Zamknij

Burmistrz Katarzyna Erdman cofnęła projekt uchwały w sprawie nabycia Krośniewickiej Kolei Dojazdowej

16:21, 17.01.2020 O.R Aktualizacja: 07:33, 20.01.2020
Skomentuj

Dziś na sesji Rady Miejskiej w Krośniewicach jedynym punktem obrad było podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Krośniewice mienia Krośniewickiej Kolei Dojazdowej. Po godzinie dyskusji burmistrz Katarzyna Erdman wycofała projekt tej uchwały. 

Warto posłuchać dyskusji radnych krośniewickich.

https://esesja.tv/transmisja/3278/xvii-sesja-rady-miejskiej-w-krosniewicach-w-dniu-17-stycznia-2020-r.htm

(O.R)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(107)

Nie wierzeNie wierze

55 1

Nawet nie wiem co napisac,bo brakuje slowa,smieszne-NIE,smutne-MOZE,ZENUJACE- bardzo. Nie wiem kto bardziej powinien sie wstydzic,my mieszkancy,czy nadza wlodarz? 16:42, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

GraziaGrazia

57 4

Jaki projekt.. Bubla i niedorobe . wstyd Kaśka jedyne rozsadne wyjscie to podac sie do dymisji a zeby bylo jasniej zlozyc rezygnację 16:56, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GrażynkaGrażynka

13 0

Przejęcie kolejki niestety się nie udało. Niektórzy mocno zawiedzeni. Nie będzie czym zarządzać. A tu takie plany już były. Takie możliwości... 23:48, 20.01.2020


Do RadyDo Rady

62 4

Drodzy panstwo jak dlugo jeszcze pozwolicie na osmieszanie przez p burmistrz mieszkańców miasta i gminy Krośniewice a i was samych. Brak kompetencji i lekcewazenie to naprawdę najdelikatniejsze slowa jakie mozna znaleźć w słowniku dla poczynań tej pani 16:59, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka mieszkanka

60 4

Brawo radna Chmielecka, brawo radny Konwerski, brawo radni Przyjaznej Gminy, dziękujemy za rozsądek i pilnowanie spraw Gminy. Chylę czoła bo gdyby nie Wasze rzetelne podejście do problemu to za sprawą obecnej władzy juto Krośniewice obudziły by się z ręką w nocniku. 18:09, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

23 56

Szanowni Państwo, w Urządzie pracują ludzie, ktoś chyba kserował te dokumenty, widocznie ,błąd ludzki. Ale za to radni mają więcej czasu na podjęcie jakiejś decyzji. Trochę więc kultury w wypowiedziach waszych.Tu nie ma co wrzec...Ale argumenty burmistrz mi się podobają w sprawie kolejki.Po pieniądze zawsze można sięgnąć "wyżej ",a ona chce tego,chce ratowanie kolejki. 18:24, 17.01.2020

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

TT

39 7

Brednie. Zero konkretow jak zawsze . owszem ludzie pracują ale podpisuje szef i bierze odpowiedzialność 18:27, 17.01.2020


UcUc

35 6

Co ty za brednie wypisujesz,kti później będzie za to odpowiadał kolejka dziś to jedna wielka ruina i trzeba dużo kasy żeby cokolwiek zrobić 18:49, 17.01.2020


magikmagik

21 1

Ponoć developerzy dowiadują się o tereny kolejowe.Oj będzie czym dzielić. 19:57, 17.01.2020


:):)

29 7

Wygląda na to że to nasza Kaśka sama o sobie pisze. 20:07, 17.01.2020


widzwidz

48 26

A co radni robią na komisjach? Dostali wcześniej projekt uchwały i nie zauważyli błędów?... Chyba chcą być bardzo popularni i im więcej sesji, tym więcej zarobią. 22:03, 17.01.2020


QQ

25 14

Trzeba słuchać ze zrozumieniem, komisja odbyła się chwilę przed SESJĄ w tym samym dniu! Mało czasu na zapoznanie się z dokumentami. Radni mogli tak samo nie zauważyć tego błędu jak pracownicy UM. Pani Burmistrz też mogła wychwycić błąd na komisji, idąc waszym tokiem myślenia... 09:11, 18.01.2020


DarekDarek

23 0

To uchwały się kseruje, a nie pisze. Coś mi tu nie gra 12:44, 18.01.2020


RejtanRejtan

23 2

A my dalej będziemy robić swoje. W ten weekend kolejne prace. 20:09, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KolejarzKolejarz

