Zamknij

Memorandum do potencjalnych prywatnych partnerów w budowie hali w Kutnie

08:33, 13.06.2017
Skomentuj
Ruszył kolejny etap przygotowań do budowy hali widowiskowo-sportowej w Kutnie. Prezydent Zbigniew Burzyński wystosował Memorandum Informacyjne w sprawie budowy hali w formule PPP. Potencjalni partnerzy mogą zgłosić się do 23 czerwca z wypełnioną ankietą.

Autorem wizualizacji hali sportowo-widowiskowej jest pracownia Radosław Guzowski Architekt z Warszawy

Projektowany obiekt ma pełnić funkcję hali sportowej (44m x 28m i wysokości min. 12,5m) o wymiarach całkowitych boiska sportowego umożliwiających rozgrywanie meczy piłki ręcznej, footsalu, piłki koszykowej, piłki siatkowej, z tym zastrzeżeniem, iż dla meczów piłki koszykowej musi być zapewniony standard rozgrywek odpowiedni dla rozgrywek ekstraklasy. Widownia powinna liczyć łącznie 2528 miejsc siedzących, w tym 1748 miejsc na siedzeniach stałych.

Obiekt powinien umożliwiać jednocześnie prowadzenie zajęć dla dwóch niezależnych grup. Oprócz funkcji sportowej będą w hali mogły się odbywać imprezy kulturalne. Wartość nakładów inwestycyjnych bez podatku VAT około 29, 5 mln zł.

Partner prywatny kutnowskiego samorządu ma zapewnić finansowanie przedsięwzięcia, być odpowiedzialny za zorganizowanie i zapewnienie finansowania etapu inwestycyjnego, za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej realizacji robót budowlanych w zakresie określonym przez samorząd - partnera publicznego, w programie funkcjonalno-użytkowym i wstępnej koncepcji architektonicznej. Firma prywatna zajmie się też pozyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, wykonaniem robót budowlanych i utrzymaniem obiektu.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(275)

Puszcza MiłoszPuszcza Miłosz

36 0

Pewnie. Nadchodzą przecież wybory a "głupi" kutnowski lud i tak wszystko kupi. A właśnie figa panie burzyński i spółka !!! 11:03, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Puszcza MiłoszPuszcza Miłosz

38 0

Poza tym, Kutna nie stać na to aby fundować miejsca pracy (dużo miejsc) waszym kolesiom a potem ich potomkom. Stanowcze NIE dla obłudy, hipokryzji, kłamstw i czczych obietnic powtarzanych od wielu lat tylko po to, a by wygrać koryto jeszcze raz i jeszcze raz .... i jeszcze raz !!! DOŚĆ !!! 11:06, 13.06.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tuelskey RobertTuelskey Robert

35 0

Przypuszczam, że ci "potencjalni partnerzy prywatni" to firmy od wieków z nimi powiązane. 11:07, 13.06.2017


Bystroń BeniaminBystroń Beniamin

33 0

Nie ma zgody na budowę hali za 29 mln zł netto ! Do spłacenia są ogromne długi i to jest priorytet. Na kredyt potrafi żyć każdy. Nie potrzeba nam takich cwaniaków i manipulatorów, którzy aby zyskać czy może raczej utrzymać fatalną władzę, zadłużają miasto pogrążając je na dziesiątki lat w myśł zasady "po nas choćby potop". Ci ludzie nie mają sumień, szacunku dla społeczeństwa ale przede wszystkim honoru ! 11:18, 13.06.2017


Byszlay VanessaByszlay Vanessa

13 0

To ile tych hal już jest wybudowanych bo przed każdymi wyborami słyszę o budowie hali? 12:10, 13.06.2017


Usarzowski BeniaminUsarzowski Beniamin

33 0

Kłania się znowu problem z nieistnieniem PiS w naszym mieście. Czas kochani aby obecna władza odeszła na wieki. Czas, aby powstał tu PiS, z którego odejdą skompromitowani "działacze" tzw. pisiku w Kutnie. Tak, pisiku, bo w tym składzie to tylko marna, żałosna karykatura partii, której siedzibą jest zatęchła speluna na ul. Sienkiewicza. Porozmawiajmy i pod tym artykułem o problemie braku opozycji w Kutnie, czego przyczyną jest jakieś dziwne uwikłanie będących od lat i obecnie na tzw. świeczniku. Należy wg mnie zwrócić się z jakimś pismem protestacyjnym do naczelnych władz a zwłaszcza Pana Premiera Kaczyńskiego. To, co w Kutnie ma miejsce (bezhołowie, układy i wspieranie złej władzy przez członków kutnowskiego pisiku, którzy zawłaszczyli szyld partii PiS) musi się skończyć albo skończymy jako służba obecnie rządzących krezusów z PO i róznych Kraz PSL. 11:14, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Złoczowski AdamZłoczowski Adam

33 0

Walczmy o powstanie prawdziwej opozycji a tych skompromitowanych usuńmy. 11:15, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chomicki OrfeuszChomicki Orfeusz

39 0

Niech pan wreszcie odejdzie panie burzyński jeśli ma pan odrobinę czegoś, co nazywa się wstydem. O honorze nie piszę bo termin ten raczej jest dla pana pojęciem abstrakcyjnym ! Oczywiście proszę ze sobą zabrać swoich zauszników.
11:21, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Staneczek LewStaneczek Lew

39 0

Kłania się znowu problem z nieistnieniem PiS w naszym mieście. Czas kochani aby obecna władza odeszła na wieki. Czas, aby powstał tu PiS, z którego odejdą skompromitowani "działacze" tzw. pisiku w Kutnie. Tak, pisiku, bo w tym składzie to tylko marna, żałosna karykatura partii, której siedzibą jest zatęchła speluna na ul. Sienkiewicza. Porozmawiajmy i pod tym artykułem o problemie braku opozycji w Kutnie, czego przyczyną jest jakieś dziwne uwikłanie będących od lat i obecnie na tzw. świeczniku. Należy wg mnie zwrócić się z jakimś pismem protestacyjnym do naczelnych władz a zwłaszcza Pana Premiera Kaczyńskiego. To, co w Kutnie ma miejsce (bezhołowie, układy i wspieranie złej władzy przez członków kutnowskiego pisiku, którzy zawłaszczyli szyld partii PiS) musi się skończyć albo skończymy jako służba i lokaje obecnie rządzących krezusów z PO i różnych podobnych tworów oraz chłopów z PSL. 11:23, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Złosz JeremiZłosz Jeremi

42 0

Panie kłopotowski proszę w imię dobra miasta i powiatu odejść samemu zanim pana wyrzucą, a to się stanie wcześniej czy później. Pan szkodzi nam wszystkim. 11:24, 13.06.2017

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Tyszka ArkadiuszTyszka Arkadiusz

37 0

Jeżeli w Kutnie są ludzie prawdziwie kierujący się ideałami Prawicy to powinni się zbuntować i usunąć Kłopotowskiego. Polityka jest czymś zbyt wymagającym dla kogoś kto nie ma wiedzy, cech patrioty i szacunku u innych. 11:27, 13.06.2017


Gcomkiewicz CyprianGcomkiewicz Cyprian

14 0

Ludzie z ideałami nie idą do polityki, dlatego Kłopotowski może w Kutnie stać na straży układu postkomunistycznego 11:43, 13.06.2017


Baronas ZygfrydBaronas Zygfryd

29 0

TRZEBA TO WIĘC ZMIENIĆ PANIE CYPRIANIE. KŁOPOTOWSKI MUSI ODEJŚĆ A LUDZIE Z IDEAŁAMI, CZYŚCI W 100% SIĘ ZNAJDĄ NA PEWNO. JESTEM JEDNYM Z NICH, OSOBĄ BEZ ŻADNEJ WSTYDLIWEJ PRZESZŁOŚCI, ŻADNEJ. POZDRAWIAM. 11:47, 13.06.2017


Bernalewski Izydor JBernalewski Izydor J

18 0

Kto stoi za tym kłopotem ,że on od kilku kadencji trzyma się , a przecież warszawka doskonale wie co tu się w PiS dzieje.Jak was członkowie nie wstyd, czy wy macie wypalone mózgi? 12:14, 13.06.2017


Maciek RochMaciek Roch

17 0

Zgadzam się z panem Izydorem. czy 40 paro tysięcznego miasta nie stać na to aby poprzeć kogoś kto całe to zło uleczy? Przecież jest tu mnóstwo mądrych i inteligentnych, a przy tym porządnych ludzi. 12:22, 13.06.2017


Sochoic PompejuszSochoic Pompejusz

4 0

Nareszcie .Obiekt tego typu w Naszym mieście jest bardzo potrzebny . 11:26, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gczesin BaltazarGczesin Baltazar

44 0

Obiekt pewnie przydałby się miastu ale musi go zbudować inna ekipa, której mieszkańcy będą mogli zaufać. Z kutnowskiej sceny politycznej muszą wreszcie zniknąć osoby które pomimo upływu dziesiątek lat są zawsze na fali: począwszy od ich bycia komunistami do obecnego, po przefarbowaniu się, "działaczami wolnościowymi". To w Europie wstyd i wielki skandal aby nadal rządzili nami byli komuniści, w tym ludzie dawnych służb !!! I tu o to tylko chodzi panie Pompejuszu !!! Najpierw zmienić władze, następnie oddłużyć miasto i zacząć normalność w regionie, bo nie ma jej od czasu "upadku komunizmu", na przełomie lat 80/90 XX w. 11:32, 13.06.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tom GilbertTom Gilbert

41 0

Pompejusz, to tylko kolejna ściema przed nadchodzącymi wyborami. Jeszcze im wierzysz? No chyba, co prawdopodobne, że jesteś właśnie z tej "władzy". Tak myślę jest ! 11:36, 13.06.2017


Alibej BohdanAlibej Bohdan

35 0

nie dla hali budowanej przez nich !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11:55, 13.06.2017


Petrulewicz WadimPetrulewicz Wadim

22 0

Mam nadzieję na to że moi koledzy, młodzi ludzie nie dadzą już się kolejny raz nabrać. 12:28, 13.06.2017


Undorff TymonUndorff Tymon

46 0

Nie ma zgody na budowę hali za 29 mln zł netto ! Do spłacenia są ogromne długi i to jest priorytet. Na kredyt potrafi żyć każdy. Nie potrzeba nam takich cwaniaków i manipulatorów, którzy aby zyskać czy może raczej utrzymać fatalną władzę, zadłużają miasto pogrążając je na dziesiątki lat w myśł zasady "po nas choćby potop". Ci ludzie nie mają sumień, szacunku dla społeczeństwa ale przede wszystkim honoru ! 11:34, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tom GilbertTom Gilbert

49 0

Kłania się znowu problem z nieistnieniem PiS w naszym mieście. Czas kochani aby obecna władza odeszła na wieki. Czas, aby powstał tu PiS, z którego odejdą skompromitowani "działacze" tzw. pisiku w Kutnie. Tak, pisiku, bo w tym składzie to tylko marna, żałosna karykatura partii, której siedzibą jest zatęchła speluna na ul. Sienkiewicza. Porozmawiajmy i pod tym artykułem o problemie braku opozycji w Kutnie, czego przyczyną jest jakieś dziwne uwikłanie będących od lat i obecnie na tzw. świeczniku. Należy wg mnie zwrócić się z jakimś pismem protestacyjnym do naczelnych władz a zwłaszcza Pana Premiera Kaczyńskiego. To, co w Kutnie ma miejsce (bezhołowie, układy i wspieranie złej władzy przez członków kutnowskiego pisiku, którzy zawłaszczyli szyld partii PiS) musi się skończyć albo skończymy jako służba i lokaje obecnie rządzących krezusów z PO i różnych podobnych tworów oraz chłopów z PSL. Ludzie, czy kolejne dziesięciolecia mają rządzić nami tacy ludzie? Czy nie możemy choć raz wyciągnąć wniosków z tego, co już przeżyliśmy i doświadczyliśmy? 11:38, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Skowroniak DominikSkowroniak Dominik

50 0

Panie kłopotowski proszę w imię dobra miasta i powiatu odejść samemu zanim pana wyrzucą, a to się stanie wcześniej czy później. Pan szkodzi nam wszystkim. 11:40, 13.06.2017

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Doroszczuk ZygfrydDoroszczuk Zygfryd

50 0

To przez takich jak ten pan w mieście i powiecie zmagamy się z patologiami od 25 czy nawet więcej lat. Tu nie ma prawicy, tu nie ma PiS, tu jest pan Kłopotowski korytożerca. 11:42, 13.06.2017


Cbwalibogowski MaksyCbwalibogowski Maksy

14 0

W grę wchodzi tylko całościowa odnowa PiS, żadnych cichych przewrotów. Tu nie ma miejsca na kliki. 23:37, 13.06.2017


Falkiewicz JaromirFalkiewicz Jaromir

12 0

Kutnowski PiS potrzebuje świeżej krwi ale Kłopotowski staje na głowie aby nikogo nie przyjęto. W kolejce od miesięcy, a w niektórych przypadkach od ponad roku, leżą wnioski o przyjęcie do partii. Ciekawe jak się będzie tłumaczyć: czy kolejny raz zaginą czy może wmówi komuś, że nie składał czy takie tam bzdury? Dość panie Kłopotowski ! Pana czas się kończy tym bardziej po takim haniebnym postępowaniu! Pan nie ma moralnych, poza jakimiś nieformalnymi układami, ani merytorycznych podstaw do bycia kimś więcej jak szeregowym członkiem do ewentualnie, rozklejania plakatów ! 12:12, 14.06.2017


Szeliga FlawiuszSzeliga Flawiusz

11 0

Kłopotowski nie ma prawa moralnego do reprezentowania PISu bo nie spełnia wymogów, które takie prawo by mu dawały. 12:16, 14.06.2017


Szeliga FlawiuszSzeliga Flawiusz

12 0

Nie wolno na tego człowieka ani jego kolesi oddać nawet jednego głosu. Zapowiadam, że to dopiero początek działań mających obnażyć wszelkie mankamenty tego pana, które go totalnie dyskredytują i nie pozwalają na pełnienie funkcji publicznych. Jeszcze ma pan szansę na to aby coś dobrego dla miasta i PISu zrobić, jeszcze... ale czas takich jak pan się dramatycznie kończy. 12:18, 14.06.2017


Staszewski IreneuszStaszewski Ireneusz

7 0

Kłopotowski powinien skończyć z knuciem intryg i lekceważeniem poważnych ludzi. PiS w Kutnie musi się rozwiną i zacząć normalnie działać jako opozycja ale na pewno nie może tego zrobić pod kierownictwem kogoś, kto nie potrafi czytać ze zrozumieniem a na celu ma jedynie własne koryto. Popieram wszystkich, którzy dążą do zmian w kutnowskim PIS-e. Muszą nastąpić wybory i nowe, prawicowe a nie "kłopotliwe" działanie. Kutno odżyje a wszelkie patologie postaramy się wyeliminować. W PiS muszą być jedynie ludzie ideowi a nie karierowicze i korytożercy używający szyldu partii do załatwiania własnych interesów, zamiast działań prospołecznych. 12:31, 14.06.2017


Afterduft Izydor JacAfterduft Izydor Jac

43 0

Porozmawiajmy o budowie prawdziwej, zwartej opozycji pod szyldem PiS, a jak się nie do pod własnym. Potrzebni są tylko zupełnie nowi, nieskompromitowani partyjniactwem i uczciwi ludzie. Jest na to szansa. Mamy myślę potencjał intelektualny i co być może ważniejsze moralny do tego, aby zacząć walczyć z patologią zżerającą nasz miejski i powiatowy majątek, hańbiącą miasto i powiat, uwłaczającą nam mieszkańcom i nawet samemu Panu Bogu swoją hipokryzją i zepsuciem. Rozmawiajmy o przebudowie kutnowskiego PiS albo zróbmy coś nowego, naszego, lokalnego ale dobrego i porządnego. Już czas aby pozbyć się wszelkiej maści pasożytów i krwiopijców. Na dodatek często niedouczonych i bez kręgosłupa moralnego. Pozdrawiam wszystkich porządnych ludzi i wzywam Was do działania dla dobra miasta i powiatu. 11:54, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kurkowski AlfredKurkowski Alfred

