Zamknij

Poseł PiS wesprze prezydenta w staraniu się o dotację na halę

16:39, 10.07.2017 O.R
Skomentuj

Szefowie klubów sportowych w Kutnie zwrócili się do posła Grzegorza Schreibera z Prawa i Sprawiedliwości o wsparcie przy idei budowy hali widowiskowo-sportowej w Kutnie, a radny miejski Rafał Jóźwiak zebrał ponad 1000 podpisów mieszkańców Kutna, którzy popierają budowę hali. Poseł PiS uznał, że warto zainteresować Ministra Sportu i Turystyki udzieleniem dotacji na budowę hali. Przypomnijmy, hala będzie kosztowała kilkadziesiąt mln złotych, połowa mogłaby pochodzić z dotacji. Kiedy wniosek nie uzyskał w ministerstwie odpowiedniej oceny i odpadł, władze samorządowe podjęły decyzję o partnerstwie publiczno-prywatnym, zatrudniły firmę doradczą i obecnie poszukują partnera biznesowego. Ostatnio o tym pisaliśmy TUTAJ.

Pod listem do posła podpisali się Aleksander Grabowski ALEX Kutno, Jacek Kudła UKS Dziewiątka, Maciej Kisieliński UKS IPPON MDK Kutno, Andrzej Pietrzak MKS Stal BiS Kutno, Zbigniew Tomczak KS Kutno, Mariusz Piątek KKS Pro Basket Kutno S.A., ks.Henryk Chibowski SL Salos Róża Kutno. Wnioskują oni o to aby w hali były dwa boiska, jedno treningowe a drugie meczowe na 1700 stałych miejsc oraz 800 dostawianych.

Szefowie klubów zaznaczają, że kutnowscy sportowcy w innych dziedzinach oprócz koszykówki mają znakomite wyniki, że w Kutnie przede wszystkim brak miejsc do treningów utalentowanych sportowo uczniów i warto aby wniosek o budowę hali zawierał właśnie takie rozwiązanie. 

Sekretarz Stanu KPRM Grzegorz Schreiber pozytywnie odpowiedział na apel działaczy sportowych, wsparł ich w tym również radny miejski Rafał Jóźwiak, zebrawszy ponad tysiąc podpisów. A co na to prezydenta Zbigniew Burzyński? 

- Chciałem się spotkać z panem prezydentem, ale jest na urlopie. Nie wiem, jakie są losy wniosku, dlaczego został zawieszony, niemniej jednak jeśli będzie taka możliwość zainteresuje nim Ministra Sportu i Rekreacji wskazując na duże potrzeby Kutna i jego mieszkańców w kwestii rozwoju sportu - mówił poseł. 

Zapytaliśmy posłów z Kutna, jakie oni mają zdanie na temat budowy hali sportowo-widowiskowej w Kutnie.

Losy wniosku o dotację znał za to doskonale poseł Tadeusz Woźniak z Solidarnej Polski.

- W 2015 roku deklarowałem prezydentowi Kutna pomoc w związku z wnioskiem na dotację, ale prezydent Burzyński nie chciał jej. Sprawdzałem na jakim etapie wniosek utknął, niestety był źle przygotowany, nie znalazł się nawet na liście rezerwowej. Informowałem prezydenta, że warto jeśli wniosek zostanie poprawiony wspólnie działać - mówi poseł Tadeusz Woźniak. - Wizję hali, jej użyteczność, koszty utrzymania, eksploatacji, zatrudnienia ludzi należy bardzo dokładnie przemyśleć, na pewno wersja partnerstwa publiczno-prywatnego spowoduje, że miasto będzie płacić swego rodzaju haracz i uważam, że to niekorzystne dla finansów miasta. Z kolei jeśli można było wniosek poprawić i otrzymać dotację w połowie kosztu budowy to niewątpliwie byłoby to słuszne wyjście z sytuacji. 

Odmienne zdanie na temat budowy hali w Kutnie ma poseł Kukiz '15 Tomasz Rzymkowski.

- Uważam, że mieszkańcy Kutna mają znacznie większe potrzeby w zakresie chociażby budowy dróg, kanalizacji miasta, infrastruktury komunikacyjnej niż posiadanie w mieści hali sportowo-widowiskowej, której koszt może być w latach następnych trudny do zwrotu. 1/3 dróg w Kutnie to drogi gruntowe, mieszkańcy dużej części miasta mogą pomarzyć o kanalizacji. Co dzień na światło dzienne wychodzą może drobne potrzeby, ale ich brak sprawia problemy zwykłym ludziom. Taki wydatek z budżetu miasta jest po prostu zbytkiem - komentuje poseł Rzymkowski.

Po powrocie z urlopu zapytamy prezydenta Zbigniewa Burzyńskiego o to czy zechce przyjąć wsparcie posłów Schreibera i Woźniaka w staraniu się o dotację z budżetu państwa, czy pojawi się nowy poprawiony wniosek, który posłowie będą mogli lobbować. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(62)

:):)

43 8

Brawo panie pośle Rzymkowski. Teraz widać kto tak naprawdę jest kim. 17:32, 10.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

popierampopieram

19 1

natomiast ten bydgoski poseł tak jak nasz świątobliwy tadzio juz się skompromitowali na zawsze 07:53, 11.07.2017


reo

:(:(

52 7

To skandal panie pośle z PiS. Właśnie dlatego już na was nigdy nie zagłosuję. NIGDY ! 17:35, 10.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

:/:/

24 1

i słusznie, ja też ani na niego ani na PiS nie zagłosuję juz nigdy 20:09, 10.07.2017


Kibic TKibic T

3 20

A mój głos poseł Schreiber ma! Popiera sport! 21:57, 10.07.2017


SKANDAL - nie ma w KSKANDAL - nie ma w K

50 4

Teraz widzicie jak trudno się tu połapać w czymkolwiek ale powoli zaczyna się nam rozjaśniać: pan poseł Schreiber wspiera pana Jóźwiaka (który pewnie zechce być prezydentem), pan Jóźwiak wspiera wraz z panem posłem Woźniakiem Burzyńskiego. No i widzicie, to JEDNA I TA SAMA RODZINA !!!!! Jacy byliśmy *%#)!& przed wyborami. Gdzybyśmy wiedzieli panowie posłowie nie dostali by ani jednego głosu, przynajmniej od nas. 17:42, 10.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

:(:(:(:(

8 1

sami swoi a co myślałeś kolego że są kryształowi jak to sobie przypisują manipulujac ludzmi ?!! 20:35, 10.07.2017


wstyd i hańbawstyd i hańba

49 6

Tak właśnie posłowie z prawicy, którzy dzieki nam się dostali do Sejmu wspieraja władzę niejakiego burzy, debisia i reszte sitwy w Kutnie . 17:56, 10.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fdsfds

45 6

Mam nadzieję, że Kutnianie już się zorientowali, że ten niby pisowski poseł przyjechał wspierać Jóźwiaka, mówi się, że wspiera PO, w tym najbardziej Janusza Pawlaka u kuratora. W tej sytuacji pozostaje nam wspierać posła Rzymkowskiego, który realnie patrzy na potrzeby naszego miasta. 18:23, 10.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fds brawofds brawo

22 2

patrzcie jak to sobie wykombinowali aby przejąć Kutno, panu posłowi z Bydgoszczy nie przeszkadza to kim był i jest seplon, mało tego, chciał prosić o audiencję ale król nie raczył go przyjąć bo u wód przebywa . no choc w tym jednym mogę oratora pochwalić że dał kosza posełowi z partii rządzącej , hahahahahahahahaha 20:30, 10.07.2017


popieram fdspopieram fds

42 7


Teraz wiadomo dlaczego w Kutnie trzyma się na stanowisku pełnomocnika PiS matoła Dyzmę chłopek ? Tosia.

Ano własnie po to, a by w Kutnie rządził jakiś poseł z Bydgoszczy poprzez pseudo kutnowianina który ma być z nadania tego posła prezydentem miasta.

I nic się kochani nie zmieni, nic. Odejdzie burza to przyjdzie łysy cwaniak który zebrał gdzies po cichu 1000 podpisów tylko po to, aby dostać koryto i dostanie.

No chyba że inicjatywa Pawła Kukiza spowoduje że w Kutnie zacznie rządzic ktoś normalny.

Tak czy inaczej precz z matołem i całą tą udawana prawica.

Najbardziej wiarygodny wydaje się być teraz Kukiz 15, choć już tyle razy nas zawiedziono, że i tu nie wiadomo co wyjdzie.
18:35, 10.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rybakrybak

46 7

radny Jozwiak zebral tysiac podpisow w sprawie budowy hali a przeciw jej budowie jest 30 tysiecy Kutnowian. Kto bedzie splacal zaciagniety K R E D Y T, Jozwiak czy my, mieszkancy Kutna 18:38, 10.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

brawo rybakbrawo rybak

28 1

I szydło wyszło z worka.

Teraz wiadomo dlaczego w Kutnie trzyma się na stanowisku pełnomocnika PiS matoła Dyzmę chłopek ? Tosia.

Ano własnie po to, a by w Kutnie rządził jakiś poseł z Bydgoszczy poprzez pseudo kutnowianina który ma być z nadania tego posła prezydentem miasta.

I nic się kochani nie zmieni, nic. Odejdzie burza to przyjdzie łysy cwaniak który zebrał gdzies po cichu 1000 podpisów tylko po to, aby dostać koryto i dostanie.

No chyba że inicjatywa Pawła Kukiza spowoduje że w Kutnie zacznie rządzic ktoś normalny.

Tak czy inaczej precz z matołem i całą tą udawana prawica.

Najbardziej wiarygodny wydaje się być teraz Kukiz 15, choć już tyle razy nas zawiedziono, że i tu nie wiadomo co wyjdzie.
18:42, 10.07.2017


przeciwnik sitwyprzeciwnik sitwy

30 1

Nie chcemy tu żadnego postkomunistycznego kameleona jóźwiaka który na wielu ramionach płaszcz nosi. precz ! 18:45, 10.07.2017


podajpodaj

0 11

to pokaz te podpisy tych 30 tysiecy osob

14:21, 11.07.2017


kutnianiekutnianie

43 6

to kim pan właściwie jest panie schreiber i kogo pan wspiera bo nam wychodzi że sitwę burzy a wsadzić chce pan na prezydenta tego łysego którego nie chcemy bo się tu nic nie zmieni. niech się pan zajmie swoją Bydgoszczą lub sieradzem a nie mąci nam wody w Kutnie. przyjdzie taki czas że będziemy mieć innych swoich kutnowskich prawdziwych posłów 18:48, 10.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

43 6

panowie woźniak i schreiber w Kutnie nie macie już na co liczyć bo wspieracie sitwę a oszukujecie PiS i nas wyborców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 18:50, 10.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

:(:(:(:(:(:(

16 0

popieram dlatego obydwaj won z Kutna i nigdy nie wracać 07:58, 11.07.2017


(*)(*)

40 6

Wypraszam sobie nazywanie tego cwaniaka posłem PiS. Chłopina, który gra na wszystkich frontach jak widać, a najbliżej mu do Jóźwiaka i Pawlaka. Postaramy się aby Kaczyński dowiedział się o tym. 19:04, 10.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!! nie jest dobrze!!! nie jest dobrze

38 7

Prawda jest taka że ten cały PiS a przynajmniej ta jego gorsza część oszukali na po raz kolejny. Więcej jednak nie damy się zrobić w konia ani moja rodzina ani znajomi. Bo np. taki Schreiber kogo reprezentuje? O Woźniaka nawet was nie pytam bo nie uważam go za polityka. Według mnie od dawna planowano wsadzenie na fotel prezydenta tego cwaniaka Jóźwiaka i robi się to konsekwentnie. Jednak robią to ci co tak naprawdę w PiS są tylko nominalnie a nie z przekonania. Ten w/w z Bydgoszczy wyraźnie współpracuje z PO i sitwą burzy i to chyba raczej już trwa długo .Teraz marzy im się przejęcie Kutna .Myślę że wszystkich tych ludzi łączy bardzo wiele ale na pewno nie dobro wspólne. Nie możemy pozwolić na to aby plan Jóźwiaków i jemu podobnych się udał. Zero głosów na tego osobnika . Znowu chcą oszukać młodych robiąc im nadzieję ale tym razem chyba się nie uda. Rzymkowski też jest młody i chyba ma jakis szacunek w tym środowisku. Jak ma to niech w tej sprawie powie głośno jak jest naprawdę . 20:07, 10.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jest coraz gorzejjest coraz gorzej

17 0

jóźwiak niech spada do cioci w Warszawie może mu jakiś ochłap załatwi jak dotąd ,tu cie łysy nie chcemy bo pachniesz i wyglądasz jak komuch a na dodatek nie jesteś wiarygodny a dwulicowy 20:18, 10.07.2017


IghrekIghrek

33 4

jakby PiS chciał coś zmienić to nie było by kłopotowskich w powiatach i misiewiczów czy schreiberów w Warszawie. Kaczyńskiemu zależy jednak tylko na władzy i tzw. miesięcznicach a do tego są mu potrzebni tacy jak w//w, zwłaszcza kretyni jak kondeusz kłopotliwy zwany słusznie MATOŁEM . tfu !!!!!!!!! 20:25, 10.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