25 5

Jakby dzisiaj podjeli uchwalę, to byście co najwyżej swoje rzeczy mogli zabrać. I to by było wszystko na co by pozwolono. 20:23, 17.01.2020


CZEŚNIKCZEŚNIK

12 1

TAK TRZYMAĆ ! 22:48, 18.01.2020


123123

46 2

Pierwsza sesja na której radny Król nie miał nic do powiedzenia. Gdzie to zapisać! 20:13, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekawyCiekawy

45 2

Ciekawe czy zgłosi do odpowiednich służb zaginiecie tych 10 działek. Boże to już nawet ziemia ginie w Krosniewicach 20:16, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MisioMisio

20 0

Ziemie ufo zabrało 05:58, 18.01.2020


MSMS

36 3

? ty jesteś na podobnym poziomie co burmistrz.Już nie wiem czy warto coś komentować poziom intelektualny (pomijam już merytoryczny) burmistrz krosniewic jest " 0 " 20:26, 17.01.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MarysiaMarysia

1 31

Do MS, pewnie chce pan/Pani spotkać się w sadzie za poniżanie osoby publicznej, na to jest paragraf.Mam nadzieję że Pani burmistrz pójdzie z tym na policję. 06:32, 18.01.2020


PoliPoli

27 0

Sprawa zostanie umorzona
07:39, 18.01.2020


Do MarysiaDo Marysia

26 0

Jasne Panie S. 08:56, 18.01.2020


TT

21 0

Burmistrz lubi chodzic i zglaszac do roznych sluzb 21:38, 18.01.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


NordNord

13 0

Muszę Cię zmartwić. Ten Pan na oczy nie widział tej uchwały przed sesją. Ale też radzę nie posługiwać się nazwiskami.
14:13, 18.01.2020


jaja

9 0

Elektryk był prezydentem ,idąc twoim tokiem rozumowania. 15:48, 18.01.2020


NordNord

5 4

Zapewniam Cię również, że ten Pan posiada niezbędne dokumenty uprawniające do wykonywania zawodu geodety. W związku z tym, że, nie był autorem przedmiotowej uchwały, nie wykonywał nigdy zawodu elektryka, podważyłeś jego kompetencje zawodowe oraz w nieuprawniony sposób posłużyłeś się jego danymi osobowymi zachodzi przesłanka skierowania sprawy do odpowiednich organów, które w sposób jednoznaczny wytłumaczą na czym polega Twój problem. 16:01, 18.01.2020


edziaedzia

7 0

Jeżeli nie pracownik merytoryczny lub pracownik jednostki podporządkowanej - to kto przygotowywał projekt uchwały? Jeżeli ktoś miał przygotować projekt na podstawie umowy to przecież dane powinien mieć *%#)!& podmiotu do posiadania informacji na temat danej sprawy... 16:16, 18.01.2020


JaJa

47 2

Co wyście narobili głosując na nikomu nieznana, mierną,bez doświadczenia samorządowego?Na co liczyliscie ? Pokazaliście faka Hermance i co wam to dało?Teraz całe miasto ponosi konsekwencje tego wyboru. 21:29, 17.01.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

BasiaBasia

21 42

Co za brednie wypisujecie.A co takiego zrobiła p.H. ????Kolejka już dawno powinna być przejęta,przynajmniej ludzie mieliby pracę, turyści moglibyli odwiedzać nasze miasto,które mogłoby się stać centrum turystycznym.Bo żaden inwestor nie przyjdzie na 4 ha .Inne chyba tereny inwestycyjne zajmowane są przez prywatnych ludzi.Wiec pytam się, co zrobiła Pani burmistrz poprzednia.Ta przynajmniej pozyskała kasę ok.3 milionów,Tak mówili na sesji, kasę, która jest namacalna w budżecie, kasę która można przeznaczyć na rozwój gminy.Ale po co,lepiej, Kaśkę zgnoic,upodlic w oczach spoleczenstwa.Komentarze piszą wiecznie Ci sami,Ci,którzy chyba zostali zwolnieni z pracy,Ci którzy nie mogą pogodzić się z przegraną,nawet pewnie TKW,bo stale u nich policja jest na interwencji.To tez wiem z sesji.A jak nie policja,to straz
,bo widze ,bo blisko mieszkam. Pamiętajcie, że nie jesteście anonimowi.A Państwo Radni,zastanówcie się,czy aby wszyscy jesteście krysztalowi, dopiero oceniajcie. Ktoś tu mądrze napisał,że radni pracują na komisjach, czemu wcześniej nie wykryto, że w przedłożonym projekcie,o którym mówiła radna,brakuje działek,nikt wtedy nie pomyślał, że wkradł się po prostu błąd. Ale,po co,,lepiej upodlic burmistrza i jej pracowników.A ile poprzednich uchwal, za kadecji poprzednika, Pani radna,było zaskarzonych przez wojewodę, może ma Pani taką wiedzę. Projekty piszą ludzie,a nie roboty.Domniemam,że to co się zadziała,to po prostu ludzki błąd,a nie niekompetencja,brak wiedzy,itp.Ludzie,nie ośmieszanie się. 06:27, 18.01.2020


do jado ja

31 1

Zapytaj senatora i radnego powiatowego bo chyba oni byli organizatorami całego projektu w sprawie wystawienia i popierania tej osoby nieprawdaż? 08:58, 18.01.2020


Do BasiaDo Basia

10 25

Też uważam, że to błąd a nie niekompetencja. Jednakże jeśli zwołuje się sesję tylko po to, żeby omówić jedną, jedyną uchwałę wiedząc, że pół Polski na to patrzy i jest na mnie "nagonka" publiczna to powinno się 100x uważnie wszystko przeczytać, sprawidzić 1000x i potem jeszcze 100x. Dla własnego dobra.
Uważam, że p. Burmistrz ma dobre chęci, naprawdę. Ale sama robi sobie pod górkę w takich momentach. Wątpię aby osobiście sprawdzała każdy nr działki i w sumie nie musiała, ale jakiś pracownik chyba weryfikował to i przyklepał. 12:05, 18.01.2020


jaja

32 9

Do Basia..ha,ha.
Hermance do pięt nie dorastacie i nie wycierać sobie gęby jej nazwiskiem.Ona sprawy Krośniewic miała w jednym paluszku ,sama odpowiadała na wszystkie pytania,nie zasłaniała się pracownikiem albo mecenasem.Teraz dopiero widać i słychać co straciliśmy!Nie da się pewnych spraw odrobić,żal. 13:08, 18.01.2020


FelaFela

27 2

To były sprawy dla niego za trudne.A poza tym nie było kogo podać do prokuratury. 21:32, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BurakBurak

5 27

I sesję trwały po 30 min,bo nikt prawdopodobnie nie mógł się odezwać nie po jej myśli ,a dzis? Dziś pomyje się wylewa na burmistrza,och nie wypada w cywilizowanym świecie. 15:57, 18.01.2020


Do burakDo burak

21 0

Jeśli sie jest kompetentnym i wiedzacym czego sie chce to sesje moga trwac i 15 minut . a jesli potrzeba dziesieciu minut przerwy zeby informacja ze sie stworzyło bubla znalazla mózg to nie ma o czym rozmawiać 05:41, 19.01.2020


PrawdaPrawda

39 7

Przosze Państwa. To my mieszkańcy płacimy za takie niekompetencje. To my w wyborach źle wybraliśmy. To my jako jedyni możemy powiedzieć dość !!!.

Bierzmy się do roboty i ratujmy sytuację. 22:48, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwelinaEwelina

38 3

Proszę Państwa myślałam że oglądam komedię, ale to jedna wielka tragedia. Takiej ignorancji i niekompetencji dawno nie widziałam 23:49, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wujek dobra radaWujek dobra rada

38 5

Kompromitacja, kompromitacja i jeszcze raz kompromitacja. Proszę odejść i się więcej nie pogrążać, to taka moja dobra rada 23:53, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ucuc

29 1

Masz rację lepiej wcześniej się podać do dymisji niż później zostać na taczkach wywieziony 19:32, 18.01.2020


FilFil

39 1

I to teraz tak bedzie ze Erdmanka nie bedzie przychodzila na sesje wyznaczone przez Przewodniczacego, tylko na nadzwyczajne, na jej wniosek, z projektami bubli prawnych??? To jest kpina i lekcewazenie nie tylko rady ale wszystkich mieszkancow! 12:41, 18.01.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

anoano

33 1

Za moment PanS.ci odpowie że to wszystko to wina radnych bo powinni Panią Burmistrz za rączkę prowadzić a nie wytykać jej błędów.Tylko że oni mają po 600 zł a ona 6000zł 13:12, 18.01.2020


123123

6 34

Kpinē to tyurzadzasz, pisząc brednie.A może miała powód nie bycia na sesji?Nie pomyślałes o tym? Ogarnijta się ludzie !!!! 13:12, 18.01.2020


