Zamknij

Skuteczne pozycjonowanie. Zobacz, jak przebiega i jakie przynosi skutki

19:18, 12.09.2019 (.) Aktualizacja: 08:27, 11.06.2023
Skomentuj

Pozycjonowanie stron to w tej chwili najpopularniejsza i najbardziej skuteczna praktyka marketingu internetowego. Zadbanie o odpowiednio wysoką pozycje w wyszukiwarce Google bezpośrednio przekłada się na zwiększenie wyników sprzedażowych oraz rosnącą popularność marki. Jesteście ciekawi, jak wygląda pozycjonowanie od kuchni? Uchylamy rąbka tajemnicy!

Analiza podstawą pozycjonowania. Dobierz słowa kluczowe i sprawdź konkurencję

Pierwszym krokiem, bez którego skuteczna strategia SEO nie byłaby możliwa, jest dokładna analiza obecnego stanu strony. Wyspecjalizowana agencja marketingu internetowego określa mocne i słabe elementy portalu. Taki zabieg umożliwia stworzenie kampanii dopasowanej do specyfiki wybranej grupy docelowej. Analizie podlegają także słowa kluczowe charakterystyczne dla Twojej branży oraz działania firm konkurencyjnych znajdujących się na najwyższych pozycjach rankingu Google. Następnie przeprowadzany jest audyt. Polega on na przeanalizowaniu serwisu od strony technicznej. Po jego wykonaniu właściciel firmy otrzymuje wskazówki, których wdrożenie zdecydowanie poprawi funkcjonalność i użyteczność serwisu pod kątem robotów sieciowych.

Prowadząc małe, lokalne przedsiębiorstwo warto zdecydować się na pozycjonowanie regionalne. Jego przebieg jest niemalże bliźniaczo podobny do tradycyjnego podnoszenia pozycji portalu w wyszukiwarce, jednak do słowa kluczowego najczęściej dodawana jest fraza geolokalizacyjna. Jeśli miejscem, w którym prowadzimy biznes jest Kraków, nazwa miasta umieszczona w haśle umożliwi nam dotarcie do Klientów z okolicy.

Prace nad contentem zapewniają nam odpowiednią popularność i nienaganny wizerunek

Część główna działań wspierających pozycjonowanie stron rozpoczyna się od prac nad content marketingiem. Wybrana przez nas agencja SEO zadba o rozbudowanie treści portalu. Firmie, takiej jak AFTERWEB, możemy powierzyć również prowadzenie bloga specjalistycznego. To bardzo przydatne narzędzie w procesie pozycjonowania. Aktualności umożliwiają przedstawienie nie tylko asortymentu, ale także historii firmy. Dobrze prowadzony blog jest także świetną wizytówką, która jest stawiana w roli eksperta branży.

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google nie mogłoby się odbywać bez pozyskiwania wysokiej jakości linków zewnętrznych. Agencja marketingu internetowego dba o to, aby na portalach od nas nie zależnych pojawiały się artykuły zawierające odnośnik do oferty. W przypadku tego typu działań warto pamiętać, że tekst musi być zrozumiały nie tylko dla wyszukiwarki, ale przede wszystkim dla człowieka. Ilość zawartych w nim słów kluczowych nie może rzucać się w oczy, a nazwa i oferta marki nie powinna zajmować większości wykupionej treści.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%