Zamknij

Zalety etykiet samoprzylepnych z nadrukiem

12:16, 20.03.2019 (.) Aktualizacja: 12:16, 20.03.2019
Skomentuj

Etykiety samoprzylepne z nadrukiem posiadają liczne zalety. Z jednej strony pełnią rolę typowej etykiety. Z drugiej jednak umieszczony na niej nadruk może służyć promowaniu producenta, spełniać rolę reklamowe.

Etykiety samoprzylepne - czyli jakie?

Etykiety samoprzylepne są wykonane na specjalnym materiale z zabezpieczonym klejem. Dzięki temu w prosty sposób, po zdjęciu warstwy ochronnej kleju, takie etykiety można nakleić na wybrane podłoże. Etykiety samoprzylepne dobrze aplikuje się również na powierzchniach o nieregularnych kształtach. Są trwale przyklejone do podłoża, odporne na odklejenia, zerwania, nawet pod wpływem wilgoci.

Różne funkcje etykiet samoprzylepnych z nadrukiem

Etykiety samoprzylepne z nadrukiem spełniają obecnie różne funkcje. Przede wszystkim znajdujący się na tych etykietach nadruk to wygodny i atrakcyjny wizualnie sposób oznakowania opakowań, czy przesyłek. Kiedy udaje się połączyć etykietę z nadrukiem na opakowaniu z odpowiednią szatą graficzną, jednocześnie powstaje niedroga, atrakcyjna forma reklamy. Etykieta z nadrukiem z jednej strony spełnia funkcje informacyjne, a z drugiej typowo reklamowe.

Obecnie etykiety z nadrukiem są dostępne w różnych typach. Przykładowo drukarnia Unilogo wykonuje je dla swoich Klientów w wersji papierowej, ale i foliowej. Nadruk na tych etykietach jest zwykle termotransferowy (czarny) albo fleksograficzny (w kolorze wybranych według odpowiedniej skali).

Podstawowe zalety etykiet samoprzylepnych z nadrukiem

Główną zaletą tych etykiet jest to, że z jednej strony spełniają funkcje oznakowania, informacyjne o danym towarze. Z drugiej strony dzięki nadrukowi etykiety te mogą być doskonałą reklamą produktu, marki. Zatem, wykorzystanie etykiet samoprzylepnych z nadrukiem jest rozwiązaniem bardzo opłacalnym. Nabywca zapłaci za nie raz, a zyska podwójną korzyść. Etykiety samoprzylepne to wreszcie bardzo skuteczna forma zachęcenia Klienta do nabycia danego produktu. Dzieje się tak zwłaszcza wtedy, gdy na etykiecie nadrukowano główne zalety produktu, czy informacje o jego okazyjnej cenie, dobrej jakości.  Dzięki etykietom samoprzylepnym z nadrukiem zwiększa się poziom rozpoznawalności danej marki, produktu. Często grafika z etykiety z nadrukiem jest najbardziej zapamiętywana przez kupujących.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%