Zamknij

Nowoczesne pozycjonowanie stron w Google pomoże Twojej firmie. Przekonaj się, ile daje obecność w TOP 5 wyszukiwarki

16:28, 09.01.2020 (.) Aktualizacja: 11:14, 09.09.2023
Skomentuj

Własna działalność to nie tylko satysfakcja płynąca z rozwijania biznesu, ale też wiele złożonych wyzwań do pokonania. Niewątpliwie jednym z nich jest poszerzanie bazy klientów – rekomendacje znajomych przydają się na samym starcie, jednak w dalszym etapie trzeba zainwestować w realnie efektywną reklamę. Tutaj najwięcej do zaoferowania małym i średnim przedsiębiorstwom ma internet, a w szczególności wyszukiwarka Google oraz pozycjonowanie stron. W końcu możliwość dotarcia do wielokrotnie większego grona odbiorców daje szalenie atrakcyjne perspektywy na przyszłość.

Strony z pierwszych miejsc wyników organicznych mają najwięcej wejść oraz konwersji

Google od lat należy do najpopularniejszych serwisów internetowych w całej globalnej sieci. Tylko w Polsce korzysta z niego ponad 94% wszystkich użytkowników, spędzając w nim średnio pół godziny dziennie. To ogromna rzesza ludzi, którzy poszukują informacji oraz porad na konkretne tematy, ale także potencjalnych klientów potrzebujących określonych towarów bądź usług. W dobrze pojmowanym interesie Twojej firmy jest, aby w wyszukiwarce znaleźć się jak najwyżej. Przecież na drugą stronę wyników zagląda zaledwie 2,5% internautów! Poprawiając rozmaite aspekty funkcjonowania serwisu www oraz dobierając właściwe frazy kluczowe, da się zwiększyć liczbę wejść z Google nawet o blisko 400%. Takimi wynikami szczyci się choćby agencja interaktywna INSEO, specjalizująca się w marketingu internetowym. Profesjonalne pozycjonowanie stron w Google stanowi zatem idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, w których dokładnie ogląda się każdą złotówkę przed jej wydaniem na reklamę. Pod warunkiem, że nad Twoją firmową witryną będzie pracował kompetentny zespół doświadczonych specjalistów.

Ciekawe treści zachęcają do pozostania na stronie. A każdy użytkownik może stać się przyszłym klientem

Aktualnie droga na szczyty wyszukiwarki jest znacznie dłuższa i bardziej kręta, niż jeszcze dekadę temu. A to za sprawą kolejnych usprawnień w algorytmach Google, które coraz lepiej radzą sobie z analizowaniem treści na stronach internetowych i rozpoznawaniem różnych „brudnych sztuczek”, mających na celu manipulowanie rezultatami w SERP. Organiczne wyniki wyszukiwania mają prezentować strony najlepiej dopasowane do zapytania wpisanego przez danego użytkownika, dlatego podczas pozycjonowania strony należy skoncentrować się na dopracowaniu kodu, zredukowaniu czasów ładowania do minimum oraz regularnym tworzeniu zajmujących, aktywizujących odbiorców treści. Trzeba też dobrze przemyśleć strategię pozyskiwania linków z zewnętrznych serwisów internetowych: portali branżowych, for dyskusyjnych itp. Warto to robić, gdyż dzięki ekspansji internetu wyszukiwarka Google stała się najważniejszym pośrednikiem pomiędzy konsumentami a oferującym swoje usługi oraz towary biznesem.

Źródło: https://www.inseo.pl/

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%