Zamknij

Jak wybrać profesjonalną drukarnię do przygotowania materiałów reklamowych?

17:48, 28.12.2018 (.) Aktualizacja: 17:50, 28.12.2018
Skomentuj

Druk reklamowy może przybierać bardzo zróżnicowane formy. Zaliczają się do niego drobne materiały reklamowe takie, jak ulotki, wizytówki i plakaty, jak i wielkoformatowe realizacje, które najczęściej trafiają na ściany budynków, billboardy oraz słupy ogłoszeniowe. Firmy, które pragną, aby przygotowaniem ich materiałów promocyjnych zajęła się dobra drukarnia muszą poświęcić nieco czasu na jej wybór.

Oferowane usługi a indywidualne potrzeby klienta

Najważniejszym kryterium wyboru drukarni powinien być zakres oferowanych przez nią usług. Wśród nich powinien znaleźć się także druk reklamowy, który chcemy zrealizować. Zanim wybierzemy konkretnego wykonawcę sprawdźmy więc, jakie usługi z zakresu materiałów reklamowych są przez niego aktualnie realizowane. Nie wszystkie drukarnie będą bowiem w stanie przygotować dla nas zarówno druk reklamowy wielkoformatowy, jak i mniejsze realizacje.

Warto także postawić na drukarnię, która oferuje szeroki oraz zróżnicowany zakres usług. Istotnym kryterium wyboru będzie także realizowanie przez nią zamówień niestandardowych, co pozwoli na skorzystanie z jej usług w praktycznie każdej sytuacji. Wybór drukarni z rozbudowaną ofertą usług zapewni nam możliwość korzystania z oferty jednej firmy oraz zwrócenia się do niej także w przyszłości, kiedy będziemy potrzebowali wykonania innych form druku reklamowego.

Jakość na papierze – próbki materiałów i wydruków

Najistotniejszym kryterium wyboru drukarni jest jakość świadczonych przez nią usług, która powinna być na najwyższym możliwym poziomie. Ma to szczególne znaczenie w przypadku druku reklamowego, który musi być niezwykle starannie zrealizowany z dbałością o najdrobniejsze detale. Pamiętajmy także, że wysoka jakość zwykle idzie w parze z ceną, dlatego zastanawiając się nad tańszą ofertą koniecznie sprawdźmy, co dostaniemy w zamian.

Zapoznając się z realizacjami wybranego wykonawcy warto osobiście obejrzeć oraz ocenić jakość papieru, na którym wykonany zostanie nasz druk reklamowy. Poprośmy także o pokazanie przykładowych projektów zbliżonych do naszego, co pozwoli ocenić jakość wydruku oraz jego trwałość. Koniecznie sprawdźmy, czy tusz się nie rozmazuje, czy grafika jest wyraźna i precyzyjnie naniesiona oraz czy papier posiada pożądany odcień, grubość oraz fakturę.

Profesjonalna obsługa i wsparcie drukarni w realizacji projektów

Nie mniej istotna przy wyborze drukarni jest także jakość obsługi oraz podejście do klienta. Kontaktując się z wybranym wykonawcą zwróćmy uwagę na to, jak szybko odpowiada on na nasze zapytania i czy stara się wychodzić naprzeciw naszym oczekiwaniom. Jeśli już na samym początku współpracy zauważymy, że musimy się niemal dopraszać o przygotowanie wyceny to znak, że lepiej poszukać bardziej profesjonalnego wykonawcy.

Dobra drukarnia powinna także umieć doradzić klientowi w wyborze odpowiednich dla niego rozwiązań. Decydując się na przygotowanie druków reklamowych nie każdy z nas bowiem wie, czym jest uszlachetnienie, jaki format wydruku wybrać oraz na jaki papier się zdecydować. W tym wszystkim powinna nam pomóc obsługa drukarni, która przedstawi najlepsze rozwiązania oraz doradzi wybór tego, który najlepiej sprawdzi się przy naszym projekcie.

Partnerem artykułu jest portal Reklama oferujący druk reklamowy - więcej na Reklama.pl.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%