Od lipca 2017 roku trwa modernizacja torów, sieci trakcyjnej PKP oraz dworca w Kutnie. Piotr Szatkowski co kilka miesięcy sprawdza efekty prowadzonej inwestycji na stacji Kutno. Koniec remontu coraz bliżej. Zobacz, co zmieniło się na stacji od zeszłego roku.
Generalnie zmieni się wizerunek wszystkich peronów. Nawierzchnie peronów będą miały dotykowe oraz kierunkowe ścieżki ostrzegawcze, pojawią się windy dostępne dla osób niepełnosprawnych i specjalne miejsce oczekiwania, a przejście pod torami zostanie przebudowane i wyposażone w monitoring. Na peronach zostaną też zamontowane wiaty, ławki, elementy małej architektury, nowe oświetlenie, dobre nagłośnienie i system wizualnej informacji dla podróżnych, pojawią się wygrodzenia i barierki - takie były plany. A jak jest? Zobaczcie na zdjęciach z kwietnia 2020.
Trwają roboty w przejściu podziemnym. Zasadnicze prace zostały już zakończone pod gotowym peronem nr 4, obecnie wykonawca pracuje w obrębie peronu nr 3. Cała modernizacja stacji planowana jest do końca 2020r. Po przebudowie peronu nr 3 do realizacji pozostanie jeszcze modernizacja peronu nr 2 i 1 oraz przejścia podziemne pod ww. platformami. Po zakończeniu modernizacji uruchomione zostaną także windy na każdym peronie, które ułatwią poruszanie się między peronami podróżnym i osobom o ograniczonej mobilności.
3 1
W takim tempie zbudowano kolej żelazną z Warszawy do Wiednia. Nie rozumiem jak w 21szym wieku można tak się "opier....lać"?
2 0
Kiedyś pracowało więcej ludzi, nie było pod ziemią instalacji elektrycznych, wodnych czy kanalizacyjnych (kolizje z nimi powodują opóźnienia) no i 99% mniej biurokracji było.