Zamknij

Śmiertelny wypadek na ulicy Grunwaldzkiej w Kutnie

16:11, 16.10.2017 Redaktor
Skomentuj

Dziś po godz. 15.00 doszło do śmiertelnego wypadku w Kutnie przy ulicy Grunwaldzkiej. Zderzył się samochód osobowy Skoda Fabia na kutnowskich numerach z motocyklem, którym kierował 23-letni mężczyzna.

- 42-letni kierowca Skody Fabia na ulicy Grunwaldzkiej wykonując manewr skrętu w lewo nie ustąpił pierwszeństwa jadącemu na wprost w przeciwnym kierunku 23-letniemu motocykliście. Młody mężczyzna zmarł na miejscu - podaje. st. asp. Edyta Machnik oficer prasowy KPP Kutno.

Nadal trwają czynności służb.

fot. Czytelnik

(Redaktor)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(44)

numzaqnumzaq

18 28

Obiegowo wszyscy użytkownicy dróg wieszają psy na motocyklistach, a w tym przypadku chłopak nie żyje przez niedojdowatego kierowce samochodu. Niech spoczywa w spokoju a tam w niebie ma swoje fajne przeciw-zakręty. 18:36, 16.10.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

LlllLlll

14 4

To Nie musiała byc wina kierowcy skąd mógł wiedzieć ze jedzie jak *%#)!& a jak by dzieciak wyleciał to co w tedy przez takich jak on duzo ludzi ginie bo nie wie ile musi jechać popisywać to mógł sie na trasie a nie w terenie zabudowanym 20:26, 16.10.2017


krzychbagginskrzychbaggins

22 2

Psów wieszał na nikim nie będę, ale... na tym odcinku jest ograniczenie do 40 km/h. A Skoda, w którą uderzył motocykl, jest rozbita jak po czołowym zderzeniu z TIRem. Byłem przypadkiem na miejscu wypadku - ciało motocyklisty leżało jakieś 20 metrów od skrzyżowania, na którym było zderzenie. Można się domyślać, z jaką prędkością jechał motocyklista. Zresztą, wieczorami często słychać ryczące na pełnych obrotach motocykle, właśnie w okolicy Grunwaldzkiej, Batorego, obwodnicy. A i po Łąkoszyńskiej też nieźle grzeją, i nie tylko wieczorem. I nieważne, że ulica ruchliwa i chodniki blisko - ważna adrenalina.
Żal młodego człowieka, przed którym było życie. Ale żal też kierowcy Skody, który, być może, nie spojrzał przed siebie, tylko w lusterko, przed wykonaniem skrętu. A być może spojrzał, tylko nie spodziewał się, że motocykl tak szybko dojedzie. Jak by nie było - ma przed sobą straszne dni, a i do końca życia będzie miał poczucie winy.
Ludzie, myślcie na drodze. W waszych rękach nie tylko wasze życie, gdy jedziecie. A jeśli już chcecie mieć fajne zakręty z adrenaliną - wybierzcie się na tor wyścigowy. 22:23, 16.10.2017


EhhEhh

17 2

Gdyby uderzył z prędkością 40 km/h to by skoda tak nie wyglądała a i na złamaniach by sie skonczyło. Szkoda chopaka, fakt, poszalał i zapłacił za to najwyzszą cene, błąd ktorego juz nie da sie cofnąc. Ale faktem jest ze zazwyczaj motocyklisci jezdza jak wariaci. Sam mialem ostatnio sytuacje gdzie wykonując manewr skrętu w lewo nagle wyprzedza mnie motocykl. Gdyby nie ryk sylnika i szybka reakcja odbicia kierownicą siedziałby w moim boku, wiec wiedziac ze w starciu z samochodem maja niewiele szans czasem zachowują sie jak niesmiertelni. Reasumujac chłopak popełnił błąd za ktory zapłacił najwyzszą cene. Teoretycznie nie jego wina, praktycznie prędkosc pokazała swoją siłe. 22:24, 16.10.2017


H.K.H.K.

