Zamknij

PiS ogłasza listy kandydatów na szefów miast. Kto będzie kandydatem w Kutnie?

10:30, 24.05.2018 O.R Aktualizacja: 16:36, 28.05.2018
Skomentuj

Jak informowała Beata Mazurek, rzeczniczka PiS podczas wczorajszego posiedzenia Komitetu Politycznego partii ustalono ponad 40 kandydatur miast powiatowych w Polsce. Wśród nich są również miasta województwa łódzkiego.

Jak się dowiadujemy nieoficjalnie w Zarządzie Okręgu PiS padła póki co propozycja posła Grzegorza Schreibera wystawienia w Kutnie jako kandydata radnego miejskiego Rafał Jóźwiaka. Ta kandydatura musi być zatwierdzona przez zarząd komisaryczny powiatowych struktur i pełnomocnika senatora Przemysława Błaszczyka, potem głosuje Zarząd Okręgowy i zgłasza kandydata na do Komitetu Politycznego PiS. 

- Nie podjęliśmy w strukturach powiatowych jeszcze takiej decyzji. Ze względu na sytuację, która miała miejsce w kwietniu, jako pełnomocnik mam więcej czasu, ale oczywiście w najbliższych dniach będziemy na ten temat rozmawiać, również i z panem radnym Jóźwiakiem - mówi senator Przemysław Błaszczyk, szef struktur powiatowych PiS. 

Co na to potencjalny kandydat na prezydenta z ramienia PiS? Czekamy na komentarz pana radnego.

Aktualizacja, odpowiedź z 25 maja.

- Chcę poinformować, że moja kandydatura nie była stawiana na Zarządzie Okręgu PiS. Pan minister Grzegorz Schreiber był nieobecny na posiedzeniu. Nie mogę komentować faktu, który nie zaistniał -odpowiada Jóźwiak.

Nie pisaliśmy jednak nic o tym aby była stawiana tylko, że padła. Pytaliśmy radnego również czy chce być potencjalnie kontrkandydatem prezydenta Burzyńskiego. Na to pytanie jednak Jóźwiak nie odpowiedział. 

W województwie łódzkim kandydatami PiS na prezydenta są na przykład w Tomaszowie Mazowieckim Marcin Witko -to obecny prezydent, Włodzimierz Stanek w Pabianicach,  radny Damian Kunert jest kandydatem Zduńskiej Woli.

Już w kwietniu Prezes PiS Jarosław Kaczyński ogłosił kandydatów Zjednoczonej Prawicy w miastach wojewódzkich. W Łodzi kandydował będzie poseł Waldemar Buda, radca prawny.

O tym czy Rafał Jóźwiak jednak zmierzy się ze Zbigniewem Burzyńskim, obecnym prezydentem Kutna, dowiemy się wkrótce.

 

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(95)

Do RafałaDo Rafała

31 43

I z kim ten Rafał Jóźwiak do polityki pójdzie?
Inna sprawa, że w demokratyczny sposób nie wygra z Burzyńskim. Poczekałby 5 lat i byłby kandydatem wszystkich! 10:42, 24.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

układankiukładanki

22 13

A może panowie między sobą już coś usttalili, prawda? 13:32, 24.05.2018


PoinformowanyPoinformowany

2 0

Za pięć lat to już stary facet będzie 20:23, 27.05.2018


reo

......

56 49

Słuszna decyzja. Bardzo rozsądny kandydat - prawdę mówiąc nie spodziewałem się, że PiS wystawi aż tak kompetentnego człowieka. 10:42, 24.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

co?co?

20 35

poj...ało cie matole - pisowski sługusie nie myślacy samodzielnie ?????????????????? 10:47, 24.05.2018


wiedziałemwiedziałem

42 57

to to ten cały szrajber tu przyjeżdżał aby przechrzta jóźwiak został prezydentem. a taki wał łysa pało.pis tego miasta nie zdobędzie a pan szrajber won do Bydgoszczy 10:45, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

42 15

Prosimy o dobrego kandy na Burmistrza Krosniewic 10:45, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antyanty

43 53

Jóźwiak biega po mieście i udaje członka PIS. Stanowiska chce rozdawać... kpina z wyborców 11:00, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KokoKoko

24 52

Niestety zła decyzja. Nie wygra i się na zawsze spali. 5 lat za wcześnie. 11:02, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

roodyroody

43 54

Pan Schreiber i p. Jóźwiak to obrońcy J. Pawlaka w Kuratorium. To są współpracownicy PO! Tak naprawdę to w powiecie i w Kutnie są sami skompromitowani działacze PiSu! Potrzeba NOWEGO lidera PiSu w Kutnie i powiecie i nowych działaczy! Bez prawdziwej LOKOMOTYWY wyborczej nie uda się "zagospodarować" niezadowolenia z PO i PSL! Tu trzeba też zadbać o uczciwe liczenie głosów! Komitet uczciwych wyborów musi tu pilnować głosowania i liczenia! 11:05, 24.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RobertRobert

7 11

Najlepiej jakąś bibliotekarkę, hehe. Niedoczekanie twoje... 11:43, 24.05.2018


PowrócąPowrócą

29 62

Krzysztof Wacław Dębski, Andrzej Mariusz Wieczorkowski. 11:08, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SenatorSenator

43 5

Senator PiS powinien być z Kutna! Kutnowskie jest dwa razy większe od Łęczycy. Silny PiS w Kutnie to polityczny koniec senatora Błaszczyka z Łęczycy! 11:11, 24.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RobertRobert

0 0

Błaszczyk co ty zrobiłeś dla Kutna? nie będziesz tu nam kart rozdawał. Wracaj do wyborców do Daszyny. 11:40, 24.05.2018


JejJej

35 46

PSL, SLD, po, PiS i może jeszcze unia galaktycznych komunistów. Chodzi i się chwali, że dogadamy z burzynskim. Czy wam ludzie rozum odebrało żeby go promować? 11:13, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiesławWiesław

55 65

To byłby dobry kandydat na prezydenta. Poprę go. PiS ma jednak dobre kadry. 11:16, 24.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

normanorma

3 3

Z burzynskim bez szans 10:07, 25.05.2018


BasiaBasia

35 44

To pewna przegrana Pisu. Co to za kandydat? Porażka. 12:24, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HenioHenio

43 39

Tym posunięciem Szrajber odkrył się do reszty, wszyscy w Kutnie wiedzą kim jest Jóźwiak, który przechrzcił się na pisowca
Z burzą się dogada, bo to jego opcja 12:26, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomTom

28 28

Mam nadzieję że Konradowszczaki nie wyjadą na plecach Jóźwiaka! 12:37, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

25 30

Co do tego ma poseł Szreiber skoro pełnomocnikiem PiS w Kutnie jest senator Błaszczyk? Czyżby został pominięty i niepoinformowany?A tak przy okazji kogo namaścił poseł w Żychlinie i w Krośniewicach?Taki wybór i namaszczenie to strzał w kolano dla kutnowskiego PiS. 13:41, 24.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZośkaZośka

0 0

w Krośniewicach stawiam na Czesia 21:55, 24.05.2018


WiesławWiesław

0 0

K. daj pokój 21:47, 25.05.2018


Redaktor amatorRedaktor amator

29 3

Artykuł niby o Kutnie o tym, że nic niewiadomo, blamaż. 14:38, 24.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ojoj

8 12

Jak to nie wiadomo? padła propozycja Jóźwiaka, senator się wypowiada, napisane jest że Jóźwiak ma komentować. Nie próbuj zdyskredytować, bo zrobisz z siebie *%#)!& 14:46, 24.05.2018


zwyczajnyzwyczajny

10 4

On pod każdym artykułem robi z siebie głupa.Faktycznie amator i to może jeszcze opłacany? 16:10, 24.05.2018


XzcXzc

26 27

Jóźwiak, cwaniak, ale lud kutnowski już nie taki *%#)!& i jego kandydatury już nie kupi 14:40, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kutnowskie Dni FantaKutnowskie Dni Fanta

16 5

Artykuł zawiera nieprawdziwe "informacje" - na poniedziałkowym zarządzie inne kwestie były omawiane i żaden kandydat nie został zaproponowany. 15:10, 24.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pytaniapytania

0 0

Czyli Schreiber Jóźwiaka nie popiera jako kandydata na prezydenta Kutna? A ja słyszałem że popiera. A Jóźwiak sam o tym nie mówi że będzie kandydatem na prezydenta? 15:29, 24.05.2018


DanielDaniel

26 12

Kandydat Jóźwiak byłby dobry, ale żeby tylko chciał wystartować. Tylko on może powalczyć z Burzyńskim, bo kto inny? Klimecki? Bieniek? 15:11, 24.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyborcawyborca

9 7

No własnie.. żeby chciał startować w ogóle. 21:57, 24.05.2018


chce chcechce chce

13 12

Ależ przecież bardzo chce, opowiada na różnych spotkaniach o tym 15:56, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EdytaEdyta

15 10

PiS kutnowski został oczyszczony a stara kadra odsunięta od władzy.Wchodza nowe twarze którzy coś mogą zrobić dla tego miasta czy powiatu. Niestety nie którzy nie umia się z tym.pogodzic ale cóż decyzja od g?rna więc czas minął....skonczylo się eldorado jak to ujął dobrze jeden z szefów okregu 16:08, 24.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do Edytydo Edyty

8 4

Ale ten co tak usilnie chce do władzy to już jest powiedzmy znacznie przechodzony, nieprawdaż? 16:13, 24.05.2018


WaldekWaldek

6 4

Lepszy Bieniek, Klimecki czy Kłopotowski? Sama młodzież, hihi. Bzdurzysz brachu, nowe pokolenie jeszcze nie wyrosło, no chyba że w .N 16:22, 24.05.2018


IwaIwa

5 0

W Nowoczesne wyrosły chwasty podlewane przez Kłopot, ale Bieniek, Klimecki, Konrad to figury woskowe zawsze gotowe na komnaty z dietami, laleczki z wiązankami z okazji święta.
Czas im na spoczynek bo chwała z nimi nie będzie. 17:18, 24.05.2018


kolokolo

20 16

J. chwali się tu i ówdzie, że jest dogadany z Burzyńskim i będzie wiceprezydentem. Taki to pisowiec z niego. Pamiętacie,jak w ubiegłej kadencji w Radzie Powiatu się zachowywał i z kim mu było po drodze. Trzeba go skreślić!!!!!!!! 17:25, 24.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

parcie na władzę maparcie na władzę ma

10 4

Doskonale pamiętamy i nawet był oburzony ,że on nie jest w PiS tylko startuje z listy PiS.A widzieliście jak był w Kutnie Prezes Kaczyński promować Schreibera jak on latał , no chłop się chciał zerwać a co może nie? 18:46, 24.05.2018


Kicia Kicia

10 6

Stary blagier Klamecki już szykuje się do miski! 18:26, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamonamamona

13 11

A dlaczego w oświadczeniu majątkowym radny nie napisał gdzie jest zatrudniony? 18:58, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ładnie zarabiaładnie zarabia

11 14

W ogóle na stronie miasta wszyscy radni mają napisane miejsce pracy a Jóźwiak jest jako radny i zarabia ponad 144 tys.zł czyli około 12 tyśków miesięcznie. Gdzie? 19:21, 24.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

no nono no

12 5

Wyborcy powinni wiedzieć gdzie takie zarobki i gdzie radny pracuje bo to istotne w porównaniu z tym jak zarabiają ludzie też wykształceni za najniższą krajową to przy takich zarobkach można nie kapować realu , co? 19:31, 24.05.2018


transparentnośćtransparentność

11 5

Na wcześniejszych oświadczeniach z lat poprzednich też ma wpisane radny a nie ma miejsca pracy, dlaczego? Wstydzi się,coś ukrywa? 19:37, 24.05.2018


Prawicowy wyborcaPrawicowy wyborca

7 12

OOO, takiego menedżera nam potrzeba. Wreszcie by zmienił oblicze tego miasta, tylko żeby go zawistni nie wyautowali, bo paru chodzi i mówią że oni lepsi, chociaż gorsi. A swoją drogą to mam obawę, że jemu nie będzie się opłacało zmienić pracy i znowu jakiś przypadkowy zawodnik wystartuje z PiS i Burza dożywotnio będzie rządził. 19:39, 24.05.2018


wyborcawyborca

19 18

Dobrze by było gdyby to okazało się prawdą. Jóźwiak byłby świetnym prezydentem... Oby tylko chciał kandydować, w końcu byłby w tym mieście ktoś kompetentny i obyty, a nie Burza... Czekam na potwierdzenie i jakieś propozycje dla miasta. 21:54, 24.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

żartujesz?żartujesz?

