Zamknij

Pozycjonowanie stron w Chorzowie

16:29, 24.02.2020 (.) Aktualizacja: 22:15, 24.02.2020
Skomentuj

Pozycjonowanie stron w Chorzowie to usługa, z której korzysta coraz więcej przedsiębiorców. Jest to szczególnie zauważalne w tak konkurencyjnych regionach, jak Górny Śląsk, gdzie o każdego klienta może rywalizować nawet kilkanaście firm znajdujących się w obrębie zaledwie kilkudziesięciu kilometrów. Z tego powodu skupienie się na promocji strony www jest bardzo skutecznym sposobem na budowę marki oraz zaznaczenie swojej pozycji w internecie.

Pozycjonowanie stron Chorzów – sposób na zdobycie przewagi na konkurencyjnym rynku

Górny Śląsk to jeden z najbardziej rozwiniętych gospodarczo regionów naszego kraju, a sam Chorzów jest jednym z głównych miast w okolicy i pełni rolę ważnego ośrodku miejskiego mieszczącego się w południowej części Polski. Obecnie w mieście żyje ok. 110 tysięcy mieszkańców, a pierwsze wzmianki o osadzie pochodzą już z 1136 roku. Następnie wieki i zachodzące na ich przestrzeni zmiany sprawiały, że Chorzów stopniowo stawał się coraz większym ośrodkiem. W mieście znajdziemy wiele interesujących zabytków, a od pewnego czasu również liczne, świetnie prosperujących firmy. Górny Śląsk to region, w którym funkcjonuje wiele większych i mniejszych działalności. Dodatkową konkurencję dla przedsiębiorców z Chorzowa stanowią firmy z innych pobliskich miejsc, ponieważ z racji niewielkich odległości klient może zdecydować się na krótki wyjazd do usługodawcy znajdującego się kilkanaście kilometrów dalej. Jedynym sposobem na poradzenie sobie z tak trudnym zadaniem, jak promocja firmy, jest pozycjonowane stron w Chorzowie.

Pozycjonowanie stron Chorzów – co to jest?

Pozycjonowanie stron w Google to złożony proces, który obejmuje m.in. audyt SEO, optymalizację strony, link building oraz wiele innych podzadań. Głównym celem korzystania z takiej usługi jest poprawa pozycji witryny internetowej w wynikach wyszukiwania w Google lub w innych wyszukiwarkach. Zazwyczaj z takiego rozwiązania korzystają mali i więksi przedsiębiorcy, blogerzy oraz organizacje, czyli osoby i instytucje, którym zależy na wykorzystaniu potencjału internetu do dotarcia do swojej grupy odbiorczej. Marketing internetowy jest bardzo istotny dla promocji firmy, ponieważ wyszukiwarki internetowe są pierwszym miejscem, gdzie szukamy informacji o produktach lub usługodawcach.  Specjaliści od SEO zajmują się analizą i oceną strony internetowej klientów i wdrażaniem ulepszeń, które sprawiają, że algorytmy Google zaczynają indeksować witrynę na wyższej pozycji. Strony www mogą być pozycjonowane tylko dzięki poprzez połączenie działań na stronie (SEO on-site), jak i poza nią (SEO off-site).

Co składa się na pozycjonowanie stron w Chorzowie?

Pozycjonowanie stron w Chorzowie to najskuteczniejszy sposób na zapewnienie swojej firmie długoterminowego rozwoju i stopniowego docierania do większej liczby potencjalnych klientów. Przedsiębiorcy powinni jednak korzystać z pomocy specjalistów, ponieważ wdrażanie nieodpowiednich zmian mogą sprawić, że strona straci swoją obecną pozycję lub nawet zostanie ukarana przez Google. Każdy specjalista stosuje różne strategie, jednak do najpowszechniejszych działań mających na celu pozycjonowanie stron Chorzów zaliczamy np. wybór słów kluczowych, content marketing, optymalizację kodu źródłowego strony, link building oraz wiele innych.

