Zamknij

Pozycjonowanie lokalne a globalne. Poznaj różnice i wybierz strategię dla swojej firmy!

(.) + 13:23, 27.06.2019 Aktualizacja: 08:30, 11.06.2023
Skomentuj

Działania prowadzone w zakresie pozycjonowania strony muszą być spójne z charakterem danej firmy. Nie ma tu mowy o przypadkach, gdyż w branży SEO każda zmiana opiera się na starannym audycie i jest poprzedzona wnikliwą analizą rynku, w tym również konkurencji. Dziś opowiemy więcej o pozycjonowaniu lokalnym i globalnym; strategiach, pozwalających osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google.

Promocję marki trzeba starannie zaplanować. Liczy się dobór fraz do pozycjonowania

Działania prowadzące do poprawiania pozycji w Google sprowadzają się między innymi do takich, jak pozycjonowanie stron na określone frazy. To, jakie słowa kluczowe zostaną dobrane zależy od charakteru branży, panującej sytuacji na rynku i oczekiwań klienta. Dobre agencje SEO oferują promowanie marki w ramach różnych strategii, spośród których warto wyróżnić dwie:

  • pozycjonowanie lokalne – obejmuje działania prowadzące do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce na frazy, ściśle związane z konkretnym regionem. Lokalne SEO skupia się zazwyczaj na jednym mieście, tym, w którym promowana firma świadczy swoje usługi. Przykładem fraz lokalnych będą np. przedszkole w Krakowie, kancelaria prawna ze Szczecina albo agencja SEO Wrocław. Frazy te kierują wyszukiwanie na określony region, pozwalając znaleźć internaucie dokładnie to, czego ten szuka. A przy okazji wesprzeć lokalny biznes.
  • pozycjonowanie globalne – są to specjalistyczne zabiegi, dzięki którym dana strona wyświetla się w Google po wpisaniu ogólnych fraz. Działania te są znacznie bardziej złożone, jednak zapewniają lepsze rezultaty. Ten rodzaj pozycjonowania stron jest kierowany do dużych przedsiębiorców, którzy dedykują swoje usługi klientom z całej Polski. Przykładem fraz kluczowych z tej grupy będą: złote łańcuszki, słuchawki douszne albo agencja SEO. Ukażą się one w wynikach dla wszystkich miejsc na terenie Polski.

Zainwestuj we własną firmę! Znajdź agencję SEO, która wypozycjonuje Twoją stronę jak trzeba

Jeśli nie jesteś zorientowany w obowiązujących trendach w branży marketingu internetowego, najlepszym co możesz zrobić dla swojej firmy jest zdanie się na doświadczenie specjalistów. Agencja AFTERWEB oferuje pomoc w zakresie pozycjonowania stron – lokalnego i globalnego. Eksperci w tej dziedzinie przeprowadzą dokładny audyt i opracują indywidualną strategię działań, promujących Twoją witrynę. Mając u boku profesjonalistów, osiągniesz wysokie, a przede wszystkim stabilne pozycje w Google na wybrane frazy. Dobra agencja dobierze słowa kluczowe, które będą spójne z zasięgiem Twojej działalności. Dzięki temu wyniki będą spersonalizowane i trafią wyłącznie do tych internautów, którzy są potencjalnymi klientami zainteresowanymi Twoją ofertą.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%