9 11

żartujesz? 22:27, 24.05.2018


NickNick

7 0

Sorry ale jóźwiaczek to ani kompetencji ani obycia nie posiada. Już był we władzach miastach za czasów dębola. Jedno wielkie chodzące nieszczęście bojące się podjąć jakiejkolwiek decyzji i nadający się tylko do składania kwiatów z okazji. Tak młodsza odmiana woźniaka. Kiepski kandydat i byłoby to uwstecznienie miasta. 23:48, 26.05.2018


sprawdzamsprawdzam

11 5

Czekamy na komentarz radnego, ale czy się doczekamy? 22:06, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KUTNOWIAKKUTNOWIAK

13 18

GONIĆ POLITYKÓW! GŁOSUJMY NA KANDYDATA Z KUTNA, najlepiej bezpartyjnego. Przynależność do jakiejkolwiek partii to hańba, niczym uczestnictwo w zbrodniczym związku!
tacy ludzie nie myślą nigdy samodzielnie, dobro miasta nie leży w ich interesie tylko pełna kiesa! 22:11, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KomKom

8 16

No i super. Obserwuje go na facebooku i powiem wam ze widać że facetowi chce sie coś robić dla tego miasta 00:44, 25.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

trenertrener

9 4

Coś to znaczy co robi?Gimnastykę poranną robi?To też coś , prawda? 09:07, 25.05.2018


urzędnik obserwatorurzędnik obserwator

12 15

Rafał Jóźwiak to jedyny kandydat w Kutnie, który może pokonać Burzyńskiego. Jeżeli Burzyński nie wygra w pierwszej turze wyborów to w drugiej nie ma szans w rywalizacji z Jóźwiakiem. Na jego niekorzyść wpływają buta i arogancja niektórych jego współpracowników a także nieróbstwo kilku podległych urzędników, czy też niejasne układy w obsadzaniu swoimi ludźmi stanowisk w spółkach i radach nadzorczych spółek miejskich itp. Decydującym w wyścigu do fotela prezydenta będzie finał spraw w sieradzkiej prokuraturze. A obserwując dotychczasową strategię rządzących uderzenie nastąpi niebawem. Wówczas Burza będzie skończony. A sam kandydat to mądry, rozważny, roztropny, doświadczony samorządowiec, który nie gorzej od obecnego prezydenta będzie w stanie" pokierować miastem". Pomimo wielu sukcesów Burzyńskiego i obiektywnie oceniając dobrego zarządzania miastem, obecne cztery lata dowodzą "wypalenie" obecnego prezydenta oraz niemoc w zapanowaniu nad niektórymi podległymi mu osobami czy urzędnikami. Niektórzy prezesi spółek go lekceważą i niedoceniają a kilku naczelników wydziałów miasta winno być za nieróbstwo już dawno wymienionych. Jest wielu młodych, mądrych,wykształconych, kompetentnych ludzi, chętnych do pracy z pomysłami, ale są blokowani przez " nierobów". Są też w urzędzie tzw. "święte krowy" które pracują jak mają ochotę a ta występuje dość rzadko. To ludzie nie do ruszenia nawet przełożeni nic im nie są w stanie nakazać. W urzędzie wszyscy to wiedzą i widzą, również prezydent, ale brak mu odwagi aby to zmienić. Rodzi się pytanie czy się boi bo maja coś na niego. Jeżeli nie wprowadza się zmian, aby urząd lepiej funkcjonował, aby był przyjazny dla mieszkańca, aby miasto lepiej się rozwijało, czy sens dalej to ciągnąć, może dać szanse innym, może takim jak Jóźwiak. Jeszcze czas na przemyślenia. 08:15, 25.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

też obserwator.też obserwator.

6 5

A nie zauważyłeś buty i arogancji u swojego pupila, bo zdaje się ,że to widać na odległość?Niestety nie jest to dobry kandydat bo zachowuje się jak kameleon co widać po głosowaniach w radzie miasta.A czy uważasz ,że obce są mu układy? 09:14, 25.05.2018


MirunaMiruna

8 3

Panie Jóźwiak proszę nie wypisywać pochwalnych poematów na swój temat. Zawodowy działacz tylko dla kogo? 12:00, 25.05.2018


ammaamma

8 16

Bardzo dobry kandydat: 08:31, 25.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZombiZombi

7 8

Do Ładnie Zarabia. Czy sądzisz że podanie wynagrodzenia w takiej kwocie to ujma dla tego pana. Znam go osobiście i wiem że obchodzi się prawda podając swój majątek i zarobki. Mam wątpliwości czy wszyscy tak postępują. W naszym mieści większość ludzi postrzega pensje na średnim poziomie jako coś złego. Więc wielu udaje wręcz żebraków. Mam wątpliwości czy u innych wszystkie informacje w oświadczeniach są prawdziwe. A tak nawiasem jeżeli otrzymuje za pracę niezłe wynagrodzenie to musi być dobrym pracownikiem. To dobra informacja bo jak to człowiek pracowity i sumienny to zarazem dobry kandydat na prezydenta. A takich nam w mieście trzeba, aby dobrze zarządzali miastem. 08:45, 25.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gdzie?Gdzie?

6 0

Pytanie brzmi gdzie? Nic nie pisałem że to źle że tak zarabia.Bardzo dobrze nie zazdroszcze mu, tylko jasne jest, że nie zarabia tyle jako radny tylko np. dyrektor czegoś tam. I dziwne jest to że się wstydzi ujawnić gdzie. Głosując na taką osobę chciałbym wiedzieć, gdzie pracuje, jaki ma zawód, jakie wykształcenie, czy był w PZPR, czy był w jakiejś innej partii i tak dalej. Z jakich ugrupowań kandydował w wyborach do tej pory. To wszystkie jawne i oczywiste rzeczy. 09:05, 25.05.2018


Urzędnik do urzędnikUrzędnik do urzędnik

13 3

Masz rację, tyle że takiej postawy, jaką prezentujesz oczekiwałbym od pana Jóźwiaka, a on siedzi zawsze cicho. Gdyby był opozycją do Burzy to sam spowodowałby różne postępowania wyczyszczenia urzędu, sprzeciwiał się przez te lata polityce układu uprawianej przez miasto, dlaczego nie drąży sprawy kradzieży pieniędzy z konta miasta, tam sporo niejasności, dlaczego odpowiedziała tylko jakaś pani? A reszta wiedzących o procederze? Postawa konformistyczna? Kim jest Jóźwiak wie pan Sapiejka, Wojtasiak, ludzie z PSL, Dębski. Ale przeciętny człowiek nie wie. A tu jeszcze ktoś pisze że jako radny nie podaje miejsca zatrudnienia. A radny ma być transparentny, a może ktoś mu tę pracę załatwił, takie rzeczy muszą wiedzieć wyborcy. Nie widzę też czy odpowiedział redakcji, chce kandydować czy nie chce, chce wystąpić przeciw Burzy czy nie chce? 08:49, 25.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Urzdnik obserwatorUrzdnik obserwator

5 3

W dużej części podzielam twoje stanowisko, jednak uważam, że matematyka w radzie jest dość oczywista 20:1. Taka walka z jego strony byłaby przez dużą część mieszkańców postrzegana jako bicie piany jako walka z wiatrakami. A to doświadczony samorządowiec rozważny, stanowczy, stonowany. Zapewniam Cię, że waśnie i kłótnie na sesji, gdzie nic się nie osiągnie to żaden sposób na wypełnianie mandatu radnego. Facet myśli realnie w pojedynkę nic nie osiągnie, jako pojedynczy radny nie ma inicjatywy uchwałodawczej. W urzędzie nikt go nie dopuści do jakichkolwiek materiałów na podstawie których mógłby uwiarygodnić doniesienie do organów ścigania. Inna sprawą jest to że odpowiednie służby prowadząc sprawę urzędniczki nie dopatrzyły się rażących naruszeń ze strony innych osób a w konsekwencji nie postawiono nikogo w stan oskarżenia. Moim zdaniem Jóźwiak kierując jakiekolwiek doniesienie ośmieszyłby się. Przywoływanie nazwisk kutnowskich samorządowców z którymi Jóźwiak w przeszłości współpracował jako najlepszych recenzentów jego osoby nie uważa za trafione, ale to twoje ocena do której masz pełne prawo. A czy obecnie panujący prezydent nie miał kontaktów z tymi osobami i czy to coś złego. Co do ukrywania informacji o sobie to poczekajmy, kampania się jeszcze nie rozpoczęła. Może PIS bada grunt i celowo puszcza sygnały co do osób, aby sprawdzić jak zareaguje społeczność lokalna. Jeżeli Jóźwiak wystartuje jestem przekonany, że wszystkiego się o nim dowiemy. 09:29, 25.05.2018


nie urzędniknie urzędnik

4 4

No to każdy może tak powiedzieć co mogę zrobić jak jestem sam. A no co przekonać innych radnych do siebie , ale przecież nie był opozycją tylko podnosił semafora jak pozostali a przecież nie musiał, co?Ale jak powiadasz sam nie mógł nic zrobić to ja się pytam a za co w takim razie pobierał diety? 13:11, 25.05.2018


ninanina

16 6

Jóżwiak był radnym w powiecie i przez całą kadencję nic nie zrobił dla naszego miasta . Obleciał kilka partii by tylko mieć kasę . Wyborcy go nie interesują. To jest chyba najgorszy kandydat . 09:48, 25.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PedagogPedagog

4 3

Ej tam, robił dla powiatu, a nie dla miasta. Logika się kłania Nino, jako radny powiatowy pracuje dla samorządu powiatu!!! Warto rozróżniać kompetencje poszczególnych samorządów. 15:08, 25.05.2018


nina ma racjęnina ma rację

7 2

To w takim razie powiedz co zrobił dla powiatu bo ja sobie nic nie przypominam. A poza tym jak ktoś tak usilnie pcha się do władzy to nie powinien nigdy tej władzy dostać . PiS strzelacie sobie niepotrzebnie prosto w mózgownice. 15:33, 25.05.2018


do pedagogdo pedagog

7 0

Pytam co zrobił dla powiatu będąc powiatowym radnym ? Czekam na odpowiedź.No chyba nie wstyd wymienić jego zasług, co? 07:19, 26.05.2018


kikikiki

16 2

Każdy tylko nie Burzynski! Trzeba w koncu uciac te uklady 10:22, 25.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EwaEwa

7 5

Kazdy ale nie ten namaszczony p 11:20, 25.05.2018


dla ciekawskichdla ciekawskich

8 2

OSZ w Dobieszkowie dyrektor Rafał Aleksander Jóźwiak www.osz.hoteldobieszkow.com.pl Dobieszków 70
95-010 Stryków
42 710-90-90 fax 42 710-92-40 14:01, 25.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyborca wyborca

0 0

Ośrodek finansowany przez OHP i wszystko jasne! (dawne PZPR)! 15:28, 25.05.2018


dsdssdsdss

5 8

PRECZ Z POLITYKAMI!
jedyny kandydat powinien być bezpartyjny! PARTIE TO ZŁO!!!! 14:02, 25.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tylko prawda jest ciTylko prawda jest ci

6 5

Nieprawda! Znajomy jest członkiem zarządu okręgowego i od niego wiem, że taka propozycja nie padła. 14:14, 25.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wiem co innegowiem co innego

6 3

Przecież on o to zabiega nie od dzisiaj i nie pleć głupot. 15:35, 25.05.2018


ciekawyciekawy

11 2

Może ktoś mnie poprawi...Czy to ten sam Jóźwiak,który w latach 90-tych szedl ręka w rękę z lewymi? 16:08, 25.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

odpowiedźodpowiedź

4 0

Tak ten sam. 19:36, 26.05.2018


tolektolek

4 8

Gdy mu ludzki pan z Żoliborza karze startować to będzie startował. 16:14, 25.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

loleklolek

7 2

Źle myślisz ,walka idzie tu na terenie Kutna i województwa. Bo to walka jego być , albo nie być, ale ktoś , kto tak zmieniał barwy nigdy nie będzie wiarygodny. To ,że on chce , to że go pchają niektórzy nie tylko posłowie to bez znaczenia. Przede wszystkim muszą go wybrać ludzie. 19:39, 25.05.2018


do tolekdo tolek

3 1

Tolek ,a ty chyba miałeś pałę z polskiego? 19:41, 25.05.2018


do do Tolekdo do Tolek

0 0

a Ty gdzie już miałeś pałę? 07:01, 27.05.2018


ZażenowanaZażenowana

4 5

Żenujący artykuł - zmyśla się historię o zaproponowaniu kandydata na zarządzie, każe mu się ustosunkować do fikcji, a gdy ten nie chce komentować rzeczy zmyślonych, to się pisze, że nie komentował. Czy dziennikarstwo już zeszło na psy? 23:07, 25.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SebaSeba

1 0

Do żenującej zażenowanej .Akurat to dziennikarstwo na psy nie zeszło , ale za to ty szczekasz ja pies co ma wściekliznę . 11:37, 28.05.2018


AutAut

8 1

Z jakiej racji ten człowiek informuje media co było na zarządzie PIS!? Przecież nie jest nawet członkiem! Za takie gierki powinni cwaniaka wyautowac 06:57, 26.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

powójny autpowójny aut

6 0

No to jak nie jest członkiem a wie to znaczy ,że może był albo mu ktoś kto był powiedział , na jak panie radny? 11:16, 26.05.2018


ohpohp

5 2

Pani Redaktor czy może pani już nas nie katować tym zdjęciem? 11:44, 26.05.2018


DIOGENESDIOGENES

1 1

Pan R 17:15, 27.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoinformowanyPoinformowany

9 2

Rafał jóźwiak był już z tzw. postkomunistami typu: Sapiejka, Puchała, potem jako tzw. Ziemia Kutnowska trzymał z peezelowcami, w sumie też postkomunistami, a potem przyzsał się do pisu. Teraz jako rady jest niby bezpartyjny bo faktycznie oficjalnie członkiem pisu nie jest, chociaż trzyma ze Szlajberem inBłaszczykiem. Kandydatem na prezydenta Kutna pewnie będzie, ale szans nie ma, szczególnie teraz gdy pisu w kutnie nie ma, a na dodatek rywalizuje kilka frakcji. Przy okazji senator Błaszczyk myśli jedynie o sobie, żeby miał mu kto plakaty wieszać, a nie będzie się przejmował czy wogóle ktoś tu z pisu wygra. Według mnie mentalnie Jóźwiak dalej ma poglądy lewicowe, a to że szuka swojego miejsca to tylko cwany jest. Zobaczymy czy cwaność wygra ze otoczeniem Burzyńskiego!
20:20, 27.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

historykhistoryk

0 0

Jesteś niestety źle poinformowany. W 1998 r. Jóźwiak startował z listy Ruchu Samorządowego ,,Akcja dla Kutna i Powiatu" w którym działali m.in.Zbigniew Leitgeber, Andrzej Urbaniak, Przemysław Lach, Maciej Kucharski, Rafał Jóźwiak,Piotr Pilch, Janusz Pawlak, Jan Dębski, Janina Jażdżewska, Andrzej Arkita a prezesem RS ,,AdKiP" był Dariusz Puchała. ,,AdKiP" wprowadziło wtedy do rady powiatu 5 radnych m.in. Wojciecha Błaszczaka, P.Lacha, J.Jażdżewską, G.Anglard. Były to pierwsze wybory do rad powiatu, członkami zarządu powiatu zostali wtedy P.Lach, A.Urbaniak (AdKiP), G.Wojtasiak i W.Garstka ( lewica) oraz 2 radnych z PSL (Tokarski,Wołoszyn). PSL z lewicą działało zawiązało wtedy porozumienie samorządowe dla 5 powiatów b. woj.płockiego i ,,AdKiP" weszło z porozumieniem w koalicję. Z.Sapiejka został wtedy radnym z ramienia Unii Pracy oraz był pierwszym przewodniczącym rady powiatu. Do rady miasta w Kutnie z ramienia ,,AdKiP" weszli wtedy: Jan Dębski, Rafał Jóźwiak, Maciej Kucharski,Andrzej Arkita. ,,AdKiP" w radzie miasta zawiązało wtedy koalicję z lewicą wiceprezydentem z ramienia ,,AdKiP" został wtedy P.Pilch, prezydentem był K.W.Dębski a Rafał Jóźwiak został przewodniczącym rady miasta. W ,,AdKiP", które było stowarzyszeniem działali ludzie o różnych poglądach od prawicowych ( P.Lach były członek OPR), W.Błaszczak, poprzez centrowe M.Kucharski, D.Puchała,J. Jażdzewska, A.Urbaniak, P.Leitgeber, J.Pawlak po lewicowe jak P.Pilch, R.Jóźwiak. Nie pisz ,że Puchała czy np. Arkita to postkomuniści, bo byli wtedy czynnymi policjantami i nie mogli należeć do żadnej partii i chyba do dzisiaj do żadnej partii nie należą. Ludzie o poglądach prawicowych i centrowych z ,,AdKiP" zerwali wtedy koalicję z PSL i Lewicą w powiecie. W mieście się nie udało się zerwać koalicji z uwagi na bliską współpracę z lewicą części radnych i działaczy ,,AdKiP' ( P.Pilcha, J.Jóźwiaka i Jana Dębskiego). Błędem K.W.Dębskiego było to ,że chciał wchłonąć ,,AdKiP'. Z ,,AdkiP" wyrosły późniejsze kadry PO, komitetu Burzyńskiego, stowarzyszenia ,,Ziemia Kutnowska" ( m.in. R.Jóźwiak,A.Arkita). Zapewne R.Jóźwiak i tu masz rację, ma poglądy lewicowe, bliżej mu do SLD niż PO. Ojciec Jóźwiak był aktywnym działaczem ZSL, syn poszedł bardziej na lewo. To, że Jóźwiak ma ( miał?) poglądy lewicowe to nic złego, ludzie o poglądach lewicowych są bardziej wrażliwi na krzywdę ludzką, bardziej dbają o słabszych, wykluczonych,młodzież, emerytów i rencistów, pracowników najemnych niż o średnich i dużych przedsiębiorców. Aby być dobrym prezydentem takiego miasta jak Kutno, to oprócz wykształcenia, trzeba mieć doświadczenie w zarządzaniu w administracji lub przedsiębiorstwie, być pracowitym, mieć pomysły i wizję rozwoju miasta, ale co jest najważniejsze, trzeba umieć dobrać do zarządzania miastem i podległymi spółkami oraz instytucjami kreatywnych, wartościowych ludzi. 01:16, 29.05.2018


MargotMargot

11 0

zmiany konieczne w mieście od zaraz!!!!!. niech nam nie mydlą oczu różami - za nasze wszakże piniądze :))) 21:44, 27.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MargotMargot

7 0

zmiany konieczne w mieście od zaraz!!!!!. niech nam nie mydlą oczu różami - za nasze wszakże piniądze :))) 22:10, 27.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MrcinMrcin

7 1

Podobno pan Jóżwiak to współpracował z panią Prezydent warszawy co tego nie ujawniał- czy tak panie Jożwiak? 08:02, 28.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sdfgjsdfgj

2 2

pewnie z Jaruzelskim i wogole pewnie ma pare kamienic baranie................ 13:52, 28.05.2018


HelaHela

6 0

Do ciekawego- tak to ten sam Józwiak. 10:57, 28.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

7 1

czy w Kutnie już niema porządnych ludzi .po Kłopotowskim kolejny cwaniak i karierowicz.znam go z nasiadówek w starostwie.zapewni on przegraną PIS i pełną kompromitację.zagłosują ci których interesy zapewni,ba przeciętny wyborca zapewne nie.ten człowiek nic dobrego nie zrobi a Kutno będzie tkwić w tym marażmie nadal.czy ta kołdra kandydatów jest tak krótka,że nie ma w kim wybierać. 14:40, 28.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

L'IMPERATRICEL'IMPERATRICE

0 0

Tak niewiele brakowało, żeby wydarzyło się coś czego by się później bardzo żałowało! Spokój w mym sercu dziś się zburzył, gdyż "Malutka" to nie ja lecz dziewczyna z końca sali podobna do róży...idę dalej swoją drogą i nie oglądam się za siebie, nasze drogi nigdy się nie skrzyżują no chyba, że w Niebie 20:04, 28.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

5 0

iekawy artykuł pt. ,,Znikający dyrektor" o Rafale Jóźwiaku na portalu iOchota pl, link poniżej https://iochota.pl/artykul/znikajacy-dyrektor/52835 21:52, 28.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

2 1

Jóźwiak nie jest złym kandydatem na prezydenta miasta, ale pod warunkiem, że nie wystartuje z PiS tylko z własnego komitetu. PiS w Kutnie nie ma szans aby wygrać wybory prezydenckie. Startując z własnego komitetu Jóźwiak mógłby liczyć , gdyby przeszedł do drugiej tury ( jeżeli druga tura będzie) na wsparcie innych komitetów bezpartyjnych, lewicy i ludowców. Ciekawe kogo wystawi Lewica, jeżeli to będzie dobry kandydat to wybory mogą się różnie potoczyć. Warunek jest taki, że Lewica wystawi kogoś w miarę młodego, wykształconego i musi to być osoba, która w przeszłości nie była kandydatem na urząd prezydenta. Kandydat PSL,KUKIZ15 czy też KO (PO+Nowoczesna) nie ma szans w Kutnie na wybór. Pozostaje jeszcze możliwość, że wystartuje ktoś nowy, nie związany z partią polityczną. 01:41, 29.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

erykeryk

1 0

Spaskudzony PiS będzie miał trudno, wszyscy od Konrada tylko zabrudzą listy wyborcze nawet tworząc własny komitet, podobnie jak spryciarz Włodzimierz.Kazimierz . 09:49, 29.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%