Zamknij

Zasada dwukadencyjności pozbawi władzy lokalnych oligarchów

15:22, 23.01.2017
Skomentuj
Zapowiadana przez polski rząd zmiana w kadencyjności władzy samorządowej poprzez ograniczenie jej do dwóch kadencji w powiecie kutnowskim spowoduje prawdziwą czystkę. Sprawdziliśmy, którzy włodarze nie będą mogli kandydować na najwyższe stołki.

I tak cztery kadencje rządzą Jerzy Bryła w Gminie Kutno (komitet lokalny), Zbigniew Burzyński w Kutnie (komitet lokalny), Stanisław Jędrzejczak w Łaniętach (komitet lokalny), Krzysztof Kołach (PSL) w Bedlnie. Trzy kadencje: Grzegorz Ambroziak Żychlin (komitet lokalny), Julianna Barbara Herman Krośniewice (komitet lokalny), Tomasz Jakubowski Krzyżanów (komitet lokalny), Tadeusz Kaczmarek Strzelce (komitet lokalny), Zdzisław Kostrzewa Nowe Ostrowy (komitet lokalny). Dwie kadencje rządzi wójt Oporowa Robert Pawlikowski (PSL).

Jedynie Dorota Dąbrowska wójt gminy Dąbrowice będzie mogła ponownie kandydować na to stanowisko.

Publicyści w prasie ogólnopolskiej dywagują na temat pozytywnych i negatywnych skutków zmian w ordynacji wyborczej. Jedni piszą o bezpardonowym przerywaniu dobrego zarządzania, inni o ucięciu układów zamkniętych, daniu możliwości młodszym kolegom, którzy chcą robić kariery w samorządzie itp. itd. A co na ten temat myślą Czytelnicy eKutno.pl?

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(62)

Guzikowski DamazyGuzikowski Damazy

6 0

Bardzo złe posunięcie gdyż pozbawi możliwości wyboru sprawdzonych samorządowców np. Pana Burzyńskiej. Zapewne zaraz odezwą się ujadacze, którzy ciągle bezkarnie kłamią jęzorami. Ale niech każdy mieszkaniec Kutna przypomni sobie jacy mierni kandydaci byli jego konkurentami podczas wyborów? Strach myśleć co będzie za 2 lata.

15:43, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Guzikowski DamazyGuzikowski Damazy

7 0

Oczywiście chodzi o Pana Burzyńskiego.

15:44, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

11 0

Przecież wiadomo wszem i wobec, ze chodzi o całkowite zawlaszczenie kraju przez pisowskich misiewiczow. Dopiero wtedy chory umysł prezesa będzie zaspokojony. Układy? Pewnie tak, ale to co teraz sie dzieje to dopiero jeden wielki układ. Tylko że pis sie nawet z tym nie kryje. Plują ludziom w twarz, nawołują do agresji, niestety wielu temu się poddaje. Straszne czasy nastały. Pelne nienawiści, wystarczy poczytać komentarze, które się pojawią po tym...

15:55, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brewka KamilBrewka Kamil

25 0

Bójcie się - lokalni politykierzy! Pokażcie co potraficie na otwartym rynku pracy! Jakie to wy tęgie łby jesteście! - I znowu nie przespana noc ........!!!

16:23, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Berdyga ApoloniuszBerdyga Apoloniusz

20 0

koniec z interesami na państwowym fotelu

16:28, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krubiner AbdonKrubiner Abdon

10 0

Kaczmarka ze Strzelec wywalić !

16:34, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brzoska JeremiaszBrzoska Jeremiasz

24 0

Ty biedny pieprzony popaprańcu z zaśmieconym umysłem o zawartości jednego zwoju ,Bóg ci chyba rozum odebrał bo tak karze takich jak ty. Ten twuj guru sepleniący truteń jest po prostu zwykłym odpadem i łajdakiem jak ty i wasza banda złodziei .

16:38, 23.01.2017
Odpowiedzi:8
Odpowiedz

Hrycek WadimHrycek Wadim

19 0

chyba sprawdzonych łotrów damazy ?

16:41, 23.01.2017

Oksza MieszkoOksza Mieszko

17 0

Damazy a nie pomyślałes,że niektorzy(np w wieku emerytalnym)odejdą i co...miasta poumierają?...Najwięcej niezastąpionych jest na cmentarzu

16:42, 23.01.2017

Czudowski CecyliuszCzudowski Cecyliusz

16 0

w złodziejskim fachu są najlepsi ,to prawda Damazy ,blekot to udowadnia już kilkanascie lat !

16:45, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

4 0

Policzcie do 10, dobrzy ludzie.

16:49, 23.01.2017

Thore Ksawery LeonThore Ksawery Leon

13 0

Gracjan liczę , licze ... i wychodzi że złodzieje ...

16:54, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

6 0

No popatrz. A ja liczac nie mam omamow.

17:12, 23.01.2017

Guczi PiotrGuczi Piotr

5 0

Damazy dlaczego nazywasz mieszkańców ujadaczami? To ja ci powiem ,żeś padalec.