42 0

Na początku chciałbym wezwać służby takie jak ZUS do kontroli zasadności zwolnieć ludzi tracących pracę w instytucjach samorządowych. Skandalem jest to, że my Obywatele pracujemy także na oszustów i darmozjadów, zamiast jedynie na osoby naprawdę chore. 11:57, 13.06.2017

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Nestorowicz HugoNestorowicz Hugo

41 0

Nie ma zgody na budowę hali za 29 mln zł netto ! Do spłacenia są ogromne długi i to jest priorytet. Na kredyt potrafi żyć każdy. Nie potrzeba nam takich cwaniaków i manipulatorów, którzy aby zyskać czy może raczej utrzymać fatalną władzę, zadłużają miasto pogrążając je na dziesiątki lat w myśł zasady "po nas choćby potop". Ci ludzie nie mają sumień, szacunku dla społeczeństwa ale przede wszystkim honoru ! 12:00, 13.06.2017


Sołtysiak BorysSołtysiak Borys

3 0

że co????????? 12:05, 13.06.2017


Fdorenko ZiemowitFdorenko Ziemowit

26 0

Nie umiesz czytać ? 12:08, 13.06.2017


Mangut MiraMangut Mira

32 0

Jednemu takiemu jak zlikwidowali stanowisko to zaraz się rozchorował, a drugiej jak zlikwidowali to dostałe jeszcze lepsze, a ZUS do kontroluje tych co naprawdę są chorzy, leserów nie kontroluje. 12:27, 13.06.2017


Baryczka JanBaryczka Jan

27 0

Jeżeli ZUS nie kontroluje to może to ZUS powinien być poddany kontroli państwa ? 13:39, 13.06.2017


Orzeszko AniołOrzeszko Anioł

23 0

Alfred Kurkowski - my pracujemy na takich, którzy są na stanowiskach, a nie są absolwentami uniwersytetów i politechnik, tylko różnych podrzędnych szkółek o szumnych nazwach, i nie znają żadnych jezyków obcych. To jest zgroza. 14:15, 13.06.2017


Fabry HieronimFabry Hieronim

27 0

No to przed wyborami mogą się kolesie szykować do objęcia różnych stanowisk. 12:09, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Motyka WitoldMotyka Witold

40 0

Panie Kłopotowski proszę w imię dobra miasta i powiatu odejść samemu zanim pana wyrzucą, a to się stanie wcześniej czy później. Pan szkodzi nam wszystkim jako społeczeństwu, miastu i powiatowi bo pana uczestnictwo w "rządzeniu" spowodowało wiele szkód. Przypomnę chociaż przenosiny ośrodka z Nowej Wsi do Żychlina ale tez całe mnóstwo innych rzeczy. Nie mam do pana pretensji osobistych bo Pan Bóg obdarzył różnie każdego z nas. W pana przypadku jest to absolutny brak umiejętności jakiegokolwiek racjonalnego działania. Tak więc osobiści panu współczuję ale bardziej jeszcze żal mi nas mieszkańców oraz naszego miasta i powiatu. Proszę usunąć się w cień bo na żadne stanowiska nawet w przyszłości pan raczej liczyć nie może. 12:19, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mleszk ZenonMleszk Zenon

37 0

Niestety ma w okół siebie takich co to za nic w świecie go nie chcą usunąć . Im wystarczy ,że zrobi imprezkę , trochę wypiją i załatwione. Bożę co za głupie ludzie. 12:29, 13.06.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Wawrzkiewicz DionizyWawrzkiewicz Dionizy

7 0

A ten stary łysy sutener, co spał pijany na ławce w parku z rozpiętym rozporkiem i interesem na wierzchu tez chce obalać Kłopota i reformowac PIS ? 15:22, 13.06.2017


Reklowski KamilReklowski Kamil

12 0

Dionizy a może byś nie kazał nam zgadywać o kogo chodzi tylko napisał? Jak ktoś może odgadnąć kogoś ty widział leżącego na ławce? Brak ci troszkę odwagi? Czego się boisz jeśli stwierdzasz fakt? No chyba, że coś wymyśliłeś. 16:59, 13.06.2017


Pocałuj BożydarPocałuj Bożydar

5 0

Co ty Kamil niedorozwinięty jesteś czy wczorajszy, przeciez o tym aż huczało. Żałosne widowisko, ludzie to widzieli i dzieci, że stary facet spał z fujarą na wierzchu, ktos tam nawet zdjęcia robił. 00:34, 14.06.2017


Czujka JurandCzujka Jurand

37 0

Temat PiS w Kutnie nie wolno sprowadzać do wątku Kłopotowskiego. Prawie wszystkie decyzje w PiS zapadają kolegialnie - to sa decyzje zarządu. Przewodniczący jako taki sam niezbyt wiele może. Poza zarządem duzy wpływ na to, co sie działo i dzieje, miała również obsługa kancelaryjno-prawna. Nikt tych ludzi nie rozliczyl z obecnosci na listach PiS oraz pełnienia wysokich funkcji z rekomendacji PiS takich ludzi jak Jóźwiak czy Ziółkowski.

Jeżeli mają odejść, to niech odejdą wszyscy, którzy PIS w Kutnie kierowali, i to bez wyjątków: KŁOPOTOWSKI, wieczny zastepca KLIMECKI, OLESIŃSKI, WYPYCHOWĄ, SZCZEPANIAKOWĄ, BIEŃIEK, SZAFRAŃSKI, RZYMKOWSKĄ. by, które dały sie jak dzieci wykorzystać i wydymać w konflikcie między Debichem a PO i PSL - JĘDRZEJCZAK i ŚMIAŁKOWA - należy odsunąć, juz pokazały, co potrafią. 12:44, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Schmidt RadosławSchmidt Radosław

31 0

Popieram wszystko co może zmienić tę chorą sytuację. 12:54, 13.06.2017

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

Krassowski LechKrassowski Lech

37 0

Jurandzie nie zgadzam się do końca; wg mnie za wszystko odpowiada pełnomocnik jako osoba odpowiedzialna z racji funkcji. W tym przypadku w/w nie posiada najmniejszych predyspozycji czy jakichkolwiek innych walorów do kierowania czymkolwiek i stąd cały problem. Rozlicza się zawsze osobę kierującą, a jeśli ta podpisuje się pod niewłaściwymi decyzjami, to nie nadaje się na to stanowisko tak, jak na każde inne, poważne i ważne. 13:33, 13.06.2017


Baryczka JanBaryczka Jan

34 0

Powinien odejść gdyby miał wstyd i honor.....ale raczej nie ma 13:38, 13.06.2017


Brunoff BenicjuszBrunoff Benicjusz

28 0

Popieram Juranda, żadna z osób wymienionych nie może byc brana pod uwagę. To ma byc odnowienie partii, a nie cichy przewrót, gdzie jedna klika zastąpi druga klikę. 14:40, 13.06.2017


Prawda MarianPrawda Marian

4 0

Typowy prowokator zabiera głos. Skąd jesteś? Z Komitetu Obywatelskiego? I chcesz nam PiS zakładać z koncesją od Debicha? Hahahaha nieudaczniku!!! 15:31, 13.06.2017


Kieyzar CyprianKieyzar Cyprian

26 0

Ej, Marian zdecyduj się, o co ci chodzi. Chcesz zmieniać PiS i wywalić Kłopotowskiego, a na to miejsce wpakować jakiegoś swojego człowieka, a wy sobie porządzicie i za ubezwłasnowolnienie PiS dostaniecie obiecany przydział baksów od Burzyńskiego i Debicha. Ludzie sie ockna, ale bedzie juz po wyborach, po ptokach. Na to nie ma i nie będzie zgody. W gre wchodzi tylko opcja zerowa, bez ludzi wymienionych przez Juranda, gdyz sa to osoby skompromitowane swoja dotychczasową działalnością, bo to jest skandal, aby do takiego stanu doprowadzić PiS w Kutnie. Jak robimy porządki to dokładnie, usuwamy szpagatowych myslicieli i to wszystkich. 20:17, 13.06.2017


Pam JanuszPam Janusz

1 0

Cyprian, czuć cię na odległość nieudacznictwem politycznym. PiS -u w Kutnie nie rozwalisz! 22:09, 13.06.2017


Iwanoski AndrzejIwanoski Andrzej

19 0

Cyprian, dobrze napisałeś - tylko opcja "zerowa". JEŻELI MYŚLIMY POWAZNIE O ZMIANACH I ODNOWIENIU PIS, to nieudaczników na garnuszku Burzyńskiego i Sapiejki, co z PiS zrobili karykaturę, a których wymienił Jurand, należy bez wyjątku odsunąć od jakiegokolwiek wpływu na sprawy partii. Pokazali już, co potrafią, dosyć tej miernoty i ułomności. 00:26, 14.06.2017


Krzesz NormanKrzesz Norman

1 0

Dlaczego laczycie Smialkowa z pis trzeba ja laczyc z gierula 14:05, 16.06.2017


Niemczyk MaciejNiemczyk Maciej

43 0

PROPOZYCJA BUDOWY HALI, POWTARZANA JUŻ OD LAT, ZNOWU ZOSTAŁA ODGRZANA JAKO "KIEŁBASA WYBORCZA" TEJ KUTNOWSKIEJ GRUPY TYCH SAMYCH OD 30 LAT LUDZI. CZY JESZCZE ZNAJDZIE SIĘ KTOŚ TAK NAIWNY ABY UWIERZYĆ W SZCZEROŚĆ INTENCJI BURZYŃSKIEGO I JEGO POLITYKIERSKIEGO ZAPLECZA? NAWET JEŚLI PRZYJMIEMY, ŻE HALA NAPRAWDĘ MA POWSTAĆ, TO TYLKO PO TO, ABY ZASPOKOIĆ ICH PĘD DO KORYT DLA SIEBIE, KOLESI I RODZIN! 13:46, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fajgiel HilaryFajgiel Hilary

39 0

Obiekt pewnie przydałby się miastu ale musi go zbudować inna ekipa, której mieszkańcy będą mogli zaufać. Z kutnowskiej sceny politycznej muszą wreszcie zniknąć osoby które pomimo upływu dziesiątek lat są zawsze na fali: począwszy od ich bycia komunistami do obecnego, po przefarbowaniu się, "działaczami wolnościowymi". To w Europie wstyd i wielki skandal aby nadal rządzili nami byli komuniści, w tym ludzie dawnych służb !!! I tu o to tylko chodzi panie Pompejuszu !!! Najpierw zmienić władze, następnie oddłużyć miasto i zacząć normalność w regionie, bo nie ma jej od czasu "upadku komunizmu", na przełomie lat 80/90 XX w. 13:48, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeleniowicz PrzybysłJeleniowicz Przybysł

43 0

Burzyński znowu chce ludzi okłamać - tym razem nikt na niego nie zagłosuje. 14:21, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kościelny DyzmaKościelny Dyzma

41 0

Panie Burzyński zajmuje się pan od lat wielu budową hali, podejmuje też inne działania pijarowe bo zbliżają się wybory, mami pan i oszukuje ludzi. Wcześniej wspierał pan niejakiego Piera, który zatrudniał poza Polakami także tanią siłę roboczą wykorzystując biedę na wschodzie Europy. Dziś ten w/w pana dawny koleś ma postawione zarzuty prokuratorskie a pan umarzał mu podatki, zezwalał na wylewanie ścieków będąc biernym w tej sprawie itp. rzeczy.
Jest pan też bez mała takim naszym ?Kazimierzem Wielkim? tyle tylko , że Kazimierz zastał Polskę drewnianą a pozostawił murowaną. Pan raczej pozostawi nasze Kutno zrujnowane.
Jednak teraz chodzi o coś innego, chodzi o to, że ?olewa? pan rodzime polskie firmy i zatrudnionych w nich kutnian. Przykład jeden, ale ważny:
- kutnowska firma Emkon ledwie dyszy, a pan nic panie Burzyński o tym nie wie?
- nie chce pan pomóc upadającemu polskiemu zakładowi panie Burzyński?
- dlaczego? Czy dlatego, że nie jest zagraniczny i nie może się ?odwdzięczyć?? Jak z tym jest panie Burzyński?
- pracownicy Emkon od wielu miesięcy otrzymują najniższą krajową na trzy, cztery raty, więc pytam: jak żyć panie Burzyński?
- chce pan wybudować halę za około 40 mln brutto a kobiety tam pracujące nie mają na czynsz, lekarstwa, przejazdy, na wychowanie dzieci itp. ? jak żyć panie Burzyński?
- wiadomo że od pewnego czasu nie płaci się tam też pełnych składek na ZUS ? czy pan wie o tym panie Burzyński? A co na to sam ZUS? Czy to nie przestępstwo panie Burzyński? Pytam pana bo nie wiem.
- rzecz niezmiernie ważna: czy składki na ZUS płacone są od całej pensji czy tylko częściowo?
- jeśli to się potwierdzi (a na 99% pewnie tak się stanie) to co pan w tej sprawie zrobi?
- pachnie to brzydko, czy zatem złoży pan zawiadomienie do odpowiedniej instytucji jako, jak by nie było, prezydent Kutna? To pana obowiązek !
- czy pan żyje w matrixie czy realnie i czy poza własnym korytem, które od 25 lat jest pełne, a nawet się z niego ulewa, coś więcej pana obchodzi ?
Może w pana imieniu odpowie ta przemądrzała pani z UM????
19:39, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zych HerbertZych Herbert

2 0

Kocham to miasto ROŚNIE NA MOICH OCZACH jedno mnie smuci gdy ktoś przyjeżdża i mówi wy Kutnowiacy potraficie tylko narzekać a macie takie piękne miasto i na dodatek w środku Polski . 20:48, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zych HerbertZych Herbert

2 0

PiS-u nienawidzę MAM DOSYĆ ICH ZASRA...EJ POLITYKI . 20:49, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zych HerbertZych Herbert

3 0

napisałem ZASRA...EJ sam siebie nie poznaję to przez nich
20:52, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cikowski BenignusCikowski Benignus

37 0

Herbercie Zych (poniżej) !

Posłuchaj ty zapchlony mafijny zasrańcu, my ciebie, bełkotliwego seplona, kielicha, górnika, skończonego suflerzyny i calutkiej reszty tego syfu także nienawidzimy ale mimo to tolerujemy wasze zakazany mordy od 1945 roku. Was już nie powinno być w Polsce, która chce być wreszcie normalnym krajem, a nie republiką bananową rządzoną przez skorumpowanych przedstawicieli świata zaprzańców od ?sowy i przyjaciele?, nadających na swój kraj i sprzedających go w Brukseli. Szczególnie nienawidzimy byłych zomowców przefarbowanych na zielono, którzy wyglądają jak arbuzy; w środku czerwoni a jedynie na wierzchu zieloni. Na pohybel takim jak ty ?chorowity? głąbie. Lecz się i czekaj a może twoi panowie ? szabrownicy dadzą ci jakiś ochłap. jak ci się tak Kutno podoba to działaj dla jego dobra a nie dla dobra MAFII seplona !

