Zamknij

Relacja: Białe Morsy zakończyły sezon

17:28, 25.04.2024 Białe Morsy Aktualizacja: 17:37, 25.04.2024
Skomentuj

„Czas jest jak rzeka - nie możemy dotknąć tej samej wody dwa razy, bo płynąca woda, którą dotkniemy, przepłynie na zawsze. Wykorzystuj każdą chwilę.”

Właśnie My, Białe Morsy Gostynin-Kutno bardzo mocno bierzemy sobie powyższy cytat do serca – wykorzystujemy każdą chwilę, cieszymy się tym, co mamy, czyli wspólnym czasem razem spędzonym. Niestety 20 kwietnia 2024 roku skończyliśmy kolejny wspólny sezon morsowania. Koniec zimnych kąpieli jest również początkiem nowych wiosenno-letnich wyzwań! Już za niespełna miesiąc jedziemy na wycieczkę autokarową do Sopotu, następnie długi weekend Bożego Ciała spędzimy w Bieszczadach a początek wakacji powitamy w Beskidzie Żywieckim. W lato planujemy również eskapady i wycieczki rowerowe, wypady na kajaki i… sami zobaczycie – bądźcie czujni!

W kończącym się właśnie sezonie morsowym zdziałaliśmy wiele! Począwszy od października do kwietnia wzięliśmy udział m.in. w 5-dniowej wycieczce w Góry Stołowe, w Międzynarodowym Zlocie Morsów w Mielnie oraz w Zlocie Morsów w Sopocie. Integrując się z innymi grupami braliśmy udział w przeróżnych eventach (otwarcie Zielonej Osi Kutna, Dni Seniora), akcjach charytatywnych (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Zbiórka pieniędzy dla Strażaka z zaprzyjaźnionego OSP), biegach (Lisowice, Mielno, Sopot, Biała Rawska, Bieg Wilczym Tropem), wyjazdach, zlotach (Inwazja Morsów w Turku, Zlot Morsów Województwa Łódzkiego, sztafeta w Rawie Mazowieckiej)… Było tego tak dużo, że nie sposób wszystkie wymienić, a nie chcielibyśmy nikogo pominąć. Nasz Mistrz Daniel Mikołajczyk wziął udział w kilkunastu wyjazdach w ramach Ice Cup Poland, czyli pływanie w zimnej wodzie (baseny, jeziora, rzeka, zalew), zwiedzając niemalże każdy rejon Polski. Liczymy na to, że w przyszłym sezonie będziemy mogli wystawić liczniejszą grupę reprezentacyjną i móc wziąć udział w klasyfikacjach klubowych.

Wiadomo, że nie samymi wyjazdami Białe Morsy żyją, dlatego nie pomijaliśmy co niedzielnych spotkań na naszej plaży. Na każdym spotkaniu była liczna grupa osób pragnących wejść do wody. Dzięki gościnności Rafała i Eweliny w ciągu całego sezonu mieliśmy do swojej dyspozycji nie tylko plażę, ale również saunę i jacuzzi. Na plaży odbywały się również imprezy cykliczne: Halloween, Mikołajki, Dzień Kobiet, Święto Trzech Króli, Morsie Jajeczko..

Chcielibyśmy podziękować Wszystkim Białym Morsom, naszym Gościom, Przyjaciołom, bo to Dzięki Wam – całej społeczności morsowej możemy prężnie działać i rozwijać się. Nie chcemy wymieniać każdego z imienia i nazwiska, bo każdy z Nas wkłada serce w działanie tej grupy. Cieszymy się, że w mijającym sezonie dołączyły do nas nowe osoby, które bardzo chętnie angażują się we wszelkie podejmowane działania i biorą udział w różnorakich pomysłach.

Dziękujemy!

(Białe Morsy)

Co sądzisz na ten temat?