17:46, 23.01.2017

Orzychowski AbercjusOrzychowski Abercjus

6 0

Wlaczajac sie we wzajemne obelgi stajecie sie sobie rowni. O to chodzilo? Watpie...

17:51, 23.01.2017

Brzoska JeremiaszBrzoska Jeremiasz

22 0

Ty biedny pieprzony popaprańcu z zaśmieconym umysłem o zawartości jednego zwoju ,Bóg ci chyba rozum odebrał bo tak karze takich jak ty. Ten twuj guru sepleniący truteń jest po prostu zwykłym odpadem i łajdakiem jak ty i wasza banda złodziei .

16:38, 23.01.2017
Odpowiedzi:8
Odpowiedz

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

7 0

Milego dnia tobie rowniez zycze Jeremiasz.

16:47, 23.01.2017

Kuziora LudwikKuziora Ludwik

13 0

spadaj padalcu z kliki popapranych kolaborantów i złodziei

16:52, 23.01.2017

Cierniak AdrianCierniak Adrian

8 0

Damazy ,na pana to trzeba mieć wygląd i umiec się wysławiać

16:59, 23.01.2017

Mesgnien AnaniaszMesgnien Ananiasz

5 0

Jeremiaszu po twojej wypowiedzi i słownictwie jakiego używasz widać że jesteś bardzo prymitywnym człowieczkiem bez odrobiny inteligencji i wiedzy na tematy bieżące. Jedyne co cię rajcuje to ubliżanie innym. Burzyńskiemu to nie jesteś wart czyścić butów bo nawet tego nie potrafisz.

17:01, 23.01.2017

Schmidt EmerykSchmidt Emeryk

8 0

idź go cmoknij w tę brzydka poplutą facjatę pachołku obaj jesteście siebie warci ja mu ani to ręki bym nie podał z obrzydzenia

17:03, 23.01.2017

Złotoryb ParysZłotoryb Parys

6 0

to chyba sufler jądro ten Ananiasz

17:05, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

7 0

bie tak chorej z nienawisci wypowiadajacej sie tutaj zycze usmiechu na codzien.

17:11, 23.01.2017

Boczkowiak LukrecjaBoczkowiak Lukrecja

1 0

Jądro chyba na nartach.

17:52, 23.01.2017

Tryzna BłażejTryzna Błażej

18 0

lepiej niech PO, PSL i KOD okrada nie ? szlag by was trafił złodzieje !!!!!!!!!!!!!

16:43, 23.01.2017
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

10 0

Skad ta nienawisc do drugiego czlowieka?

16:50, 23.01.2017

Wilczyński IldefonsWilczyński Ildefons

11 0

wy nie jesteście ludźmi gracjan

16:58, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

10 0

Jacy wy? Jestem jeden. Nie mam klonow ani rozdwojenia jazni. Duzo

17:09, 23.01.2017

Stukało SykstusStukało Sykstus

1 0

Nie ludź to co (kto)?

17:48, 23.01.2017

Fabricius RobertFabricius Robert

4 0

A jak PO i PSL zawłaszczali i do tej pory siedzą na stanowiskach to tobie Gracjanie nie przeszkadzało?

17:53, 23.01.2017

Wiliński UrsynWiliński Ursyn

4 0

Błażeju teraz kolej na pis będą okradać i mataczyć,a ty za parę lat powiesz o nich to samo co o po i psl.Twoja nienawiść chyba wynjka z tego , że nie jesteś przy korycie i nic ci z tego nie skapuje.

20:01, 23.01.2017

Fcdorko ProtazyFcdorko Protazy

4 0

A może jest po prostu uczciwy skoro tak mówi, a nie z nienawiści, to jakaś nowa moda mówienie o tych, którzy chcą aby było uczciwie, że nienawidzą.Nie obchodzi mnie czy ten który źle robi, nadużywa władzy, niszczy ludzi, korumpuje jest z po, pis, sld czy innej grupy, ludzie po prostu źle robi i ma ponieść konsekwencje. Czy to prezydent, radny, policjant, sędzia czy prokurator. Jesteśmy równi przed prawem i tyle. A oczywiście ci, na których płacimy, którzy mają być przykładem np. ksiądz, policjant, lekarz, polityk ci ludzie powinni być wyjątkowo srogo traktowani w sytuacji nieetycznych czy wręcz przestępczych zachowan. A wy gadacie o nienawiści, horror.

20:24, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

6 0

A ja ci zycze spokojnej nocy i ani minuty bez strachu.

16:50, 23.01.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Powołański ArseniuszPowołański Arseniusz

14 0

to wy , sitwa walicie w pory ,nadchodzi dla was armagedon łobuzy i złodzieje

16:56, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

6 0

17:07, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

6 0

Arseniuszu. Milego wieczoru.

17:19, 23.01.2017

Fogelman DymitrFogelman Dymitr

4 0

Parafie będą przeciwne zmianom, jest ryzyko nowi mogą być mniej ofiarni?

