Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie dziennika korespondencji;
- prowadzenie książek pocztowych;
- przygotowywanie korespondencji do wysyłki;
- zanoszenie korespondencji na pocztę;
- telefoniczna i osobista obsługa petentów;
- prowadzenie metryki sprawy;
- zakładanie teczek akt;
- organizowanie obiegu pism i dokumentów;
- pomoc w archiwizowaniu dokumentów;
- pomoc w przekazywaniu dokumentów do archiwum;
- obsługa podstawowych urządzeń biurowych;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna
-obsługa komputera,
-wprowadzanie danych do systemu
-wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna
Rodzaj kwalifikacji lub umiejętności zawodowych pozyskanych przez bezrobotnego:
- nabycie podstawowych umiejętności pracy biurowej;
- zapoznanie z zasadami i organizacją pracy obowiązującymi w jednostce;
- nabycie umiejętności właściwego interpretowania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej;
- nabycie umiejętności właściwej obsługi petenta;
- nabycie umiejętności obsługi podstawowych urządzeń biurowych.
wykonywanie przeglądów i konserwacji maszyn, udział w remontach maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz infrastruktury, udział w realizacji projektów (prace montażowe, uruchomienia)
Wykonywanie przeglądów i konserwacji maszyn,udział w remontach maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz infrastruktury,udział w realizacji (prace montażowe,uruchomienia).