Zamknij

W galerii przy Kościuszki będzie Biedronka

17:20, 08.11.2018 Karolina Żelazek-Majcher Aktualizacja: 20:20, 09.11.2018
Skomentuj

MMG Centers Kutno należące do portfolio Master Management Group, pozyskało nowego operatora spożywczego. Lokal o powierzchni 1008 mkw., wynajęła Biedronka, która wprowadzi do centrum swój najnowszy koncept 2.0. Otwarcie sklepu zaplanowano na grudzień bieżącego roku.

Najnowszy standard 2.0, nowoczesna i przyjazna sala sprzedażowa oraz wydzielone strefy z produktami to najnowszy koncept Biedronki, która otworzy sklep na parterze MMG Centers Kutno. Sala sprzedaży nowego sklepu wyniesie 735 m kw., klienci będą mieć do dyspozycji 5 kas.

– Sukcesywnie zwiększamy liczbę sklepów w najlepszych lokalizacjach w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego dyskontu w Kutnie. W nowym sklepie Biedronka w MMG Centers Kutno, znajdzie się wszystko, czego oczekują konsumenci od nowoczesnej i przyjaznej sieci handlowej z konceptem 2.0. Aby zakupy były komfortowe, wydzielone zostaną strefy np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, a moduły z artykułami promocyjnymi będą oznaczone - mówi Zbigniew Wierzbicki, Starszy Menedżer ds. sprzedaży w Jeronimo Martins Polska S.A., odpowiedzialny za sklep Biedronka w centrum handlowym MMG Centers Kutno.

Sieć Biedronka jest obecna na polskim rynku od 20 lat, posiada blisko 2830 sklepów w ponad 1 tys. miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci Biedronka jest drugą co do wielkości polską firmą, a Biedronka drugą, najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita. Od stycznia do końca września 2018, Jeronimo Martins zainwestowało około 280 milionów euro w rozwój sieci Bedronka w Polsce ”.

- Od kiedy jesteśmy właścicielem i zarządcą centrum handlowego MMG Centres Kutno, mocno koncentrujemy się na rozwijaniu oferty obiektu. Wiemy jak ważny jest wpływ sklepu spożywczego na funkcjonowanie centrum, zwłaszcza w małych i średnich miastach, dlatego cieszymy się na współpracę z Biedronką. Już w grudniu mieszkańcy Kutna zrobią zakupy spożywcze i skorzystają ze świątecznych atrakcji wszechstronnego MMG Centers Kutno– powiedział Michał Masztakowski, Dyrektor ds. rozwoju w Master Management Group.

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16 100 m kw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG z powodzeniem samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami. Master Management to prywatna firma oferująca usługi butikowe na najwyższym poziomie. Prestiżowe nagrody potwierdzają jakość usług i dowodzą, że zespół MMG ma duże doświadczenie.

Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. Na zlecenie tych podmiotów, MMG zajmuje się wyszukiwaniem atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych na lokalnym rynku nieruchomości handlowych. Oferuje też stałe wsparcie w zakresie zarządzania aktywami oraz nieruchomościami po ich zakupie aż do momentu sprzedaży. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol Group ,Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone.

Obecnie MMG zarządza 100 tys. m2 powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu (MMG Centers*). Dodatkowo firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.

(Karolina Żelazek-Majcher)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(7)

moto-myszamoto-mysza

2 2

Super :) 18:19, 08.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

KurłaKurła

2 3

Kurła a nie kino? 19:09, 08.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kupieckupiec

2 2

świetnie, wszystko co potrzeba w jednym miejscu ! 21:37, 08.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MamaMama

0 4

A gdzie kulki dla dzieci? 21:58, 08.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JadwigaJadwiga

4 1

Ostatnio z Biedronki przynioslam w zakupach mola spożywczego.Paskudztwo. 06:52, 09.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArcziArczi

1 1

Jeronimo Martins to nie jest polska firma tylko portugalska. 09:10, 09.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GeistGeist

2 1

konsumpcjonizm fest.. po całości... rzygać się chce.. 10:30, 09.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%