16:57, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rydel Rajmund StanisRydel Rajmund Stanis

5 0

Popieralibyśmy pomysł pisiorów w całej rozciągłości, ale jak dwukadencyjność obejmie również posłów, senatorów, marszałków województw, wojewodów, a wówczas mogą skończyć się wszelkie nie-rządy, kolesiostwo i kadrowe dziadostwo pt. mierny ale wierny, poczynając od samej wierchuszki, niestety!
Booo.... wszelkie kumoterstwo, obłuda poszczególnych nie-rządów, fałsz, zakłamanie, obsadzanie stołków najgorszym elementem, patrz: matoł dyzma chłopek-tosiu i jemu podobny uliczny, ba, brukowy element, zaczął się właśnie m.in. od warszawki, następnie poprzez miasta wojewódzkie itd. itp !!!
Jak REFORMA przez duże "R", to od szpicy, aż do dna !!! Amen

16:59, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

5 0

O, słodka Nienawiści, przybywaj! Nie ma Cię tu od kilku minut!

17:23, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Walczewski SerafinWalczewski Serafin

4 0

Wreszcie skończy się ten gminny nepotyzm, sobiepaństwo i kumoterstwo przy zatrudnianiu. Nikt nie jest niezastąpiony. Układy sprawiają, że w naszym kraju są wójtowie, którzy zaczynali jeszcze jako naczelnicy gmin z nadania PZPR. Święte krowy, nie do ruszenia. Wreszcie nastąpi ich koniec. Wreszcie niektórzy pracownicy gmin przestaną bać się swoich szefów, którzy łatwo mogą pozbawić ich pracy.

17:25, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ampiel JuliuszAmpiel Juliusz

2 0

Kto pamięta jutka samice? Na prezydenta.

17:30, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stukało SykstusStukało Sykstus

4 0

Wy wujta się nie bujta

17:46, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Orzychowski AbercjusOrzychowski Abercjus

9 0

Jak widac nizej hormon agresji jest silniejszy niz rozsadek. Przykre to i bardzo smutne. Szkoda mi takich ludzi ktorzy nie potrafia w zyciu nic poza wylewaniem jadu na innych.

17:49, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sobol BeniaminSobol Beniamin

5 0

A ty co potrafisz ? Coś dobrego zrobiłeś dla bliźniego? Co?

18:00, 23.01.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Orzychowski AbercjusOrzychowski Abercjus

9 0

Mysle ze nie nalezy nikogo obrazac, mozna sie niezgadzac i dyskutowac bez obelg i chamstwa. To potrafie. Nie wiem czy takie poglady czynia innym dobro, ale mam nadzieje ze tak, Benjaminie.

18:08, 23.01.2017

Kościeski AdrianKościeski Adrian

1 0

A do kogo pijesz? Czy Beniamin cię obraził? Ty widać chodząca dobra dusza a inni to oełni agresji? Nie, po prostu ludzie maja dosyć układów , koterii , kolesiostwa.Musisz to zrozumieć .

06:42, 24.01.2017

Kur HortensjuszKur Hortensjusz

11 0

Jak głosi jedna z historycznych bujd,
hen w średniowieczu żył niedobry bardzo wójt.
Gnębił poddanych, mocną trzymał straż,
z rzadka ku ludziom swoją złą obracał twarz.
Leciały krnąbrne głowy; rach ciach ciach,
aż w obejściach wójtowych zapanował blady strach.
Trwałby ten strach po koniec wójta dni,
aż osiedlił się w gminie jakiś facet z innej wsi,
co wszystkim ludziom w krąg powtarzał tak:
Ej, wy, wy, ludzie, wy, tych pogróżek nie kupujta
i choć szaleje wójt, wy wójta się nie bójta!
Ej, wy, wy ludzie, wy, se złym strachem głów nie trujta
i choć zabija wójt, wy wójta się nie bójta!
Ej, wy, wy, ludzie, wy, raz się w kupę wziąć spróbujta,
niech wójt nie gnębi was, wy same zapanujta tu!
Jak głosi jedna z średniowiecznych bujd,
na białej brzozie czarną nocą dyndał wójt.
Następcą został ten, co wzniecił bunt,
a gdy już poczuł pod nogami mocny grunt,
Znowu poleciały Głowy; rach-ciach-ciach,
i w obejściach wójtowych nastał jeszcze większy strach,
trwałby ten strach po koniec wójta dni,
aż osiedlił się w gminie jakiś facet z innej wsi,
co wszystkim ludziom w krąg powtarzał tak:
Ej, wy, wy, ludzie, wy, tych pogróżek nie kupujta
i choć szaleje wójt, wy wójta się nie bójta!
Ej, wy, wy ludzie, wy, se złym strachem głów nie trujta
i choć zabija wójt, wy wójta się nie bójta!
Ej, wy, wy, ludzie, wy, raz się w kupę wziąć spróbujta,
niech wójt nie gnębi was, wy same zapanujta tu!
Taki z tej bujdy morał można brać, że nie wiadomo,
kogo bardziej trza się bać, czy tego wójta,
co na ludzi grzmi, czy tych facetów z całkiem innej wsi...

18:11, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tarak EwarystTarak Ewaryst

1 0

Rymowanka przedszkolanka

18:20, 23.01.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Klopotk IldefonsKlopotk Ildefons

10 0

Nie kolego - to Wojtek Młynarski - ale "kudy ci" ku znajomości - jego twórczości ?

