Zamknij

Biuro idealne, czyli jakie?

08:57, 14.08.2019 (.) Aktualizacja: 08:58, 14.08.2019
Skomentuj

Wynajęcie biura to możliwość szybkiego zyskania przestrzeni pod działalność firmy, bez konieczności nabywania nieruchomości na własność. Usługa wynajmowania przestrzeni biurowej stała się więc tak popularna, że przedsiębiorcy naprawdę mają duże pole do popisu. Jednakże, zatrzęsienie różnego rodzaju ofert sprawia, że czasem naprawdę trudno jest się zdecydować na konkretny lokal, a tym trudniej im bardziej mgliste są nasze oczekiwania. Obecnie, za najbardziej luksusowe lokale uznaje się te zlokalizowane w centrach dużych miast- pewnie nikogo nie zaskoczy, że najdroższa jest Warszawa, gdzie czynsz może być nawet o połowę wyższy od podobnego lokalu w centrum innego miasta. Kolejnymi istotnymi kwestiami jest to, czy dany lokal posiada łatwy dojazd, a także własny parking. Następnie bierze się pod uwagę komfortowy metraż i rozbudowaną infrastrukturę. Jednakże, czy faktycznie każdy przedsiębiorca marzy o takim właśnie biurze?

Idealne biuro do wynajęcia dla firmy- na co najbardziej zwracamy uwagę?

Wydawałoby się, że komfort i standard obiektu są cechami, które przedsiębiorcy stawiają na pierwszym miejscu. Tymczasem badania pokazują, że tak nie jest. Bezsprzecznie, od dłuższego już czasu cechą najistotniejszą, która najmocniej winduje ceny w górę jest lokalizacja. W praktyce oznacza to, że atrakcyjniejsze będzie biuro w centrum miasta o niższym standardzie od biura w gorszej lokalizacji, ale wyższym standardzie. Obok lokalizacji jest również jeszcze inna, ważna cecha danego obiektu- to, w jaki sposób jest on skomunikowany z pozostałą częścią miasta, a także czy posiada własny parking oraz czy w okolicy dostępne są różnego rodzaju lokale usługowe i gastronomiczne. Jak widać, wszystkie te kwestie się ze sobą łączą i są mocno związane z położeniem budynku, w którym lokal się znajduje.

Następne w kolejności jest to, jak biuro się prezentuje. Przedsiębiorcy doceniają różnego rodzaju udogodnienia, a więc na przykład pełne umeblowanie, zaaranżowana sala konferencyjna, klimatyzacja, monitoring czy też dostęp do szybkiego łącza internetowego. Idealne biuro do wynajęcia powinno być komfortowe do codziennej pracy. Na cenę oczywiście bardzo mocno wpływa też powierzchnia biura.

Jakie miasta w Polsce posiadają najwięcej lokali biurowych do wynajęcia?

Pierwsze miejsce od lat zajmuje Warszawa. Tutaj też znajdziemy najbogatszą ofertę obiektów biurowych, które są utrzymane w najwyższym standardzie. Tutaj też jest największy popyt na takie biura, a wszystko to sprawia, że wynajem w Warszawie będzie bezsprzecznie najbardziej kosztowny. Drugą pozycję na liście zajmuje Kraków, który posiada jednak swoją specyfikę ze względu na obszerną, zabytkową zabudowę miasta. Raczej nie możemy tutaj mówić o większych skupiskach biurowców czy całym dzielnicach- poszczególne obiekty ulegają rozproszeniu i rozlewają się na mapie miasta. Warto też wspomnieć, że zarówno w Warszawie, w Krakowie, jak i we Wrocławiu możemy nadal obserwować duży przyrost liczby lokali biurowych oferowanych na wynajem, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu tym tematem ze strony inwestorów.

Potrzebujesz odpowiedniego lokalu na wynajem? Sprawdź ofertę na: https://www.herbewo.krakow.pl/do-wynajecia-lokale-handlowo-uslugowe/

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%