Zamknij

Kutnowskie granty oświatowe w SP nr 4

SP nr 4 19:28, 09.05.2019 Aktualizacja: 19:48, 09.05.2019
Skomentuj

Dziś w Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Kutnie odbyło się podsumowanie grantów oświatowych: historycznego „Międzyszkolnego Konkursu Wiedzy o Kutnie i Regionie” oraz plastycznego „Kutno – moje miasto”. Oba konkursy były objęte miejskimi grantami edukacyjnymi „Sięgaj ,gdzie wzrok nie sięga”. W konkursie historycznym, przeprowadzonym w formule gry miejskiej wzięli uczniowie kutnowskich szkół podstawowych – SP 2, SP 4, SP 5, SP 6, SP 9. Każdą placówkę reprezentowała dziesięcioosobowa drużyna uczniów z klas V-VIII wraz z opiekunami. Wyniki gry miejskiej: I miejsce-SP nr 4 (89,5 pkt.) II miejsce-SP nr 6 (85,5 pkt.) III miejsce-SP nr 9 (84 pkt.)

Zwycięskie zespoły dostały nagrody książkowe o tematyce regionalnej i historycznej do biblioteki szkolnej.

W konkursie plastycznym wzięli udział uczniowie – SP1, SP2, SP4, SP5, SP6, SP7, SP9 oraz Publicznej Katolickiej SP w Kutnie.

Wyniki konkursu:

SP9 – I, II, III miejsce i wyróżnienie

SP6 – I miejsce

SP4 – II, III miejsce i wyróżnienie

SP5 – III miejsce

SP1 – III miejsce i wyróżnienie

PKSP – wyróżnienie

SP2 - wyróżnienie

Laureaci otrzymali dyplomy i nagrody w postaci przyborów plastycznych.

Kutnowskie granty oświatowe finansowane były ze środków Prezydenta Miasta Kutno.

 

 

(SP nr 4)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ekutno.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@ekutno.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%