18:41, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

8 0

Ewaryst. Rili??? Ale żenada.

18:45, 23.01.2017

Zyberk PolikarpZyberk Polikarp

6 0

Ewaryst .... żal

20:31, 23.01.2017

Bułdej GracjanBułdej Gracjan

6 0

Do tego komentarza Hortensjusza. Święte słowa

18:20, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Klopotk IldefonsKlopotk Ildefons

8 0

Problem nie tkwi w tym czy burmistrz albo wójt okupuje stanowisko wiele kadencji, tylko w tym czy jest dobrym gospodarzem. Jeśli ta czy inna partia wykreuje na stanowiska we władzach lokalnych swojego kandydata spośród niedojd jakie widzimy na w Warszawie na Wielskiej, to może lepiej niech będzie to "swojak". Jeśli obecnie władający na danym terenie jest kiepski - to go nie WYBIERAJMY i dajmy szanse komuś innemu, ale bez nadania partyjnego. Z "góry" (warszawsko - partyjniackiej) przeważnie gorzej można dostrzec problemy ludzi na dole. Bez pomysłów wszechmocnych partyjniaków sami możemy nie wybrać tych , którzy nami źle rządzą.

18:53, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mukułowski EmilianMukułowski Emilian

2 0

Ciekawe kto w krosniewiacy ma szansę?

19:10, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ciołek SławomirCiołek Sławomir

10 0

jedyną możliwością kandydowania w wyborach po raz 3, 4 itd. będzie zapisanie się do pis

19:13, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rzadkiewicz OlaRzadkiewicz Ola

11 0

Partie zabijają świadomość o wielkich możliwościach społeczeństwa obywatelskiego. Mam wrażenie, że w ogóle nie umiemy oderwać się od mentalnego partyjniactwa. Do tego u nas każdy musi mieć poglądy, które trzeba zaszufladkować koniecznie w jednej szufladce Niestety partie były, są i będą. Tyle że czym różnią się lokalne komitety, też miewają dyscyplinę przy głosowaniu i o sprawiedliwości i indywidualności można zapomnieć. Przykład naszego miasta czy powiatu. Panie Ildefonsie żeby wybrać tak jak pan pisze, trzeba chcieć, mieć świadomość że decyduje się o swoim losie również wybierając wójta, burmistrza czy radnego. Na pewno pan wie jaka od lat jest frekwencja...

19:21, 23.01.2017
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Czajkowski HortensjuCzajkowski Hortensju

10 0

Frekwencja i myślenie - samodzielne myślenie - to jest to czego brakuje w polskiej demokracji wyborczej. A to ksiądz powiedział, a to jakiś inny "mądry", ale samemu coś wykoncypować to już jest problem. Jeśli wybierany oprócz obietnic jeszcze coś da (za darmo) to jest u nas najlepszy i wspaniały.

19:26, 23.01.2017

Domachowski AdauktDomachowski Adaukt

5 0

Panie! Po co ta gadka? Tu chodzi o podstawowe zasady zabezpieczania mechanizmów demokracji - kto ma władzę i dysponuje groszem publicznym - tworzy układy, sić i powiązania, które przynoszą mu niezasłużone korzyści materialne. To chyba jest zrozumiałe dla ucznia podstawówki! Dlatego potrzeba dwukadencyjności i nawet przeniesienia terytorialnego.

20:28, 23.01.2017

Porycki FlorianPorycki Florian

3 0

Raczej to, że jest kiepski nie oznacza, że nie będzie zajmował miejsca, jako "etatowy" wójt czy burmistrz. Nie ma obowiązku głosowania, jest jeden kandydat. Przyczyny są różne. Także wielu tych zasiedziałych to koledzy posła z prawej

21:29, 23.01.2017

Chorąży PrzemysławChorąży Przemysław

2 0

Pani Olu mądre słowa jak zwykle zresztą. Pozdrawiam serdecznie i dobrze, że Pani jest!!!!!

10:48, 24.01.2017

Gębicki BaltazarGębicki Baltazar

4 0

normalnie rzeź niewiniątek

19:27, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gębicki BaltazarGębicki Baltazar

2 0

Ponoć Kłopot bierze pod uwagę - matecznik

19:29, 23.01.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Cbrzan DacjanCbrzan Dacjan

2 0

Hahaha

09:06, 24.01.2017

Drozdzik CzesławDrozdzik Czesław

12 0

Najważniejsze żeby tacy jak starosta i inni urzędnicy odpowiadali karnie za swoje decyzje to ilość chętnych na te stołki zmniejszy się o połowę

19:39, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bochow DawidBochow Dawid

17 0

NARESZCIE - CHOCIAŻ TO ZA MAŁO! Dajmy na to - a co mówi np. małżonka Zbigniewa Burzyńskiego gdy towarzysko gawędzi z KIMŚ będąc dajmy na to na na nartach w Alpach austriackich i zapytana - a czym zajmuje się małżonek szanownej pani? I co usłyszy ten KTOŚ od małżonki Zb. Burzyńskiego? A no - mój mąż, MÓJ MĄŻ JEST Z ZAWODU PREZYDENTEM KUTNA. A co dla przykładu w podobnej sytuacji mówi małżonka Tadeusza Woźniaka? A no - mój mąż, MÓJ MĄŻ JEST Z ZAWODU POSŁEM. Dobre - he, he.