Patrioci polskiej Prawicy 21:21, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cikowski BenignusCikowski Benignus

29 0

wal się szalbierzu i popaprańcu !!!!!!!!!!!!!!! 21:21, 13.06.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Scypion BeatryksScypion Beatryks

32 0

Herbert na twoich oczach jest zaćma albo jaskra . Na ciele Kutna urósł wielki nowotwór i tylko terapia szokowa może go usunąć a następnie rozliczyć przed sądami ! 21:26, 13.06.2017


Dąb DoroteuszDąb Doroteusz

27 0

NA OCZACH MOŻE MASZ JĄDRO JACENTEGO ? TEGO OD RONDA - JĄDRA, HAHAHAHAHA 21:29, 13.06.2017


PieniążkównaJ SebastPieniążkównaJ Sebast

24 0

przy tej kutnowskiej Ośmiornicy Al Capone to ministrant i aniołek 21:35, 13.06.2017


Arembosz LuizaArembosz Luiza

4 0

Na twoich oczach Herbert wyrasta szczaw i mirabelki. Wszystkie ulice rozkopane czego wy tam ludzie szukacie? Może jakieś dokumenty zaginęły? 13:02, 14.06.2017


Chwastek FerdynandChwastek Ferdynand

27 0

sam jesteś zasrany pachołku 21:31, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Korniakt KrystianKorniakt Krystian

4 0

Słuchaj bezideowy prawicowcu klepiesz frazesy z tvpis,masz możliwość od 27 lat wybierać tych których chcesz i nie pieprz ,że oni sami się wybierają.Gdybyś umiał i tobie podobni skorzystać z dorobku demokracji nie było by republik kolesi ,typu burza górniczyna czy misiewicz.Zamiast pieprzyć głupoty podszyte nienawiścią skorzystaj z możliwości i startuj w wyborach i je wygraj dla dobra twoich poglądów i naszego miasta,albo pluj jadem dalej a oni i tak będą cie mieć w d...e. 22:14, 13.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pieczonka Ksawery LePieczonka Ksawery Le

18 0

Krystian, bezideowi to wy jesteście - wasza ideologia opiera sie na jednym pseudodogmacie - waszej nowinie - uważacie, że koniec przewodu pokarmowemu służy nie tylko wydalaniu 10:25, 14.06.2017


Bogdański IwoBogdański Iwo

25 0

Kto będzie utrzymywał halę? Czy miasto stać na to? 23:02, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Urbanek RobertUrbanek Robert

1 0

Słuchaj no Dyzma. A co ma do prywatnej fyrmy Emkon Burza czy jakikolwiej inny prezydent? Naćpałeś się? 23:24, 13.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Blus BogumiłBlus Bogumił

19 0

Wieczna sromota i nienagrodzona

Szkoda, Polaku! Ziemia spustoszona

Kutnowska leży, a Burzyński sprośny,

Nad Ochnią siedząc, dzieli łup żałosny!
Panie Prezydencie Burzyński! Kończ Waść! Wstydu oszczędź!.... I odejdź.... Bo upadniesz?.... Mało Ci jeszcze?... Mało?.... Chciejstwo, pazerność i pycha - kroczą przed upadkiem.
Załóż garnitur, wyczyść buty
Kolejny się zaczyna bankiet.
Może po plecach Cię poklepią,
Może sternika buchniesz w mankiet.
Jeden na tysiąc tyś wybrany
Idziesz na bal ze wspólnej kiesy,
Śpi zmordowana pracą załoga
Wy oblewacie wciąż sukcesy.

I znowu święta, znowu wstęgi.
Piękne fasady podparte kijem.
Lśnią kandelabry, dzwonią kielichy
Są pewne straty, ale My żyjem.
My idziem naprzód, my wciąż w natarciu
Kłopotów żadnych nie ma już
Wlewa się woda, lecz krzyki majtków
Skutecznie głuszy orkiestry tusz

Szklanki zsuwają się ze stołu.
Statek przechyla się na bok.
Na kapitańskim mostku panika.
Ster się powoli wymyka z rąk.
Dzwonnik co dzwonić miał na trwogę.
Ma toastami ręce zajęte.
Pasażerowie uparcie tańczą.
Nie wiedzą co się dzieje z okrętem.

Bo gdy Titanic tonął,
to też orkiestra grała
Bo gdy Titanic tonął,
To też był pełny szpan
Dowódca miał do końca koszulę śnieżnobiałą
A para szła za parą w tan ...
Co jest grane? Panowie! Co jest grane? W Kutnie tak się sprawy mają. Miasto się rozwija, a mieszkańcy się zwijają i na emigracje wyjeżdżają. A pany i plebany o ciemnotę, głupotę i niecnotę dbają, do Św. Mamony modlitwy odprawiają, a ludzi za nic mają. Nie tedy droga! Miasto nie składa się z ulic, placów, rond, świątyń, pałaców i komitetów, ale z ludzi i ich obowiązków, powinności, potrzeb, marzeń i pragnień.
Cieszy mię ten rym: "Polak mądr po szkodzie":

Lecz jeśli prawda i z tego nas zbodzie,

Nową przypowieść Polak sobie kupi,

Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi.
"PRAWDZIWA CNOTA KRYTYK SIĘ NIE BOI." "Bić ku**y(to nie ja, to J. Piłsudski) i złodziei." Pro publico bono. Skończyłem!!! Ciąg dalszy - na miarę sił, środków i potrzeb - nastąpi. Życzę czytelnikom eKutno zdrowia, rozumu, dobrych wyborów i uśmiechu. NIECH ŻYWI NIE TRACĄ NADZIEI.... PTO"R".



00:18, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sołtys DorianSołtys Dorian

32 0

Miasto potrzebuje nie hali sportowej, nie akwaparku, nie zimowego lodowiska pod plandeką, tylko z prawdziwego zdarzenia centrum sportowo - rekreacyjnego, co by te wszystkie elementy plus zalew zawierało w sobie. To jest inwestycja na 2-3 kadencje, ale jest to wyzwanie dla ludzi myslących przyszlościowo. Straciliśmy kilkanascie lat na "ciepłą wodę w kranie", a jaki jest rzeczywisty stan naszego miasta, to nalezy na bok odłozyć informacje medialne i powinno sie przejrzeć i przeanalizować dane z roczników statystycznych. Wtedy wyjdzie czarno na białym, gdyz liczby nie kłamią. Sam patrzyłem i przyszłość naszego miasta nie wygląda wesoło, jesteśmy na prostej drodze, aby byc miastem na poziomie Gostynina czy Łęczycy. Wtedy oni będą już na emeryturze, zaśmieja nam sie w oczy i powiedzą nam - trzeba było inaczej głosować. 01:41, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wahl RomanWahl Roman

26 0

No jeżeli firma Pini była samorządowa to on się naćpał jak to ująłeś ale czy ona nie była czasem prywatna i jednocześnie oczkiem w głowie Burzyńskiego? Tak właśnie było a on jako prezydent miasta odpowiada za jego sytuację społeczną i poziom życia obywateli. Tych polskich, kutnowskich a za chwilę miastu może przybyć 150 bezrobotnych kutnianek. 04:26, 14.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pieczonka Ksawery LePieczonka Ksawery Le

20 0

Robert, nie rób ludziom wody z mózgu. Burzyński sam sie chwalił, że te firme sprowadził do Kutna, były wyjazdy na Węgry, prelekcje Boczkai ze slajdami na sesjach Rady Miasta, wizyty starosty na Węgrzech, gdzie ta firma miała juz zakład, a póxniej były problemy z ochrona środowiska, protesty mieszkańców, zatrudnianie Ukraińców i crime story z udziałem policji. TA FIRMA MIAŁA BYĆ WIZYTÓWKĄ RZĄDÓW BURZYŃSKIEGO, I NIE ZAWIEDLIŚMY SIĘ - BYŁA I JEST. 10:21, 14.06.2017


Fdtowicz LambertFdtowicz Lambert

44 0

Panie Burzyński, jeżeli naprawdę zależy panu na dobru i rozwoju Kutna, to proszę pana aby temu miastu, a także nam, normalnym ludziom i patriotom, wyświadczył wielką przysługę i odszedł w niebyt. Pozdrawiam i życzę zdroworozsądkowej decyzji. Może jeszcze tli się w panu jakieś ludzkie uczucie, np. wstydu i pokory? 11:41, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cimochowski ArseniusCimochowski Arsenius

36 0

Pytam: ile razy można mamić ludzi tą samą, od lat niespełnianą nigdy obietnicą? No ile?! Wstydu nie macie panie Burzyński; pan i pana otoczenie. Myślę, że szybko o was zapomni nasze miasto, a jeśli ktoś was będzie wspominać to tylko źle! 11:49, 14.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Arembosz LuizaArembosz Luiza

24 0

Widocznie ani wstydu ,ani honoru nie mają bo mamią tym samym od wielu kadencji , a widać ,że lud głupi i wszystko kupi jak mawiał klasyk. 12:54, 14.06.2017


Arembosz LuizaArembosz Luiza

4 0

No to jak się zes..z to się podetrzyj albo lepiej umyj. 13:03, 14.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Isakowicz BolesławIsakowicz Bolesław

1 0

Herbert, I love Prawo i Sprawiedliwość 22:56, 14.06.2017


Wiliński NapoleonWiliński Napoleon

45 0

Jako że chodzi o żywotne sprawy dla funkcjonowania miasta i powiatu proponuję aby wszędzie bez względu na temat artykułu poruszać kwestie nieistniejącej w Kutnie opozycji prawicowej, a zwłaszcza tego, że kilka niewłaściwe ukształtowanych ideowo i moralnie osób próbuje zawłaszczyć prawo do loga i wartości prawicowych jakie powinien prezentować PiS. Chyba już czas na zmiany w kutnowskiej pseudo partii pana Kłopotowskiego. Pozdrawiam wszystkich uczciwych i mądrych ludzi. 13:37, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Puzik ZygmuntPuzik Zygmunt

52 0

JEŻELI W KUTNOWSKIM PIS NIE ZAJDĄ W NAJBLIŻSZYCH DNIACH ŻADNE ZMIANY TO OSOBY, KTÓRYCH PODANIA O PRZYJĘCIE DO TEJ PARTII, LEŻĄ CZEKAJĄC NA AKCEPTACJĘ PANA PEŁNOMOCNIKA KŁOPOTOWSKIEGO OD DAWNA, ROZPOCZNĄ ALTERNATYWNĄ I AKTYWNĄ DZIAŁALNOŚĆ, MAJĄCĄ NA CELU PRZYGOTOWANIE WYBORÓW POD HASŁAMI PIS.
JEDNOCZEŚNIE Z DZIAŁANIAMI ZWIĄZANYMI Z OBNAŻANIEM NIEWŁAŚCIWYCH I WRĘCZ HANIEBNYCH POSTAW OBECNYCH CZŁONKÓW PARTII, KTÓRYCH DZIAŁANIA OD LAT MIMO WOLI LUB BYĆ MOŻE Z WYRACHOWANIEM, WSPIERAJĄ RZĄDZĄCĄ, SKOMPROMITOWANĄ W NASZYCH OCZACH EKIPĘ KUTNOWSKICH, MIEJSKO - POWIATOWYCH "WŁADCÓW" NAPISZEMY PETYCJĘ DO WARSZAWSKICH WŁADZ PARTII.
MUSIMY TAKŻE (I ZROBIMY TO NA PEWNO) UŚWIADOMIĆ LUDZIOM Z KUTNA SKALĘ SZKODLIWOŚCI DZIAŁAŃ KUTNOWSKIEGO ?PIS", ZAKAMUFLOWANEGO W NIESPRZATANYM OD LAT POKOJU NA UL. SIENKIEWICZA. TAK ZACEMENTOWANY I WEGETUJĄCY, POD "ŚWIATŁYM" PRZYWÓDZTWEM PANA KONRADA KŁOPOTOWSKIEGO, TZW. PIS DZIAŁA NA SZKODĘ CAŁEJ RZĄDZĄCEJ PARTII.
TO NIE JEST CZCZA GADANINA PANIE KŁOPOTOWSKI; TO OFICJALNY, PRZY WYKORZYSTANIU MEDIÓW, PRZEKAZ DO PANA. PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ NAD SWOJĄ PRZYSZŁOŚCIĄ I PRZYSZŁOSCIA PIS W KUTNIE. PROSZĘ NAS NIE ZMUSZAĆ ABYŚMY MUSIELI WAM ODBIERAĆ ELEKTORAT, A TAK SIĘ STANIE BO LUDZIE MAJĄ WASZEJ MAŁEJ KLIKI DOŚĆ !!!
13:55, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maryńczak EdmundMaryńczak Edmund

43 0

Pełna zgoda Napoleon, PiS ma być partią ODNOWY i WARTOŚCI - dlatego należy odsunąć - i to jak najszybciej - takie osoby jak KLIMECKI, KŁOPOTOWSKI, OLESIŃSKI, WYPYCHOWA, SZCZEPANIAKOWA, BIENIEK, SZAFRANSKI, RZYMKOWSKA, ŚMIALKOWA i JĘDRZEJCZAK. Oni swoją dotychczasowa działalnością doprowadzili do takiej sytuacji, że PiS - partia rządząca w Polsce - stał sie w Kutnie karykaturą i pośmiewiskiem. 14:00, 14.06.2017

Odpowiedzi:12
Odpowiedz

Gron PiusGron Pius

37 0

Tak się też stanie. Swego rodzaju deklaracja napisana powyżej przez Zygmunta Puzika jest oficjalnym stanowiskiem ludzi chcących zmian. Nie ustąpimy ani na krok bo tu nie chodzi o nasze kariery tylko dobro Kutna. Urzędy zostawimy tyk, którzy się do tego naprawdę nadają. My chcemy tylko zmian i wykonamy wszystko, co zostało wyżej zapowiedziane. Bo zrobił to ktoś poważny, z kim pan Kłopotowski sobie nie poradzi gdyż za słabo i zbyt krótko się uczył. 14:04, 14.06.2017


Brożek EdmundBrożek Edmund

36 0

Pan Kłopotowski lubi chyba jako celebryta aby o nim mówiono, prawda? No to drogi panie dzisiejszy dzień będzie pierwszym dniem walki o normalność skoro się pan o to prosi. 14:07, 14.06.2017


Bohusiewicz EmerykBohusiewicz Emeryk

33 0

Panie Konradzie czy chce się pan publicznie założyć, że nie wejdzie pan do samorządu w przyszłorocznych wyborach ? Podejmie pan moja rękawicę ?! 14:09, 14.06.2017


Estko WitoldEstko Witold

19 0

Najwyższy czas aby przestał brać pieniądze za darmo !!!!! 14:45, 14.06.2017


Bogatko ZenobiuszBogatko Zenobiusz

13 0

Przestanie doić samorząd po następnych wyborach, w których popłynie jak ściek . 22:54, 14.06.2017


Koziełł WacławKoziełł Wacław

4 0

Tak, to jest deklaracja Zygmunta Puzika i nic więcej. 23:32, 14.06.2017


Czekaj FaustCzekaj Faust

8 0

ZOBACZYMY CZY TYLKO DEKLARACJA. OD CZEGOŚ TRZEBA ZACZĄĆ. PUZIK ZACZĄŁ OD PRÓBY PRZEKONANIA LUDZI DO SŁUSZNEJ IDEI, TJ. PRZEGONIENIA PASOŻYTÓW I SZKODNIKÓW. JEŻELI ZALEŻY CI NA MIEŚCI I POWIECIE ORAZ MOŻESZ WACŁAWIE ZAPROPONOWAĆ WIĘCEJ LUB TO SAMO TO SIĘ PRZYŁĄCZ A NIE PRZESZKADZAJ . 23:38, 14.06.2017


Deka MaurycyDeka Maurycy

7 0

brawo pan Puzik, precz z tymi co od lat doją samorządy w Kutnie !!!!!!!!!! 00:00, 15.06.2017


