Zamknij

Inwestycja w pozycjonowanie. Dlaczego marketing w sieci się opłaca?

10:11, 20.06.2018 (.) Aktualizacja: 10:12, 20.06.2018
Skomentuj

Internet to rzeczywistość przez którą każdego dnia przelewają się miliony ludzi zainteresowanych danymi usługami, produktami oraz markami. Znaczna większość użytkowników sieci do nawigacji między stronami używa usług największej na świecie wyszukiwarki o nazwie Google. Nie trudno zatem zauważyć, że firmy notowane lepiej przez technologicznego giganta w ostatecznym rozrachunku przyciągną znacznie więcej potencjalnych klientów. Zatem jeśli dotąd nie pomyślałeś jeszcze o promowaniu swojego sklepu online w sposób gwarantujący awans do czołówki wyników wyszukiwania, powinieneś przeczytać poniższy artykuł.

Zyskaj konkurencyjną witrynę dzięki SEO

Google w sporządzaniu listy najtrafniejszych rezultatów w danych zapytaniach posługuje się trzymanym w tajemnicy algorytmem, rozważającym ponad dwieście aspektów budowy i statystyk każdej witryny sieciowej. Aby więc wspiąć się na szczyt propozycji wyszukiwarki, musimy doskonale znać czynniki istotne dla twórców mechanizmu. Najlepiej więc będzie, jeśli w walce o wyższą pozycję zdamy się na pomoc kogoś, kto na przechytrzaniu robotów kalifornijskiej korporacji zjadł zęby. Profesjonalny pozycjoner jest ważnym ogniwem każdej agencji marketingu internetowego, głównie przez swoje doświadczenie i rozległą wiedzę w materii globalnej pajęczyny. Pracę nad poprawą naszej lokaty w wynikach wyszukiwania zacznie on od tak zwanego SEO, a więc optymalizacji strony z myślą o zaleceniach i wymogach Google. W toku prac zmieni się przede wszystkim kod strony wraz z kształtem skryptów, meta opisów i tagów – wpłynie to na szybkość ładowania się projektu a także wytworzy responsywny szablon WWW, który zapewni komfort użytkowania na wszystkich popularnych urządzeniach. Optymalizacja dotknie też strukturę strony i mapę serwisu, nie omijając przy tym elementów najważniejszych, takich jak menu czy nawigacja. Na koniec dostosowana zostanie treść, która nasycona odpowiednimi frazami zacznie apelować nie tylko do zainteresowanych odbiorców, lecz także do robotów skanujących adres (na podstawie: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/).

Jak pozycjonowanie podnosi sprzedaż naszych produktów?

Po zakończeniu SEO, które jest fundamentem skutecznego zabiegania o pozycję w wyszukiwarce, otrzymujemy stronę dostosowaną do aktualnych trendów oraz potrzeb internautów. Kolejny krok w kampanii pozycjonowania zakłada zwiększenie naszej obecności w najbardziej relewantnych obszarach sieci. Decydujące okazuje się pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących z różnych zakątków webu do naszej domeny. Im więcej połączeń o lepszej jakości, tym większa szansa na organiczną migrację użytkowników pod nasz wirtualny dach. Pozycjoner dołoży również starań, by zamieszczane w witrynie artykuły odpowiadały na problemy naszego targetu, a w rezultacie przyciągały odpowiednią ilość klikających. Content marketing nie będzie się jednak ograniczał jedynie do obszaru firmowego bloga, nie można bowiem zaniedbywać aktywności na forach branżowych oraz w social mediach. Całokształt tych procesów po względnie niedługim czasie zaowocuje osiągnięciem czołowej pozycji w wynikach Google, co z kolei znajdzie odzwierciedlenie w liczbie odwiedzających nasz serwis jeszcze przez długi czas i realnie wpłynie na sprzedaż.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%