19:43, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Matuszek KameliaMatuszek Kamelia

5 0

Z posłem Woźniakiem to jest inna sprawa, wcześniej wiele lat przepracował jako wójt w podkutnowskich gminach, zresztą to patriota i człowiek honoru

19:45, 23.01.2017
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Wiliński UrsynWiliński Ursyn

15 0

HE HE

19:47, 23.01.2017

Weinberger GabrielWeinberger Gabriel

17 0

Poseł Woźniak to wielki człowiek. Tak wielki, że już się nie mieści w drzwiach na szerokość.

20:03, 23.01.2017

Porycki FlorianPorycki Florian

14 0

Akurat posła też ta zasada powinna dotyczyć

21:25, 23.01.2017

Rola AronRola Aron

2 0

Nie wiem, co w tym śmiesznego, źe ktoś jest z zawodu posłem

08:50, 24.01.2017

Chorąży PrzemysławChorąży Przemysław

5 0

Chyba humoru! Choć nie wiem czy i to. Człowiek honorowy pracuje Kamelio. A w przypadku pana posła Tadeusza pracy nie widać i nie słychać.

10:46, 24.01.2017

Domachowski AdauktDomachowski Adaukt

6 0

Tu trzeba jeszcze uregulować kwestię wynagrodzeń w samorządach - nie może to być 5, czy 6 przeciętnych wynagrodzeń!!!

20:31, 23.01.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Więckiewicz WiktorWięckiewicz Wiktor

10 0

Najpierw odpowiedzialność karna a potem kasa

20:40, 23.01.2017

Riedel KrystynRiedel Krystyn

12 0

I to jest ta "dobra zmiana", na którą oczekiwałam. Będzie się działo...

20:50, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kurczątko DamianKurczątko Damian

14 0

BRAWO PIS !!!!!!!!!!!!!! NARESZCIE. Ciekawe co teraz powiedzą Ci z Fundacji Batorego, którzy wspierają KOD--y, Platformę czy Nowoczesną - a wcześniej przed poprzednimi wyborami samorządowymi sam Prezes fundacji Aleksander Smolar postulował takie zmiany.

21:23, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Porycki FlorianPorycki Florian

11 0

To byłaby rzeczywiście dobra zmiana. Nie ma jak odkurzenie zasiedziałych "stołków"

21:24, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piersieński LudwikPiersieński Ludwik

8 0

Nie zaczną ta reformę od zasiedziałych posłów Dwie kadencje i do roboty

21:27, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirhorodzki HortensjMirhorodzki Hortensj

2 0

Przecież to dzieło Sorosa, co chce zmienić świat na swoją modłę. Z ciamajdanem mu się nie udało, kod-zdycha, a Tramp pojedzie po bandzie i nie w tym kierunku, o jakim marzyła sfora jemu podobnych.

22:03, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ignaconcyn NarcyzIgnaconcyn Narcyz

8 0

Z OSTATNIEJ CHWILI - na specjalnie zwołanej naradzie Komitetu Wyborczego Wyborców Zbigniewa Burzyńskiego ustalono co następuje: 1) Komitet Wyborczy Zbigniewa Burzyńskiego, w najbliższych wyborach samorządowych, wystawia kandydaturę Grzegorza Chojnackiego na prezydenta Kutna. 2) Zbigniew Burzyński przez JEDNĄ KADENCJĘ samorządową będzie I VICE-PREZYDENTEM MIASTA. 3) W kolejnych wyborach samorządowych, Komitet Wyborczy Zbigniewa Burzyńskiego wystawia kandydaturę Zbigniewa Burzyńskiego, na funkcję prezydenta Kutna.//CZY TO DA SIĘ ZREALIZOWAĆ? Skoro udało się to w Moskwie Putinowi i Miedwiediewowi to również uda się to w Kutnie Burzyńskiemu i Chojnackiemu. Oni już dzisiaj mogą zapewnić Kutnian - jak pomożecie to DAMY RADĘ!.

22:18, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kiełpisz NapoleonKiełpisz Napoleon

14 0

popieram, ograniczy to patologię panującą w samorządach.

22:48, 23.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Franzenberg KrystynFranzenberg Krystyn

5 0

Ha, ha, ha, ha, ha wy nie macie ani wstydu ani honoru. Żadnych pozytywnych cech tylko jeden wielki obciach! Bóg karze bezczelność i pychę bo one obie kroczą przed upadkiem.

23:09, 23.01.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Iskinder DacjanIskinder Dacjan

4 0

Narcyz nie sądź, że internauci są tak naiwni i wkręcą się w twoje brednie. Wiadomo, że "car" w niebyt , a "bojarzy" wezmą się za łby. Oj, będzie wesoło. Już nie mogę się doczekać!!!!!!