15 3

Niedojda to ty jesteś! Jakbyś pożył trochę na tym świecie inie oglądał życia z poziomu swojej gimbazowatej komórki to byś wiedział, że takie zniszczenia nie powstają przy prędkości 40 km/h a tyle lepek powinien jechać. Przy tej prędkości wpadł by pewnie do rowu ewentualnie przewrócił się na widok zajeżdżającego mu drogę samochodu. Tu te zniszczenia nawet nie powstały nawet przy prędkości 100 km/h Biegły to stwierdzi ale zapewne było to w granicach 120-130 km/h. Zapewne w momencie kiedy kierowca osobówki zaczął skręcać, łepek był na wysokości Kościoła. Chwile potem już szybował na łono Abrahama. Jeśli to do nie trafia ci do mózgownicy to popatrz ile metrów od wypadku leżał. Wina jest ewidentna po stronie motocyklisty bo nie zastosował się do ograniczenia prędkości. Ale jak tata kupi motór za śwynie to sie dziołchy rwie na wsi a potem zapomina że się jest na ulicy. Gdyby to na mnie trafiło to rodzina łebka do końca życia by się nie wypłaciła za szkody. 21:59, 17.10.2017


reo

emil debil pogromca emil debil pogromca

15 27

Po uszkodzeniach samochodu, który skręcał czyli prawie się zatrzymał widać że motocyklista jechał z przepisowa prędkością. W tym wypadku szkoda jedynie kierowcy osobówki. 20:48, 16.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sadssads

10 8

licznik zamknął przed uderzeniem? 20:59, 16.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ehhehh

6 2

licznik zatrzymał się na 150 km/h 10:35, 17.10.2017


DddDdd

3 6

Wiadomo kim był motocyklista? Imię nazwisko.. Ktokolwiek wie 22:19, 16.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmHm

10 0

To była niezła siła uderzenia 22:28, 16.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SANDRASANDRA

13 18

POWIEM TAK KIEDYŚ JECHAŁAM ROWEREM PO JEZDNI I KIEROWCA CHIAŁ WYMUSIĆ PIERWSZEŃSTWO ,NIE POWINIEN WYPRZEDZAĆ ALE TO ZROBIŁ , JA Z ROWEREM ZNALAZLAM SIE NA KREWĘŻNIKU , USZKADZAJĄC MU LUSTERKO , A ON WIEDZĄC ŻE ŹLE ZROBIŁ , POJECHECHAŁ DALEJ NIE ZATRZYMUJĄC SIĘ W CENTRUM MIASTA , DRUGI PRZYKŁAD NA PASACH , WCHODZĘ WIEDZĄC ŻE KIEROWCA POWINIEN SIĘ ZATRZYMAĆ ,NIESTETY SĄ TAK BESZCZELNI ŻE CZY MASZ RACJE CZY NIE TO POTRAFIA TOBIE JESZCZE NAUBLIŻAĆ, ŚPIESZĄ SIĘ NIESAMOWICIE WSZĘDZIE NIE ZWRACAJĄC NA LUDZI UWAGE ,,,TU EWIDENTNIE PISZE ŻE FACET W SAMOCHODZIE NIE USTĄPIŁ PIERWSZEŃSTWA I MŁODY FACET ZGINĄŁ MOŻE MIAŁ ŻONE I DZIECI KTÓRE OSIEROCIŁ ?MAM NADZIEJĘ ŻE JEŚLI FAKTYCZNIE JEST TO PANA WINA PANIE KIEROWCO ,TO DOSTANIESZ ODPOWIEDNIĄ KARĘ I ZAKAZ DOŻYWOTNIEGO PROWADZENIA POJAZDU CZŁOWIEKU !!!!!!!!!!!!!!! 06:53, 17.10.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

uhmuhm

7 6

Masz jakiś problem z Caps Lockiem? 00:06, 18.10.2017


MójMój

4 6

Ma problem ze sobą. I poruszaniem się po drodze. Zarówno pieszo jak i rowerem ;)
Biedactwo. Współczuję ci Sandra. Już więcej nie krzycz. 21:12, 18.10.2017


SANDRASANDRA

6 3

NIKOMU NIC DO TEGO CZY PISZĘ Z DUYŻEJ LITERY CZY MAŁEJ LITERY, I NIE INTERESUJE MNIE ZE WY UWAŻACIE ZA PISZĄC DUZYMI KRZYCZĘ . MAŁO MNIE OBCHODZI CO UWAŻACIE MIAŁAM PRAWO SIĘ WYPOWIEDZIEĆ TO ZROBIŁAM PANOWIE KIEROWCY , TEMAT UWAŻAM ZA ZAMKNIĘTY BO Z KIEROWCAMI SIĘ NIE WYGRA.
MIMO WSZYSTKO POZDRAWIAM I ŻYCZĘ BEZPIECZNEJ DROGI DO WYZNACZONEGO CELU.
14:05, 19.10.2017


krzychbagginskrzychbaggins

0 0

Pani Sandro, nie wiem, czy Pani była na miejscu wypadku. Tak się złożyło, że ja byłem, kilka minut po zdarzeniu.
Dwa fakty:
1) Skoda wyglądała, jakby ją trafił pocisk. Motocykl był całkowicie rozbity.
2) Ciało motocyklisty leżało 20(!) metrów od skrzyżowania.
Z tego można wyciągnąć wniosek, że motocyklista jechał grubo ponad setkę. W miejscu, gdzie można jechać 40 km/h - nie tylko dlatego, że to strefa zabudowana, ale również dlatego, że jest kilka zjazdów na osiedle, kościół, hipermarkety, przejścia dla pieszych (o których słusznie Pani wspomina). Jednym słowem - zagrożenie związane zarówno z ruchem pieszych, jak i manewrami pojazdów wyłączających się z ruchu lub do niego włączających. Nawiasem mówiąc, rowerzyści też tam się często zdarzają.
I w tej sytuacji młody człowiek rozmienia stówkę na ścigaczu, na wąskiej drodze z licznymi zakazami i jeszcze w dodatku z nie najlepszą nawierzchnią. Nie chcę tu używać mocnych słów - ale widzę, jak jeżdżą motocykliści. A ściślej - słyszę, bo widać jedynie rozmazaną smugę. Ma Pani sporo racji, pisząc o kierowcach nie zatrzymujących się przed przejściem - proszę jednak zwrócić uwagę na to, że motocykliści to również kierowcy. I proszę mi wierzyć - oni bardziej czują się królami szos, niż ci dwuśladowi.
Co do kierowcy osobówki - formalnie to będzie jego wina, ponieważ wyłączał się z ruchu na głównej drodze. To, czy miał szansę ocenić prawidłowo sytuację, orzeknie sąd. Z mojego punktu widzenia - mógł myśleć, że motocyklista jest daleko i że zdąży. A być może w ogóle go nie zauważył - miał słońce prosto w oczy, a tam przy drodze rosną drzewa, motocykl mógł być trudno widoczny (pytanie, czy jechał na światłach). Mógł też zerknąć w lusterko - typowe zachowanie przy skręcie.
Uzna sąd, czy był winien, czy nie - tak czy inaczej do końca życia będzie miał wyrzuty sumienia. Zawsze już będzie rozważał, czy mógł zrobić cokolwiek, żeby uniknąć wypadku.
Ja osobiście widzę winę obopólną, no ale motocyklista zginął, tak więc sprawę będzie miał kierowca Fabii. I tak bezmyślna szarża na motocyklu złamała życie dwóm rodzinom. 10:33, 26.10.2017


DanDan

5 15

DRUGI PRZYKŁAD NA PASACH , WCHODZĘ WIEDZĄC ŻE KIEROWCA POWINIEN SIĘ ZATRZYMAĆ -
no jak można wchodzić na pasy WIEDZĄC (lub wierząc), że kierowca ma się zatrzymać - czyli się nie zatrzymał...? Człowieku ważysz z 70kg - samochód ponad tonę (plus jego prędkość)

BO MASZ RACJĘ (przejście, zielone światło, przepisy) NIE CZYNI CIĘ NIEŚMIERTELNYM PRZECHODNIU!

obecność przepisów powoduje, że często ludzie przestają myśleć.

ILU PIESZYCH ROZGLĄDA SIĘ CZY JEST BEZPIECZNIE NIM WEJDZIE NA PRZEJŚCIE PRZY ZIELONYM ŚWIETLE??? (tym bardziej, że w Kutnie nie ma świateł bezkolizyjnych) 07:24, 17.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SANDRA  SANDRA

8 6

TAK SUPER TYLKO PASY SĄ DLA PIESZYCH I KIEROWCA MA PRAWO OBOWIĄZEK SIĘ ZATRZYMAĆ PRZED PASEM BY PRZEPUŚCIĆ , NIESTETY MY TEŻ PIESI SIĘ ŚPIESZYMY DO PRACY NIE TYLKO WY KIEROWCY , WIĘĆ MAM PRAWO WEJŚĆ NA PASY BY PRZEJŚĆ A KIEROWCA MA PRAWO SIĘ ZATRZYMAĆ , WIĘCEJ NA ZIELONYM DLA MNIE ŚWIETLE SOPESZYŁO MU SIĘ BO GADAŁ PRZEZ KOMÓRKĘ, I PORTĄCIŁ BY MNIE ,BO JAK STWIERDZIŁ ZAGADAŁ SIĘ , DYSKUSJE PODCZAS JAZDY USKUTECZNIAŁ, WIEC KTO TU ŁAMIE PRZEPISY, JA SIĘ PYTAM , TO MY PIESI NIE MAMY ŻADNYCH PRAW ????!!!!! USTYAP BO CIEBIE PRZEJADĘ!!!!! NO SORRY COŚ TU NIE GRA , NO CHYBA ŻE PRZEPISY SIĘ ZMIENIŁY O CZYM NIE WIEM I MOŻNA ROZMAWIAĆ KIERUJĄC JEDNĄ RĘKĄ I Z PISKIEM CHAMOWAĆ W OSTATNIEJ CHWILI ŻUCAJĄC TEL NA BOK...................DO WSZYSTKICH KIEROWCÓW MY PIESI ROWERZYŚCI MOTOCYKLISCI I INNI MAMY TAK SAMO PRAWO SIĘ PORUSZAĆ JAK WY , MY MAMY SWOJE PRZEPY A WY SWOJE ,PO TO KTOŚ JE STWORZYŁ BY NIE DOCHODZIŁO DO WYPADKÓW . DLATEGO NIE ROZUMIEM WYPOWIEDZI MOŻE NIE ZNAM SIĘ NA PRZEPISACH ALE WIEM ŻE PASY SA DLA PIESZYCH , I ZIELONE ŚWIATŁO DLA NAS Z SYGNAŁEM PRZEJŚCIA ,WIĘC KTO TU MA RACJE JAK ZAWSZE WY KIEROWCY , SZKODA SŁÓW POZDRAWIAM POWIEDZIAŁAM CO O WAS KIEROWCACH MYSLE TYLE Z WAMI SIĘ NIE WYGRA .......
08:36, 17.10.2017


KutnowiakkkKutnowiakkk

24 6

No chlopak zmarbowal zycie sobie i swojej rodzinie. Przy 150 km na godzine to jest jak pocisk i tu wina wcale nie jest po stronie kierowcy fabi nikt by nie byl w stanie go zauwazyc. 11:21, 17.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dARKdARK

11 1

Masz rację 18:05, 17.10.2017


MnmMnm

17 8

A ja tam jestem zdania, że motocyklista musiał mieć świadomość, że jest ryzyko. szkoda, ale sam sobie zawinił. 15:16, 17.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

8 21

Moje zdanie to takie kierowcy powinni uwazac jest tu ewidentna wina kierowcy skody a chlopakowi tak mlodemu nikt i nic zycia nie wroci gdyby oboje byli uwazniejsi jeden by nie jechal zbyt szybko a drugi ustapil by pierwszenstwa uniknac by mozna bylo tylu bolu co przezywa rodzina 16:19, 17.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..........

10 3

Przy Wawrzyńcu jechał stówą a podczas zderzenia miał pewnie 40km/h tak jak tam stanowią znaki. 16:55, 17.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MotocyklistaMotocyklista

3 3

Stówką ? A to co na licznik zdążyłeś zerknąć ? 16:50, 18.10.2017


KierowcaKierowca

0 0

Jak by jechal 40, to by sie co najwyżej potlokl i poobijal. 02:21, 22.10.2017


KierowcaKierowca

0 0

Sorry, mialo byc potlukl a nie potlokl! 02:39, 22.10.2017


dARKdARK

5 8

Chciał bym aby portal eKutno przy dodawaniu komentarzy wymagał zalogowania się !!!!!!!!!.
to co czytam tu jest smutne z racji nie nieszczęścia jakie spotkało wielu ludzi ale tego co wypisują "anonimowi dodawacze komentarzy".
18:03, 17.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ChciałbymChciałbym

12 1

A ja chciałbym aby ludzie byli kulturalni i empatyczni 20:37, 17.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GRAnnnnGRAnnnn

8 8

przepisy się zmieniły a skoro pieszy wymusza wejście na pasy i nie rozejrzyj się przed wejściem to kto ma za to odpowiadać . teraz to pieszy ma zachować szczególną odpowiedzialność a nie ze na chama pchają się pod koła. przykre to ale prawdziwe. najlepsi są i tak rowezysci wjeżdżając na pasy z impetem . 23:15, 17.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SANDRA   SANDRA

8 9

WYBACZ PASY SĄ DLA PIESZYCH , NIE DLA KIEROWCÓW , Z TQWEJ WYPOWIEDZI WYCHODZI Z MY MOŻEMY STAĆ W NIESKĄCZONOŚĆ A WY MOŻECIE PRUĆ I NIE PRZEPUSZCZAĆ , NO TAK JESTEŚCIE PRZECIEŻ PANAMI ZA KÓŁKIEM , NIESTETY CI CO JADĄ GADAJĄ PRZEZ TELEFON KIERUJĄC JEDNĄ REKĄ, NIE PRZEPUSZCZAJĄC NA PASACH WYMUSZAJĄC PIERWSZEŃSTWO I WYPRZEDZAJĄĆ W NIEDOZWOLONYM MIEJSCU , WJEŻDZAJAC NA POSESJE PRYWATNE AUTAMI GDZIE JEST ZAKAZ, BO SIĘ NIE CHCE PŁACIĆ ZA PARKOMETRY O TO JEST FER A JAZDA POD WPŁYWEM TEŻ JEST FER I ZGODNE Z PRZEPISEM ?!!!!!!!!!!! ???????? UWAŻACIE SIĘ ZA BOKÓW KÓŁKA ,ALE PRAWDA JEST TAKA ZE SAMOCHÓD NIE CZYNI Z WAS PANAMI DRÓG , NA WAS TEŻ SĄ PRZEPISY , TYM KOMETARZEM KOŃCZE TE CHORĄ PYSKÓWKE , BO WAS SIĘ NIE PRZEGADA , WIEM JEDNO FACET NIE ŻYJE I NIECH SPOCZYWA W POKOJU . A RODZINIE SKŁADAM KONDOLENCJE . KIEROWCA CÓŻ, NIE BYŁAM , NIE OCENIAM, ALE JESLI JEST WINNY I MA SUMIENIE, TO DO KOŃCA BĘDZIE GO DRĘCZYĆ TYLE
ŻEGNAM



























06:14, 18.10.2017


adamadam

21 2

Z relacji świadków wynikało że gosciu skrecajac nie miał szans zobaczyć go nadjeżdżającego. Przy tej prędkości jaka rozwiną od ronda przy miflexie nie bylo szans mu ustapic pierszeństwa. 13:58, 18.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NickNick

21 5

A ja ci Sanderko odpowiem, bo bardzo niemądrze piszesz. Piesi poczuli się jak nieśmiertelni królowie ulic. Taka jest prawda. Jeżdzę od 22 lat i tak jak każdy dłużej jeżdżacy to zauważam. To nie kierowcy teraz wymuszają pierwszeństwo. Wyjrzyj zza smartfona, drogie dziecko i racz w swoim wirtualnym świecie to zauważyć. Droga to nie poza na fejsiku. Auto się nie zatrzyma tak jak ty na środku ulicy żeby zrobić slodki ryjek i dorobić uszy pieska do zdjęcia na instagram.
Droga wymaga wzajemnego szacunku do siebie wszystkich użytkowników. Nie wymuszania jak to obecnie robią piesi. Bo zrozum. Tak robią. Jak usiadziesz za kierownicą to zrozumiesz i zaczniesz szanować innych. Są na pewno kierowcy, którzy nie stosują się do przepisów. Tak jak i rozsądni piesi, którzy rozumieją że nie są świetymi krowami. Tak. Użyłem tego wyświechtanego zwrotu bo coraz lepiej określa niestety pieszych w Kutnie.
PS. Używanie Caps Locka, czyli pisanie wielkimi literami jest w sieci krzykiem. Wypraszam sobie, żeby ktoś anonimowy, jakaś Sanderka na mnie krzyczała...
Państwo moderatorzy. Można takie wypowiedzi blokować, usuwać lub zastosować skrypt zmniejszający wielkość liter. Osoba, która podpisała się Sandra tego nie zrozumie, ale od moderatorów dobrego portalu można tego wymagać. 19:20, 18.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SANDRA SANDRA