Fil 2Fil 2

4 31

To moze podwyzka dla nich,może wtedy jej też dadzą podwyżkę, bo Pani....miała duuuuuzo za dużo, bo jej chyba nie odjęli ,jak weszło prawo.Ale prawo wtedy ich chyba nie obowiązywało. A kasy do gminy ściągnęła Nowa burmistrz. 13:17, 18.01.2020


KrosniewiakKrosniewiak

39 5

Kasy z zewnątrz to na razie w tej kadencji nikt nie widział, tylko się o niej mówi. A tyle ile kasy ściągnęła Hermanka to jeszcze długo pewnie nie zobaczymy. Już wszyscy zapomnieli kto uzyskał dotacje na solary dla całej gminy, a gimnazjum i sala w Nowym to za co wybudowane, a drogi na każdej wsi. To wszystko właśnie za czasów Hermanki pozyskali z nią razem jej pracownicy. I chwała im wszystkim za to!!! 14:10, 18.01.2020


Krośniewiak 2 Krośniewiak 2

43 1

Szkoda że w tak krótkim czasie zmarnowano tyle rzeczy. Dopiero jak w kranach zabraknie wody to się ludziom otworzą oczy. Ujęcie wody i studnie z których jest woda, pałac i park od grudnia 2019 nie są gminy tylko należą do spadkobierców Rembielińskich. Podziękujmy PANI BURMISTRZ za to że nie walczyła o nie do końca (nie odwołała się od wyroku!). 14:31, 18.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ffff

28 1

Kupię czołg, bez kitu kupię czołg i wtedy wjadę caaałaaa na biaaałoooo :D
15:54, 18.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DDDD

19 0

Albo na graaaanatoooowo..... 20:01, 18.01.2020


E.UE.U

22 1

Czołgu nie mam, ale mam taczki oddam za darmo. 11:01, 19.01.2020


krośniewiokkrośniewiok

43 10

Tak to jest jak się na samym początku pozwalniało kompetentnych ludzi łącznie z Panią mecenas a zostawiło miernych ale wiernych to teraz zbiera się tego owoce. No chyba że nawet lizusy już szefowej mają dosyć i jej zwyczajną świnię podłożyli. No bo jak to inaczej tłumaczyć ?
1/ Sesja nadzwyczajna zwołana przez burmistrza
2/ Tylko jeden jedyny punkt merytoryczny w porządku obrad
i taka klapa jakiej Krośniewice jeszcze nigdy nie widziały.
A swoją drogą to radny dociekliwy powinien zgodnie z tradycją zgłosić doniesienie do Prokuratury że burmistrz zgubiła 10 działek. Panie radny - wyborcy czekają ! 22:34, 18.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LogikLogik

36 1

Załącznik  sklada sie z dwóch kartek: Kartka pierwsza zatytuowana zapewne załącznik lub wykaz i pewnie pod spodem numery dzialek i numery ksiąg wieczystych i kartka druga, czyli od góry ciag dalszy  numerów dzialek i ksiąg wieczystych i pod spodem pieczątka i podpis burmistrza. Gdzie do kur....y nędzy ten błąd osoby podwładnej? Przeciez to robienie z ludzi *%#)!& i myślenie ze wszyscy dookola sa glupsi ode mnie. Jesli to bląd, to błąd tylko i wyłącznie burmistrza, ale ja stawiam hipotezę, ze na tych 10 dzialkach bardzo komuś zalezy. Pamiętacie aferę posłanki Jakubowskiej "lub czasopisma"? Widzę pewna analogie 14:18, 19.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

27 1

Panie radny K.to właśnie nadaje się do prokuratora a teraz Pan zamilkł. 17:10, 19.01.2020


TT

26 1

Toc na mentora donosic nie wypada ? 17:14, 19.01.2020


ZainteresowanyZainteresowany

28 1

Mam pytanie czy ktoś może mnie uświadomić jak to jest z tym parkiem i spadkobiercami i czy to prawda ze gmina przegrała z nimi sprawę i czy się odwołala gmina od wyroku 17:58, 19.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

los tak chciałlos tak chciał

30 1

Łoj tam,łoj tam tylko przeoczono kasację wyroku 19:48, 19.01.2020


TT

28 1

Ciekawe w takim razie kto i czy to byl przypadek 19:52, 19.01.2020


WIDZWIDZ

27 1

O tym mówili na poprzedniej sesji. Burmistrzowej nie było ale dopytywala się o to Chmielecka i Kępisty i gadał o tym mecenas. Straszna lipa bo zostajemy bez ujecia wody a gmina sie nie odwolała od wyroku. Patrz sesja XVI od ok. 2:00:40 do 2:08:00. 20:15, 19.01.2020


odliczanieodliczanie

34 2

Do głosowania nad votum zaufania pozostało maxymalnie 162 dni. Tylko jak tu ufać skoro są nieobecności na ważnej sesji, a potem idzie do głosoania taki błąd? 18:15, 19.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do zainteresowanegoDo zainteresowanego

