Zamknij

Masz problem z pozyskiwaniem nowych klientów? To dlatego, że Twoja firma pozostaje niewidoczna w Google?u!

18:10, 11.06.2019 (.) Aktualizacja: 18:11, 11.06.2019
Skomentuj

Internet wkroczył już w niezliczoną liczbę aspektów codziennego życia wszystkich, którzy korzystają z dobrodziejstw nowoczesnych technologii. Dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą, oferujących rozmaite usługi bądź produkty, oznacza to konieczność prowadzenia wzmożonych działań z zakresu marketingu internetowego. Trzeba tutaj zwrócić szczególną uwagę na wyszukiwarkę Google – najlepsze, wręcz niewyczerpane źródło nowych klientów. Dlaczego? Odpowiedzi poszukamy razem ze specjalistami z agencji IN.

Coraz więcej ludzi zamawia różne rzeczy w sieci. Zadbaj o to, aby dostrzegli oni Twoją ofertę

O wyszukiwarce Google internauci pieszczotliwie mówią „wujek”. Z tego względu, że z pomocą tego serwisu mogą znaleźć w sieci wszystko, czego tylko zapragną. Co ważne: ufają Google'owi niemal bezgranicznie. Jak mówią eksperci IN: doszło do tego, że wybierając opony bardziej polegamy na wiadomościach oraz opiniach znalezionych w internecie, zamiast rekomendacjach kompetentnych fachowców. A przecież chodzi o kluczowy element bezpieczeństwa – powierzchnia styku gumy z drogą w samochodzie osobowym wynosi mniej więcej tyle samo, co wymiar kartki formatu A4. Absurd? Raczej współczesne realia, do których biznes musi się jak najszybciej dostosować.

Co ciekawe, użytkownicy ufają również reklamom, wyświetlanym na samej górze wyszukiwarki po wpisaniu określonych fraz i zapytań. Skoro algorytm uznał, że dana strona zawiera pasujące do słów kluczowych informacje, to oznacza, że warto tam zajrzeć – a być może również złożyć zamówienie. Kampanie reklamowe Google Ads gwarantują zwiększenie ruchu na stronie internetowej, a także wysoki stopień efektywności. Pod jednym, za to niezwykle istotnym warunkiem: fachowcy od SEM (Search Engine Marketing) będą ją stale monitorować i pilotować. Jednorazowe ustawienie parametrów i pozostawienie kampanii samej sobie przynosi skutki dokładnie odwrotne od zamierzonych.

Z pomocą specjalistów możesz skutecznie zawalczyć o najlepsze pozycje w rankingu

Podstawowa zasada poruszania się po Google'u brzmi: największe szanse na kliknięcie mają te wyniki, które wyświetlają się najwyżej. Dotyczy to zarówno płatnych reklam, jak też tzw. wyników organicznych. Owszem, Twoja firma ma szanse znaleźć się na pierwszym miejscu bez horrendalnego budżetu na kampanie Google Ads. Co nie oznacza, że dostaniesz za darmo i kompletnie bez wysiłku. Trzeba zatroszczyć się o SEO firmowej witryny www – czyli zoptymalizować ją w taki sposób, żeby spełniała aktualne standardy. Oczywiście pracownicy agencji IN dokładnie wiedzą, jakie są aktualne wymogi wyszukiwarki Google względem stron internetowych. Struktura kodu, content czy komfort poruszania się po serwisie na urządzeniach mobilnych przekładają się na to, jak roboty Google oceniają daną witrynę. Powierzenie pieczy nad firmową stroną doświadczonym profesjonalistom to najbardziej sensowny ruch, jaki możesz wykonać. Na co jeszcze czekasz?

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%