Zamknij
09:43, 18.04.2017

Zarabiać na sprzedaży, to myśl która się pojawia w niejednej głowie. Sprzedaż jest związana z człowiekiem już od wieków. Nie jest to chleb tak łatwy jak się wydaje, o czym już się przekonał niejeden kupiec, który musiał zamknąć podwoje swojego sklepu. Aby kupiec mógł zarobić, to jego sklep musi spełniać wiele wymogów, które przyciągną do niego spragnionych klientów, którzy zostawią u niego swoje pieniądze. Tak się dzieje nie zależnie od tego, czy ma się do czynienia z tradycyjnym sklepem, czy też z umieszczonym w wirtualnej sieci. W sieci nie jest lepiej. Mogłoby się wydawać, że założenie oraz prowadzenie sklepu w sieci nie jest takie trudne. Niższe koszty prowadzenia, wielki rynek zbytu, nie ograniczony żadnymi granicami, to powinno sprawić, że sprzedaż sama pójdzie. Rzeczywistość jednak przynosi niejednemu chętnemu na zostanie właścicielem sklepu internetowego rozczarowanie. Sieć daje możliwość dotarcia do większej ilości osób, jednak takich, którzy chcą w ten sposób zarabiać jest mnóstwo i każdego dnia pojawiają się nowi gracze na rynku. To sprawia, że trudniej się jest przebić przez tą całą masę. Otworzenie i prowadzenie sklepu w sieci wymaga od jego właściciela wiele inwencji twórczej, pomysłowości, by przyciągnąć do siebie klientów nie tylko przez chwilę i na początku, ale przez cały czas. Jak zacząć? Biznes w sieci zaczyna się zazwyczaj od pomysłu na nazwę. Musi być chwytliwa i przyciągać klientów. Jak twierdzi pracownik z firmy Wygląd ma znaczenie. Klient kupuje oczami. Dzieje się tak szczególnie w przypadku sklepów internetowych. Dlatego ważna jest nie tylko odpowiednia ekspozycja towaru, ale przede wszystkim strona główna sklepu. Na pierwszy rzut oka na stronę sklepu decyduje o tym, czy chce się dalej wejść i zapoznać się z ofertą, a może już nie warto tego robić. Szatę graficzną sklepu można wykonać na dwa sposoby. Można ją samemu zaprojektować, albo powierzyć to specjaliście. Samodzielne wykonanie jest tańsze, jednak nie każdy ma zdolności do projektowania stron i najczęściej takie strony nie wyglądają najlepiej. Odpowiedni projekt wykonany przez fachowca może być sprawcą sukcesu projektowanego sklepu. Nie będzie jednak tak, jeśli nie będzie odpowiedniej współpracy na linii właściciel sklepu, a właściwie przyszły właściciel i grafik komputerowy. To zamawiający musi się określić czego chce, a właściwie jaki ma pomysł. Rolą grafika jest ubrać jego pomysły w rzeczywistość. Obaj muszą umieć współpracować oraz iść na kompromisy. Niejeden projekt upadł z uwagi na brak komunikacji pomiędzy grafikiem oraz zlecającym kupcem. Strona to nie wszystko. Opracowanie strony sklepu, przygotowanie jego prezentacji, nie musi oznaczać, że sklep może zacząć działać. To znaczy może zacząć działać, ale kto będzie wiedział o jego istnieniu? Tu konieczna jest odpowiednie działanie, które pozwoli przyszłym klientom dowiedzieć się, ze taki sklep już niedługo będzie dostępny. Odpowiednia reklama, która zaciekawi klienta, zachęci go do odwiedzenia sklepu jest bardzo trudna, ale nie niemożliwa do wykonania. Trzeba pamiętać, ze sklep to narzędzie, które służy do zarabiania. Bez odpowiedniej informacji, nikt nie będzie o nim wiedział i nie będzie przynosił żadnych zysków. A przecież właśnie po to jest on stworzony. Artykuł sponsorowany

Jeżeli Twój wizerunek przypadkowo znalazł się na tych fotografiach, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: redakcja@ekutno.pl

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz