Strategia marketingowa przyjmuje wiele form i pozwala na kombinowanie z różnymi narzędziami podczas nawiązywania relacji z klientami, grupą docelową. Jaką rolę w marketingu spełniają kubki z nadrukiem, często logo firmowym? Jak wpływają na budowanie pozytywnego wizerunku wokół marki? Czy potrafią uzupełnić branding o coś porządnego i naprawdę wydajnego? Poniżej rozpoznasz kilka ciekawych technik dotyczących inwestycji w kubki z nadrukiem.
Branding przede wszystkim wpływa na przekonania dotyczące marki, na pewien klimat i odbiór przedsiębiorstwa, a w drugim rzędzie dopiero na podejmowanie decyzji zakupowych. Dobrze zaprojektowane kubki z nadrukiem odbijają się pozytywnie na długoterminowej promocji marki właśnie bezpośrednio w grupie docelowej. Kubek to jeden z elementów najczęściej pojawiających się na biurkach, także w open space, a nie tylko przy pracy zdalnej. Oczywiście firmy nie powinny przesadzać z przekazem marketingowym, ale delikatna ekspozycja logo absolutnie wystarczy. Chodzi bardziej o jakość samego kubka, z reguły ceramicznego, z wygodnym i trwałym uchwytem. Dzisiaj kubki z nadrukiem można zróżnicować kolorystycznie, wprowadzić unikalne zdobienia. Taki gadżet po prostu sprawdza się na co dzień i staje się mocno widoczny wśród zainteresowanych.
Kubki z nadrukiem to szansa na spersonalizowanie przekazu marketingowego. Jeżeli uruchamiasz nowy projekt, chociażby serwis ogłoszeniowy lub sklep internetowy wystarczy pierwszym recenzentom przekazać gadżet z podziękowaniami. Taki prezent odbija się na budowaniu pozytywnej atmosfery wokół sprzedaży, nowego projektu. Wiele firm dysponuje zapasem gadżetów marketingowych właśnie w celu obdarowania osób przychylnych marce. A to działa praktycznie zawsze, bo taki komunikat wędruje bardzo daleko.
Kubki z nadrukiem to szczególne gadżety, ponieważ spełniają funkcję praktyczną oraz reklamową jednocześnie, a to rzadkie do uzyskania tak naprawdę. W branży pojawia się też sporo oryginalnych technik nadruku, w tym sublimacja, nadruk na ceramice, ceramiczny, czy bezpośredni dający jeszcze lepsze wyniki przy stosunkowo niewielkim budżecie. Im więcej upominków reklamowych zamawiasz, tym mniej płacisz, a kubki dość łatwo przechować przez dłuższy czas. Mogą nawet przydać się we własnym biurze. To zarówno doskonały upominek dla pracowników, jak i grupy docelowej.
Podczas przekazywania gadżetów reklamowych uwzględnij prośbę o dane, chociażby adres e-mail. Większość osób zgodzi się bez problemu na przekazanie maila, a to doskonałe narzędzie do prowadzenia kampanii informacyjnych i promocyjnych w zależności od tego na jaką zgodę zgodzi się konsument. Jak widzisz kubki z nadrukiem to gadżet, który może przełożyć się na większą konwersję sprzedaży i to bez poświęcania dużego budżetu na inwestycję.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz