Zamknij

Dobra widoczność w internecie kluczem do sukcesu...

06:35, 28.12.2018 (.) Aktualizacja: 06:35, 28.12.2018
Skomentuj

Współcześnie trudno wyobrazić sobie dobrze prosperująca firmę, która nie inwestuje środków w dobrą widoczność w sieci internetowej. Optymalnie dobrane narzędzia z zakresu reklamy internetowej oraz mediów społecznościowych często stanowią o sukcesie danej marki lub przedsiębiorstwa. Samo funkcjonowanie firmowej strony to dziś jednak jedynie niezbędne minimum. Obecnie należy patrzeć na sprawę bytności w sieci w znacznie szerszym wymiarze.

Bardzo ważną sprawą jest, aby witryna przedsiębiorstwa funkcjonowała oraz schludnie wyglądała na każdej rozpiętości ekranu. Szczególnie dzisiaj, gdy dostęp do internetu jest niczym nowym i niczym niezwykłym jest wchodzenie do niego nawet za pomocą smartfona.

By korzystanie ze strony było zawsze komfortowe powinno się zadbać o to, aby posiadała ona standard RWD, czyli mówiąc inaczej, aby była w pełni responsywna. RWD to skrót od anglojęzycznego "Responsive Web Design". Tłumacząc w prostych słowach, chodzi o to aby strony internetowe dostosowywały wymiary ilustracji oraz napisów do tego, jakiego rozmiaru jest wyświetlacz urządzenia. Niepotrzebne jest wówczas tworzenie osobnej wersji strony na smartfony czy tablety, ponieważ możliwości witryny responsywnej pozwalają na odpowiednie otwieranie się jej na wszystkich urządzeniach (więcej na ten temat przeczytasz: http://www.midasmedia.pl/strony-internetowe-projektowanie-stron/). Co warto jeszcze dodać, strony tego rodzaju są dużo lepiej oceniane przez wyszukiwarki internetowe w wynikach mobilnych i promowane wyższymi pozycjami w rankingu.

Tu warto poruszyć właśnie kolejny istotny aspekt bytności w sieci - czyli dobrą widoczność stron w wynikach wyszukiwania. Internauci najczęściej dokonują wyboru spośród firm, których portale plasują się wysoko wynikach wyszukiwania. Właśnie dlatego oprócz tego, że strony firmowe schludnie wyglądały, zasadnicze jest, by znajdowały się na wysokich pozycjach. Algorytm wyszukiwarki, biorąc pod uwagę bardzo dużo czynników ocenia, jak wysoko znajdzie się dana strona. Spełniając różne wyznaczniki, możliwe jest, aby doprowadzić do podwyższenia pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Działania prowadzące do dokonania tego nazywa się pozycjonowaniem stron.

Pozycjonowanie stron internetowych jednym z kluczowych elementów marketingu internetowego. Przy skutecznie wykorzystanym pozycjonowaniu łatwo otrzymać wysoki procent wartościowych odwiedzin witryny, które mogą prowadzić do konwersji. Żeby jednak pozycjonowanie przynosiło efekty, trzeba odpowiednio wybrać frazy, na które strona internetowa powinna być pozycjonowana. Następni8e należy zdecydować się na właściwy zespół działań, który wyprowadzi stronę internetową wysoko w wynikach wyszukiwania. Wykonać można to samodzielnie, po zdobyciu odpowiedniej wiedzy za zakresu SEO, jak i zlecić tego typu działania profesjonalnej firmie.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%