7 3

PANIE NICKU.. TEMAT KIEROWCÓW I MŁODEGO MOTOCYKLISTY ZAMKĘŁAM BO SIĘ Z KIEROWCAMI NIE WYGRA, I NIE MAM ZAMARU DALEJ BRNĄĆ W BEZNADZIEJNĄ PYSKÓWKĘ ,NATOMIAST CO DO TEGO ŻE PISZĘ CLAPS LOCKIEM TO NIE POWINNO PANA INTERESOWAĆ WAŻNA JEST TREŚĆ MOJEJ WYPOWIEDZI , I NIE INTERESUJE MNIE CZY KTOŚ UWAŻA ŻE PISZĄC TAK A NIE INACZEJ KRZYCZE CZY NIE . ALE Z SZACUNKU TUTAJ DLA WSZYSTKICH WYJASNIĘ , MAM SŁABY BARDZO WZROK I DLATEGO PISZE WIELKIMI LITERAMI PONIEWAZ MI TO UŁATWIA PISANIE I CZYTANIE ,TO WSZYSTKO , JEŚLI PAN UWAŻA ŻE KRZYCZĘ CÓŻ NIE BĘDĘ JUŻ TŁUMACZYĆ .MIMO WSZYSTKO POZDRAWIAM I ŻYCZE BEZPIECZNEJ DROGI DO WYZNACZONEGO CELU , Z CAŁYM SZACUNKIEM DLA WASZYSTKICH WYPOWIADAJĄCYCH SIĘ TUTAJ ... ŻEGNAM 14:21, 19.10.2017


MktMkt

11 1

Chlopak nie *%#)!& zapier...... ponad 100 przy dopuszczalnych 40. Policja zamoast sprawdzac pasy niech sie wezmie za rajdy motocyklistow po kutnie bo takich tragedii bedzie wiecej. 06:45, 20.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaaaAaaa

1 4

Jednego ułoma mniej. Szkoda kierowcy skody. Jesz zasuwać ostro to na tor wyścigowy. A jak cię nie stać to zmień środek lokomocji na parakulos. 13:12, 21.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnajomyZnajomy

0 3

Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie. Do zobaczenia 14:24, 21.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

999999

3 0

Ty też jesteś z tych motocyklistów co maja orzeszek zamiast mózgu? To najlepiej wybierz drzewo. Bo potem normalny kierowca ma takich na sumieniu. Tylko pospiesz sie. Zawsze bedzie bezpieczniej na drodze. 20:18, 21.10.2017


OlaOla

1 0

Poczekaj, nie śpiesz się, umierać młodo i *%#)!& to nie szpan!!!! 16:15, 23.10.2017


NickNick

10 1

Ciekaw jestem, czy szanowni motocyklisci i motocyklistki jechali by 'ku pamieci' z bialymi rozami, gdyby Mateusz B. nie zabil siebie tylko ich dziecko. Co za hipokryzja. Szkoda czlowieka ale takiego cyrku robic nie nalezy. Lepiej niektorzy z nich sie zastanowia zanim zaczna za%÷×#@ć 150/h przez miasto. Wtedy zadne kondukty zalobne nie beda potrzebne. 19:34, 21.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

999999

6 1

A ja jestem ciekaw dlaczego dla upamiętnienia kolegi nie przemknęli 150 km/h przez miasto w dodatku na jednym kole. Bo takim wleczeniem to mu tylko uwłaczali. Podobno był zamysł żeby karawan pędził na Kuczków 150km/h ale kierowca nie podjął ryzyka czy jakoś tak. 20:15, 21.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kołokoło

7 1

A przyjadą na proces kierowcy fabii, kóremu pan M. *%#)!& życie a przynajmniej jego część zapinając 150 km/h w mieście, który z tego powodu będzie miał sprawę w sądzie o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym ( Z NIE SWOJEJ WINY)???!!! 22:49, 21.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%