777777

29 8

Schreiber pokazał prawdziwe oblicze i dlatego, my Kutnianie będziemy wspierać posła Rzymkowskiego, z którego jesteśmy dumni. Nie damy się zwieść takim Schreiberom i Kłopotowskim. Ci ludzie zrobili tak wiele zła, że tym razem poprzemy Kukiz'15 20:45, 10.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zdrada, pogarda i hazdrada, pogarda i ha

17 1

panie Schreiber co pan najlepszego zrobił ? tak bardzo chciał pan się skompromitować jak pana kutnowski kolega wiejski nauczyciel, którego mało kto sznuje? No to osiągnął pan ten cel. PS. to burza , mówiąc trochę nieładnie , pana olał i nie docenił pana starań na rzecz umocnienia słonecznej władzy ? No to zwracam burzy honor do kieszeni bo ma go więcej niż niektórzy ministrowie , hahahahahahahaha

08:14, 11.07.2017


Tomasz Tomasz

7 30

Hala jest w Lutnie niezbędna. W salach gimnastycznych jest tłok, kluby się nie mieszczą, nie wspominając o korzystaniu rekreacyjnym przez drużyny amatorskie. Popieram. Dobrze ze poseł Schreiber się zainteresował, jakby załatwił kasę to byłby to prawdziwy sukces kutnowskiego sportu. 21:53, 10.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

molik!molik!

1 2

Tak jest popieram hala jest bardzo potrzebna - sportowo- widowiskowa ! 19:41, 12.07.2017


TereskaTereska

25 7

A dzisiaj 10 właśnie. W stolicy znów kolejny marsz faszystów (dla zmyłki falangiści odśpiewali - ojczyznę wolną pobłogosław panie, że niby procesja jak w Boże Ciało bo z księdzem - ale nie z nami te numery Bruner. Jak tę rozmodloną władzę Polacy pogonią przy kolejnych wyborach i
odsuną od koryta, to już nie będzie " ... pobłogosław panie a chórem zawyją - "... ojczyznę dojną racz nam zwrócić panie".A ja nic - poparzyłam na to TV Info opłacane przez garstkę ludzi,posłuchałam i idę sobie do Carrefoura, a po drodze mijam Sheila - a tam ostro w oczy bije, że benzyna po 4,39. Myślę sobie a zrobię sobie na tle tej benzyny po 4,39 fotkę - drugi raz takiej ceny to ja już długo nie ujrzę. PODWYŻKA A RACZEJ NOWY PODATEK- i ja to nawet rozumiem tych falangistów, że bez krępacji wsadzają swe narodowe łapki do mojej kieszeni - wszak wcześniej to taki Gomułka wybudował podobno nawet 1000 szkół na tysiąclecie, to niby dlaczego obecna narodowo - katolicka opcja o faszystowskim zacięciu nie może dajmy na to wybudować 1000 pomników dla upamiętnienia brata współcześnie rządzącego nami satrapy SŁOWIAŃSKIEGO EL CAUDILLO. Pomniki kosztują to i nie dziwota, że jeszcze w lipcu wzrosną ceny benzyny i oleju napędowego. A po wakacjach - a po wakacjach to przyjdzie kolej na kolejne podwyżki - a to za wodę a to za energię. A pod koniec roku , to nawet za powietrze, którym oddychamy. Jest projekt, że jedyne co 10 oddech tym sfatygowanym powietrzem będzie jeszcze przez jakiś czas zwolniony od podatku. Jeżeli tak właśnie ma wyglądać ta zmiana to ONA NIE JEST DOBRA A - ONA JEST H****A ! 23:01, 10.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JordanJordan

9 29

Hala jest potrzebna w takim miescie jak Kutno i dobrze że PiS to wspiera. Rzymkowski niech spada na drzewo. Po sylwetce widać że sportu nie lubi. Młody spaślak. Wstyd. 23:14, 10.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sławek z KutnaSławek z Kutna

8 29

No wreszcie jest poseł który chce ściągnąć pieniądze do Kutna. Brawo dla posła Schreibera, bo działa konkretnie, a nie ściemnia jak inni. Swoją drogą jeśli poseł Rzymkowski uważa, że hala sportowa to zbytek, to niech zobaczy ile jest ludzi z nadwagą, ludzi z nadciśnieniem przed trzydziestką, którzy sportu nie zaznali. A propos ile lat ma poseł Rzymkowski? Może warto zadbać o kondycję np. na hali sportowej? 00:07, 11.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JarząbekJarząbek

1 0

Łubudubu, niech żyje nam. To ja mówiłem :) 06:22, 13.07.2017


Kibic Sławek K. byłyKibic Sławek K. były

8 25

Infrstruktura sportowa to zdrowsze społeczeństwo, mniej chorób, dłuższe życie. Poparcie tej inicjatywy to oczywistość - duże THANKS dla ministra Schreibera za rozpoczęcie starań! 00:25, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca PiSWyborca PiS

21 3

Dziękujemy panie pośle Schreiber za popieranie pomysłów prezydenta Burzyńskiego, które mimo deklaracji de facto zadłużają nasz samorząd i są sprzeczne ze stanowiskiem lokalnych struktur PiS w tej sprawie. Może pan nie wie, ale prezydent Burzyński, obecnie bezpartyjny wywodzi się z Unii Wolności, podobnie jak jego zastępca pan Wdowiak i starosta Debich. Jest to jedno środowisko polityczne, tzw. bezpartyjne - ta formuła jest aktualnie wygodniejsza, a ideowo i genetycznie najbliżej im do Platformy Obywatelskiej. Wchodzi pan do miasta, którego nie zna, otacza się pan ludźmi takimi jak pan Jóźwiak - osoba zaufana postkomunistycznej lewicy w Kutnie, członek władz miasta i później powiatu, kiedy postkomuna rządziła w kutnowskich samorządach, czy pan Reterski - były działacz "Samoobrony", a teraz ta deklaracja. Takimi wypowiedziami niestety nic pan nie buduje, a jedynie wprowadza ogromne zamieszanie. W swojej istocie są to działania wymierzone przeciwko kutnowskim strukturom partii rządzącej w Polsce, czyli przeciwko Prawu i Sprawiedliwości. 01:45, 11.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wyborca PiS ale prawWyborca PiS ale praw

8 3

Na odległość nieudacznika. Wszystkich deprecjonuje, a sukcesów zero. I co z tego ze byli w UW? W porę odeszli i pracują dla samorządu. Reterski uratował szpital w poprzedniej kadencji. Lokalne struktury PiS, a co to takiego? Kłopotowski z Papadiuch? Lokalne struktury PiS od kilku lat błagają o odsunięcie Klopotowskuego od ciągłego, uporczywego kandydowania na posła, europosła, prezydenta , bo wszędzie dostaje lanie. I tak będzie nadal. To samo dotyczy kompromitujących porażek w wyborach do Rady Miasta Kutna- przy poparciu 35% w kraju w Kutnie pod wodzą pana pełnomocnika Klopotowskuego ani jednego mandatu radnego. Podobna porażka w Radzie Powiatu - 7 mandatów radnych i zero władzy w zarządzie. Kto negocjował koalicję pan Kłopotowski i ... znowu porażka. Dobrze ze chociaż w sejmiku jest Baryła, a w Radzie Miasta Kutna Jóźwiak. Obaj coś potrafią załatwić dla województwa i miasta Kutna gdzie żyjemy. A radni powiatowi pod przywództwem KK funjcjonują w totalnym chaosie, żadnych szans na przejęcie władzy po wyborach, bo z Klopotowskim nie rozmawia ani szefostwo PSL, ani Debich, ani Gal Grabowska. PiS czeka dalszy margines i upadek w pow. kutnowskim. 02:38, 11.07.2017


RoloRolo

7 0

He, he... Reterski tak ratował szpital, że kiedy jako członek zarządu przejmował nad nim współnadzór w 2010 roku, to szpital był oddłużony, a kiedy kończyła się kadencja w 2014 roku i odchodził z zarządu, to szpital miał kilkanaście milionów długu. To sie nazywa ratowanie. Gal - Grabowska nie jest partnerem dla nikogo - w czasie jej kadencji jako starosty sprzedano przychodnie, sprzedano PKS aby nie ogłosić jego upadłości oraz zostawiono nastepcom kilkanaście milionow długu w szpitalu. To miala być "nowa jakość". 12:58, 11.07.2017


Wyborca PiS ale prawWyborca PiS ale praw

23 1

Na odległość nieudacznika. Wszystkich deprecjonuje, a sukcesów zero. I co z tego ze byli w UW? W porę odeszli i pracują dla samorządu. Reterski uratował szpital w poprzedniej kadencji. Lokalne struktury PiS, a co to takiego? Kłopotowski z Papadiuch? Lokalne struktury PiS od kilku lat błagają o odsunięcie Klopotowskuego od ciągłego, uporczywego kandydowania na posła, europosła, prezydenta , bo wszędzie dostaje lanie. I tak będzie nadal. To samo dotyczy kompromitujących porażek w wyborach do Rady Miasta Kutna- przy poparciu 35% w kraju w Kutnie pod wodzą pana pełnomocnika Klopotowskuego ani jednego mandatu radnego. Podobna porażka w Radzie Powiatu - 7 mandatów radnych i zero władzy w zarządzie. Kto negocjował koalicję pan Kłopotowski i ... znowu porażka. Dobrze ze chociaż w sejmiku jest Baryła, a w Radzie Miasta Kutna Jóźwiak. Obaj coś potrafią załatwić dla województwa i miasta Kutna gdzie żyjemy. A radni powiatowi pod przywództwem KK funjcjonują w totalnym chaosie, żadnych szans na przejęcie władzy po wyborach, bo z Klopotowskim nie rozmawia ani szefostwo PSL, ani Debich, ani Gal Grabowska. PiS czeka dalszy margines i upadek w pow. kutnowskim. 02:51, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taka jest prawdataka jest prawda

23 2

To, że cokolwiek nie jest na rękę kutnowskiemu matołowi i jego dworowi leserów to dobrze ,bo ten oszołom kwalifikuje się do specjalnego ośrodka, ale pan panie Schroeiber naprawdę szkodzi miastu wspierając komunę w osobie burzy. Lokalnych struktur PiS nie ma i dlatego tacy jak pan mogą bezkarnie szkodzić. Ile to już razy zwracaliśmy się do Kaczyńskiego, który o wszystkim musi wiedzieć i nieudolnego kłopota toleruje? Wiele razy ! Jeżeli niektórzy mieszkańcy Kutna myślą ,że kłopot działa tu bez zgody prezesa to się mylą. Kiedyś to samo mówiono o Stalinie: urzędnicy źli tylko batiuszka Stalin nic o ich przestępstwach nie wie. A on wiedział i jeszcze podjudzał, o wszystkim wie też Kaczyński ale idiota kondzio jest im przydatny. Matoł jest potrzebny bo umie rozwieszać plakaty i w niczym nie przeszkodzi bo jest za *%#)!& . Taka jest prawda i o PiS czego przykładem jest ten poseł będący niby w PiS a działający na szkodę już nie tylko tej partii ale całej Prawicy -i to hańba. Niech pan nas Schreiber zostawi w spokoju i tu nie przyjeżdża, no chyba że na audiencję do burzy o ile ten zechce pana przyjąć !!!!!! 07:42, 11.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czasczas

13 0

już, czas najwyższy aby kutnowski matoł dyzma chłopek tosiu odszedł w niebyt tak samo zresztą jak ten jeden i drugi poseł. nie damy się juz nabrać bo głosując na woźniaka i schreibera to jakbyśmy głosowali na burzę . dość zdrad ze strony politykierów i robienia z nas wałów 07:56, 11.07.2017


skandaliczne dzialanskandaliczne dzialan

22 3

No to mamy 'wielkich i prawdziwych' pisowców: matoł dyzma kłopot, bydgoski poseł i dawny wiejski bakałarz 'świątobliwy' Tadziu . Wszyscy tyle samo warci i na dodatek działają 'dla dobra miasta', tfu ! 08:07, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

250 ulic250 ulic

6 5

"1/3 dróg w Kutnie to drogi gruntowe"

Mam wrażenie, że to nie jest prawda. 08:11, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

catcat

18 6

Bydgoszcz wyrzuciła tego posła ze swojego miasta za różne brzydkie działania, to zameldował się w Zduńskiej Woli. My też mu dziękujemy. Naszym jedynym posłem jest Tomasz Rzymkowski 08:52, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PabloPablo

9 0

Dwie kwestie:
1. Naprawdę ktoś myśli że PiS chce "wesprzeć" Burzę?:) Jest przygotowany projekt, są pomysły, PiS udostępni środki i podobnie się pod całą imprezę. Potem przy wyborach powiedzą "myśmy to załatwili". To prawda, to jedna sitwa. Co z tego że z różnych partii? A w praktyce wygląda to tak, że klepią się po plecach próbując jednocześnie wyd...ać jeden drugiego.
2. Poseł Woźniek chyba wsadza Burzę na małą minę mówiąc że wniosek był źle przygotowany i wystarczyło go poprawić. Ale gdzie tam... przecież Burza nie będzie układał się ze wstrętnym PiS nie? Najwyraźniej uznał że lepiej zadłużyć miasto a lata i wchodzić w ppp byleby tylko nie dać pola do poPISu (Hihi) Woźniakowi :) A na konferencji mówił że uwalanie wniosku to "decyzja polityczna" tymczasem wg Woźniaka wniosek był źle przygotowany. I bądź tu mądry... Chyba najrozsądniej jest założyć że obaj kłamią. 08:53, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zniesmaczonyzniesmaczony

19 2

Jeżeli chcecie panowie robić sobie kampanię wyborcza to nie kosztem społeczeństwa tylko ze swojej kieszeni. Dlaczego nie interweniowaliście , nie robiliście zebrań w sprawie zgłaszanych do was ważniejszych spraw , panie pośle ? Chociażby w sprawie szpitala , czy pełnomocnika PiSu ? Dlaczego panie radny nie zainteresował się pan też szpitalem będąc radnym w mieście i w powiecie? Przecież to ważniejsze niż piłeczka , czyż nie?Co chcecie ugrać? Strzeliliście pisowi między oczy.Zróbcie zebranie w szpitalu z załogą lub z mieszkańcami ,ale tymi pozostałymi w większości niż ci od piłeczki. 09:57, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Solidarna PolskaSolidarna Polska

0 25

Przestańcie ujadać na posła Woźniaka. W dodatku w komentarzach są przełamania - nie jest posłem PiS, lecz Solidarnej Polski. To najlepszy poseł w historii polskiego parlamentaryzmu, w dodatku patriota i mieszka pod Kutnem. Oby został wybrany na piątą kadencję 10:00, 11.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ty...Ty...

13 0

z niego taki poseł jak z ciebie publicysta - ta sama "wielkość", hahahahahahahaha 13:43, 11.07.2017


JaJa

2 0

Proszę o podanie konkretnych działań dla Kutna i powiatu. Mnie osobiście zawiódł. 06:26, 13.07.2017


Niutek Niutek

1 0

tak najbardziej leniwy poseł Woźniak Tadusz Interpelacje, którym nadano bieg 26 Zapytania, którym nadano bieg: 3 Sie chłop narobił. http://www.sejm.gov.pl. Przestań człeku bajki opowiadać. Nie wiem czy jest tam bardziej leniwy poseł. Mam nadzieję, że to ostatnia kadencja tego jegomościa. Można sprawdzić ile interpelacji zgłosił przez lata siedzenia w Sejmie. 09:07, 13.07.2017


Lubię PiSLubię PiS

3 21

Dla mnie życzliwe zabieganie o pieniądze dla sportu kutnowskiego to wielka sprawa, bez znaczenia są poglądy polityczne, bo taka hala sportowa zostanie w Kutnie i będzie przez dziesiątki lat służyć młodzieży i dzieciom oraz sportowcom. Świetnie, że poseł Schreiber zaangażował się w tę sprawę. 10:12, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KalenikKalenik

2 18

Wszyscy, którzy tu psioczą na posła Schreibera albo zle życzą PiS albo maja z nienawiści ograniczone umysły. Czas najwyższy aby PiS zaczą zdobywać powoli nowy elektorat i interesować się innymi obszarami życia społecznego. Tego brakuje. PiS jak wiadomo przykłada dużą wagę do polityki historycznej, do szeroko rozumianego patriotyzmu, religii itp. Ale żeby zdobyć szersze poparcie społeczne wykraczające poza żelazny elektorat trzeba z tego zaścianka wyjść na szerszy świat. Inicjatywa radnego Józwiaka i poparcie jej przez posła Schreibera to krok w dobrym kierunku. Społeczeństwo to doceni a głos tych, którzy chcą by w Kutnie hala była do tej pory przypisany był z przyzwyczajenia do Burzyńskiego. Czas to zmienić bo przegramy kolejne samorządowe wybory i Burza będzie rządził dożywotnio. Wiecej rozumu a mniej emocji, zwolennicy PiS. 12:52, 11.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

głupi jesteśgłupi jesteś

12 0

Ani Schreiber ani Kłopotowski to nie PiS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oni szkodzą PiS -owi !! 13:33, 11.07.2017


skwskw

20 3

PiS bez Jóźwiaka, Schreibera i Kłopotowskiego - TAK, inaczej nie będzie PiS-u w Kutnie 13:03, 11.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BrawoBrawo

7 0

i jeszcze raz brawo bo nie chcemy tutaj tych ludzi !! 13:36, 11.07.2017


Do KalenikDo Kalenik

4 15

To nie zwolennnicy PiS psioczą, tylko z Ruchu Kukiza. Kukiz rozczarowuje, myślałem, że zależy mu na zdrowym społeczeństwie, przecież tysiące ludzi u nas uprawiają sport. 13:21, 11.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nieprawdanieprawda

13 0

popieraliśmy PiS ale tu w Kutnie ta partia nie istnieje a my nie chcemy aby jakiś schreiber nam tu rządził. zapraszamy do jego miasta Bydgoszczy 13:35, 11.07.2017


żle panie Schreiber żle panie Schreiber

17 3

No to się pan poseł obnażył i przy tej okazji zblamował. Zamiast wpierać reformy rządu to pan poseł bawi się politykę lokalną. Nie byłoby w tym nic złego, bo przecież zarzucamy i słusznie, np. Woźniakowi że się w sprawy dotyczące dobra miasta nie angażuje wcale od kilkunastu lat tylko udaje celebry tę. Jednak w tej sprawie poseł Schreiber nie stanął po dobrej stronie mocy. Wsparł tę bardzo złą i to ?zaprocentuje? w wyniku wyborczym, tutaj w Kutnie. No chyba że pan poseł poprosi kolegę prezydenta do którego mu tak blisko. Ten człowiek ma swoich ludzi w nadmiarze i być może, po odpowiednio skierowanej prośbie i audiencji pomoże znowu zdobyć mandat. Żałosne to jest ? . 13:37, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwolennik prawa i spzwolennik prawa i sp

20 3

panie pośle Schreiber proszę zwinąć to swoje biuro poselskie z tym milczącym gostkiem i przenieść się do swojego miasta. Nam, ludziom związanym emocjonalnie z Prawica nie jesteście tu potrzebni tak samo jak świątobliwy pielgrzym - nierób 13:41, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prośba do p. SchreibProśba do p. Schreib

19 2

Panie weź się pan lepiej za prawdziwe problemy, których tu nie brakuje. Tylko czy się panu chce? Wątpię ! 13:47, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

16 3

Nie chcemy w Kutnie Schreibera, Jóźwiaka, Woźniaka i Kłopotowskiego. Jeśli ma tu u nas być prawdziwy PIS to nie z tymi ludźmi. Kłopot jesteś nie tylko zbędny miast, ty jesteś największym hamulcowym jego rozwoju bo jesteś MATOŁEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 13:55, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kukiz antysport 15Kukiz antysport 15

5 13

Ruch Kukiza najwyraźniej ma gdzieś kibiców i kluby sportowe... 14:16, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkańcymieszkańcy

10 5

Cała ta sprawa z halą i Schrajbim ma jedno dno: chodzi o wylansowanie tego łysego jóźwiaka po to aby mieć wpływ na sprawy Kutna. Pomaga im w tym bardzo fakt że burzy jest to na rękę a kłapouch kłopot ? matoł w ogóle przez swój niski intelekt nie jest partnerem do rozmowy dla kogokolwiek. To ludzie z tego samego układu którzy tylko przybrali różne maski. Myślę że propozycja Kukiza o tym aby z pominięciem partii wybrać samemu lokalnych i sprawdzonych ludzi na swoich radnych, wójtów i prezydentów. Chyba tylko *%#)!& tego nie rozumie że wkrótce wybory i burza bis ? jóźwiak ma dać młodym zwłaszcza kiełbasę wyborczą w postaci WIRTUALNEJ HALI. 18:44, 11.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StefanStefan

8 2

Cała ta sprawa wydaje się być dęta. Mamy medialną zagrywkę przed wyborami. Burzyńskiego nie ma, a padają deklaracje. To jest taki socjotechniczny bączek. Cyrk się zacznie, jak ostro wkroczą do przedwyborczych rozgrywek przedstawiciele Czerwonego Bractwa - Wojciech hEros i arChanioł Józwenko. 00:28, 12.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NickNick

6 3

Popieram tutaj posła Rzymkowskiego- uważam, że są pilniejsze potrzeby niż hala. 06:13, 13.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie chcmy halinie chcmy hali

1 0

My Polacy mamy przegwizdane: w polityce wybieramy między dżumą (seplon i jego świta oraz łebski), a cholerą (misiewicze posłowie Grzesiowie, tadziowie pielgrzymi czy pustogłowe kłopoty). Jak widać jedno i drugie to naprawdę jedno i to samo towarzycho wzajemnej adoracji. Nich to wszystko szlag trafi. PIS oszukał nas po raz kolejny. Trzeba stworzyć oddolny ruch samorządowy a partie niech rządzą w Warszawie, Bydgoszczy czy Sieradzu. Ciekawe co na to pan Kaczyński? Czy wie co w terenie robią jego ludzie jak np. pan grzesio sch.?
13:44, 02.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%