23:09, 23.01.2017

Przystański KajetanPrzystański Kajetan

7 0

Norwid uważał, że jesteśmy wielkim narodem a żadnym społeczeństwem. Ja nawet o narodzie nie mam tak dobrego zdania. Ci cieszący się poniżej z planów PiS nie widzą, że przecież to następni ochotnicy do zdobycia władzy sztuczkamimpo to by dorwać się do koryta. Czym się będą różnić od poprzedników, któryc tak nienawidzicie. Brakuje wam wiedzy społecznej, mądrości a pcha was do przodu jedynie nienawiść. Chcecie budować cokolwiek na nienawiści? A w niedziele do kościółka? A przecież Bóg jest miłością - nie nienawiścią. Burza wygrywał wybory pod rząd. Co zrobiliście żeby go pokonać. Gdzie te Aulichy i Trybury czy jak im tam. Teraz żeby Burzę przegonić modlicie się o powodzenie złamania zasady że prawo nie działa wstecz. I t was cieszy? Jeśli jakakolwiek władza choć raz tą zasadę złamie to będzie mogła wszystko. ZRównież wobec was. Barany idą na rzez i jeszcze temu kibicują. Niesłychane. Smiac mi się z was chce boże krówki.

00:10, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Domowski AronDomowski Aron

2 0

Czyli walka będzie pomiędzy panem naczelnikiem z UM a panem miejskim radnym z PiSu. Innych stałych kandydatów nikt nie bierze pod uwagę, a szczególnie tego czerwonego. Kwestia tego kto jakich sobie dobierze potencjalnych vice, i jak to sprzeda

02:13, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kościeski AdrianKościeski Adrian

2 0

Co ty będą się cwaniaki tasować w zakładanych komitetach niby bezpartyjnych.

06:48, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fozjusz IrenaFozjusz Irena

10 0

Ty sadząc po tym co napisałeś też nie jesteś żadnym społeczeństwem i niestety mało rozumnym.

06:54, 24.01.2017
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Sas FaustSas Faust

11 0

No Ale co byś chciał od tych a wyraziłeś się pogardliwie od tych Aulichów i Tryburów?No przecież nie rządzą ponad 10 lat , nie maja układów , nie rozdają pracy , nie zatrudniają całych rzesz znajomków no to jak mieli wygrać?Według cienie z miłości głosowali na Burzyńskiego (bo czyni dobro?) a z nienawiści do pozostałych bo co czynią złij durny naród i społeczeństwo.

06:58, 24.01.2017

Niechlud BeniaminNiechlud Beniamin

9 0

Kajetan dlaczego prawo będzie działać wstecz, wystarczy je uchwalić na jesieni tego roku i będzie obowiązywać np. 1 stycznia 2018. Gdzie tu wstecz? Głupoty piszesz i znów o nienawiści. To inne komitety startują z nienawiści do kilki prezia? Chore teorie. W ogóle teoria nienawiści zastępuje u ciebie normalną krytykę. Jak nie podoba mi się fioletowo-różowa bombka z buduaru to znaczy że nienawidzę burzę, a może róże, a może nienawidzę kolor różowy? Trzeba mieć głowę nie od parady żeby ludziom takie kity wciskać, szkoda tylko że ze złych pobudek. Każdy następny Twoim zdaniem rwie się do koryta, a Burzyński od koryta nie chce się oderwać czasem?

08:48, 24.01.2017

Suszko BernardynSuszko Bernardyn

3 0

Beniaminie doucz się troche z prawa to zrozumiesz dlaczego w tym wypadku działa wstecz miłej nauki

10:00, 24.01.2017

Suszko BernardynSuszko Bernardyn

3 0

A najlepiej spytaj posła Gowina

10:00, 24.01.2017

Suszko BernardynSuszko Bernardyn

3 0

Fauście, Kajetan prawdopodobie przytoczył nazwiska jako przykład ludzi, którzy chcieli zostać prezydentem miasta, ale społeczeństwo Kutna ich nie wybrało !!! Teraz będziemy musieli wybrać kogoś, kto nam nie pasuje (albo odpuścić wybory) bo ten sprawdzony był już 2 kadencje.paranoja

10:04, 24.01.2017

Koniarski FerdynandKoniarski Ferdynand

3 0

No prosze. Ktos wypowiedzial sie grzecznie, ale nie na korzyzc pisu i juz taka Irenka sie wyrwala ze szczekaniem. Ogarnijcie sie ludzie.

11:37, 24.01.2017

Tuchelski SewerynTuchelski Seweryn

3 0

Nie daj Boże.

06:58, 24.01.2017
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Zuk AmadeuszZuk Amadeusz

5 0

naczelnik nie da rady, za bardzo go wszyscy nie lubią, gadają na niego jego koledzy, nie przejdzie, a poza tym nie musi oddać mieszkania najpierw?

08:50, 24.01.2017

Prażeń MikołajPrażeń Mikołaj

3 0

Czy moge prosić o wyjasnienie kto w Radzie Miasta jest z PiS?

10:28, 24.01.2017

Offerta LucjanOfferta Lucjan

3 0

Nie ma, sam komitet prezydenta, z KO Saramonowicz i radny co startował z własnego komitetu Rafał Jóźwiak

11:30, 24.01.2017

Haliburton MiłoszHaliburton Miłosz

1 0

Lucjan Offerta żaden z tych co wymieniłeś moim skromnym zdaniem nie miałoby szans, gdyby wystartowali

21:55, 24.01.2017

Hose ZachariaszHose Zachariasz

5 0

Inicjatywa godna poparcia ale tylko w przypadku gdy obejmie swym zasięgiem również posłów i senatorów.