30 1

Sprawe parku omawiali na poprzedniej sesji XVI, okolo godziny 2.00.00. Z tego co mówił Kucharski to nie dostał polecenia zeby sporzadził odwolanie. Park, pałac , ujecie wody i droga należy już do spadkobierców po Rembielinskich. 20:21, 19.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GraziaGrazia

34 1

No to nalezaloby sie mocno zastanowic kto stoi za brakiem odwołania od wyroku ...moze nawet CBA powinno zbadać sprawę 22:34, 19.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BenBen

36 3

Brak skargi kasacyjnej ze strony burmistrza jest jawnym działaniem na szkodę gminy i według mnie niedopełnieniem obowiązków. 23:08, 19.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwelajnEwelajn

33 1

Niestety, ale burmistrz zaniedbała sprawę z parkiem. Kto to słyszał, żeby w trakcie procesu sądowego jakieś pozasądowe pertraktacje robić, oczywiście poza próbą ugody i oczywiście poprzez pełnomocników??? Takich rzeczy się po prostu nie robi! Nadto burmistrz powinna po wyroku sądu II instancji, jeśli wcześniej była apelacja, poprosić prawnika o opinię czy należy składać skargę kasacyjną. Bezsprzeczne jest, że burmistrz jako organ powinna nakazać mecenasowi i tak składać wniosek o uzasadnienie wyroku. Teraz niestety przez te wszystkie zaniedbania i dziwne ruchy wszystko przepadło. Pani Burmistrz, jeśli Pani tak dalej będzie "dbała" o mienie gminne i o sprawy gminy, to patrzeć jak pójdziemy z torbami. Teraz mamy czekać na powtórkę przy sprawie z kolejką??? Do tego dochodzą jeszcze sprawy dłużników gminy, których to podobno gmina nie ściga za długi. No szlag mnie zaraz trafi, bo już powoli wisi nad nami widmo bankructwa i likwidacji gminy. Niestety długi będziemy płacić MY - MIESZKAŃCY! 14:15, 20.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AndrzejekAndrzejek

30 1

Masz racje. Powinien byc wniosek o uzasadnienie wyroku i na tej podstawie mozna dalej skladac kasacje, bo z samego wyroku nic nie wynika. To bardzo duze zaniedbanie ze strony Erdmanowej no ale to ona jest burmistrzem i ona decyduje. Zreszta tytułowala sie juz jako burmistrz jeszcze przed zaprzysiezeniem a to do czegos zobowiazuje. To zsniechanie moze teraz przyniesc gminie bardzo duze pronlemy. No ale jak sie woli chodzic na spotkania w nocy na kolejke lub przyjmowac gosci w gabinetach to to póżniej tak jest. Ogolnie to zaniedbanie ze sprawa parku nadaje sie do prokuratury, bo najpierw jskies dziwne spotkania ze spadkobiercami, potem przegrana sprawa i jeszcze brak dalszych krokow prawnych, podejrzane to jest 14:59, 20.01.2020


HalinaHalina

29 1

Jak mam z kims sprawę w sądzie to jestem z nim w sporze. Skoro jestem w sporze sądowym to nie jest to mój przyjaciel, bo z przyjaciółmi mozna sie dogadać polubownie. Więc dlaczego latam po parku z kims z kim "biję" sie w sądzie a potem jeszcze na fb daję z tego fotorelację gdzie jestem cala w skowronkach? Mało tego obtrambiam to jako sukces? A po pół roku okazuje się ze to moj przeciwnik sądowy jest Sptite a ja jestem Pragnienie... 17:46, 20.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TT

22 1

Interes? 18:41, 20.01.2020


PytekPytek

29 1

A do kogo burmistrz dzwoniła w przerwie sesji pytać o radę? Czyżby do swojego kochanego Serdelka? O tego z tej gazety?

http://www.gazetalokalna.com/gazeta/2009/lokalna169.jpg 20:54, 20.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do rady Do rady

28 1

Drodzy Państwo Radni proszę bardzo wnikliwe przyjrzeć sie tej sprawie i dla naszego dobra wspólnego rozważyć podjęcie kroków prawnych bo mi tu troszkę mowiac delikatnie nie za ladnie pachnie 21:58, 20.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cezary CezaryCezary Cezary

30 1

Na bip gminy Krośniewice, jest zarządzenie z planem zamówień publicznych na rok 2020 , a tam pozycja - udzielenie gminie kredytu na kwotę ok 3mln 400 tys. W tej kwocie nie ma kasy na zapłatę dla PKP ok 1,5 mln, ani kasy dla spadkobiercow parku i pałacu - pewnie ze 2 mln
razem (3,4 mln +1,5 mln +2 mln ) = ok 6 mln zł. Tak oto ktoś rządzi naszymi pieniędzmi, bo to z naszych podatków i opłat.
6 mln zł podzielone przez 8600 mieszkańców daje po ok 697 zl na głowe.

To oznacza, że tylko w tym roku każdy z nas, niemowlak, przedszkolak, pracujący czy emeryt może zostać zadłużony na ok 700 zł . Jeżeli jesteście 4 osobową rodziną to razem wychodzi ok 2 800 zł
Teraz wiecie ile warty jest wasz krzyżyk w wyborach.

A to nie koniec problemów, jeszcze czeka nas rozwiązanie problemu finansowania śmieci, bo jak oglądaliście sesje o opłatach za śmieci to wiecie że ustalono stawki poniżej kosztów i ta sprawa pewnie powróci.
Do tego wzrost płacy minimalnej, wzrost kosztów ubezpieczeń, wzrost energii elektrycznej itp itd 22:23, 20.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

19 1

Ciekawe czy rada o tym wie ze ma wyrazic zgode na taki kredyt i na co go chcą wziąć 00:41, 21.01.2020


AndziaAndzia

32 1

W sprawie parku to chyba radni powinni zawiadomić CBA. Są dwie możliwości: 1. niekompetencja burmistrza w stopniu wysokim, z domieszką braku decyzyjności i ogólnie olewatorstwo i lenistwo w kwestii dowiedzenia się, co dalej, bo to "nie moja prywatna sprawa tylko gminy"; 2. biorąc pod uwagę wcześniejsze spotkania z państwem spadkobiercami - działanie na szkodę gminy, a hipotetycznie nawet łapówka, żeby nie skarżyć dalej wyroków. Tak to widzę. Ktoś ma 3 rozwiązanie? 22:29, 20.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SceptykSceptyk

10 1

E tam,zwykła głupota!!!!!!! 17:53, 21.01.2020


Z innej beczkiZ innej beczki

29 1

Dzisiaj było spotkanie lokalnego Pisu w Kutnie. Ptaszki ćwierkają, że pominęli Erdmankę i już przestają traktować ją jako członka partii. Ponoć na spotkaniu padło stwierdzenie, że "Ta pani bardzo nam szkodzi i trzeba się jej czym prędzej pozbyć, ale to zostawimy wojewodzie". Tak coś obiło mi się o uszy :) 22:34, 20.01.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

GraziaGrazia

27 1

Obys mial rację 22:50, 20.01.2020


Allo, alloAllo, allo

17 3

Tylko ciekawe czy wszyscy tak uwazają, ci co ja wsadzili na ten stolek tez? bo jak narazie to raczej jej pomagaja a nie przeszkadzają 23:39, 20.01.2020


PatronPatron

23 0

Czyżby niespodobały się zmiany w składzie osobowym gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych? 23:41, 20.01.2020


przemysłprzemysł

17 1

Czy można poznać skład władz lokalnego ? Zabiegali ,żeby ją wepchnąć na stanowisko a teraz chcą zostawić to Wojewodzie ? Przecież nie Wojewoda objeżdżał z nią teren w czasie kampanii? Może sobie przypomną kto to robił, co? 10:33, 21.01.2020


do  z innej beczkido z innej beczki

31 1

Jeżeli to prawda to tylko bardzo źle świadczy o lokalnym pisie. Potrafili oficjalnie ją promować, afiszować się z nią, dawać poparcie? To teraz niech mają dość jaj aby albo utrzymać swoje stanowisko, albo oficjalnie swoje poparcie cofnąć. A oni co? Milcząco, cichutko załatwić sprawe cudzymi rękoma? Jak tak, to są bardzo nędznego charakteru. 23:32, 20.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

samobronasamobrona

15 0

Zapytajcie Tomcia 10:28, 21.01.2020


????? ?????

15 0

Tomeczka również nie było na spotkaniu są fotki na FB czyli go również został usunięty z Pisu???? 10:50, 21.01.2020


FbFb

16 0

T. W jest w górach dlatego go niebylo 13:29, 21.01.2020


ZainteresowanyZainteresowany

21 4

Co mieszkańca Krosniewic obchodzi czy kogoś popiera pis z kutna. Mnie interesuje czy będę mial wodę w kranie i ile za nią zaplacę. A komu za to trzeba podziękowac to już chyba wszyscy zdarzyli się zorientować 00:25, 21.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kalikali

22 1

Ludzie na nią głosowali także dlatego że była na liście PiS. Możliwe, że gdyby nie ten fakt, nie zostałaby wybrana. Więc PiS się z tego niewymiksuje. 10:25, 21.01.2020


GrandaGranda

29 2

Ludzie litości!!! Co to jest? Co to za ignorancja !!! Co za głupota!!!
Tyle piszecie że po raz pierwszy obejżałem sesje i o zgrozo, niestety Wy macie racje !

Skąd ta pani wie czy wyrok jest słuszny cz nie skoro nie wystąpiła o jego uzasadnienie? Przecież to jest niedopełnienie logicznego obowiązku. Gdyby wystąpiła miałaby przynajmniej materiał do rozważenia kasacji i kilka miesięcy czasu.
Dla mnie szok.
Jestem za referendum i odwołaniem. 10:37, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JózioJózio

8 25

Czy erdman powinna sprawdzić zatrudnienie wszystkich pracowników zatrudnionych w kadencjach herman? I w urzędzie i w zuk, na Frankach, komunalnej i innych? Czy to prawda że na Frankach pracuje mąż jednej radnej? Od kiedy? Chyba, że to są tylko ploty? Może ktoś powie, dlaczego nie ma Tomasza Marciniaka i pana Walczewskiego - ojca innego radnego w komisji alkoholowej? Co się stało? 11:02, 21.01.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

jaja

27 3

Co ty wypisujesz?!!! Co ma do rzeczy czy pracuje tam mąż radnej czy wożnej ze szkoły.Ważne są kompetencje,doświadczenie ,wykształcenie.Przestańcie szukać czarownic i szczuć na siebie ,bo to się robi chore. 15:29, 21.01.2020


bibliabiblia

6 23

do "ja" - jak co ma do rzeczy czy pracuje tam mąż radnej ? Ano ma, bo jeśli to prawda to mamy do czynienia z Nepotyzmem. Na Erdmance psy wieszają a sami nie lepsi. 18:29, 21.01.2020


katolikkatolik

6 15

A nawet jeszcze gorsi: "Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci na nią kamień" 18:33, 21.01.2020


Do KatolikDo Katolik

13 0

Ja jestem bez grzechu 19:04, 21.01.2020


Do bibliiDo biblii

22 2

Mąż radnej to pracował tam zanim ona wpadła na pomysł, że będzie kandydowała. Gorzej będzie jak przestanie chcieć się mu tam pracować 23:23, 21.01.2020


zdzisiozdzisio

27 1

A kto jest za Marciniaka i Walczewskiego w komisji i dlaczego nagle taka zmiana, ciekawe. 11:21, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ha...ha...Ha...ha...

29 1

Panie S.,lub jak Pan X,próbujecie odwrócić uwagę mieszkańców od spraw istotnych i ważnych. Ważna jest przyszłość miasta,perspektywy,inicjatywy gospodarcze a nie kto jest podrzędnym pracownikiem na wyspisku czy zamiata ulice.Wezcie się do roboty ,bo niedługo Krośniewice zaorza. 18:01, 21.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XYZXYZ

4 21

To bardzo ważne bo jeśli to prawda to mamy do czynienia z Nepotyzmem. 18:36, 21.01.2020


do xyzdo xyz

24 2

Co ty nie powiesz? A jakie fakty decydowały o wyborze kontrolerki? 19:27, 21.01.2020


PpPp

33 1

Czy nie ma sposobu zeby teraz zaraz zakończyć udręke i wstyd jaki funduje nam p burmistrz 18:11, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GraziaGrazia

33 1

P burmistrz kiedy p zafunduje nam kolejna farse w postaci nadzwyczajnej rady i kolejnych bubli prawnych ?????? 18:15, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawostkaciekawostka

24 1

z wpisu do KRS wynika że członkiem radny nadzorczej ZUK jest Pani Ewa Rzymkowska. 12:18, 22.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sklad komisjiSklad komisji

16 4

Zgodnie z zarządzeniem Burmistrza nr 9.2020 skład Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych jest następujący:
1. Dariusz Bujalski
2. Marzenna Iciek
3. Małgorzata Jędrzejczak
4. Aneta Lubasińska
5. Maria Nowakowska
6. Jan Pichalak
7. Jadwiga Rożnowska
8. Marcin Wiśniewski
9. Marcin Zduńczyk 12:26, 22.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

proszę o informacjęproszę o informację

16 2

Kto jest obecnym szefem ZUK ? Czy to prawda że tam już były albo za chwilkę będą zmiany i nowy szef to jakaś kolejna osoba z Rypina? 11:28, 23.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DD

16 1

Czy w związku z zaistniałą sytuacją ktos złożył zawiadomienie do służb o możliwości popełnienia przestępstwa 16:18, 23.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrośniewiakKrośniewiak

20 0

Jako mieszkaniec Krosniewic, wyborca i podatnik rządam by na najblizszej sesji Rady Miejskiej Rada podjęła uchwale zobowiazujaca burmistrza do zlozenia wyjasnien dlaczego sprawa parku i palacu zostala przez burmistrza zaniedbana ewentualnie żeby Rada zawiadomila o tym Centralne Biuro Antykorupcyjne bo to wszystko śmierdzi na kilometr. 16:41, 24.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlekOlek

8 0

Czy jest już wybrana Nowa Rada Nadzorcza w ZUK w Krośniewicach? 15:09, 26.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

strażakstrażak

10 0

Jakim prawem władza i nasz komendant tworzą honorowego członka OSP w Krośniewicach dla posła Rzymkowskiego. A co on dla nas zrobił??? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pierwszy raz wogóle widzę go w Krosniewicach.
Dla zwykłego strazaka, to plucie w twarz. Wstyd Komendancie, wstyd władzo. 15:53, 26.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjuszLucjusz

1 0

Piszecie o wielu ważkich sprawach, ale trzeba zwrócić uwagę na odejście z komisji alkoholowej Tomasza Marciniaka i pana Walczewskiego. Panu Marciniakowi serdecznie dziękowała burmistrz Erdman po wygraniu wyborów. Musiał więc jej bardzo pomagać i doradzać. Syn Walczewskiego Tomasz jako pisowiec też wspierał jej kampanię. Po wyborach komisję antyalkoholową powołuje burmistrz. Czy to była synekura dla popierających Erdman osób? Domysły są różne. Jednak ostatnio okazuje się, że w tej komisji utracili poparcie i pieniążki Marciniak i pan Walczewski. Co to się stało? Wyrzuciła ich Erdman czy sami zrezygnowali? Może to zagrywka Marci iaka aby nie być juz kojarzonym z Erdman? Chociaz wiadomo że pieniądz n ie śmierdzi. Odejście pana Walczewskiego tez można różnie odbierać np: jako brak zaufania ze strony partii rządzącej do burmistrza Krośniewic, chociaz to syn pisowiec a nie ojciec był mężem zaufania pani Erdman w trakcie wyborów samorządowych. A może powód jest bardzo błahy, obaj odeszli bo maja tyle innych zajęć, że nie mogą już nadążać rozwiązywać problemów alkoholowych w Krośniewicach? Może ktoś wie więcej o tej sprawie? 08:28, 28.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JapaJapa

2 0

Zapytam po prostu. Ile dzieci z naszej gminy uczestniczyło w zorganizowamych zajęciach w czasie ferii? Jakie to były zajęcia? Gdzie się odbywały? Toczy się jakaś walka polityczna a jest tez proza życia. Kto z radnych zainteresował się tym tematem? Czy ktoś z radnych pofatygował się obejrzec jakieś zajęcia? O ile takowe były? Powiedzcie coś na ten temat. Tak patrze na to wszystko to widzę wieczorem roześmiane ławki na skwerku. Jeszcze te pizzerie. Chyba że się mylę. Może i inne atrakcje były? Może napisze o nich pani od promocji gminy? 09:09, 28.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 klient klient

4 0

Pni Burmistrz sprawia perfekcyjne wrażenie podczas pierwszej wizyty ,później ,kiedy dowiaduje się o co klientowi chodzi każe więcej się nie pojawiać.Szkoda,że nie traktuje tak wszystkich!!! 09:44, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KlientKlient

4 0

Dodam...to była ważna sprawa,złożyłem CV o pracę,tydzień po mojej wizycie P.Burmistrz znajomej bez wykształcenia zleciła te pracę.Przykre 10:10, 05.02.2020


0%