Aby współpraca z klientem mogła przebiegać w odpowiedni sposób satysfakcjonujący obie strony, konieczne jest jasne określenie celów i zdecydowanie, pod jakie słowa kluczowe będzie pozycjonowana strona. Naturalnym wyborem jest pozycjonowanie strony pod słowa kluczowe, które są wpisywane przez osoby zainteresowane zakupem, jednak zazwyczaj wiąże się to z większą konkurencją. SEO-wcy zajmują się również audytem SEO, czyli przygotowują analizę i raport zawierający informacje o optymalizacji strony. Następnie na podstawie uzyskanych danych i ustalonych celów wprowadza się zmiany na stronie. Bardzo ważną częścią pozycjonowania jest content marketing, czyli publikacja wartościowych artykułów. Powiązane jest to z link buildingiem, czyli tworzeniem profilu linków wychodzących z innych stron.

Jak można pozycjonować stronę w Chorzowie?

Każda firma i każdy przedsiębiorca mają nieco inne potrzeby, ambicje i cele. Wiąże się to z różnymi możliwościami i budżetem firmy oraz rodzajem branży, w której funkcjonuje. Z tego powodu pozycjonowanie stron w Chorzowie może być realizowane w różnych formach. Jedną z nich jest Local SEO, czyli pozycjonowanie lokalne. Taki rodzaj pozycjonowania ma na celu poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania charakterystycznych dla obszaru, w którym znajduje się firma. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, które posiadają tylko jedną lub kilka siedzib i mogą świadczyć usługi tylko na miejscu. Nieco inną taktykę trzeba przyjąć przy pozycjonowaniu sklepów internetowych. Osoby prowadzące sklepy internetowe stanowią dużą część klientów agencji i freelancerów zajmujących się SEO. Branża e-commerce wyróżnia się szczególną konkurencją, jednak „przebicie się” spośród setek sklepów pozwala na osiąganie pokaźnych dochodów. Marketingowcy muszą w takiej sytuacji skupić się na analizie zachowań internautów oraz wykorzystaniu potencjału content marketingu.

Mniejsze i świeższe strony mogą odnieść największe korzyści dzięki tzw. pozycjonowaniu na długi ogon. W takiej sytuacji skupiamy się na pozycjonowaniu strony dla bardzo precyzyjnych keywords, które wskazują na dużą wiedzę internauty i gotowość do skorzystania z oferty. Nieco mniej popularnym rodzajem pozycjonowania jest tzw. SERM, czyli pozycjonowanie wizerunkowe. Decydując się na takie rozwiązanie, przedsiębiorcy liczą głównie na budowę swojej marki online, zdobycie dobrych opinii oraz zwiększenie rozpoznawalności. Innym rozwiązaniem jest pozycjonowanie ukierunkowanie na optymalizację współczynnika konwersji. Polega to na dążeniu do zwiększenia liczby internautów, znajdujących się na stronie klienta, który decyzją się na skorzystanie z oferty. W tym celu kontroluje się m.in. zachowanie klientów i nieustannie testuje sposoby, które mogą sprawić, że większy procent z nich będzie się decydować na zakup w sklepie lub np. wykonanie telefonu w przypadku strony firmowej.

Jakie są zalety pozycjonowania stron w Chorzowie?

Pozycjonowanie stron w Google umożliwia firmom z Chorzowa na zdobycie przewagi konkurencyjnej i wyprzedzenie swoich konkurentów w rywalizacji o uwagę i zaufanie klientów. To właśnie zaufanie odgrywa ogromną rolę w tym, jakie decyzje podejmują internauci. Kiedy widzimy, że strona okupuje najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, możemy oczekiwać, że zawiera bardzo rzetelne i wartościowe dane. Optymalizacja stron, która jest częścią procesu pozycjonowania, sprawia również, że wszyscy użytkownicy odwiedzający witrynę mają lepsze doświadczenia (User Experience), co jeszcze bardziej zachęca ich do skorzystania z oferty. Pozycjonowanie stron wiąże się z pewną inwestycją, a efekty mogą pojawić się dopiero po kilku miesiącach, ale w dłuższej perspektywie wysoka pozycja w Google jest najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%