Miłkowski JuliuszMiłkowski Juliusz

5 0

To 1/3 Kutna się wyludni 00:05, 15.06.2017


Bochenek MaurycyBochenek Maurycy

2 0

Emeryk, do zakładów trzeba ludzi honoru, a ty i tobie podobni jesteście ludzikami bez honoru, nie macie żadnych kwalifikacji moralnych do pełnienia jakichkolwiek funkcji publicznych. Pokazała do wyraźnie sprawa z Bryłką. W Anglii przy waszych wybrykach nie wpuściliby was do porządnego klubu, nawet gdybyście pokazywali walizkę z pieniędzmi. 11:32, 15.06.2017


Biesiecki JonaszBiesiecki Jonasz

3 0

... powiedział kondeusz klopotoski i walnął setę , 13:44, 15.06.2017


Kępski ChrystianKępski Chrystian

2 0

Za duzo sie najarałeś Jonaszu i już nie wiesz, o czym i do kogo piszesz. 17:53, 15.06.2017


Wieczany OrfeuszWieczany Orfeusz

37 0

Panie pełnomocniku Kłopotowski, to wreszcie trafiła kosa na kamień. Ciekawe kiedy kosa się wyszczerbi (wierzę, że szybko) bo to szlachetny i twardy kamień . Pzdr. 14:13, 14.06.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Walczewski SergiuszWalczewski Sergiusz

24 0

Zygmuncie, to jest do przyjęcia, ale musicie zrobić również czystkę u siebie - dla nas nie do zaakceptowania jest stary łysy pijaczyna z wąsikami, niejaka unia i młody wilk. Jesli chcecie współpracy, tych osób ma nie być. Dla nas ci ludzie to taki sam obciach jak Klopot , Olesiński lub Klimecki. 17:29, 14.06.2017


Szymasiuk EuzebiuszSzymasiuk Euzebiusz

19 0

Sergiuszu, jestem jedną z tych osób chcących zmian i nawet nie wiem o kim piszesz. Marzy mi się zebranie grupy nieskompromitowanych ludzi na poziomie i podjęcie działań mających wykurzyć te wszystkie patologiczne układziki. Jeśli pan pełnomocnik uniemożliwi nam wstąpienie do PiS a na to się zanosi, to stworzymy alternatywę dla tej "oficjalnej grupy pisiku" wdrażając prawdziwe ideały prawicy. Chcemy w związku z tym tylko ludzi nieskażonych układami, z czystym życiorysem i sumieniem. A do władz PiS wyślemy pismo obnażające kłopotliwą sitwęz Sienkiewicza. Pzdr. 17:41, 14.06.2017


Siedor BalbinSiedor Balbin

14 0

Potwierdzam . 23:05, 14.06.2017


Prandota MaciejPrandota Maciej

46 0


Zygmund, działajcie - w tym nowym PiS w Kutnie nie ma miejsca dla KLIMECKIEGO, KŁOPOTOWSKIEGO, OLESIŃSKIEGO, WYPYCHOWEJ, SZCZEPANIAKOWEJ, BIEŃKA, SZAFRANSKIEGO, RZYMKOWSKIEJ, ŚMIALKOWEJ i JĘDRZEJCZAKA. Oni jako symbole obecnego PiS w Kutnie, który jest karykaturą partii politycznej muszą odejść. PIS nie może być KONDOMINIUM wpływów Burzyńskiego i Sapiejki. Nie ma tam równiez miejsca dla ludzi zdemoralizowanych, zdeprawowanych - jak ten obfotografowany jegomość, co ululany spał na ławce w parku z rozpiętym rozporkiem i członkiem na wierzchu. 14:14, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bzdura MaurycyBzdura Maurycy

41 0

Maciej przyjacielu działamy, właśnie to zapowiedzieliśmy poniższymi wpisami oficjalnie. Mało tego, powiem Ci, że jesteśmy przygotowani na walkę merytorycznie a zwłaszcza moralnie. Pod jednym i drugim względem nasze kwalifikacje są nie do przebicia przez obecną ekipę z Sienkiewicza. Pzdr. 14:17, 14.06.2017

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Osmański ZygmuntOsmański Zygmunt

33 0

Więcej żadnego JÓŹWIAKA i ŻIÓŁKOWSKIEGO w okolicach PIS. 15:36, 14.06.2017


Lwenstein RonaldLwenstein Ronald

3 0

Maurycy na walkę merytoryczną trzeba przed wszystkim być przygotowany merytorycznie, a niektóre wpisy świadczą że wiesz coś piąte przez dziesiąte więc albo nie funkcjonujesz w życiu społecznym i politycznym tego miasta, albo nie odrobiłeś lekcji i z merytoryką na bakier 22:09, 14.06.2017


Solcyn AgapitSolcyn Agapit

21 0

Czyżby? 22:39, 14.06.2017


Bogatko ZenobiuszBogatko Zenobiusz

24 0

Widać, że kłopota i jego popleczników ogarnia strach. I dobrze oszołomy, bo macie się czego obawiać. Dla osobników takich jak wy czas się kończy. Popieram w pełnie działania tych ludzi, którzy chcą się wam dobrać do dupy. Ktoś chyba wreszcie się za was weźmie i przejmie wasz elektorat nie jako ludzie należący do PiS, ale reprezentujący wartości partii rządzącej a nie jak w waszym przypadku wasze, ukierunkowane na utrzymanie koryt. Jeśli zaś idzie o naszą merytorykę nie martwcie się o innych tylko jak dotąd, o siebie . 22:53, 14.06.2017


Siedor BalbinSiedor Balbin

23 0

Zygmuncie z tym także się zgadzamy . 23:04, 14.06.2017


Pański JurandPański Jurand

39 0

JEŻELI W KUTNOWSKIM PIS NIE ZAJDĄ W NAJBLIŻSZYCH DNIACH ŻADNE ZMIANY TO OSOBY, KTÓRYCH PODANIA O PRZYJĘCIE DO TEJ PARTII, LEŻĄ CZEKAJĄC NA AKCEPTACJĘ PANA PEŁNOMOCNIKA KŁOPOTOWSKIEGO OD DAWNA, ROZPOCZNĄ ALTERNATYWNĄ I AKTYWNĄ DZIAŁALNOŚĆ, MAJĄCĄ NA CELU PRZYGOTOWANIE WYBORÓW POD HASŁAMI PIS.
JEDNOCZEŚNIE Z DZIAŁANIAMI ZWIĄZANYMI Z OBNAŻANIEM NIEWŁAŚCIWYCH I WRĘCZ HANIEBNYCH POSTAW OBECNYCH CZŁONKÓW PARTII, KTÓRYCH DZIAŁANIA OD LAT MIMO WOLI LUB BYĆ MOŻE Z WYRACHOWANIEM, WSPIERAJĄ RZĄDZĄCĄ, SKOMPROMITOWANĄ W NASZYCH OCZACH EKIPĘ KUTNOWSKICH, MIEJSKO - POWIATOWYCH "WŁADCÓW" NAPISZEMY PETYCJĘ DO WARSZAWSKICH WŁADZ PARTII.
MUSIMY TAKŻE (I ZROBIMY TO NA PEWNO) UŚWIADOMIĆ LUDZIOM Z KUTNA SKALĘ SZKODLIWOŚCI DZIAŁAŃ KUTNOWSKIEGO ?PIS", ZAKAMUFLOWANEGO W NIESPRZĄTANYM OD LAT POKOJU NA UL. SIENKIEWICZA. TAK ZACEMENTOWANY I WEGETUJĄCY, POD "ŚWIATŁYM" PRZYWÓDZTWEM PANA KONRADA KŁOPOTOWSKIEGO, TZW. PIS DZIAŁA NA SZKODĘ CAŁEJ RZĄDZĄCEJ PARTII.
TO NIE JEST CZCZA GADANINA PANIE KŁOPOTOWSKI; TO OFICJALNY, PRZY WYKORZYSTANIU MEDIÓW, PRZEKAZ DO PANA. PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ NAD SWOJĄ PRZYSZŁOŚCIĄ I PRZYSZŁOŚCIĄ PIS W KUTNIE. PROSZĘ NAS NIE ZMUSZAĆ ABYŚMY MUSIELI WAM ODBIERAĆ ELEKTORAT, A TAK SIĘ STANIE BO LUDZIE MAJĄ WASZEJ MAŁEJ KLIKI DOŚĆ !!! 14:21, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Siclawa DymitrSiclawa Dymitr

12 0

Czuć to na kilometr radnego Ziółkowskiego - Panie Ziólkowski, pan już nie wejdzie do rady, jest pan człowiekiem skompromitowanym i politycznie skończonym. Zdradził pan PiS, próbował pan rozbić PiS, współpracuje pan z liberalem Debichem, bezpodstawnie pan oskarżył szefa PiS o tzw. klamstwo lustracyjne, wszedł i wyszedł pan z KO Debicha oraz, co jest karygodne, cynicznie zakpił pan ze starszego człowieka. Niech pan nie usiłuje mieszać w PiS, niech pan znajdzie formację polityczną bliską historycznie i ideowo pana dziadkom - babci Tereni i dziadka Miecia - chociażby SLD. Dla pana, Dąbrowskiej, Pawlaka i Walczewskiego nie ma miejsca w PiS. 20:05, 14.06.2017

Odpowiedzi:19
Odpowiedz

Kiermczeńko DemetriuKiermczeńko Demetriu

7 0

Też dałem sie wciągnąć w dyskusje o kutnowskim PiSie. Uważam, że należy te partię zmienić i wymienić kadry, ale otworzyłeś mi Dymitr oczy. Dla nich nie ma miejsca w PiSie, dla ich ludzi też nie ma. 20:21, 14.06.2017


Lwenstein RonaldLwenstein Ronald

3 0

Czemu panowie się nie podpisują? Skoro będzie kandydować, skoro chcecie uprawiać politykę to jak będziecie to robić anonimowo? 22:07, 14.06.2017


Solcyn AgapitSolcyn Agapit

30 0

Nie, z otwartą przyłbicą . Cierpliwości . 22:37, 14.06.2017


Isakowicz BolesławIsakowicz Bolesław

32 0

Agapit - my chcemy zmian w PiSie w Kutnie, ale nie chcemy panoszenia się w PiSie ani familii Walczewskich - Dabrowskich, ani tez familii Rzymkowskich - poseł od Kukiza, który wyręcza Debicha nam wystarczy. 22:53, 14.06.2017


Czerwieński AbercjusCzerwieński Abercjus

28 0

OK, dlatego wreszcie ruszamy z przekazem medialnym na temat poziomu kutnowskiego PiS i pana pełnego - nocnika . 22:58, 14.06.2017


Czerwieński AbercjusCzerwieński Abercjus

28 0

Chcemy trafić do zwolenników PiS w Kutnie aby zrozumieli że inaczej nie możemy nic zrobić bo kłopot zacementował kutnowski PiS właśnie tymi ludźmi . 22:59, 14.06.2017


Czerwieński AbercjusCzerwieński Abercjus

27 0

Dlatego uwierzcie nam że nie mamy nic wspólnego z tymi, których nie lubimy tak samo jak wy. Odtąd będziemy pisać tu i wymieniać poglądy. Nie zraża nas pohukiwania kondzia i jego przydupasów. Jesteśmy silni bo nie walczymy nie o koryta (mamy pracę) tylko o normalność . 23:02, 14.06.2017


Korniakt FlorentyKorniakt Florenty

25 0

Wierzycie nam ? Pewnie jeszcze się wahacie ale wam udowodnimy, że jesteśmy Polakami i patriotami pracujacymi dla społecznego dobra a nie dla koryta . 23:10, 14.06.2017


Block OskarBlock Oskar

6 0

A to cwaniaki, cichaczem włączyli się do debaty o sprawach PiS i stawiają jeszcze ultimatum. 23:13, 14.06.2017


Lubieński KarolLubieński Karol

22 0

Prawda ?. Tyle tylko, że nie cwaniaki . Za długo żyjecie już w państwie burz i kłopotów stąd nie dziwię się, że każdego traktujecie jako korytożercę . My nimi nie jesteśmy . 23:18, 14.06.2017


Lubieński KarolLubieński Karol

22 0

Ultimatum ? A jakże, oczywiście. Tyle tylko że kłopotowi, a nie wyborcom. Tych chcemy przekonać do naszych racji. Zdążycie się przekonać . 23:20, 14.06.2017


Lubieński KarolLubieński Karol

21 0

My od dawna jesteśmy lepszymi członkami PiS niż ci, co go tutaj reprezentują bo mamy wartości i je kultywujemy. Kłopot i kolesie to anty-PiS . 23:21, 14.06.2017


Lubieński KarolLubieński Karol

22 0

Choć do PiS nie należymy to jesteśmy więcej warci od tych, którzy wami manipulują od lat. 23:22, 14.06.2017


Ryk ApoloniuszRyk Apoloniusz

4 0

Karolu, Florenty - wy nawet nie potraficie dyskutować, nie macie argumentów, nie macie wiedzy, zalatuje od was dekadencja moralną, PiS nie jest dla was. 00:07, 15.06.2017


Knębowski ArkadiuszKnębowski Arkadiusz

6 0

Ej, Abercjusz, zachowujecie się jak banda najaranych ćpunów i myslicie, że z wami będzie ktokolwiek dyskutował. Wy nic nie umiecie, na niczym sie nie znacie i do niczego się nie nadajecie. 01:15, 15.06.2017


Dejma AdauktDejma Adaukt

11 0

Apoloniuszu vel Arkadiuszu, nie macie odpowiedniego IQ aby prawić nam takie morały . 11:38, 15.06.2017


Halbarton OliwierHalbarton Oliwier

3 0

Swiete słowa Arkadiusz - oni nie maja wiedzy, ani inteligencji, a uważają, że sa mądrzejsi. Powinni iść na nauke do mądrych ludzi i zacząć od noszenia im teczek. Wtedy może z nich coś wyrośnie. 12:04, 15.06.2017


Biesiecki JonaszBiesiecki Jonasz

8 0

tzn. np. że mamy iść po "naukę" do kłopota, tej baby Pinokio, Klimeckiego czy innego lamusa ? Hahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 13:43, 15.06.2017


Stachowicz GrzegorzStachowicz Grzegorz

6 0

Apoloniuszu Ryk a co to jest ta twoja "dekadencja moralna". Czy ty wiesz chociaż o czym piszesz nieuku ? 14:07, 15.06.2017


Guczi KordianGuczi Kordian

22 0

OGŁOSZENIE
Informujemy, że dla pani Dabrowskiej, pana Walczewskiego, pana Ziółkowskiego i pana Pawlaka Jerzego (obecnie chwilowo gości w PSL) nie ma miejsca w PiS, czy to bedzie obecny zarząd czy inny zarząd PiS. To jest pewnik. 20:49, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Siedor BalbinSiedor Balbin

28 0

i słusznie 23:03, 14.06.2017

Odpowiedzi:15
Odpowiedz

Korniakt FlorentyKorniakt Florenty

37 0

Pozdrowienia z Madery panowie z Sienkiewicza . Czas chyba zwijać żagle, co ? . Pisik w Kutnie kierowany przez funkcjonalnego analfabetę musie się zmienić w prawdziwy i uczciwy PiS . 23:08, 14.06.2017


Sawczyński Izydor JaSawczyński Izydor Ja

36 0

Panie Konradzie chyba trzeba będzie wrócić do funkcji technika ... , tylko co pan teraz będzie naprawiać ? Wiedzy brak, sprzet nowoczesny, a ........łapy się trzęsą ... . Wiem, może korkociągi będzie pan prostować ? Jako licencjat zrobi pan furorę . 23:14, 14.06.2017


Koziełł WacławKoziełł Wacław

5 0

Florenty, podobno w Dąbrowicach jest używając waszego języka "kryjomka" (melina, speluna), gdzie serwują odpowiadające waszym gustom białe wino z owocami, czyli wódkę i ogórki. 23:38, 14.06.2017


Koziełł WacławKoziełł Wacław

5 0

Ta speluna w Dąbrowicach jest nazywana przez "smakoszy" MADERA 23:40, 14.06.2017


Ampiel Rajmund StaniAmpiel Rajmund Stani

26 0

skąd wiesz że spożywamy tego rodzaju trunki ? mylisz się przynajmniej w moim przypadku bo przepadam za whiski z colą . 23:42, 14.06.2017


Ampiel Rajmund StaniAmpiel Rajmund Stani

28 0

a co wy ciągniecie chłopy na Sienkiewicza ? 23:42, 14.06.2017


Odrowąż BogdanOdrowąż Bogdan

27 0

Chyba tak bo kondzio ostatnio spędza noce w tej spelunce na Wenecji . Teraz też biedak wali w klawiaturę bo co ma robić? Pewnie Paula nie mogła się wyrwać z domu i chłopak sam się męczy . 23:45, 14.06.2017


Kajdański HilaryKajdański Hilary

26 0

Konrad jak wrócimy z prawdziwej Madery to wpadniemy do tej w Dąbrowicach. W jakiej porze można cię tam zastać ? 23:48, 14.06.2017


Stachura ZenobiuszStachura Zenobiusz

24 0

Bogdan może i Konrad się męczy bo samotność to zawsze samotność ale to twardy chłop. W końcu to TROGLODYTA . 23:50, 14.06.2017


Sobota PompejuszSobota Pompejusz

23 0

Kondzio, idę spać ze swoją Paulą . Cześć inteligencie . Papatki, do jutra . A pozdrów tę swoja laskę . Śpij spokojnie tylko nie myśl za dużo bo cie to zbytnio męczy. Papatki 23:54, 14.06.2017


Plemieński FlorianPlemieński Florian

5 0

Hilary, wy tam jesteście i czekacie na waszą stałą atrakcję - kreseczkę, w żyłę i w odbyt. Nie ma to jak moralność w waszym wydaniu. 00:18, 15.06.2017


Dejma AdauktDejma Adaukt

14 0

Florianie może to z mojej strony naiwne ale czym jest owa kreseczka ? 11:36, 15.06.2017


Boreysza AchacjuszBoreysza Achacjusz

3 0

Czy to będą przyjaciele Klopotowskiego, czy też wrogowie Klopotowskiego - do PiS was nikt nie wpuści, nikt nie chce powtórki z Ziólkowskim, i tyle. 11:53, 15.06.2017


Biesiecki JonaszBiesiecki Jonasz

11 0

My Achacjuszu już od dawna wiemy że wy jesteście NIKT. Poza tym czy trzeba być w waszym (kutnowskim) pisiku aby robić coś dobrego dla miasta? Nam wystarczy, że oswiecimy wasz elektorat aby nie głosował na takich jaskiniowców jak wymieniani tu często z nazwiska i imienia członkowie speluna na Sienkiewicza . 13:40, 15.06.2017


Macwałda Ursus WinceMacwałda Ursus Wince

3 0

Piusie, nosisz zacne imię a używasz ulicznego slangu . Nie ładnie . 16:07, 15.06.2017


Leszczyc GabrielLeszczyc Gabriel

31 0

KOCHANI, JEŻELI TERAZ NIE ZWYCIĘŻYMY Z TAKIMI JAK MIEJSKO - POWIATOWE KLIKI TO TYLKO DLATEGO, ŻE NIE MA W KUTNIE PIS. TRZEBA TĘ PARTIĘ ODBUDOWAĆ I ZASILIĆ NOWYMI LUDŹMI, NIESKALANYMI JAKIMIKOLWIEK POWIĄZANIAMI. TAKIMI, KTÓRZY MAJĄ IDEAŁY A NIE PĘD DO WŁADZY. CI MAJĄ Z REGUŁY PUSTE GŁOWY I CIERPIĄ NA MEGALOMANIĘ. MY CHCEMY ABY MIASTO OŻYŁO, ALE NIE GŁUPIM GADANIEM O RÓŻACH I HALACH, ALBO GŁUPIMI KŁÓTNIAMI NA SESJACH W WYKONANIU OSÓB BEZ WIEDZY, CHARAKTERU I WARTOŚCI. JEŚLI W KUTNIE BĘDZIE OPOZYCJA TAKA Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA TO WSZYSTKO Z CZASEM WRÓCI DO NORMY. TRZEBA JEDNAK ABY ZWOLENNICY PIS UMIELI ODRÓŻNIĆ KTO JEST CZŁOWIEKIEM WARTOŚCIOWYM OD TEGO, KTÓRY NIEPRAWNIE (BO NA TO NIE ZASŁUŻYŁ) POSŁUGUJE SIĘ TYLKO LEGITYMACJA I OD 20 LAT SZKODZI NAM WSZYSTKIM. 23:32, 14.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ampiel Rajmund StaniAmpiel Rajmund Stani

30 0

dobrze byłoby zaufać i sprawdzić zamiast od razu negować. o nas niewiele wiecie ale o dotychczasowych krętaczach wszystko. czym więc ryzykujecie ? niczym. pozwólcie nam popisać i podziałać dla naszego wspólnego dobra . 23:40, 14.06.2017

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Knębowski ArkadiuszKnębowski Arkadiusz

5 0

Gabriel, Rajmund - ale macie pusto w głowie, az martwie sie o was - wóda i prochy wypaliły wam mózg. 01:18, 15.06.2017


Dejma AdauktDejma Adaukt

18 0

Kto ma pusto w głowie już niebawem się okaże Arkadiuszu . 11:34, 15.06.2017


Halbarton OliwierHalbarton Oliwier

1 0

Aż echo słychać Adaukcie. 11:55, 15.06.2017


Złodziej AdrianZłodziej Adrian

16 0

Przyłóż ucho do głowy kłopota i jego towarzycha (tfu!) to usłyszysz szum i pustkę jak w muszli z Morza Śródziemnego. Po prostu NUL i ZERO zawartości . 13:35, 15.06.2017


Duniński PiusDuniński Pius

3 0

Twoja jest pełna Adrian, ale pomyj i robaczywych mysli. 15:44, 15.06.2017


Macwałda Ursus WinceMacwałda Ursus Wince

7 0

Proponujemy coś na uspokojenie zszarganych nerwów bo i tak nic nie poradzisz na to, że Sienkiewicza wypada z gry za wspieranie przeciwników politycznych z po i ko oraz psl . 16:05, 15.06.2017


Miłkowski JuliuszMiłkowski Juliusz

2 0

Olśnienia ktoś dostał i się obudził? Gdzie bohaterze byłeś przez ostatnie osiem lat?
00:09, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szymonowicz JoachimSzymonowicz Joachim

6 0

Buta tych ludzi żądnych władzy aż kłuje w oczy. Żadnej refleksji. W żadnej dużej i poważnej formacji w Kutnie nie ma miejsca dla osób tak zdemoralizowanych, zdeprawowanych, a wręcz zdegenerowanych. Juz o jednej takiej napisano, że nie ma kwalifikacji moralnych do pełnienia funkcji publicznych. Oni też nie mają kwalifikacji moralnych. 00:28, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Knębowski ArkadiuszKnębowski Arkadiusz

6 0

Masz rację Joachim. Oni chca zmieniać PiS ? Kaczyński pogonił Misiewicza, to i pogoni ich. 01:21, 15.06.2017

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

Dejma AdauktDejma Adaukt

22 0

Buta to wasza domena kolesie z Sienkiewicza . 11:30, 15.06.2017


Zygota FelicjanZygota Felicjan

2 0

Przykład z Bryłką pokazał was w całej krasie. Dostaliście za to łomot, ale cichutko we wszystkich środowiskach publicznych postawiono na was kreskę. 12:09, 15.06.2017


Chromy ZenobiuszChromy Zenobiusz

20 0

KLIMECKI, KŁOPOTOWSKI, OLESIŃSKI, WYPYCHOWA, SZCZEPANIAKOWA, BIENIEK, SZAFRANSKI, RZYMKOWSKA, ŚMIALKOWA i JĘDRZEJCZAK - NIC !, NUL !, NOTHING ! ITD. JEDNYM SŁOWEM DNO I WODOROSTY KTÓRYM SIĘ WYDAJE ŻE SĄ W PIS. WY JESTEŚCIE W CZARNEJ DUPIE A NIE W PIS NIHILIŚCI . 13:29, 15.06.2017


Złodziej AdrianZłodziej Adrian

16 0

wy (a zwłaszcza nieuk kondzio) takim jak pan Bryłka możecie buty czyścić 13:32, 15.06.2017


Złodziej AdrianZłodziej Adrian

16 0

oczywiście piszę do Felicjana czy też tak jak się ten popapraniec naprawdę nazywa 13:33, 15.06.2017


Kociołek DymitrKociołek Dymitr

11 0

kondeusz nie chlej już chłopie bo się zaczniesz moczyć jak twój kolega kielich !!!! 14:13, 15.06.2017


Duniński PiusDuniński Pius

3 0

Dzieki Bogu Mastalerek sie skończył, Misiewicz sie skończył i wy typu Dymitr też się skończycie. 15:43, 15.06.2017


Macwałda Ursus WinceMacwałda Ursus Wince

6 0

Masz na myśli kutnowskiego Dyzmę?! Zgadzam się w 100 % kochani "bracia". Bawi mnie mój monolog z wami . 16:01, 15.06.2017


Mardschinke BaltazarMardschinke Baltazar

2 0

Ursus, znowu się najarałeś - cos wakacje w "Maderze" w Dabrowicach nie słuzą. 01:18, 16.06.2017


Dejma AdauktDejma Adaukt

19 0

Nie, tylko dotąd był poza polityką ale skoro nikt nie chce zwalczać patologii to teraz się włącza. Już się możecie zacząć obawiać o swoje koryta . 11:33, 15.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bogdahn SamuelBogdahn Samuel

2 0

Trzeba was Adaukt odciąć od kroplówek 10:54, 16.06.2017


Dąbski DonatDąbski Donat

1 0

Jakież szczęście, że to nie wy tu ubliżający wszystkim w koło, jesteście u władzy.
Ja to odczytuję jako rozeznanie czy są chętni do inwestowania w Kutnie i stwarzania szans wokół tego przedsięwzięcia.
A wy tu o politykierach. Może pomyślcie, choć to słowo na wyrost, jak wykorzystać taką szansę. 12:56, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dąbski DonatDąbski Donat

1 0

Jeszcze w temacie szans. Wycofanie festiwalu z la to nie tylko polityka.
Dlaczego są miasta które chcą przygarnąć taki festiwal...., bo to pieniądze przywiezione i zostawione przez odwiedzających w tym mieście.
Gdzieś policzyli, że przedsiębiorcy la stracili jakieś 4 mln.
Dlatego nie tylko należy patrzeć przez pryzmat ile kosztuje budowa, ale także przez to ile może wygenerować zysków dla mieszkańców.
13:03, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Okręglewicz JózefOkręglewicz Józef

18 0

burza i klika PRECZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 13:23, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Okręglewicz JózefOkręglewicz Józef

20 0

burza i klika PRECZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 13:23, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chromy ZenobiuszChromy Zenobiusz

31 0

KLIMECKI, KŁOPOTOWSKI, OLESIŃSKI, WYPYCHOWA, SZCZEPANIAKOWA, BIENIEK, SZAFRANSKI, RZYMKOWSKA, ŚMIALKOWA i JĘDRZEJCZAK - NIC !, NUL !, NOTHING ! ITD. JEDNYM SŁOWEM DNO I WODOROSTY KTÓRYM SIĘ WYDAJE ŻE SĄ W PIS. WY JESTEŚCIE W CZARNEJ DUPIE A NIE W PIS NIHILIŚCI . 13:29, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Barsuk ProkopBarsuk Prokop

28 0

Do mieszkańców speluny na Wenecji: czy wiecie co oznacza pojęcie erystyka ? To było pytanie retoryczne oczywiście ale może was zmobilizuje choćby do wyguglowania znaczenia tego słowa ? Tylko czy i wikipedię zrozumiecie troglodyci ? 13:48, 15.06.2017

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

Maszurczak JakubMaszurczak Jakub

27 0

myślę że oni mylą Lenina z Aleksandrem Macedońskim czy nawet faraonem ... 13:49, 15.06.2017


Ta]yk WacławTa]yk Wacław

25 0

Po co my się męczymy? Pewnie zanim matoły nas zrozumieją to minie cały dzień i odpowiedzą nam tak jak wczoraj, kiedy zakomunikowaliśmy im, tzn. "sienkiewiczowskiej dekadencji" że idziemy spać . 14:10, 15.06.2017


Kuroczka ZiemowitKuroczka Ziemowit

2 0

Nikt nie będzie wdawał się w polemikę z ludźmi o mentalności parobka lub fornala jak ten powyżej i jeszcze paru innych, bo na to szkoda czasu. Z waszej pisaniny widać, że nie pasujecie do salonu, ba - do normalnego domu. Wracajcie tam, skąd przybyliście - do jaskiń lub na drzewo. 15:05, 15.06.2017


Duniński PiusDuniński Pius

3 0

Na drzewo Longinie i przywitaj sie z włochatym bratem 15:56, 15.06.2017


Piotruszczyński GeraPiotruszczyński Gera

13 0

Tak. Nerwy już odmówiły wam posłuszeństwa a to dopiero początek. Co będzie za tydzień czy miesiąc? . 16:17, 15.06.2017


Ziemiański AchillesZiemiański Achilles

2 0

Gerardzie, za tydzień będziesz na detoxie, a za miesiąc będziesz nadawał sie do rozmowy. Musisz oczyscic organizm, pij dużo wody mineralnej, aby ci nie pozostało jak u PTO"R"a, który jak indianie mówi zagadkami lub śpiewa dumki. 19:51, 15.06.2017


Kaber EdwardKaber Edward

8 0

P*TORA to ty raczej nie jesteś godzien oglądać. Piszę tak choć go nawet nie znam. Za to wami gardzę pseudo wierzący . 20:04, 15.06.2017


Mardschinke BaltazarMardschinke Baltazar

2 0

My wierzymy w Boga i dlatego walczymy z dziadostwem, które jak plugawe robactwo usiłuje wpełznąć do życia publicznego. To o tobie i tobie podobnych Edward, genetycznych postkomuchach, zdemoralizowanych i zdeprawowanych ludziach, którzy usiłuja wedrzeć sie do katolickiej partii. 01:23, 16.06.2017


Stachowicz GrzegorzStachowicz Grzegorz

26 0

Panie Kłopotowski stwierdziliśmy, że główną przyczyną zła i patologii w Kutnie nie są jedynie sami rządzący od wielu, wielu lat w naszym mieście, a brak prawdziwej opozycji, jaką wy powinniście stanowić, to doszliśmy do wniosku, że to nie na tej ?władzy? ale na panu, jako szkodniku, skupi się nasza uwaga. Stąd tez Burza i Debich mogą sobie na razie odetchnąć. Pan ich dotąd wraz z hałastrą, która pana otacza umocnił patologię. A zatem to wy (pan i reszta watahy) jesteście odpowiedzialni za zaniechanie działań i granie tylko na własną korzyść. Musicie, więc kochani odejść. Dlatego zwracamy się do elektoratu PiS, aby uważnie czytał, o czym tu będziemy pisać na temat ?sienkiewiczowskiej patologii?. To my sami, nie chwaląc się, wymyśliliśmy to określenie właśnie przed chwilą, a dotyczy ono tylko użytkowników speluny na wiadomej ulicy. Jak już ktoś tu napisał: wy nie jesteście w PiS tylko w czarnej dupie, a używając szyldu tej partii obrażacie i ją i Polaków . 14:03, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kociołek DymitrKociołek Dymitr

28 0

JEŻELI W KUTNOWSKIM PIS NIE ZAJDĄ W NAJBLIŻSZYM CZASIE ŻADNE ZMIANY TO OSOBY, CHCĄCE POZYTYWNYCH ZMIAN, ROZPOCZNĄ ALTERNATYWNĄ I AKTYWNĄ DZIAŁALNOŚĆ, MAJĄCĄ NA CELU PRZYGOTOWANIE WYBORÓW POD HASŁAMI PIS, KTÓRY WY KALACIE SWOIMI BRUDNYMI ŁAPSKAMI.

JEDNOCZEŚNIE Z DZIAŁANIAMI ZWIĄZANYMI Z OBNAŻANIEM NIEWŁAŚCIWYCH I WRĘCZ HANIEBNYCH POSTAW OBECNYCH CZŁONKÓW PARTII, KTÓRYCH DZIAŁANIA OD LAT MIMO WOLI LUB BYĆ MOŻE Z WYRACHOWANIEM, WSPIERAJĄ RZĄDZĄCĄ, SKOMPROMITOWANĄ W NASZYCH OCZACH EKIPĘ KUTNOWSKICH, MIEJSKO - POWIATOWYCH "WŁADCÓW" NAPISZEMY PETYCJĘ DO WARSZAWSKICH WŁADZ PARTII.

MUSIMY TAKŻE (I ZROBIMY TO NA PEWNO) UŚWIADOMIĆ LUDZIOM Z KUTNA SKALĘ SZKODLIWOŚCI DZIAŁAŃ KUTNOWSKIEGO ?PIS", ZAKAMUFLOWANEGO W NIESPRZĄTANYM OD LAT POKOJU NA UL. SIENKIEWICZA. TAK ZACEMENTOWANY I WEGETUJĄCY, POD "ŚWIATŁYM" PRZYWÓDZTWEM PANA KONRADA KŁOPOTOWSKIEGO, TZW. PIS DZIAŁA NA SZKODĘ CAŁEJ RZĄDZĄCEJ PARTII.

TO NIE JEST CZCZA GADANINA PANIE KŁOPOTOWSKI; TO OFICJALNY, PRZY WYKORZYSTANIU MEDIÓW, PRZEKAZ DO PANA. PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ NAD SWOJĄ PRZYSZŁOŚCIĄ I PRZYSZŁOŚCIĄ PIS W KUTNIE. PROSZĘ NAS NIE ZMUSZAĆ ABYŚMY MUSIELI WAM ODBIERAĆ ELEKTORAT, A TAK SIĘ STANIE BO LUDZIE MAJĄ WASZEJ MAŁEJ KLIKI DOŚĆ !!!
14:17, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Moszczyński BożydarMoszczyński Bożydar

29 0

Abercjusz Czerwieński Chcemy trafić do zwolenników PiS w Kutnie aby zrozumieli że inaczej nie możemy nic zrobić bo kłopot zacementował kutnowski PiS właśnie tymi ludźmi . 14:19, 15.06.2017

Odpowiedzi:12
Odpowiedz

Promczejkowicz DoriaPromczejkowicz Doria

30 0

KLIMECKI, KŁOPOTOWSKI, OLESIŃSKI, WYPYCHOWA, SZCZEPANIAKOWA, BIENIEK, SZAFRANSKI, RZYMKOWSKA, ŚMIALKOWA i JĘDRZEJCZAK - NIC !, NUL !, NOTHING ! ITD. JEDNYM SŁOWEM DNO I WODOROSTY KTÓRYM SIĘ WYDAJE ŻE SĄ W PIS. WY JESTEŚCIE W CZARNEJ DUPIE A NIE W PIS NIHILIŚCI . 14:21, 15.06.2017


Puzyna WojciechPuzyna Wojciech

26 0

Pytanie za 100 punktów: czy ty mój drogi Konradzie nadal doisz państwową, czyli naszą kasę będąc na zwolnieniu? Jeśli tak będzie i się o tym dowiemy to szykuj się na Brzeźną do Łodzi. Tak chyba jest komisja ZUS. 14:27, 15.06.2017


Duniński PiusDuniński Pius

4 0

Nie trafia do ludzi, drugi raz nie uda się wśliznąć i pojechać na cudzych plecach i cudzym dorobku jak Ziółkowskiemu. 15:39, 15.06.2017


Glowr BenignusGlowr Benignus

20 0

Macie dorobek? No to trzeba sprawdzić jak się dorobiliście tego "dorobku" . 15:51, 15.06.2017


Macwałda Ursus WinceMacwałda Ursus Wince

20 0

Dorobek? Kto, wy? Ekipa z buduaru na Sienkiewicza? Hahaha . 15:59, 15.06.2017


Banasiński ZenobiuszBanasiński Zenobiusz

9 0

Pius, jeżeli już o dorobku mowa to na mieście mówią, że będzie młody kłopot albo kłopotka. czy to prawda ? 21:17, 15.06.2017


Kazkiewicz EdmundKazkiewicz Edmund

2 0

Zenobiuszu, tym razem nie odpuścimy, przyjrzymy się umowom, zatrudnieniom, waszym "fachowcom" i to opublikujemy w "białej księdze". Życzymy później przyjemnych spacerów, spojrzeń i komentarzy ludzi. Bezpieczni będziecie tylko w kryjomce "Madera" w Dabrowicach u paździochowej, waszej kwaterze głównej.Jeżeli chodzi o dorobek, to przyjrzyj się dokładnie swojemu, podobny, niepodobny. Wróbelki cwierkają o duużych rogach. 23:49, 15.06.2017


Lanckoroński HonoratLanckoroński Honorat

3 0

Jako osoba nie związana z nikt chcę zapytać kto wam tę Białą Księgę napisze . 07:44, 16.06.2017


Czeczocki AntoniCzeczocki Antoni

2 0

Edmund a dzięki komu poza przez ciebie wspomnianymi takie kreatur sprawują ważne funkcje ? Nie dzięki także kłopotowi ? WSTYD i OBCIACH to jest to czym jesteście dla PiS . 10:49, 16.06.2017


Bogdahn SamuelBogdahn Samuel

2 0

Nie martw sie o to Honoracie, napiszą autorzy tych komentarzy broniących PiS przed zalewem dziadostwa. 10:52, 16.06.2017


Buttermilch PatrykButtermilch Patryk

1 0

No ale oni prezentują poziom słabego licencjatu a my mamy pełne studia wyższe . 14:51, 16.06.2017


Mars MirosławMars Mirosław

1 0

Masz słabe rozeznanie, różni ludzie są w PiS 22:52, 16.06.2017


Kuroczka ZiemowitKuroczka Ziemowit

3 0

Jeszcze raz wam przekazuje drodzy bracia i siostry, którzy pobłądziliście oraz których ponoszą nerwy, że niezależnie od tego, kto będzie rządził w kutnowskim PiSie, czy Kłopotowski i obecny zarząd, czy też inni ludzie, to dla elementu zdemoralizowanego, zdeprawowanego i zdegenerowanego nie będzie tam miejsca. PiS to nie jest przechowalnia dla ludzi pozbawionych kwalifikacji moralnych do bycia osobą publiczną. W PiSie nie ma miejsca dla odpadków politycznych, dla bagna ideowego i szamba moralnego. Róbcie, co chcecie ale dajcie PiSowi w Kutnie spokój. Wara od PiSu. 14:39, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fak KazimierzFak Kazimierz

34 0

A czy tu kogoś poza wami "bracia" ponoszą nerwy ? 15:26, 15.06.2017

Odpowiedzi:10
Odpowiedz

Duniński PiusDuniński Pius

3 0

Ziemowit, nie wolno wpuścić marginesu do PiS, niech oni tam piją, jarają i parzą się w tej spelunie Maderze w Dąbrowicach, ale niech nam z butami nie wchodza do Kutna. 15:36, 15.06.2017


Staroszek SzczepanStaroszek Szczepan

31 0

Zgadzam się tylko dodam do tego, że z obecnej ekipy też trzeba usunąć, jak to mówisz, margines . 15:48, 15.06.2017


Duniński PiusDuniński Pius

4 0

Tak, Szczepan - moralny margines nie może wejść do PiS. 15:55, 15.06.2017


Kociuba UrbanKociuba Urban

24 0

Szczepan ma rację Piusku . Jest zbyt dużo tego marginesu u was . 16:22, 15.06.2017


Kępski ChrystianKępski Chrystian

2 0

Na tym polega różnica, ze w PiSie nie ma dziadostwa. Dla zdemoralizowanego i najaranego towarzystwa nie ma miejsca w PiSie, to nie przystań dla marginesu, do którego niestety po tym, co piszecie i jak piszecie mozna was bez wahania zakwalifikować. 18:38, 15.06.2017


Obdulewicz AmbrożyObdulewicz Ambroży

22 0

W każdej mafii partyjnej (PO, PiS, PSL, SLD,...) i w każdej sekcie religijnej jest dziadostwo. Póki co, tylko w eKutno i w PTO"R" nie ma dziadostwa. 19:03, 15.06.2017


Zech AgapitZech Agapit

15 0

w waszym kutnowskim pisiku Chrystianie Kępski jest WIELKIE DZIADOSTWO !!!!!! Szkoda, że władze PiS o tym nie wiedzą. Zastanawia mnie tylko co robi świętobliwy pielgrzym, że nic o was nie wspomina w Warszawie? Czyzby grał z wami i kutnowską, miejsko - powiatową "elitą" do jednej bramki ?????? 21:08, 15.06.2017


Kazkiewicz EdmundKazkiewicz Edmund

2 0

Agapicie, kto jest na usługach i na pajęczych kroplówkach u Debicha i Burzyńskiego, to my dobrze wiemy. PiS w Kutnie opublikuje po wyborach "białą ksiegę" tych powiązań, będa duże niespodzianki ... u was. 23:33, 15.06.2017


Czeczocki AntoniCzeczocki Antoni

4 0

hahahahahahahahahahahahahahahaha, przecież wy nie pisaty . 10:47, 16.06.2017


Pisała Aaron,Pisała Aaron,

3 0

Edmund musielibyście zatrudnić kogoś mądrego aby wogóle zaistnieć ale wasza ławka rezerwowych to takie same kłopoty jak ten naczelny matoł . 11:28, 16.06.2017


Obdulewicz AmbrożyObdulewicz Ambroży

36 0

Ziemowicie! My nie pobłądziliśmy. To PiS kutnowski pobładził. I ty pobładziłes. A Kłopotowski pobładzil najmocniej. Boże Abrahama, Izaaka, Jakuba, Mojżesza, Chrystusa, Jana Pawła II! Zmiłuj się nad tym błądzącym kutnowskim PiSowskim ludem! Do głębokiej wiary, wysokiej kultury i szlachetnej natury racz go wrócić cudem. "Bez względu na to, na jakim etapie swojego życia teraz się znajdujesz, zaprzestań tego, co złe i co sprzeciwia się Bożym przykazaniom. Wsłuchaj się w głos sumienia, a rozpoznawszy swoje grzechy, z wiarą i ufnością wyznaj je w sakramencie pokuty. Oddaj innym sprawiedliwość, jeżeli zostali przez ciebie niesłusznie oskarżeni, obwinieni lub osądzeni. Przestań wykorzystywać innych i nimi manipulować. Przestań oszukiwać bliźnich. Skończ z wszelkimi szkodliwymi sekretami. Przestań kłamać. Dotrzymuj danego słowa. Bądź odpowiedzialny za to, co mówisz. Spełniaj swoje obietnice, nawet jeśli miałoby cię to wiele kosztować. Poznaj swoją rodzinę nie po to, aby ją potępić czy odrzucić, ale by ją zrozumieć. Zaufaj bezgranicznie Bogu, który mimo wszystkich twoich błędów jest zawsze z tobą, który pragnie poprowadzić cię pewną drogą do uzdrowienia i uleczyć twoje rany. Pozwól Bogu, aby wypełnił twoje serce empatią i współczuciem. Odpłacaj dobrem za zło, przebaczeniem za zranienia, życiem za śmierć, opieką za odrzucenie. Bądź gotów poświęcić się temu, co dobre i dające życie. Pamiętaj: Na każdej drodze Bóg jest z tobą ? szczególnie na drodze do uzdrowienia." Ja, zadnego PiSu, burzy, kłopota i capa i im podobnych ustrojstw, na Ziemi Kutnowskiej nie chcę już nigdy oglądać. Dobry Boże a nasz Panie daj nam wielkie oświecanie. Oświecimy całą Polskę. Przywrócimy stary ład. W którym wszystko będzie lepsze, w ktorym bedzie król i chwat. Najpiękniejsze miasta, najładniejsze wsie...... NIECH ŻYWI NIE TRACĄ NADZIEI.... praojciec Św. Paweł - wWnik oświeceniowy z Księstwa Jawabo. Wolontariat PTO"R". 18:41, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ostachowski FelicjanOstachowski Felicjan

34 0

Dziękuję P*tor. Ty jak zwykle rozumiesz więcej niż inni i chwała Ci za to. Oni biorą krytykę, słuszną zresztą, za działania wrogie, a tak nie jest. Chcemy w Kutnie poprawić to, co złe nie szkodząc nikomu. Kłopotowski okopał się w swojej twierdzy wraz z kilkoma nihilistami i struga duda zasłaniając się szyldem PiS. Wg mnie nieprawnie bo nie ma ku temu prawa jako szkodnik. 19:28, 15.06.2017

Odpowiedzi:16
Odpowiedz

Dorociak FelicjanDorociak Felicjan

3 0

Ambroży PTO"R" - dziękuję za te słowa, przekonały mnie do jednego - PiSu w Kutnie, nawet z jego ułomnościami trzeba bronić przed takimi jak wy. Jeszcze jedna drobna uwaga - mamy dzisiaj "Boże Ciało" i odwoływanie się w takim dniu w groteskowy sposób do Pana Boga, proroków, Jezusa Chrystusa i naszego papieża uważam jako katolik za co najmniej niestosowne. 19:31, 15.06.2017


Ziwny KordianZiwny Kordian

31 0

Wy wierzycie w Jezusa Chrystusa a postępujecie jak najczystszej postaci belzebub. Macie inną moralność na pokaz i inną tak naprawdę w życiu. Jak śmiesz przechrzto obłudnie kadzić Bogu a co innego robić, i tak jak teraz pisać?! Ty jesteś Felicjan czy Mefistofeles? Wiesz, że mam rację, prawda? Na pohybel wam przebierańcy i obrażający Boga nic niewarte osobniki ze spelunki na Wenecji !!! 19:47, 15.06.2017


Ziwny KordianZiwny Kordian

30 0

Wstydu nie macie; Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek. Nie tak jest mierni korytożercy ?! 19:49, 15.06.2017


Benski KryspianBenski Kryspian

29 0

Kiedy kłopot byleś ostatnio w kościele? Rok, dwa temu ? I pewnie tylko przy okazji imprezy albo rocznicy. Jesteście zwykłymi bałwochwalcami a nie Katolikami !!! 19:52, 15.06.2017


Wilczek ZiemowitWilczek Ziemowit

30 0

A publiczne obwożenie się z kochanką to po bożemu, tak? I tacy chcą uczyć pobożności?! Wy nas ?!!!! 19:55, 15.06.2017


Kazkiewicz EdmundKazkiewicz Edmund

2 0

Ambroży PTO"R" - pytali sie o ciebie twoi koledzy w białych fartuchach z Gostyninach, oni i ich podopieczni tez chca reformować PiS w Kutnie. Podobnie jak wy przygotowali petycje do Kaczyńskiego. 23:21, 15.06.2017


Statzke ArnoldStatzke Arnold

8 0

Kłopotowski to taki kutnowski Kuklinowski. Katolikiem dzikim to może on i jest. Ale do Chrześcijanina to mu bardzo daleko. PółPapież Franciszek prowadzi całe stado ciemnych katolickich owiec i baranow na manowce i dalej do piekła. PółCzłowiekPółKoń Kłopotowski prowadzi kutnowski PiS donikąd, do dna morolno-etycznego, do uwiadu duchowego i umysłowego i na śmietnik historii. Na jego miejscu dzisiaj podałbym sie do dymisji. Nie potrafisz, nie pchaj sie na afisz. Odejść też trzeba umieć z honorem. Konradzie! Masz ostatnią szanse zachować sie tak jak trzeba. Ostrzegam!!! Dobranoc aniołeczki z PiSu! Dobranoc! 23:57, 15.06.2017


Statzke ArnoldStatzke Arnold

10 0

AWRUK! Edmundzie! Czytaj ze zrozumieniem. Piernik to piernik. Wiatrak to wiatrak. Ambrozy to Ambroży. PTO"R" to PTO"R". Ci reformatorzy z Gostynina w bialych fartuchach to niech zajmą się kozami z Bedlna. Kutnowskiego PiSu już się nie zreformuje. Szkoda czasu i nafty na kosztowne reformy. Tylko umyć, ogolić, popieprzyc, posolić i za OKNO wyp..... EPITAFIUM 01:00, 16.06.2017


Mardschinke BaltazarMardschinke Baltazar

1 0

Arnoldzie, PiS jest partią katolików, a nie popaprańców jak ty. Lepiej być jak napisałeś o Kłopocie półkoniem, bo koń to szlachetne zwierzę, niż półświnią, półwieprzem jak ty. Taki półwieprz jak do koryta sie dorwie, to go nie odpędzisz, chyba że zabijesz. To się nazywa mentalnością ruskiej świni i ty jesteś przedstawicielem czegoś takiego. O PiSie zapomnij, pa dobrych snów pólmózgu. 01:06, 16.06.2017


Konwa KalasantyKonwa Kalasanty

10 0

Bredzisz. Czyżby kutnowski Kreml na Sienkiewicza nie było stać na normalny alkohol? Co wy zażywacie ?! . 08:04, 16.06.2017


Bogdahn SamuelBogdahn Samuel

1 0

O kreml to pytaj sie Kalasanty swoich dziadków, byli po linii i na bazie, widać ta ulommność tobie została w postaci mentalności głodnej ruskiej świni. 10:44, 16.06.2017


Kocionkaf GawełKocionkaf Gaweł

8 0

widać że jesteście bezsilni 10:55, 16.06.2017


Kurbski AniołKurbski Anioł

1 0

Szanowny, uszlachetniony kutnowskim PiSem i rzymskim katolicyzmem półlisiepółwilku Baltazarze Mardschinke! AWRUK! "Polemika: maszyna, do której wchodzi świnia, a wychodzi mielona kiełbasa." "Psy patrzą na nas z szacunkiem, koty z pogardą, a świnie jak na równych sobie." Spokojnie człowieku - puchu marny. Nie zabijaj Arnolda jak głodny dorwie się do koryta. To z głodu ma zdechnąć? Nie obrażaj ruskiej świni! A polskie i niemieckie świnie są lepsze? Katolickie świnie - to nie chrześcijanie. PiS - partia katolickich świń? Ale kino! Obejrzyj sobie film "Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham". I na uspokojenie nerw, załącznik: Kto z kim przestaje, takim się staje -Na pewno znacie te obyczaje?Bocian po deszczu człapał piechotą,Bo lubi nogi zanurzać w błoto.Świnia podobne miewa słabostki
I chętnie w błoto włazi po kostki.

Bocian odwiedzał świnię z ochotą.
Plaskał i mlaskał: ?Błoto jak złoto!?

Ona do niego szła przy sobocie,
Żeby jej pomógł nurzać się w błocie.

Kwiczała: ?Dzięki, dzięki stokrotne,
Bardzo mi służą kąpiele błotne!?

Tak spotykali się wciąż na zmianę
Bocian ze świnią, świnia z bocianem.

Lecz minął okres pierwszych uniesień,
Powiało chłodem, nastała jesień
I bocian starym swoim zwyczajem
Właśnie zamierzał rozstać się z krajem.

Wtem wpadła świnia zirytowana.
?To w błocie byłam dobra dla pana?
W błocie, w kałuży i nawet w bagnie,
A teraz pan mnie porzucić pragnie?
Niech pan pomyśli: co pan wyczynia??

Odrzecze bocian: ?Wiem, jestem świnia!?
?Kto z kim przestaje, takim się staje?.
Rzekł. I odleciał w dalekie kraje. Pozdrawiam z francuskiego zaścianka tuż za niemiecką granicą. PTO"R". P.S. Baltazarze! Nigdy nie odpędzaj głodnych świń i wieprzów
od koryta i ich nie zabijaj! 20:30, 16.06.2017


Banaszkiewicz MironBanaszkiewicz Miron

4 0

Widzisz PTOR, w tym mozelskim zaścianku (po niemiecku heim-czyt.hajm, po francusku hameau-czyt. amo) zwykły, szary człowiek mówi dwoma językami - po niemiecku i po francusku, a w światowym Kutnie wielcy ludzie mówią tylko obiegową polszczyzną. Nie rzucaj kalumni na PiS, poniewaz tam są różni ludzie, w tym osoby doskonale wykształcone. 21:46, 16.06.2017


Wielkołucki EdgarWielkołucki Edgar

3 0

###"#". AWRUK! A co to PiS? Święty? Na mądrego Pana Kaczyńskiego nikt z PTO"R"u kalumni nie rzuca. Co prawda, nie jest doskonale wykształconym osiłkiem, ale jest super wyuczonym, inteligentnym, dobrym człowiekiem. A z innymi PiSiorami bywa różnie. Jak widać to wykształceni oni są nieźle. Z wyuczeniem u nich, jak słychać i czuć, jest dużo gorzej. A jak w Kutnie z PiSiorami jest to my wiemy. Nie ma ludzi doskonałych. Ja mówię artystycznie tylko po polsku. jakoś dogaduję się roboczo z Francuzami. Uczę Francuzów języka polskiego, bo chcą słuchać moich opowieści. Jestem guwernerem na obczyźnie. Tak wyszło. "Towarzysz" dyrektor zwolnił mnie z pracy w szkole w Polsce. Ale nie żałuję, że tak się stało. Nawet się cieszę. Takie życie. Człowieczy los. Raz na wozie, raz pod wozem. Marzenia i czytanie eKutno lecza mnie z wszystkich depresji i smutków. No to śmiejmy się i walczmy o prawdę, dobro i piekno. Amen. NIECH ŻYWI NIE TRACĄ NADZIEI.... praojciec Jurand - wWnik oświeceniowy z Księstwa Jawabo. Wolontariat PTO"R". 00:11, 17.06.2017


Gczesin BożydarGczesin Bożydar

4 0

PTOR, nie przyjmując krytyki PiSu i broniąc PiS przed zalewem szumowin z Dabrowic (nie dotyczy to porządnego i mądrego radnego z tej gminy) zgadzam sie z jednym - moc intelektualna trzonu wladz PiS w Kutnie nie jest jego mocną stroną - zastanawiam sie nad tym, jakie procesy myslowe wykonują mózgi takich ludzi jak Ewa Wypych, Arkadiusz Olesiński, Wlodzimierz Klimecki, Konrad Klopotowski czy Jolanta Śmialek. W jakich kategoriach nalezy to rozpatrywac - myslenia dedukcyjnego, myslenia indukcyjnego czy nielogicznego myslenia asocjacyjnego, a może to jeszcze cos innego ? Mając taki oręż jak szyld PiS powinni przewrócić Kutno i powiat do góry nogami. Oni wolą jednak zbierać skladki. Za rok taki Arkadiusz, Wlodzimierz i Konrad jako osoby "zasłuzone" dla PiS i "nadające się" bedą chcieli kandydować na stanowisko prezydenta Kutna otwierając swoimi kandydaturami kolejną kadencję Burzyńskiemu - to sa tak poważne kandydatury jak Jerzy Pawlak. 01:51, 17.06.2017


Szmyd NormanSzmyd Norman

32 0

Kutnowska organizacja udająca PiS i kierowana przez uzurpatora, którego przez aklamację chyba wybiera jego najbliższa klika musi zmienić w swoim postępowaniu wszystko, od jej ?szefa? poczynając. Kiedy były ostatnie wybory, czy też raczej, kiedy być powinny? Chyba jednak nie było żadnych, a pan matołek ? chłopek ? tosiu wraz ze wspólnikami, od załatwiania ciemnych interesów własnych i kolesi, powinien przekazać pałeczke komuś normalnemu spośród członków, ale tych w miarę kumatych. Inaczej patologie w Kutnie nie skończą się nigdy; burza i górniczyna zostaną królami, a ich potomkowie następcami tronu. Kielich i jego rodzina będą służyć do stołu i wyrzucać odpady, a także czyścić stajnie. Najważniejsze, przy tym najgorsze jest jednak to, że dla nas, mieszkańców nic lub niewiele się zmieni. Czas na zmiany matoły z ?sienkiewiczowskiej? spelunki ! 20:50, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Puzyna Aaron,Puzyna Aaron,

28 0

I na dodatek innym wykładają zasady wiary. No to jest akurat niesamowicie paskudne ! Was PiS powinien wykląć i przepędzić z Kutna a przy tym zabronić posługiwania się logiem partii, bo ją w ten sposób kompromitujecie. Nie rozumiem jak ludzie w Kutnie nie szanując waszej kliki (kłopotów, klimeckich, tej Joli Pinokio i całej szemranej reszty) mogą na coś takiego głosować. Postaramy się przekonać wasz elektorat, że to my mamy i szanujemy wartości, które przynajmniej oficjalnie wasza partia głosi. To początek jazdy po równi pochyłej ale dla was matoły i bezideowcy !!!!!! 21:00, 15.06.2017

Odpowiedzi:13
Odpowiedz

Krajski LechKrajski Lech

29 0

KLIMECKI, KŁOPOTOWSKI, OLESIŃSKI, WYPYCHOWA, SZCZEPANIAKOWA, BIENIEK, SZAFRANSKI, RZYMKOWSKA, ŚMIALKOWA i JĘDRZEJCZAK - NIC !, NUL !, NOTHING ! ITD. JEDNYM SŁOWEM DNO I WODOROSTY KTÓRYM SIĘ WYDAJE ŻE SĄ W PIS. WY JESTEŚCIE W CZARNEJ DUPIE A NIE W PIS NIHILIŚCI . 21:02, 15.06.2017


Zech AgapitZech Agapit

26 0

Drodzy mieszkańcy Kutna, ci powyżej to nie PiS, nie coś co ma na ustach Bóg, Honor i Ojczyzna. To zwykłe przechrzty i cwaniaki, które od lat was oszukują wspierając burzowo kielicho - górniczą patologiczną władzę. Kondzio za koryto i troche kasy sprzeda nawet paulę . NIE WOLNO JUŻ NIGDY ODDAĆ NA NICH GŁOSU bo to tak jakbyście głosowali na szatana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 21:06, 15.06.2017


Promczejkowicz LeopoPromczejkowicz Leopo

25 0

Hahaha, nawet w muzeum czy gabinecie figur woskowych madame Tissot ekspozycja się co jakiś czas zmienia. Wszędzie, tylko nie w kutnowskim pisiku. Stały i niezmienny jest tylko matoł - chłopek - tosiu . 21:11, 15.06.2017


Kazkiewicz EdmundKazkiewicz Edmund

1 0

Ej, Leopoldzie nieuku: pisze się Madame Tussauds, tak nazywa sie to muzeum w Londynie, a nie jak napisaleś madame Tissot - widzisz, innych wyzywasz i chcesz pouczać, a sam jesteś niedouczony. Nauki chyba pobierałeś u PTO"R"a, pilnie poszukiwanego przez łapiduchów z Gostynina. 23:12, 15.06.2017


Kazkiewicz EdmundKazkiewicz Edmund

1 0

Poza tym Leopoldzie nieuku widac, że jesteś przedstawicielem tzw. analfabetów europejskich, dla ktorych jedynym znanym językiem jest ... język polski w wersji obiegowej. 23:16, 15.06.2017


Statzke ArnoldStatzke Arnold

1 0

Edmund i Leopold to ta sama osoba. Uważaj Edmundzie Leopoldzie żeby cię łapiduchy z Gostynina nie złapali. W razie zagrożenia krzycz głośno na PTO"R"ów. Oni ci na pewno zawsze pomogą. Możesz tez bardzo głośno krzyczeć po Panią Olę z eKutna. Jak usłyszy to na pewno ci poda rękę i wyciągnie cie z ciemności i analfabetyzmu europejskiego. AWRUK! Czuwajmy, bo nie wiemy kiedy.... łapiduchy przyjdą albo ktos inny.... 00:29, 16.06.2017


Markus ZdzisławMarkus Zdzisław

12 0

Norman, o jakich matołach z sienkiewiczowskiej spelunki piszesz, czy to chodzi o sienkiewiczowską spelunkę 16 ? 01:37, 16.06.2017


Konwa KalasantyKonwa Kalasanty

15 0

Chodzi o stajnię kłapoucha lub jak kto woli stajnię Augiasza, która powinna zostać pustostanem bez szyldu polskiej partii prawicowej bo przynosi jej obciach . 08:00, 16.06.2017


Czeczocki AntoniCzeczocki Antoni

14 0

Edmund ty naprawdę jesteś biedny i nie dlatego że nie masz kasy tak jak kondzio, ale dlatego że nie masz rozumu, także tak jak on . 10:46, 16.06.2017


Bogdahn SamuelBogdahn Samuel

2 0

Widać Kalasanty wolisz stajnie paździochowej - kreseczka, w szyje, w żyle 10:57, 16.06.2017


Drogosław BernardDrogosław Bernard

10 0

Nawet stajnia legendarnego Augiasza byłaby czystsza od speluny na Sienkiewicza . 11:23, 16.06.2017


Kropotka JeremiKropotka Jeremi

3 0

Bernard, ta z PTORem na Barlickiego jest wyjątkowo niezdrowa, główka choruje od "talentu" PTORA, a poza tym bywalcy sa tak spuchnięci, jakby ich szerszenie pogryzły. 20:53, 16.06.2017


Zupanas AronZupanas Aron

2 0

Ty! Jeremi! Nie wprowadzaj społeczeństwa kutnowskiego w kłamstwo. PTO"R" żadnych jaj nie robi, ani jajek nie wysiaduje na Barlickiego ani w żadnej innej spelunie. jak będziesz mówił fałszywe świadectwo przeciwko PTO"R" to ja się tobą zaopiekuję, tak, że zapomnisz, że nazywasz się Kropotka. Te Deum laudamus.... agent 3D - Agencja MRPiH "podkówka". Wolontariat PTO"R". 23:11, 16.06.2017


Anderko JuliuszAnderko Juliusz

27 0

HALO, HALO SPELUNA, TU ZIEMIA KUTNOWSKA . CO, NIE NADĄŻACIE ODPOWIADAĆ MATOŁY ? . 21:12, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Banasiński ZenobiuszBanasiński Zenobiusz

25 0

Wiemy że nie macie łatwo. Tak jest w przypadku jak się nie chciało uczyć w młodości. No ale skoro nie chcecie gadać to idziemy spać . Papatki kochane matołki . Papapapa . 21:15, 15.06.2017

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Konrad PlacydKonrad Placyd

1 0

Hallo, Juliusz z kryjomki Madera, czyżby skończyło się wino z o 22:31, 15.06.2017


Konrad PlacydKonrad Placyd

1 0

Hallo. Juliuszu z kryjomki Madera w Dabrowicach, czyzby skończyło się białe wino z owocami i krak ? Tak nadajacie, ze az litość wzbiera. 22:38, 15.06.2017


Czeczocki AntoniCzeczocki Antoni

17 0

Halo lumpen proletariat kondeuszowy. Niech żyją libacje i kolacje, niech się szerzą machinacje aby tylko nie w Kutnie. zabierzecie kondeusza na Madagaskar i tam sobie załóżcie kondeuszową partię dupków . Placyd, ty zaś do Tworek . 10:44, 16.06.2017


Mrozy JózefMrozy Józef

15 0

W nocy buszują po internecie i piszą głupoty bojąc się zrobić tego w dzień aby się nie spotkac z mądra ripostą. No bo jak się mają bronic nie mając argumentów na swoja obronę ? Nie da się wygrać z mądrzejszymi towarzysze ze speluny . 10:57, 16.06.2017


Kropotka JeremiKropotka Jeremi

4 0

Juliusz, o którą spelunę chodzi - tę na Barlickiego, w której jajka wysiaduje PTOR. 20:48, 16.06.2017


Zupanas AronZupanas Aron

2 0

Ty! Jeremi! Nie wprowadzaj społeczeństwa kutnowskiego w kłamstwo. PTO"R" żadnych jaj nie robi, ani jajek nie wysiaduje na Barlickiego ani w żadnej innej spelunie. jak będziesz mówił fałszywe świadectwo przeciwko PTO"R" to ja się tobą zaopiekuję, tak, że zapomnisz, że nazywasz się Kropotka. Te Deum laudamus.... agent 3D - Agencja MRPiH "podkówka". Wolontariat PTO"R". 23:07, 16.06.2017


Bem AdrianBem Adrian

6 0

Dlacyzego Smialkowa z Przemyslowej laczycie z PiS przeciez ona teraz jest bardxiej niz blisko z Januszkiem Pawlakiem co znow przed 16 tą do niej przyjezdza na tajne spotkania. A podobno na korytarzu w starostwie obcalowuje Trawczynskiebo, ktory ciagle jest przy niej i zwie swoja przyjaciolka. A Gierula to chyba czesciej doKaczorowej niz do Smialkowej przyjezdza. 22:26, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kielar HortensjuszKielar Hortensjusz

19 0

NIECH NIKT SIĘ SIĘ NIE WAŻY ZAORAĆ DYR. ŚMIAŁEK Z PRZEMYSŁOWEJ. To przyszłość kutnowskiego PIS-u. Wykształcona, stabilna emocjonalnie i z uznanym dorobkiem zawodowym, no i wykłada na uczelni w której Kłopotowski zdobywał szlify magisterskie. A tak przy okazji - Boże Ciało - procesja - a tenże Kłopotowski przy Ochni, na oko z człekokształtnym osobnikiem - zdecydowanie gorszego sortu - zamiast modlitwy rozprawia o du*ie Maryni. HAŃBA. Ja zdecydowanie stawiam na tomka banana znaczy się DYREKTOR ŚMIAŁEK Z PRZEMYSŁOWEJ. 22:51, 15.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brunoff AchacyBrunoff Achacy

19 0

Panie Kłopotowski stwierdziliśmy, że główną przyczyną zła i patologii w Kutnie nie są jedynie sami rządzący od wielu, wielu lat w naszym mieście, a brak prawdziwej opozycji, jaką wy powinniście stanowić, to doszliśmy do wniosku, że to nie na tej ?władzy? ale na panu, jako szkodniku, skupi się nasza uwaga. Stąd tez Burza i Debich mogą sobie na razie odetchnąć. Pan ich dotąd wraz z hałastrą, która pana otacza umocnił patologię. A zatem to wy (pan i reszta watahy) jesteście odpowiedzialni za zaniechanie działań i granie tylko na własną korzyść. Musicie, więc kochani odejść. Dlatego zwracamy się do elektoratu PiS, aby uważnie czytał, o czym tu będziemy pisać na temat ?sienkiewiczowskiej patologii?. To my sami, nie chwaląc się, wymyśliliśmy to określenie właśnie przed chwilą, a dotyczy ono tylko użytkowników speluny na wiadomej ulicy. Jak już ktoś tu napisał: wy nie jesteście w PiS tylko w czarnej dupie, a używając szyldu tej partii obrażacie i ją i Polaków . 10:50, 16.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brunoff AchacyBrunoff Achacy

22 0

Kutnowska organizacja udająca PiS i kierowana przez uzurpatora, którego przez aklamację chyba wybiera jego najbliższa klika musi zmienić w swoim postępowaniu wszystko, od jej ?szefa? poczynając. Kiedy były ostatnie wybory, czy też raczej, kiedy być powinny? Chyba jednak nie było żadnych, a pan matołek ? chłopek ? tosiu wraz ze wspólnikami, od załatwiania ciemnych interesów własnych i kolesi, powinien przekazać pałeczke komuś normalnemu spośród członków, ale tych w miarę kumatych. Inaczej patologie w Kutnie nie skończą się nigdy; burza i górniczyna zostaną królami, a ich potomkowie następcami tronu. Kielich i jego rodzina będą służyć do stołu i wyrzucać odpady, a także czyścić stajnie. Najważniejsze, przy tym najgorsze jest jednak to, że dla nas, mieszkańców nic lub niewiele się zmieni. Czas na zmiany matoły z ?sienkiewiczowskiej? spelunki ! 10:50, 16.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brunoff AchacyBrunoff Achacy

23 0

I na dodatek innym wykładają zasady wiary. No to jest akurat niesamowicie paskudne ! Was PiS powinien wykląć i przepędzić z Kutna a przy tym zabronić posługiwania się logiem partii, bo ją w ten sposób kompromitujecie. Nie rozumiem jak ludzie w Kutnie nie szanując waszej kliki (kłopotów, klimeckich, tej Joli Pinokio i całej szemranej reszty) mogą na coś takiego głosować. Postaramy się przekonać wasz elektorat, że to my mamy i szanujemy wartości, które przynajmniej oficjalnie wasza partia głosi. To początek jazdy po równi pochyłej ale dla was matoły i bezideowcy !!!!!! 10:51, 16.06.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Dołowy LonginDołowy Longin

2 0

Oczywiście, my nie bedziemy tolerowali slowianowierstwa 20:05, 16.06.2017


Zupanas AronZupanas Aron

1 0

Egoizmu, ateizmu, idiotyzmu, komunizmu i katolicyzmu - też nie będziemy tolerowali... 22:27, 16.06.2017


Zupanas AronZupanas Aron

3 0

###"#". AWRUK! Kutnowskie PiSiki z uzurpatorem - znikajcie! Zdrajcy! Zdrajcy! Po trzykroć zdrajcy! Dosyć już tej kokieterii, pikanterii, masonerii i kołtunerii! Już zabawa się skończyła. Już do boju wracać czas. "Bić ***** i złodziei." PTO"R". 22:45, 16.06.2017


Kocionkaf GawełKocionkaf Gaweł

27 0

KLIMECKI, KŁOPOTOWSKI, OLESIŃSKI, WYPYCHOWA, SZCZEPANIAKOWA, BIENIEK, SZAFRANSKI, RZYMKOWSKA, ŚMIALKOWA i JĘDRZEJCZAK - NIC !, NUL !, NOTHING ! ITD. JEDNYM SŁOWEM DNO I WODOROSTY KTÓRYM SIĘ WYDAJE ŻE SĄ W PIS. WY JESTEŚCIE W CZARNEJ DUPIE A NIE W PIS NIHILIŚCI.
Drodzy mieszkańcy Kutna, ci powyżej to nie PiS, nie coś co ma na ustach Bóg, Honor i Ojczyzna. To zwykłe przechrzty i cwaniaki, które od lat was oszukują wspierając burzowo kielicho - górniczą patologiczną władzę. Kondzio za koryto i troche kasy sprzeda nawet paulę . NIE WOLNO JUŻ NIGDY ODDAĆ NA NICH GŁOSU bo to tak jakbyście głosowali na szatana !!!
Nawet w muzeum czy gabinecie figur woskowych madame Tissot ekspozycja się co jakiś czas zmienia. Wszędzie, tylko nie w kutnowskim pisiku. Tutaj stały i niezmienny jest matoł - chłopek ? Tosiu i jego przystawki ? lokaje .
10:53, 16.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Drogosław BernardDrogosław Bernard

23 0

Oczekujemy aby kutnowski PiS był PiSem a nie udawał tej partii wykorzystując jej logo i możliwości. Czas wymienionych pseudodziałaczy podanych przez Gawła powyżej już się kończy. W Kutnie potrzeba opozycji a nie bandy bezrozumnych kretynów, którzy niczego, poza własnym korytem, nie potrafią załatwić. A pan Kłopotowski jaki daje przykład młodemu pokoleniu? Żaden bo tak skompromitowana rozwiazłym życie, zakłamaniem i bezideowością osoba przykładu nikomu dać nie może. Panie Kłopotowski powiem więcej: pan deprawuje młodzież Kutna i okolic wskazując niegodne, pamiętające najczarniejsze okresy w historii Polski, sposoby postępowania. O reszcie nie wspominajac. 11:22, 16.06.2017

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Bijuć AronBijuć Aron

3 0

Goweł, ty masz roszczennia, a jesteś nieukiem. Muzeum figur woskowych nazywa Madame Tussauds, a nie jak napisaleś "madame Tissot". Taki nieuk później chce innych pouczać i nawoluje do głosowania. jesteś klasycznym przykladem tzw. analfabety europejskiego, ktory zna jedynie jezyk polski w wersji potocznej. Do ksiązek, uczyć sie, a nie pouczać i oceniac innych. 11:31, 16.06.2017


Studnicki WacławStudnicki Wacław

19 0

Precz z przebierańcami Konrada, chcemy prawdziwego PiSu w Kutnie i walki z tymi, którzy od 25 lat na doją w ten czy inny sposób przy wsparciu peeslowskich i peowskich działaczy z województwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11:33, 16.06.2017


Puławski CecyliuszPuławski Cecyliusz

19 0

Aron Bijuć - powtarzasz się matole . jak bym chciał poprawnie pisać i mówić na właściwym dla mnie poziomie to nic byście nie zrozumieli . A teraz odnieś się do istoty rzeczy bywalcu speluny . 11:36, 16.06.2017


Hosius AmadeuszHosius Amadeusz

17 0

A ty z dawnych lat powinieneś Aronie Bijuć pamietać język rosyjski. Więc jako były technik zajmij się naprawą tego, co nosi nazwę (napiszę fonetycznie przy wykorzystaniu polskiej literówki): sielskochaziajstwiennyje maszyny. Uwierz mi, że znam cyrylicę ale nie z takich powodów jak wy . Wracając do ciebie kondzio; jak stracisz bezpowrotnie mandat to cos musisz naprawiać skoro przez tyle lat wszystko psułeś . 11:42, 16.06.2017


Uhr ZdzisławUhr Zdzisław

2 0

Darmowa nauka jezyka rosyjskiego dla was, jak zrozumiecie Amadeuszu i spółka: 17:25, 16.06.2017


Dołowy LonginDołowy Longin

5 0

Cecyliusz, wracaj na Barlickiego, zaraz tam przybędzie PTOR i będzie was uczył ortografii. 20:04, 16.06.2017


Zupanas AronZupanas Aron

1 0

Podajcie dokładny adres i godzinę rozpoczęcia. Chętnie bym się wybrała z osoba towarzyszącą na te nauki.... 22:23, 16.06.2017


Pisała Aaron,Pisała Aaron,

22 0

Kłopot masz ostatnią szansę aby cos dobrego zrobić. Popraw i zreformuj ten wasz spelunowy bałagan i weź się za robotę to choć odejdziesz mnie pohańbiony, powiedzmy o jedną kreseczkę .
11:25, 16.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sipajło DominikSipajło Dominik

22 0

GŁĘBOKO WIERZĘ W TO ŻE JUŻ NIKT TAKI JAK CI Z TEJ NORY Z SIENKIEWICZA NIE WEJDZIE DO SAMORZĄDU. WYSTARCZY JUŻ BRANIA PIENIĘDZY ZA NIC NIEROBIENIE A WRĘCZ ODWROTNIE, ZA WSPIERANIE KUTNOWSKIEJ MAFII SAMORZĄDOWEJ ! 11:31, 16.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dołowy LonginDołowy Longin

5 0

Co za nora jest na Barlickiego ? 20:00, 16.06.2017


Krzywopisza GerardKrzywopisza Gerard

18 0

Panie Kłopotowski stwierdziliśmy, że główną przyczyną zła i patologii w Kutnie nie są jedynie sami rządzący od wielu, wielu lat w naszym mieście, a brak prawdziwej opozycji, jaką wy powinniście stanowić, to doszliśmy do wniosku, że to nie na tej ?władzy? ale na panu, jako szkodniku, skupi się nasza uwaga. Stąd tez Burza i Debich mogą sobie na razie odetchnąć. Pan ich dotąd wraz z hałastrą, która pana otacza umocnił patologię. A zatem to wy (pan i reszta watahy) jesteście odpowiedzialni za zaniechanie działań i granie tylko na własną korzyść. Musicie, więc kochani odejść. Dlatego zwracamy się do elektoratu PiS, aby uważnie czytał, o czym tu będziemy pisać na temat ?sienkiewiczowskiej patologii?. 11:45, 16.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Siruć EmilianSiruć Emilian

17 0

nie byłoby w Kutnie tego ZŁA gdyby ci co uważają się za pisowców coś robili, walczyli, przeszkadzali. Jednak oni współpracują z sitwą i dośc tego ! 11:46, 16.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dołowy LonginDołowy Longin

3 0

Ci z Barlickiego to wspołpracują z Debichem, a ci z Sienkiewicza nie chcą. 20:02, 16.06.2017


Bijuć AronBijuć Aron

1 0

To jest sieczka, szkoda czasu na was niedouczone pólmozgi i analfabeci europejscy - piszcie dalej do siebie, pa..., przyjemnych wrażeń. 11:46, 16.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gryf AniołGryf Anioł

20 0

KLIMECKI, KŁOPOTOWSKI, OLESIŃSKI, WYPYCHOWA, SZCZEPANIAKOWA, BIENIEK, SZAFRANSKI, RZYMKOWSKA, ŚMIAŁKOWA i JĘDRZEJCZAK - NIC !, NUL !, NOTHING ! ITD. JEDNYM SŁOWEM DNO I WODOROSTY KTÓRYM SIĘ WYDAJE ŻE SĄ W PIS. WY JESTEŚCIE W CZARNEJ DUPIE A NIE W PIS NIHILIŚCI . 11:48, 16.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gryf AniołGryf Anioł

18 0

WIEMY, MÓZGI JUŻ WÓDĄ WYPALONE WIĘC BYŁO TYLKO KWESTIĄ CZASU KIEDY SIĘ WYCOFACIE. WASZA WOLA, JEDNAK MY DOPIERO SIĘ ROZKRĘCAMY. CODZIENNIE ZAPRASZAMY DO OMAWIANIA DZIAŁAŃ TZW. SIENKIEWICZOWSKIEGO PISIKU Z KUTNA . 11:50, 16.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pieczkowski ErykPieczkowski Eryk

11 0

Za kilka godzin, po zdrowym spacerze znowu zaczniemy nadawać . Papatki matołki . 11:51, 16.06.2017



Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ekutno.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@ekutno.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%