Zamknij

Dlaczego warto skorzystać w gotowych szablonów do e-commerce?

15:31, 26.11.2021 . Aktualizacja: 15:31, 26.11.2021
Skomentuj

Prowadzenie swojego własnego sklepu internetowego to doskonały sposób na dochodowy biznes. Korzystanie z platformy zakupowej to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, dlatego to rozwiązanie zyskuje coraz większą liczbę zwolenników. Założenie e-sklepu może zająć Ci kilka minut, a to dzięki gotowym szablonom. Sprawdź, jak to zrobić.

Zadbaj o podstawy

Założenie sklepu internetowego wiąże się z dopełnieniem formalności, takich jak wybór formy działalności, opodatkowania, rejestracja przedsiębiorstwa oraz zgłoszenie do ZUS. Obowiązkowym elementem jest także wykupienie serwera oraz domeny. Tworzeniem strony powinien zająć się informatyk, natomiast aspektem wizualnym – grafik. Możesz jednak postawić na szybsze i prostsze rozwiązanie, jakim są gotowe szablony (https://sklep.growcommerce.pl/shoper-szablony-rwd). W pakiecie otrzymasz skórkę, którą możesz użytkować już od momentu uruchomienia sklepu i stopniowo dostosowywać do swojej marki oraz preferencji klientów. Instalacja jest niezwykle łatwa, a w razie problemów możesz liczyć na wsparcie ze strony profesjonalistów. Dopieszczą oni także takie elementy jak kolorystyka szablonu, grafiki i ich ułożenie na stronie, a także treści. Możesz wybierać między pakietami i dostępnymi w nich opcjami oraz dobierać dodatki. Postaw na najlepsze rozwiązanie dla Twojego sklepu internetowego.

Zalety korzystania z gotowych szablonów

Szablony sklepów internetowych (https://sklep.growcommerce.pl/) to doskonałe rozwiązaniem, gdy chcesz szybko rozpocząć swoją działalność. Instalacja oraz konfiguracja wykonywana przez specjalistę  potrwa jedynie kilka minut. Wszelkie modyfikacje wdrażane są w kopii zapasowej, dzięki czemu są niewidoczne dla klientów i nie powodują żadnych przestojów w działaniu sklepu. Ułatwieniem jest również szeroki wybór szablonów, które mogą być doskonałą inspiracją dla finalnego wyglądu strony. To także zdecydowanie tańszy sposób na przejrzystą i atrakcyjną wizualnie witrynę niż ta zaprojektowana przez grafika.

Sklep internetowy a tradycyjny

W przeciwieństwie do tradycyjnych lokali, prowadzenie sklepu internetowego to znacznie mniejsze ryzyko. Przede wszystkim nie ponosisz kosztów stałych za wynajem pomieszczenia. Dodatkowo jeśli samemu produkujesz oferowane dobra, nie musisz ich robić na zapas i tracić niepotrzebnie czas i materiał. Personalizacja to doskonały pomysł na wyróżnienie swoich  usług wśród konkurencji oraz podwyższenie wartości produktów. Działalność w Internecie da Ci również dostęp do szerokiego grona odbiorców oraz do narzędzi marketingu, takich jak newsletter, płatne reklamy, czy profil na portalu społecznościowym. To świetny sposób, by docierać do nowych klientów i zwiększyć wyniki sprzedaży.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%