Dostawca ciepła systemowego dla mieszkańców Kutna – ECO Kutno Sp. z o.o. po raz 7 została zakwalifikowana do grona laureatów Programu Firma Przyjazna Klientowi, otrzymując tym samym możliwość posługiwania się tytułem i Godłem Programu w ciągu kolejnego roku. Tegoroczny indeks FPK dla ECO Kutno Sp. z o.o. wyniósł 99%.
Program badawczo-certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi ma na celu ocenę satysfakcji oraz prawdopodobieństwo rekomendacji firmy przez jej Klientów. Poprzez niezależne badanie certyfikacyjne realizowane w formie wywiadów telefonicznych, ocenie Klientów poddane zostają takie obszary działalności jak: gotowość do rekomendacji, ocena podejścia do Klientów, ogólne zadowolenie, Customer Effort Score, jakość obsługi oraz proces zakupowy. Pozytywna decyzja Kapituły Programu wymaga szczegółowego procesu badawczego i spełnienia określonych w nim standardów, do których należy, m.in.
uzyskanie przez firmę wyniku ogólnego Indeksu FPK na poziomie co najmniej85%, przy jednoczesnym uzyskaniu oceny na poziomie minimum 80%.w każdym badanym obszarze (tzn. gotowość do rekomendacji, ocena podejściado Klientów, ogólne zadowolenie, Customer Effort Score, jakość obsługi, proces zakupowy).
W 2020 roku patronat nad Programem objęło Ministerstwo Rozwoju.
W trzech poszczególnych obszarach (gotowość do rekomendacji, ogólne zadowolenie, proces zakupowy) Spółce udało się uzyskać maksymalny wynik (100%), a w pozostałych trzech wyniki plasują się na poziomie od 95 do 98%, co powoduje iż ogólny indeks FPK dla ECO Kutno wynosi 99%.
Otrzymane przez Spółkę wyróżnienie stanowi dla ECO Kutno wyraz uznaniaza codzienną pracę ze strony Klientów, będąc jednocześnie wskazówką, co do obszarów wymagających dalszego doskonalenia się.
Dziękujemy wszystkim naszym Klientom za udział w badaniu i chęć podzielenia się swoją opinią oraz wystawione przez Państwa dobre oceny. Jednocześnie informujemy, że w dalszym ciągu będziemy starać się utrzymywać poziom świadczonych usług, pozostając niezmiennie do Państwa dyspozycji.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz