na kontaktach zdobytych podczas targów lub z platform typu e-commerce.

Po przedstawieniu naszemu kontrahentowi projektu i naszych oczekiwań dotyczących danego zamówienia możemy przejść do negocjacji ceny z producentem. Warto przy tym pamiętać, że przychód, który spodziewamy się osiągnąć, będzie możliwy tylko w przypadku złożenia zamówienia na bardzo dużą ilość sztuk danego wyrobu. Cały proces z pewnością ułatwią nam firmy zajmujące się pośredniczeniem w takich transakcjach. Dla nich nie istnieją oferty niemożliwe do zrealizowania.

Gadżety z Chin są w dzisiejszych czasach bardzo atrakcyjną możliwością zarobku. Trzeba jednak pamiętać o tym, aby jako materiały reklamowe zawsze wybierać produkty wysokiej jakości, gdyż ma to kluczowe znaczenie dla pozytywnego wizerunku naszej firmy.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%