Zamknij

Filmy reklamowe - jak zaplanować jego produkcję?

19:45, 04.06.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 19:45, 04.06.2018
Skomentuj Fot. Materiały partnera Fot. Materiały partnera

Każdy z nas widział chociaż jeden film reklamowy - wystarczy przecież uruchomić znane programy telewizyjne i tylko poczekać na pasmo reklamowe. Wówczas widzimy mnóstwo realizacji, jedne lepsze.. inne niekoniecznie. Często reklamy są tak mało przemyślane, komunikaty, które są kierowane nie mają do końca sensu, że widać w nich rękę stażysty lub kogoś, kto kompletnie się na tym nie zna. Dlatego też produkcję tego typu obrazów, od razu oddawać w ręce specjalistów.

Jednakże, zanim pójdziemy w miejsca takie jak https://www.aplanmedia.pl/, warto samodzielnie zastanowić się, czego oczekujemy od reklamy? W jakim celu będzie tworzona? Zwiększanie świadomości marki, a może sprzedaż jakiegoś produktu? Tego niestety nie wymyśli za nas nawet najlepsza agencja reklamowa, musimy wiedzieć, jaki jest cel produkcji, a wtedy można przejść do dalszego kroku.

ABC polskiej reklamy

Chciałoby się powiedzieć, że tworzenie reklamy i spotów to dziecinnie prosta rzecz. Gdyby tak właśnie było, agencje reklamowe nie miałyby prawa bytu, a przecież mają się całkiem nieźle. Stąd też trzeba podejść z pomysłem i otwartym umysłem, bo często burze mózgów między pracownikami agencji, a klientem dają jeszcze lepsze rezultaty i potrafią stworzyć coś, co później długo zapada w pamięć - a na polskim rynku jest całkiem sporo tego typu realizacji, nie będziemy teraz przytaczać nazw firm, ale myślimy, że każdy ma w głowie swoją ulubioną.

Przy tworzeniu spotu, poza celem, niezbędne jest określenie polityki firmy, jak daleko można się posunąć w swoich pomysłach. W końcu realizacja musi odpowiadać temu, co jest sukcesywnie tworzone - do strategii. W końcu do konserwatywnej firmy nie zrealizujemy szalonego, pozbawionego hamulców obrazu, prawda?

Scenariusz i realizacja

Bez scenariusza i zarysu obrazu, wiele się nie widzi. Dlatego najlepsze agencje reklamowe stosują prostą zasadę, że przed rozpoczęciem realizacji, ale zaraz po zapoznaniu się z potrzebami, samą firmą, tworzą alternatywne scenariusze z obrazami, które mają przybliżyć finalny zarys całej kampanii. Takie materiały najczęściej poddawane są przeróbkom i różnym modyfikacjom, zanim osiągną pełne zadowolenie ze strony klienta. A realizacja? To już chyba najprzyjemniejsza część całej pracy!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%