08:29, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zuk AmadeuszZuk Amadeusz

6 0

Zgadzam się po całości

08:51, 24.01.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wielkołucki FlorianWielkołucki Florian

6 0

W pierwszej kolejności tych "zawodowych" posłów!!!

10:24, 24.01.2017

Chorąży PrzemysławChorąży Przemysław

4 0

Tadzia leniucha

10:41, 24.01.2017

Kajetanowicz RajmundKajetanowicz Rajmund

10 0

W filmie "Halo Szpicbródka..." występował Żyd Saramonowicz, taki krawiec w teatrze, który artystom pożyczał pieniądze. Czy to jakiś krewny?

09:26, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brozyna NadziejaBrozyna Nadzieja

1 0

Jędrzejczak reprezenrtuje Komitet Obywatelski Debicha - gwoli ścisłości

09:36, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Trypolski AniołTrypolski Anioł

5 0

Popieralibyśmy pomysł pisiorów w całej rozciągłości, ale jak dwukadencyjność obejmie również posłów, senatorów, marszałków województw, wojewodów, a wówczas mogą skończyć się wszelkie nie-rządy, kolesiostwo i kadrowe dziadostwo pt. mierny ale wierny, poczynając od samej wierchuszki, niestety!
Booo.... wszelkie kumoterstwo, obłuda poszczególnych nie-rządów, fałsz, zakłamanie, obsadzanie stołków najgorszym elementem, patrz: matoł dyzma chłopek-tosiu i jemu podobny uliczny, ba, brukowy element, zaczął się właśnie m.in. od warszawki, następnie poprzez miasta wojewódzkie itd. itp !!!
Jak REFORMA przez duże "R", to od szpicy, aż do dna !!! Amen

10:04, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andruszewicz BernardAndruszewicz Bernard

3 0

A od kiedy jest reprezentantem KO możesz nam powiedzieć? A swoją drogą kogo ty reprezentujesz?

10:08, 24.01.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Chorąży PrzemysławChorąży Przemysław

1 0

E Łukaniu przecież wiadomo kandydował chyba do powiatu któregoś roku? Prawda?

10:40, 24.01.2017

Mączka ZiemowitMączka Ziemowit

2 0

Bernard - Stanisław Jędrzejczak, kandydat do rady powiatu w okręgu nr 5 z listy komitetu obywatelskiego, miejsce nr 3. Jego zadaniem było prawdopodobnie nabicie głosów, żeby jak najwięcej mandatów KO wziął w tym okręgu. Gdyby były dwa, to być może oprócz Filipaka jeszcze Gałka byłby radnym

12:09, 24.01.2017

Mączka ZiemowitMączka Ziemowit

1 0

Chodzi oczywiście o wybory samorządowe 2014, od kiedy jest, znaczy czy wcześniej też kandydował z tej listy to nie wiem

12:11, 24.01.2017

Valles KonradValles Konrad

7 0

Nie sądzę ,żeby on ci coś pożyczył ale nie zakłócaj mu spokoju bo są ferie.Chłop musi odpocząć po ciężkiej pracy.

10:11, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kotontay Izydor JaceKotontay Izydor Jace

1 0

Lex retro non agit.

10:28, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czapski HonoratCzapski Honorat

3 0

Ustawa ma też dotyczyć radnych więc kilku panów i 2 Panie pozegnaja się z mandatami do powiatu

11:44, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rabinka RomanRabinka Roman

6 0

Są dobre nazwiska na następców, Feliniak, Wyroślak, Klimecki, Książek, Szczepaniak, Dębski.................

12:01, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rabinka RomanRabinka Roman

2 0

Jeszcze Kłopotowski!

12:02, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kur AdauktKur Adaukt

3 0

Pomysł PiS-u to skok po władzę i w tym sensie Kajetan rację. Poczytajcie o ostatnich wyczynach p. Misiewicza w Białymstoku. Jeśli w sposób sztuczny PiS opanuje samorządy to będziemy wszyscy gorzko płakać łącznie z tymi, którzy cieszą się, że ustwa kogoś wyeliminuje z kandydowania. Owszem to będzie pewnie dla wielu radocha ale tylko na chwilę. Potem zaczna się ządy następnych lokalnych Misiewiczów czy Kłopotów. Rozpacz.

12:16, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ruzamski BorysRuzamski Borys

9 0

A do tej pory byli Nowaki , Sienkiewicze, zegarki , szczaw , mirabelki i papierowe państwo.Mało tego klasyk pwoedzielch..d...i kamieni kupa i to było dobrze. Skoro chcą robić skok na władze to dlaczego inni jak wskoczyli partę kadencji temu to nie chcą się tej władzy puścić. Niech już odpoczną i dadza innym odpocząć od siebie.

14:38, 24.01.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Weiden EuzebiuszWeiden Euzebiusz

1 0

będą teraz misiewicze z toba na czele

19:51, 25.01.2017

Koniarski MarianKoniarski Marian

10 0

Napewno ludzie podziękują co niektórym radnym w następnych wyborach . Już do wyborów startują liczne stowarzyszenia które prEksztalca sie w komitety nowi ludzie a nie ci sami tylko zmiana sztandaru partyjnego. Dotyczy to powiaciku szczegolnie

15:22, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obieszko HugoObieszko Hugo

18 0

Nie jestem zwolennikiem PiS-u, ale pomysł z dwukadencyjnością to strzał w dziesiątkę dla tak politycznie skorumpowanego miasta jak Kutno. Burzyński tak się poukładał z kutnowskim klerem i szefami urzędów, że będzie siedział na stołku dożywotnio. To pyszny i arogancki bufon!

15:42, 24.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kondratowicz AchacjuKondratowicz Achacju

11 0

To koniec Krzysiu i nie przez zmianę na dwukadencyjność. Jesteś po prostu maluczkim, małostkowym człowieczkiem otoczonym zgrają pazernych na forsę ludzików. Teraz oleją cię totalnie i już szukają nowych protektorów, myśląc do kogo tu się przyssać w nowym rozdaniu. Za chwileczkę nawet ręki ci nie podadzą i będą odwracać się do ciebie plecami, gdy na horyzoncie pokaże się nowy kandydat na starostę. Ty wiesz o jakich to ludziach piszę. Dałeś im forsę a oni ci wbijają szpilę i zaciskają poduchę na twojej twarzy.

09:18, 25.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sas JordanSas Jordan

2 0

W Kutnie mieszkam od 8 lat; powiem Ci tylko że tyle dobrych rzeczy (rozwojowych dla miasta; np aquapark, remonty dróg i ulic itp. co zrobił ten "bufon" dla Kutna to nigdzie nie zrobili (mowa o kilku miastach w których mieszkałem). Chętnie zagłosuję na kogoś podobnego tylko proszę wskaż kto Twoim zdaniem jest odpowiedni dla naszego Kutna. Ja szczerze mówiąc nie widzę nikogo godnego uwagi w tym mieście.

10:09, 25.01.2017
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Wawrzynowicz WojciecWawrzynowicz Wojciec

14 0

najwyższy juz czas żebyś się wyprowadził razem z twoim bełkotliwym guru skoro wg ciebie na 50 tys. mieszkańców tylko on sie nadaje do sprawowania władzy . Umnierają królowie ,papieże, ministrowie ,premierzy itd. ale gdyby nie daj Boże odszedł ten osobnik świat się skończy, tak. gratuluję ci poczucia humoru czy współczuję ograniczoności i małości . Po śmierci stalina i kimów swiat się nie skończył ale bez burzy armagedon. współczuję bardzo ...

10:14, 25.01.2017

Houmont OswaldHoumont Oswald

12 0

Jordan Sas ,może ty szukasz w złych środowiskach .Szukaj wśród porzadnych niekaranych ludzi a nie tam gdzie dużo pracy maja kuratorzy sądowi . Zobaczysz jak zmienisz punkt odniesienia . Powtarzam: wśród porzadnych ludzi a nie krętaczy !!!!

10:20, 25.01.2017

Huntleyski GracjaHuntleyski Gracja

1 0

Z tej strony ponownie Jordan Sas. Do Pana Wojciecha. Na szczęście to nie ty będziesz decydował kiedy mam się wyprowadzić. Nie jest to dla mnie żaden guru. Skoro nie umiesz czytać ze zrozumieniem nie sil się na komentowanie treści, których nie rozumiesz. Szkoda mojego czasu na tłumaczeniu takiemu osobnikowi który cieszyłby się z czyjejś śmierci. Pamiętaj, że zarówno dobro jak i przede wszystkim zło wraca ze zdwojoną siłą. Dswald Houmont. Właśnie o to chodzi. Podaj kto Twoim zdaniem jest takim kryształowym kandydatem, który mógłby objąć stanowisko prezydenta Kutna dla jego dalszego rozwoju.

19:40, 25.01.2017

Czemeryss OskarCzemeryss Oskar

2 0

Jordanie Sas nawet ty nie jesteś godny uwagi? To w tym mieście jest jeden jedyny godny?

17:46, 26.01.2017

Brzychwa DanielBrzychwa Daniel

2 0

Popieralibyśmy pomysł pisiorów w całej rozciągłości, ale jak dwukadencyjność obejmie również posłów, senatorów, marszałków województw, wojewodów, a wówczas mogą skończyć się wszelkie nie-rządy, kolesiostwo i kadrowe dziadostwo pt. mierny ale wierny, poczynając od samej wierchuszki, niestety!
Booo.... wszelkie kumoterstwo, obłuda poszczególnych nie-rządów, fałsz, zakłamanie, obsadzanie stołków najgorszym elementem, patrz: matoł dyzma chłopek-tosiu i jemu podobny uliczny, ba, brukowy element, zaczął się właśnie m.in. od warszawki, następnie poprzez miasta wojewódzkie itd. itp !!!
Jak REFORMA przez duże "R", to od szpicy, aż do dna !!! Amen

17:46, 25.01.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ekutno.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@ekutno.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%